Pagina 381 van 484 EersteEerste ... 281331371377378379380381382383384385391431481 ... LaatsteLaatste
De resultaten 9.501 tot 9.525 van 12092 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #9501

    Standaard

    DOOM: Eternal [PS4/XO/PC/Stadia]

    The Ancient Gods DLC teaser:https://www.youtube.com/watch?v=25QpZerHelg

    Had zo gehoopt dat ze tijdens het Quakecon[nu aan de gang] event meer lieten zien.

    __________________________________________________
    Deathloop [PS5/PC]

    Update from Arkane Lyon:https://www.youtube.com/watch?v=BDt9lf2s9Go

    Als deze game met de PS5 launch verschijnt dan moet ik de console hebben.
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-08-2020 om 20:07

  2. #9502

  3. #9503

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Marvel’s Avengers [PS4/PS5/XO/XSX/PC/Stadia]

    Hands-on:https://gamer.nl/artikelen/handson/d...rt-ons-zorgen/

    Gezien ik hem bijna voor de beta wilde kopen is het maar goed dat er sinds vandaag info[hands-on/previews] is die niet al te best klinkt.
    Ik heb de beta afgelopen weekend gespeeld. Ik had wel plezier, vooral met The Hulk, om te spelen. Helaas zat het vol met bugs. De grootste bug was de Multiplayer met anderen. Dat lukte niet (meer). Als Square niet uitkijkt, dan wordt het een nieuwe Anthem.

  4. #9504

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Ik heb de beta afgelopen weekend gespeeld. Ik had wel plezier, vooral met The Hulk, om te spelen. Helaas zat het vol met bugs. De grootste bug was de Multiplayer met anderen. Dat lukte niet (meer). Als Square niet uitkijkt, dan wordt het een nieuwe Anthem.
    Heb het een beetje gevolgd.Ik vraag me of of het wel slim is om deze game op 4 september te lanceren.

    Als ze gewoon voor een leuke SP game waren gegaan dan hadden ze minder hooi op hun vork genomen.De studios die aan dit project werken hebben weinig co-op/multiplayer ervaring.

    Conclusie: Een te ambitieus project.

  5. #9505

    Standaard

    Het wordt voor mij 1 september vanwege pre-order.
    Het is zeker een ambitieus project.
    Crystal Dynamics probeert het via de live service om bugs en andere dingen op te lossen, allemaal na post launch. Dat vermoed ik.

    Nog iets wat mij opviel is dat Black Widow gewoon speelt als Lara Croft (o.a.met dual guns & zipline) in de Legend timeline.
    Niet dat ik dat slecht vind, maar orgineel is het ook niet.

  6. #9506

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ook benieuwd.
    Ik gok dat Harley Quinn in het Task Force X zit.

  7. #9507

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Superman?

  8. #9508

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Het wordt voor mij 1 september vanwege pre-order.
    Het is zeker een ambitieus project.
    Crystal Dynamics probeert het via de live service om bugs en andere dingen op te lossen, allemaal na post launch. Dat vermoed ik.

    Nog iets wat mij opviel is dat Black Widow gewoon speelt als Lara Croft (o.a.met dual guns & zipline) in de Legend timeline.
    Niet dat ik dat slecht vind, maar orgineel is het ook niet.
    Heb ook het idee dat de game totaal niet leeft onder de massa.Op Twitch bv waren de cijfers echt mager voor zo'n grote game[beta].

    Is er straks denk je genoeg content voor de solo speler ?
    Van alles wat ik gezien heb vond ik die proloog missie wel gaaf.
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-08-2020 om 11:49

  9. #9509

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Heb ook het idee dat de game totaal niet leeft onder de massa.Op Twitch bv waren de cijfers echt mager voor zo'n grote game[beta].

    Is er straks denk je genoeg content voor de solo speler ?
    Van alles wat ik gezien heb vond ik die proloog missie wel gaaf.
    Omdat de beta multiplayer missions vol met bugs zaten, kon ik gelukkig wel kiezen om solo te spelen.
    De AI neemt dan de rollen van The Avengers kameraden over. Dus er is een mogelijkheid om solo te spelen in co-op/multiplayer missions.
    In de proloog vond ik het gevecht tegen Taskmaster erg leuk. Ik kijk heel erg uit naar de nieuwe MCU film van Black Widow, dus het leek op een voorproefje van de film. Tussen haakjes. Het is bijna)vergelijkbaar met Taskmaster en Spider-Man gevecht, omdat Taskmaster in beide games een rol heeft als een soort van eind baas.

  10. #9510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Omdat de beta multiplayer missions vol met bugs zaten, kon ik gelukkig wel kiezen om solo te spelen.
    De AI neemt dan de rollen van The Avengers kameraden over. Dus er is een mogelijkheid om solo te spelen in co-op/multiplayer missions.
    In de proloog vond ik het gevecht tegen Taskmaster erg leuk. Ik kijk heel erg uit naar de nieuwe MCU film van Black Widow, dus het leek op een voorproefje van de film. Tussen haakjes. Het is bijna)vergelijkbaar met Taskmaster en Spider-Man gevecht, omdat Taskmaster in beide games een rol heeft als een soort van eind baas.
    Zit heel het lootsysteem wel leuk in elkaar ?
    Dat het visueel niet zichtbaar is op je personage kan ik voor een Marvel game begrijpen.

    Als ik zo de reacties lees op het web dan moeten ze van heel ver komen wil het een topper worden.Misschien is het beter als ze de game minstens 6 a 8 maanden uitstellen

    Square heeft wel het geluk dat er in september niet veel bijzonders uitkomt.

    Ik wil deze game ook heel graag vet vinden hoor.

    Wat voor score heb je in je hoofd als ze het in deze staat uitbrengen ?
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-08-2020 om 15:15

  11. #9511

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Superman?
    Het lijkt wel.

    Misschien gaan we nog een DC game zien:https://www.psx-sense.nl/410772/geru...ndome-onthuld/

  12. #9512

  13. #9513

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Zit heel het lootsysteem wel leuk in elkaar ?
    Dat het visueel niet zichtbaar is op je personage kan ik voor een Marvel game begrijpen.

    Als ik zo de reacties lees op het web dan moeten ze van heel ver komen wil het een topper worden.Misschien is het beter als ze de game minstens 6 a 8 maanden uitstellen

    Square heeft wel het geluk dat er in september niet veel bijzonders uitkomt.

    Ik wil deze game ook heel graag vet vinden hoor.

    Wat voor score heb je in je hoofd als ze het in deze staat uitbrengen ?
    Ik heb eerlijk gezegd, niet veel opgelet op het looten. Mijn focus was vechten, vechten en vechten.
    Regelmatig kwam ik een lootkistje tegen. Toch hoef je niet altijd te zoeken, want Jarvis heeft mij hier en daar verwezen naar een kistje in de buurt.

    Ik benhet wel met je eens dat Square het maar beter uit kan stellen. Doen ze niet, het is een live service game ala Destiny en Anthem.
    Je weet dat beide games beter zijn geworden in de loop der tijd.

    Ik hou er rekening mee dat ik in het begin een halve gebakken game krijg, tegen die tijd dat Spider-Man zal het veel beter gepolijst zijn.
    Het wordt een lange termijn game.

    Maar hier komt. Een aantal Avengers zijn er leuk om te spelen. Te weten Hulk, Kamala Khan, Black Widow en Thor.
    Hulk is wel duidelijk. Black Widow dezelfde stijl als Lara Croft, niet een probleem voor mij.

    Kamala is kwa comments erg leuk. Heerlijk dat ze altijd zo vrolijk en nerdy is. Thor kon ik alleen spelen in de proloog.
    Ik vind Iron Man nogal moeilijk om te spelen, vanwege het vliegen.

    Ik zou het nu een 8 willen geven. Let wel. Ik ben een Marvel fan boy.

  14. #9514

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Let wel. Ik ben een Marvel fan boy.
    P.s. Ook een DC fanboy hoor, met name Batman. Dus laat die DC FanDome maar komen met meer nieuws over Batman/Task Force X games en films.

  15. #9515

    Standaard

    @crocs

    Hoop dat de open-beta bij mij een goede indruk achter laat want ik kan in september wel een goede game gebruiken.Buiten Cyberpunk 2077 en deze is er voor dit najaar anders maar weinig naar mijn smaak.

    En of de huidige consoles Cybberpunk 2077 fatsoenlijk gaan trekken is voor veel gamers een zorg.

    Op next-gen gebied moet ik nog maar zien of dat dit jaar nog gaat gebeuren.We zitten in augustus en hebben nog geen prijs + vaste datum en Launch-line up.

    Om nog even op Avengers terug te komen:Misschien hebben ze bij launch wel een code die technisch stukken beter is dan de beta.
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-08-2020 om 10:33

  16. #9516

    Standaard

    The last of Us 2 krijgt update:https://www.psx-sense.nl/410972/naug...update-bekend/

    Altijd leuk voor de mensen die maar geen genoeg kunnen krijgen van de game.

  17. #9517

    Standaard

    Halo Infinite uitgesteld naar 2021:https://twitter.com/Halo/status/1293...037841920?s=09

    Na de ontulling van de game was er enorm veel kritiek dus deze zag ik wel aankomen.Volgens mij is er zelfs voor de Xbox fan nu 0 reden om een Xbox Series X te kopen.

    En nu is er nog meer reden om te denken dat de XSX ook naar 2021 gaat.
    UPDATE
    Geen uitstel voor XSX:https://gamer.nl/artikelen/nieuws/xb...-november-uit/

    Bij een console launch heb ik het nog niet meegemaakt dat er geen dikke AAA titel aanwezig is.Aan de andere kant gaat de lauch line-up van de PS5 ook mager zijn.
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-08-2020 om 07:08

  18. #9518

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    @crocs

    Hoop dat de open-beta bij mij een goede indruk achter laat want ik kan in september wel een goede game gebruiken.Buiten Cyberpunk 2077 en deze is er voor dit najaar anders maar weinig naar mijn smaak.

    En of de huidige consoles Cybberpunk 2077 fatsoenlijk gaan trekken is voor veel gamers een zorg.

    Op next-gen gebied moet ik nog maar zien of dat dit jaar nog gaat gebeuren.We zitten in augustus en hebben nog geen prijs + vaste datum en Launch-line up.

    Om nog even op Avengers terug te komen:Misschien hebben ze bij launch wel een code die technisch stukken beter is dan de beta.
    Ik beschouw de beta van afgelopen weekend maar als een speelbare E3 demo. Gewoon om een indruk te krijgen van gameplay e.d.

    Ik had nog recent weer eens The Winter Soldier bekeken, en op eens vielen mij dingen op voor Marvel's The Avengers.
    In die film heeft Black Widow een grappling hook, en jawel die kan je gebruiken in de game.
    Daarnaast was er nog een andere scene met The Winter Soldier. Hij werd van een auto weggeslingerd, hij land op zijn pootjes en gebruikt zijn metalen arm als rem. Klinkt raar, maar als je deze scene kent dan begrijp je het wel. Dezelfde soort rem move gebruikt Black Widow ook in de game. O.a. tegen Taskmaster.
    Ik blijf nog bij Black Widow, want de stemactrice voor deze personage is niemand minder dan Laura Bailey.
    We kennen haar stem van Abby uit The Last of Us part 2. Ze schijnt al eerder de stem van Black Widow te zijn in andere Avengers games en animaties.

    Persoonlijk had ik liever de MCU acteurs die de stemmen verzorgen. Al is Laura is wel prima voor BW hoor.
    Troy Baker is ook weer van de partij. hij is Bruce. Ook prima voor mij.
    Sandra Saad heeft de perfecte stem voor Kamala Khan.
    De stemacteur van Thor probeert Chris Hemsworth na te doen, maar faalt in mijn oren. Het is maar dat Thor wel leuk is om te spelen.
    Tja Iron Man. Goed voor een AI companion. Lastig om mee te spelen. En helaas wordt de stem verzorgd door Nolan North.
    Begrijp mij absoluut niet verkeerd. Nolan is de enige echte Nathan Drake. Nolan is een topgast. Soms kijk ik zijn YT kanaal dat hij samen met Troy heeft, waar ze regelmatig games zit te spelen. Als Iron Man kan hij helaas niet tegenop Robert Downey Jr.
    Robert Downey Jr. zou dus ook geen Nathan Drake kunnen zijn.
    Daarbij zijn de dialogen van Iron Man ook vreselijk geschreven. Men probeert duidelijk Robert Downey Jr.te kopieeren.
    Dus voor mij Iron Man eigenlijk de grootste tegenvaller van de beta.
    Ik benieuwd hoe Spider-Man gaat uitpakken. Zowel gameplay als stem. Kwa game is Marvel's Spider-Man een topgame. Spider-Man is met gameplay en stem moeilijk te evenaren.

    Wat betreft Cyberpunk 2077. Ik ben hyped, en ik denk dat het voor mij game of the year gaat worden. Dat had de teleurstellende The Last of Us 2 moeten zijn.
    Ghost of Tunogwat koop ik wel later. Ik heb voor mijn PS4 en Xbox1 al behoorlijk veel games. Daarbij heb ik ook PS+ en Gold. Dus kwa games is het Avengers en Cyberpunk die beiden in pre-order staan. Wellicht later nog de nieuwe AC. Ik heb alle AC main games + enkele spin-offs in mijn gamescollectie. Maar door het gedoe en de hypocrisie van Ubisoft koop ik de nieuwe AC veel later voor een budgetbak prijs.
    Eigenlijk heb ik een luxe probleem. Ik heb teveel games om te spelen.

    Last but not least. Net-gen. Ik ben zeer nieuwsgierig, maar heb ik geen haast om beide consoles direct te gaan kopen.
    Ik heb iets van: we gaan het zien.

  19. #9519

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Halo Infinite uitgesteld naar 2021:https://twitter.com/Halo/status/1293...037841920?s=09

    Na de ontulling van de game was er enorm veel kritiek dus deze zag ik wel aankomen.Volgens mij is er zelfs voor de Xbox fan nu 0 reden om een Xbox Series X te kopen.

    En nu is er nog meer reden om te denken dat de XSX ook naar 2021 gaat.
    UPDATE
    Geen uitstel voor XSX:https://gamer.nl/artikelen/nieuws/xb...-november-uit/

    Bij een console launch heb ik het nog niet meegemaakt dat er geen dikke AAA titel aanwezig is.Aan de andere kant gaat de lauch line-up van de PS5 ook mager zijn.
    Ik zat net nog https://news.xbox.com/en-us/2020/08/...ands-of-games/ te lezen. November dus.
    Next move is voor de Playstation, die zullen vast ook hun Holdiay 2020 veranderen in een maand of nog beter een echte datum.

  20. #9520

    Standaard

    Ben jij bij Cyberpunk 2077 niet bang voor een grote downgrade + bagger framerate ?
    Alles wat er te zien is van die game draait op de beste PC kaart.Die PS5/XSX patch/update gaan ze pas ergens in 2021 lanceren dus voor deze game hoef je bij launch ook geen PS5 te kopen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-08-2020 om 07:59

  21. #9521

    Standaard

    Digital Foundry neemt de PS4/Pro versie van Marvel's Avengers[beta] onder de loep:https://www.youtube.com/watch?v=LzEgkFmg0l0

    Als ik zo die beelden zie dan heb ik wel super veel zin om het te spelen.

  22. #9522

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ben jij bij Cyberpunk 2077 niet bang voor een grote downgrade + bagger framerate ?
    Alles wat er te zien is van die game draait op de beste PC kaart.Die PS5/XSX patch/update gaan ze pas ergens in 2021 lanceren dus voor deze game hoef je bij launch ook geen PS5 te kopen.
    Niet echt. De gameplay van Cyberpunk 2077 zal mij meer bezig gaan houden. Het tweaken van mijn karakter b.v.
    Wel tof dat ze een gratis next gen upgrade doen, want dan kan je gewoon doorgaan op de volgende console met allerlei verbeteringen.

    Ik hou veel van RPG games. Dus zonet Kingdoms of Amalur: Reckoning gekocht. Ik heb de orginele game nog voor de X360. Maar dat had een heel vervelende bug waardoor ik niet meer verder kon spelen. Een patch is er nooit van gekomen.
    Ik heb deze najaar/winter niks te klagen over games

  23. #9523

    Standaard

    Outriders: Dit kan een verrassing worden dit najaar.

    Als Avengers & Cyberpunk goed gaan zijn dan is het najaar idd zo slecht nog niet.Mocht The Avengers geen topper gaan worden maar wel vermakelijk goed dan ga ik er wel voor.

    Die wapens in Cyberpunk zien er wel dik uit zeg!

  24. #9524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Digital Foundry neemt de PS4/Pro versie van Marvel's Avengers[beta] onder de loep:https://www.youtube.com/watch?v=LzEgkFmg0l0

    Als ik zo die beelden zie dan heb ik wel super veel zin om het te spelen.
    Hopelijk vind je het leuk. Ik had begrepen dat alle voortgang in de beta niet wordt meegenomen naar de retail. Ik zal met de komende open beta niet veel doen. Hier en daar een missie om te oefenen voor de werkelijke retail game.

  25. #9525

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Hopelijk vind je het leuk. Ik had begrepen dat alle voortgang in de beta niet wordt meegenomen naar de retail. Ik zal met de komende open beta niet veel doen. Hier en daar een missie om te oefenen voor de werkelijke retail game.
    Vraagje:Als je zo'n missie solo gaat doen vechten die companions[Ai] dan wel goed genoeg mee ?

Pagina 381 van 484 EersteEerste ... 281331371377378379380381382383384385391431481 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •