Pagina 412 van 484 EersteEerste ... 312362402408409410411412413414415416422462 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.276 tot 10.300 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #10276

    Standaard

    Ik ga lekker nog een uurtje Mario Kart 8 Deluxe doen.

    Ik doe regelmatig een toernooitje[online] zonder items en dan komt het echt aan op baankennis.De juiste drift-boost inzetten geeft een kick!

    Erg benieuwd welke 8 tracks we dit najaar krijgen.

  2. #10277

    Standaard

    Sony werkt aan tv-shows:https://playsense.nl/496898/sony-wer...ismo-tv-shows/

    Die exclusieve Sony games hebben meestal al een goed verhaal dus ik zie hier wienig in.Ik hoef als liefhebber van Zelda ook daar niet een film/serie van.

  3. #10278

    Standaard

    @jeroeni, ik heb met de handheld modus gespeeld vandaag, heb niks van extra geluid gemerkt, was stil.

  4. #10279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    @jeroeni, ik heb met de handheld modus gespeeld vandaag, heb niks van extra geluid gemerkt, was stil.
    Thnx voor de check.

    Heb gemerkt dat het hier bij bepaalde games is.Het is zo'n 4 min bij start van de game dat ik hem wat hoor.

    Iets anders:Hoe bevalt Breath of the wild ?[neem aan dat je nu een stuk verder bent]
    Kan me voorstellen dat je de oude opzet met dungeons misschien toffer vind want deze Zelda is echt anders.

  5. #10280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Thnx voor de check.

    Heb gemerkt dat het hier bij bepaalde games is.Het is zo'n 4 min bij start van de game dat ik hem wat hoor.

    Iets anders:Hoe bevalt Breath of the wild ?[neem aan dat je nu een stuk verder bent]
    Kan me voorstellen dat je de oude opzet met dungeons misschien toffer vind want deze Zelda is echt anders.
    Het was inderdaad wel even wennen. Ben nu wat aan het “grinden” door de kaart in te vullen en de shrines die ik tegen kom te spelen. Ook mijn eerste Korok seeds verzameld. Was al met de eerste “dungeon” bezig, die bij de Zora’s, maar de baas was nog iets te pittig. Echt een overweldigende game.

  6. #10281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Sony werkt aan tv-shows:https://playsense.nl/496898/sony-wer...ismo-tv-shows/

    Die exclusieve Sony games hebben meestal al een goed verhaal dus ik zie hier wienig in.Ik hoef als liefhebber van Zelda ook daar niet een film/serie van.

    De tekenfilm serie vroeger was wel grappig van Legend Of Zelda... Excuuuse me zei hij altijd tegen zelda

    Ik heb ze op dvd.

    Maar een film over link en zelda... waarom niet

  7. #10282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Het was inderdaad wel even wennen. Ben nu wat aan het “grinden” door de kaart in te vullen en de shrines die ik tegen kom te spelen. Ook mijn eerste Korok seeds verzameld. Was al met de eerste “dungeon” bezig, die bij de Zora’s, maar de baas was nog iets te pittig. Echt een overweldigende game.

    Ja die baas bij de Zora Ganons waterfantoom is niet exht gemakkelijk..

    Probeer bompijlen te krijgen... heeft een goed effect op hem..

    Machtige game he zoveel te doen. Ik speel hem al 5 jaar en denk nu wel alles gezien te hebben.

    Aanrader koop de DLC als je je master zwaard heb en de divine beast allemaal gedaan heb.

  8. #10283

    Standaard

    DLC heb ik al in een aanbieding gekocht, maar die zal ik pas later spelen inderdaad.

  9. #10284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    De tekenfilm serie vroeger was wel grappig van Legend Of Zelda... Excuuuse me zei hij altijd tegen zelda

    Ik heb ze op dvd.

    Maar een film over link en zelda... waarom niet
    Ik weet dat daar een tekenfilm van bestaat maar ik ben pas laat gaan gamen dus is hij niet op mijn pad gekomen.

  10. #10285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Het was inderdaad wel even wennen. Ben nu wat aan het “grinden” door de kaart in te vullen en de shrines die ik tegen kom te spelen. Ook mijn eerste Korok seeds verzameld. Was al met de eerste “dungeon” bezig, die bij de Zora’s, maar de baas was nog iets te pittig. Echt een overweldigende game.
    Ja ik snap dat hij overweldigend kan zijn.

    Nintendo heeft nooit gezegd dat ze de oude formule over boord gooien dus het zou mooi zijn als er twee type Zelda games blijven bestaan.
    Een remake van Ocarina of time die er zo uitziet zou nice zijn:https://www.youtube.com/watch?v=fX7kxUq3va8 [Tech-demo]
    Laatst aangepast door jeroeni : 27-05-2022 om 08:25

  11. #10286

    Standaard

    Ik ben een echte Zelda collector... Ik heb alle games meerdere malen op verschillende Nintendo systemen gekocht.
    Ik heb ook de Majora's Mask 3DS console en daar ook alle games van Zelda op staan die ik kon krijgen voor de 3DS.
    Ik heb ook alle uitgekomen collectors editions van de game boeken. Sommige daarvan zijn best wat waard ook.

    Dus van mij mag er wel meer uitkomen van The Legend Of Zelda naar de switch.





  12. #10287

    Standaard

    Mooie spullen Driekus

    Stiekem baal ik toch wel dat de nieuwe Zelda het najaar niet haalt.Een lichtpuntje:Mocht er in Juni een Direct komen dan gaan we zeker een nieuwe trailer en misschien een stuk gameplay zien.
    Laatst aangepast door jeroeni : 27-05-2022 om 14:10

  13. #10288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Mooie spullen Driekus

    Stiekem baal ik toch wel dat de nieuwe Zelda het najaar niet haalt.Een lichtpuntje:Mocht er in Juni een Direct komen dan gaan we zeker een nieuwe trailer en misschien een stuk gameplay zien.

    Ja thx..

    Ik hoop ook dat we nog iets te zien krijgen van de nieuwe Zelda game..
    En missvhien toch ook wel een remake van een oudere game... bijv Minish Cap



  14. #10289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ja thx..

    Ik hoop ook dat we nog iets te zien krijgen van de nieuwe Zelda game..
    En missvhien toch ook wel een remake van een oudere game... bijv Minish Cap


    Dat ze nog iets van een remake doen zou idd best kunnen hoor.Minish Cap vond ik ook erg leuk op de GBA.

    Even los van Zelda hoop ik dat de Nintendo met een nieuwe Donkey Kong[geruchten gaan al even] komt in een volgende Nintendo-Direct.2D of 3D maakt me niet uit.

    Een nieuwe Direct is sowieso altijd een feestje.

  15. #10290

    Standaard

    Mario Strikers: Battle League [Switch]

    Preview:https://www.dailynintendo.nl/2022/05...-met-zich-mee/

    Training mode demo nu in eShop.

    Game is 10 Juni verkrijgbaar.

    Gezien ik wil weten wat de game nou precies aan content gaat hebben wacht ik de reviews even af.Op basis van wat ik in de training demo heb kunnen doen kan ik wel al zeggen dat het leuk speelt.
    Laatst aangepast door jeroeni : 28-05-2022 om 13:30

  16. #10291

    Standaard

    Shit ik dacht dat dit vandaag was


  17. #10292

    Standaard

    Sonic Frontiers [Switch/PC/PS4/PS5/XO]

    World Premiere Gameplay:https://www.youtube.com/watch?v=cxJ5_ovBC_g [Re eind 2022]

    De laatste Sonic games zijn niet je van het dus ik durf echt niet te zeggen of dit wel weer een goede game gaat worden.Wat ik nu zie is aardig maar niet meer dan dat.

    _________________________________________________

    Pokémon Scarlet and Violet [Switch]

    Nieuwe trailer:https://www.youtube.com/watch?v=H4lWwwlnM-Q [Re 18 Nov]

    Wow het ziet er visueel erg matig uit.Ik denk dat de The Pokémon Company & Nintendo meer tijd en budget in deze serie moet steken.

    Pokémon Legends: Arceus[begin dit jaar] oogt mooier vind ik.


    Sorry had graag wat positiever geweest.
    Laatst aangepast door jeroeni : 01-06-2022 om 23:25

  18. #10293

    Standaard

    Besteld bij Bol.com [Re 24 Juni]



    Mysterious Mercenary Trailer:https://www.youtube.com/watch?v=w5TrSaoYmZ8

    Dit is net als Hyrule Warriors een spin-off van de Fire Emblem serie.Net als bij de 2de Hyrule Warriors lijkt ook hier meer budget achter te zitten.

    Zin in.

  19. #10294

    Standaard

    Ubisoft houdt deze maand geen E3-stijl presentatie:https://www.n1up.nl/news/ubisoft-hou...l-presentatie/

    Zo jammer dat de E3 in wezen dood is.Ik heb ook geen idee of Nintendo iets deze maand gaat doen.

  20. #10295

    Standaard

    Final Fantasy VII & Final Fantasy VIII Gekocht bij Nedgame.


  21. #10296

    Standaard

    Ik heb nog nooit een pokemon game gespeeld...

  22. #10297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb nog nooit een pokemon game gespeeld...
    Mijn eerste Pokemon game was pas de DS.
    Pokemon Legends:Arceus voor de Switch vind ik persoonlijk de beste.Van alle Pokemon games heeft deze het beste combat/vang systeem.

  23. #10298

    Standaard

    State of Play:https://www.youtube.com/watch?v=Jpb4YCfpdNA

    De RE4 Remake & de nieuwe Final Fantasy 16 waren het hoogtepunt van de show voor mij maar ondanks dat werd ik er niet door weggeblazen.VR games zijn sowieso niet voor mij.


    @tmvde & Driekus:Valt FF bij jullie nog in de smaak nu het wel een erg hoog hack/slash gehalte heeft ?
    Het is bijna een soort Devil May Cry.Zelfs ik die van hack/slash houd weet niet of dit wel juist voor de serie is.
    Laatst aangepast door jeroeni : 03-06-2022 om 08:30

  24. #10299

    Standaard

    Ik heb een aantal niet meer gekocht van Final Fantasy serie.
    Deel 7 8 en 9 vond ik erg leuke games met een goed verhaal.
    Ik heb ze origineel ook op de ps1.

    Ik heb FF15 ooit gekregen van iemand maar nog steeds niet gespeeld lol.

  25. #10300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb een aantal niet meer gekocht van Final Fantasy serie.
    Deel 7 8 en 9 vond ik erg leuke games met een goed verhaal.
    Ik heb ze origineel ook op de ps1.

    Ik heb FF15 ooit gekregen van iemand maar nog steeds niet gespeeld lol.
    Als je die gameplay van die oude erg leuk vind tja dan twijfel ik of je 15 en straks 16 tof gaat vinden.Misschien is dan nu het moment gekomen om FF15 eens te proberen.

    Voor mezelf weet ik even niet of ik de opzet van 16 wel vind passen bij de FF serie.Kijk bij Zelda doen ze de hack/slash gameplay netjes in de Warriors[spin-off] serie.
    Laatst aangepast door jeroeni : 03-06-2022 om 09:04

Pagina 412 van 484 EersteEerste ... 312362402408409410411412413414415416422462 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •