Pagina 390 van 484 EersteEerste ... 290340380386387388389390391392393394400440 ... LaatsteLaatste
De resultaten 9.726 tot 9.750 van 12087 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #9726

    Standaard

    Gisteren bij een goede vriend van me langs geweest. Hij had gisteren ook de Series X en Valhalla ontvangen.
    Ik verwachte een grote Xbox, maar dat viel nogal mee.

    Indrukken zijn bij mij prima, maar nog steeds geen behoefte om direct een Series X te gaan halen.
    Het mist nog een bepaalde 'launch' game, dat tevens geadverteerd wordt op de achterkant van de Series X doos
    Daarnaast zit ik op de eeuwige uitgestelde Cyberpunk te wachten. Hopelijk krijgt deze een Series X update in 2021 en niet in 2077

    Ik ben blij dat ik nog door kan gaan met mijn One en PS4. Ondanks dat alle aandacht naar de Series X en PS5 gaat, worden de last-gen ecosystemen nog steeds in leven gehouden. Daar ben ik zeer blij, zodat ik een smooth transitie kan doen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik vind dat altijd zo kunstmatig de vraag hoog houden en afleiding dat de content enorm schaars is.
    Daar heb je in 2021 toch geen last van
    Mits je aan FOMO lijdt

  2. #9727

  3. #9728

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Als je Series X dit gaat doen dan baal je:https://gamersnet.nl/547366/veel-pro...s-x-duiken-op/
    Thanks.
    Dit ga ik duursturen naar mijn Series X maat.
    Hopelijk krijgt hij geen probleem met kinderziektes. Maar persoonlijk heb ik er wel lol in.
    Leuk draadje bij Whats Tech Twitter

  4. #9729

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Thanks.
    Dit ga ik duursturen naar mijn Series X maat.
    Hopelijk krijgt hij geen probleem met kinderziektes. Maar persoonlijk heb ik er wel lol in.
    Leuk draadje bij Whats Tech Twitter
    Iedereen die ten tijden van de 360 een kapote console[ red ring of death] heeft gehad weet wel hoe top de service van Microsoft is dus dat scheelt

  5. #9730

    Standaard

    Assassins Creed Valhalla: Man man wat is die soundtrack top!
    Qua noordse sound doet deze game dat beter dan de laatste God of War.Skyrim deed dat trouwens ook naar mijn smaak.

  6. #9731

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Iedereen die ten tijden van de 360 een kapote console[ red ring of death] heeft gehad weet wel hoe top de service van Microsoft is dus dat scheelt
    Met alle respect voor de service van MS, je moest je 360 wel opsturen naar Duitsland. Dus je was je 360 wel voor een paar weken kwijt hé

  7. #9732

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Met alle respect voor de service van MS, je moest je 360 wel opsturen naar Duitsland. Dus je was je 360 wel voor een paar weken kwijt hé
    Binnen 14 dagen had je hem terug of je kreeg een nieuwe hoor.Vriend van mij had zelfs binnen een week een nieuwe.

  8. #9733

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Binnen 14 dagen had je hem terug of je kreeg een nieuwe hoor.Vriend van mij had zelfs binnen een week een nieuwe.
    Komt er nog steeds op neer dat je 360 tijdelijk kwijt was geraakt. Dat is eenmaal de realiteit als je fysieke dingen moet gaan opsturen ipv om direct om te ruilen in een winkel.

  9. #9734

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Komt er nog steeds op neer dat je 360 tijdelijk kwijt was geraakt. Dat is eenmaal de realiteit als je fysieke dingen moet gaan opsturen ipv om direct om te ruilen in een winkel.
    De meeste winkels gaven geen nieuwe.Als hun de kapotte console naar Microsoft stuurde ging het juis lang duren.
    Feit blijft idd wel dat je even niet kan gamen ja.

    UPDATE
    Grootste Xbox lancering:https://gamer.nl/artikelen/nieuws/xb...ancering-ooit/

    Wie had dat verwacht dat Microsoft na het beroerde Xbox One tijdperk zo sterk terug zou komen.Echt ik ben verbaasd hoeveel interesse er alleen al hier in NL is.
    Eigenlijk best bizar want er zijn geen exclusieve launch[Halo uitgesteld] games.Zelf ervaar ik nu wel dat bestaande games die een next-gen update hebben gekregen er top uitzien.
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-11-2020 om 12:14

  10. #9735

    Standaard

    Gekocht bij Bol.com


    PC versie is al vanaf lente 2020 te krijgen.

  11. #9736
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vandaag bij Bol toch nog een XBX kunnen bestellen die 6 december geleverd wordt. Moest wel snel zijn, want inmiddels al weer uitverkocht.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #9737

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Vandaag bij Bol toch nog een XBX kunnen bestellen die 6 december geleverd wordt. Moest wel snel zijn, want inmiddels al weer uitverkocht.
    Top

  13. #9738
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Playstation 5 ga ik nog even mee wachten. Ik mag hem af en toe lenen van mijn zoon (die thuis woont ) om Miles Morales en zo mee te spelen. Wel een game waar ik benieuwd naar ben.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #9739

    Standaard

    Gears 5 [XSX/XO/PC]

    De next-gen update die deze game laast heeft ontvangen is fenomenaal.Het speelt op een Series X nog vloeiender en qua belichting het mooiste van wat ik tot nu toe gezien heb.

    Gears Tactics is trouwens ook een toppertje
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-11-2020 om 14:34

  15. #9740

    Standaard

    Cyberpunk 2077:Eindelijk console beelden:https://www.gamed.nl/view/139780 [next-gen update komt in 2021]

    In deze staat vind ik het visueel goed genoeg om op m'n Series X te spelen bij release.Hoe ver weg die next-gen update is weet toch nog niemand.

    Laatst aangepast door jeroeni : 17-11-2020 om 20:56

  16. #9741

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Playstation 5 ga ik nog even mee wachten. Ik mag hem af en toe lenen van mijn zoon (die thuis woont ) om Miles Morales en zo mee te spelen. Wel een game waar ik benieuwd naar ben.
    Dit is voor mij een system seller.

    [Re 21-05-2021]



    Op moment dat deze game uitkomt ga ik een PS5 kopen.Zo rond mei verwacht ik ook dat de PS5 dan ook makkelijk te scoren is.
    Als Microsoft net wat eerder Bethesda had gekocht dan was de game ook in 2021 voor de Series X beschikbaar geweest.
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-11-2020 om 23:33

  17. #9742

    Standaard

    Immortals Fenyx Rising [PS4/PS5/XO/XSX/PC/Stadia]

    Post-launch trailer:https://www.youtube.com/watch?v=HlWmtuQlxbI

  18. #9743

  19. #9744

    Standaard

    Beste man bij Intertoys heeft aan mij gedacht.Binnen een dag was ik m'n PS4-pro & Xbox One ook meteen kwijt voor wat centen.
    Gezien ik bij gamemania laatst spontaan midden op de lijst stond had ik de hoop voor dit jaar al opgegeven.



    Digitaal[PSN]

    Met deze Souls game heb ik het minste ervaring.Denk dat ik in deze remake voor de Temple Knight class ga.
    Laatst aangepast door jeroeni : 20-11-2020 om 14:02

  20. #9745
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wat is ie groot hè. Je weet het en toch is het schrikken... Veel plezier... En wat is New York mooi in de winter.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #9746

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Wat is ie groot hè. Je weet het en toch is het schrikken... Veel plezier... En wat is New York mooi in de winter.
    Hij is enorm ja.Heb hem net geinstalleerd.

    Jij ook veel plezier met die game.

  22. #9747

    Standaard

    Demon's Souls [PS5]

    Wat een topper!
    Zelfs in hoge framerate-mode is hij prachtig om te zien.En met die Haptische feedback[controller] voelt het zo goed dat ik nu al niet meer terug zou willen naar het vorige systeem.

    PS5:Net als bij de XSX zijn laadtijden en opstarten een kwestie van een paar sec.
    Laatst aangepast door jeroeni : 21-11-2020 om 08:38

  23. #9748

    Standaard

    Ook Demon’s Souls aan het spelen op de PS5. Die laadtijden zijn werkelijk heerlijk. Zelfs het spel opstarten gaat praktisch zonder wachttijd.

  24. #9749
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vanaf de bovenverdieping krijg ik te horen; crash, crash, koffiemolengeluid door aanlopend stickertje? Ja zoon, dat krijg je als je op de eerste rij wilt zitten. PS5.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #9750

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Vanaf de bovenverdieping krijg ik te horen; crash, crash, koffiemolengeluid door aanlopend stickertje? Ja zoon, dat krijg je als je op de eerste rij wilt zitten. PS5.
    Hier ook al een crash gehad.

Pagina 390 van 484 EersteEerste ... 290340380386387388389390391392393394400440 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •