Pagina 322 van 484 EersteEerste ... 222272312318319320321322323324325326332372422 ... LaatsteLaatste
De resultaten 8.026 tot 8.050 van 12098 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #8026

    Standaard

    Top. Op korte termijn haal ik 'm nog niet maar later vast wel.
    Hoe lang heb je moeten wachten?

  2. #8027

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Top. Op korte termijn haal ik 'm nog niet maar later vast wel.
    Hoe lang heb je moeten wachten?
    In totaal 16 dagen.

  3. #8028

    Standaard

    Ze hebben de website veranderd. Nu zonder de spellen.... Die moet je nu zelf installeren. Ik was er blijkbaar nog net op tijd bij.

  4. #8029

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Red Ded 2:

    Omdat ik schijnbaar niet de enige ben die Red Ded overweldigend vind heeft Insidegamer hier wat tips:http://www.insidegamer.nl/artikel/ti...2-te-beginnen/

    Hier nog wat kamp info:https://www.youtube.com/watch?v=4lzhMZ2D-5A

    :http://www.insidegamer.nl/artikel/he...-redemption-2/
    Thanks, hier heb ik wel even wat aan. Ervaar wel hetzelfde probleem.

  5. #8030

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Thanks, hier heb ik wel even wat aan. Ervaar wel hetzelfde probleem.
    Graag gedaan.

    Iedereen die deze game speelt worstelt er mee.Bepaalde dingen hadden ze wel iets beter uit mogen leggen denk.

    TIP:Als je Bounty bedrag te hoog oploopt kun je schijnbaar ook vrijwillig naar een politiebureau gaan.Die tip heb ik ook net pas dus hoe dat precies gaat weet ik ook nog niet.

    En ondanks die tips zijn er nog wel wat zaken die ik nog niet precies weet.

    Nu ik de systemen van het spel beetje bij beetje leer kennen heb ik toch de neiging om straks opnieuw te beginnen.

    UPDATE
    Hier wat nieuwe tips:http://www.insidegamer.nl/artikel/zo...-redemption-2/

    Voor nieuwe kopers:Bedenk goed dat je in Red Ded 2 veel tijd moet investeren.

    Ondanks dat het soms een lastige game is heb ik wel het idee dat ik met een unieke game bezig ben en snap ik die hoge cijfers[Reviews]
    Laatst aangepast door jeroeni : 30-10-2018 om 12:11

  6. #8031

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ze hebben de website veranderd. Nu zonder de spellen.... Die moet je nu zelf installeren. Ik was er blijkbaar nog net op tijd bij.
    Die hebben dus een C&D gekregen van Nintendo of een van de andere fabrikanten.

    Bespaart mij weer € 99 aangezien ik het dan bij mn vintage Atari2600, mini NES en mini SNES hou.

  7. #8032

  8. #8033

    Standaard

    Zijn er hier forummers met ervaring met zowel de PS4 Pro als de X Box One X? Welke heeft meer mogelijkheden (o.a. aanbod spellen op dat gebied) qua 4K? Ik heb zelf een 4K-tv maar nog een normale PS4

  9. #8034

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Zijn er hier forummers met ervaring met zowel de PS4 Pro als de X Box One X? Welke heeft meer mogelijkheden (o.a. aanbod spellen op dat gebied) qua 4K? Ik heb zelf een 4K-tv maar nog een normale PS4
    Er zijn hier genoeg mensen met een PS4 Pro/One X.

    Het aanbod op de One X is minder dan op de PS4 maar nog altijd genoeg.Ben je iemand die veel waarde hecht aan exclusieve games dan is de PS4/Pro de beste keuze.
    Wel heeft de One X meer games in native 4K.PS4 pro werkt veel met de checkerboarding techniek[ook prima hoor]

    Als je dit topic eens op je gemak leest dan kom je genoeg spellen tegen.Vragen kan natuurlijk ook altijd.
    Laatst aangepast door jeroeni : 31-10-2018 om 11:48

  10. #8035

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Zijn er hier forummers met ervaring met zowel de PS4 Pro als de X Box One X? Welke heeft meer mogelijkheden (o.a. aanbod spellen op dat gebied) qua 4K? Ik heb zelf een 4K-tv maar nog een normale PS4
    Ik ben voor de PS4 Pro gegaan (ook vanuit een normale PS4), simpelweg omdat ik nog een flink aantal PS4 games heb liggen, oa een paar AC's en Uncharted 4. De OneX heeft idd native 4K maar ik betwijfel of je het verschil echt ziet als je gamet. Ik heb zelf een 65" 4K scherm en als ik dan Uncharted 4 of nu RDR2 opzet ziet het er werkelijk fabelachtig mooi uit in 4K HDR, of het nu native is of niet. Ik zou zeggen luister naar je "gut-feeling" en staar je niet te blind op technische specs.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 31-10-2018 om 11:55

  11. #8036

    Standaard

    Hier gaat Red Dead 2 vandaag de deur uit.

    Net als bij GTA loop ik ook hier weer tegen die frustrerende controls aan.
    Ook legt de game dingen slecht uit of juist niet.Bv gisteren had ik een missie actief staan waar ik niets van wist.

    Het feit dat ik steeds naar m'n PC scherm moet switchen om alles uit de game te halen helpt ook niet voor mij.

    Zelda:Breath of the wild geeft de speler ook alle ruimte maar laat die speler wel op een goede manier kennis maken met bepaalde systemen.

    Zo jammer dat de frustratie hier de overhand heeft gekregen want Red Ded 2 is verder een prachtig spel.
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-11-2018 om 10:55

  12. #8037

    Standaard

    Oh jammer Jeroen, misschien teveel screentime? Ik ben net begonnen met RDR2 dus kan er verder nog niks over zeggen.

  13. #8038

    Standaard

    Ik heb vandaag deze game besteld..bij GameMania voor 24.95 + 2 euro verzend kosten.
    Speciale Halloween deal. alleen vandaag de 31ste.
    Ben benieuwd naar deze game



    https://www.gamemania.nl/games/plays.../140501_vampyr

  14. #8039

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Oh jammer Jeroen, misschien teveel screentime? Ik ben net begonnen met RDR2 dus kan er verder nog niks over zeggen.
    Hahaha.Als jij straks al wat verder in chapter 2 bent dan wil ik voor de grap jou mening wel eens weten.

    Misschien ligt het puur aan mij dat ik gewoon niet overweg kan met Rockstar games.Echt ik had graag gewild dat deze unieke game mij goed zou liggen.

  15. #8040

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Hahaha.Als jij straks al wat verder in chapter 2 bent dan wil ik voor de grap jou mening wel eens weten.

    Misschien ligt het puur aan mij dat ik gewoon niet overweg kan met Rockstar games.Echt ik had graag gewild dat deze unieke game mij goed zou liggen.
    Haha, geef het even tijd want met een baan, 2 kleine kinderen en een komende verhuizing zal het niet heel snel zijn dat ik daar snel zal zijn haha....alhoewel ik vanavond wel verder ga en volgende week ook een avond alleen ben. Tja, ik vind de controls van Rockstar op zich altijd wel oke. De basis lag voor mij bij de Max Payne games van PS2, toen GTA IV en daarna Max Payne 3 en vervolgens GTA V die vooral de controls met shooting van MP3 had overgenomen. RDR1 heb ik ook nooit moeite mee gehad dus als RDR2 in deze lijn de controls heeft dan moet het geen probleem zijn.

  16. #8041

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Haha, geef het even tijd want met een baan, 2 kleine kinderen en een komende verhuizing zal het niet heel snel zijn dat ik daar snel zal zijn haha....alhoewel ik vanavond wel verder ga en volgende week ook een avond alleen ben. Tja, ik vind de controls van Rockstar op zich altijd wel oke. De basis lag voor mij bij de Max Payne games van PS2, toen GTA IV en daarna Max Payne 3 en vervolgens GTA V die vooral de controls met shooting van MP3 had overgenomen. RDR1 heb ik ook nooit moeite mee gehad dus als RDR2 in deze lijn de controls heeft dan moet het geen probleem zijn.
    Ik lees het hier wel een keer Rogier.Enjoy !

  17. #8042

    Standaard

    Besteld bij Bol.com


    Een van mijn favo Gamecube game.

    Super dat deel 3 in ontwikkeling is voor de Switch.

  18. #8043

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik ben voor de PS4 Pro gegaan (ook vanuit een normale PS4), simpelweg omdat ik nog een flink aantal PS4 games heb liggen, oa een paar AC's en Uncharted 4. De OneX heeft idd native 4K maar ik betwijfel of je het verschil echt ziet als je gamet. Ik heb zelf een 65" 4K scherm en als ik dan Uncharted 4 of nu RDR2 opzet ziet het er werkelijk fabelachtig mooi uit in 4K HDR, of het nu native is of niet. Ik zou zeggen luister naar je "gut-feeling" en staar je niet te blind op technische specs.
    Als ik de recente titels zie op Youtube waar ze vergelijken dan vind ik de verschillen echt minimaal. En ik heb nog veel ps4-titels.Bedankt voor de reactie's.

  19. #8044

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    MediEvil remake krijgt volgende week trailer


    Deze game krijgt een remake..
    Ik heb alle twee de delen op PS1..

    In december vorig jaar maakte Sony bekend te werken aan een remake van MediEvil. De action-adventure hack 'n slash titel MediEvil verscheen oorspronkelijk in oktober 1998 en werd ontwikkeld door SCE Cambridge Studio.
    Tijdens een nieuwe episode van PlayStation Blogcast heeft Sony's Shawn Layden zich voor het eerst in lange tijd weer uitgesproken over deze titel. Hij laat weten dat een debuuttrailer van de MediEvil Remake volgende week moet verschijnen, tijdens Halloween.

    Daarnaast liet Layden weten dat MediEvil een volledige remake is en niet een simpele remaster. Het originele game design, key artwork en enkele andere belangrijke attributen die bijdroegen aan de belangrijkste kenmerken van de game worden volgens Layden in ere gehouden. De game wordt ontwikkeld door Other Ocean Interactive, zij maken gebruik van het advies van de originele ontwikkelaars van de titel, die meer dan twintig jaar terug aan de game werkten.


    Trailer: https://gamer.nl/artikelen/trailer/e...e-uitgebracht/

    Deze staat op mijn radar.

  20. #8045

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    ja erg tof ik ga hem zeker kopen ook..

    Denk dat ik mijn ps1 maar weer eens aansluit ga ik de oude versies noges spelen

  21. #8046

    Standaard

    Super Smash Bros Ultimate [Switch]

    World of Light trailer:https://www.youtube.com/watch?v=WShCN-AYHqA

    World of Light is in wezen een soort SP-mode in deze nieuwe Smash.Dit is het laatste stukje content dat Nintendo geheim heeft weten te houden.[Re 7 Dec]
    Laatst aangepast door jeroeni : 01-11-2018 om 19:39

  22. #8047

    Standaard

    Voor de RDR2 spelers die een HDR TV hebben, het is beter om HDR uit te zetten aangezien het geen "echte" HDR betreft in deze game, helaas: https://www.youtube.com/watch?v=hJgXQ3qNg74

    Ik heb het ook uitgezet en ik moet zeggen dat ik het er inderdaad beter uit vind zien. Met HDR is het te washed-out.

  23. #8048

    Standaard

    De nieuwe Yoshi's Crafted World ziet er ook wel erg leuk uit.
    Komt pas volgend jaar



  24. #8049

  25. #8050

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    De nieuwe Yoshi's Crafted World ziet er ook wel erg leuk uit.
    Komt pas volgend jaar


    Nice.

    Net als Fire Emblem:Three Houses is deze Yoshi ook doorgeschoven naar 2019.De release datums worden denk pas met bekend gemaakt tijdens een Jan/Feb Direct.
    De focus van Nintendo ligt voor nu nog op Pokemon Let's Go & Super Smash.

    2018 vind ik qua nieuwe exclusive titels een beetje mager.De eerste helft moesten we het vooral hebben van WiiU ports.

    Deze nieuwe exclusieve Nintendo titels staan voor 2019 gepland:
    - Luigi Mansion 3
    - Animal Crossing
    - Fire Emblem:Three Houses
    - Yoshi's Crafted World
    - Daemon X Machina

    Dit vind ik een heel sterk lijstje.

    Volgens mij staat deze Animal Crossing teaser nog niet in dit topic: https://www.youtube.com/watch?v=2gv0F3Pr8u4

    Voor New leaf [3DS] had ik altijd zo iets van wat is dat voor een rare fabeltjeskrant serie maar toen ik in 2012 toch eens een gokje waagde raakte ik spontaan verliefd op de franchise.
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-11-2018 om 13:44

Pagina 322 van 484 EersteEerste ... 222272312318319320321322323324325326332372422 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •