Pagina 273 van 484 EersteEerste ... 173223263269270271272273274275276277283323373 ... LaatsteLaatste
De resultaten 6.801 tot 6.825 van 12093 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #6801

    Standaard

    Oh cool. Ben benieuwd! Ik vond Yooka Laylee zo tegenvallen. Hopelijk is de leuker!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  2. #6802

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Oh cool. Ben benieuwd! Ik vond Yooka Laylee zo tegenvallen. Hopelijk is de leuker!
    Doordat de games opnieuw opgebouwd zijn zien ze er nu waanzinnig goed uit.Yooka Laylee heb ik uiteindelijk niet gekocht omdat ik via Youtube een matige indruk kreeg van de game.
    Dit zijn in basis de drie toppers die Naughty Dog destijds gemaakt heeft.

  3. #6803

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Bizar hoe snel die preorders alweer gaan. Gelukkig nog eentje kunnen scoren bij Intertoys.

  4. #6804

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Bizar hoe snel die preorders alweer gaan. Gelukkig nog eentje kunnen scoren bij Intertoys.
    Echt gekkenhuis met dat ding.

    Het gaat voor mij in die periode al geld zat kosten met al die games die in het najaar komen dus ik ga hem niet halen.Daarbij heb ik veel van die geweldige games al op de GBA & eShop.

  5. #6805

    Standaard

    Preoject Cars 2 [PS4/PC/XO]

    Interview met Andy Tudor:https://www.youtube.com/watch?v=GU1MkX2VAno Op het einde van het filmpje is het goed om te horen dat de nieuwe game een betere progressie systeem heeft.Het racen in PC was erg goed gedaan maar hoe je verder door de game ging vond ik matig uitgewerkt.

    Kijk uit naar 22 Sep.
    Laatst aangepast door jeroeni : 01-07-2017 om 08:41

  6. #6806

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Heb er 'enkele' in bestelling (neem er 1 af, de rest annuleer ik of draag de reservering over. Ga niet scalpen). Vorig jaar ging het nét goed en had ik de NES op de releasedag, maar die stress wil ik niet nog een keer. Deze keer op safe gespeeld :P

  7. #6807

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Heb er 'enkele' in bestelling (neem er 1 af, de rest annuleer ik of draag de reservering over. Ga niet scalpen). Vorig jaar ging het nét goed en had ik de NES op de releasedag, maar die stress wil ik niet nog een keer. Deze keer op safe gespeeld :P
    Het beste kan je bij meerdere winkels een pre-orde doen want zij weten nog niets van de aantallen die zij krijgen.Mocht jij echt heel rap geweest zijn dan zou het wel goed komen.

  8. #6808

    Standaard

    Thrustmaster komt met een nieuw stuur: T-GT http://www.gran-turismo.com/gb/news/00_8907168.html Ik verwacht dat die extreem hoge prijs binnen een jaar echt wel gaat zakken.

    Dit moet als het om beleving gaat weer een stap verder gaan dan de T300.

    Laatst aangepast door jeroeni : 01-07-2017 om 11:55

  9. #6809

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Het beste kan je bij meerdere winkels een pre-orde doen want zij weten nog niets van de aantallen die zij krijgen.Mocht jij echt heel rap geweest zijn dan zou het wel goed komen.
    Bij 5 zaken... en ik was behoorlijk rap. Bij Amazon heb ik er 1 en een gamezaak heeft me al garantie gegeven (sommige zaken weten al wel de aantallen)

  10. #6810

    Standaard

    Project Cars 2 [PS4/XO/PC]

    Season Pass:http://www.psx-sense.nl/285131/seaso...bekendgemaakt/

    Nissan Skyline GT-R R32 Group A (1990)

  11. #6811
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Project Cars 2 [PS4/XO/PC]

    Season Pass:http://www.psx-sense.nl/285131/seaso...bekendgemaakt/

    Nissan Skyline GT-R R32 Group A (1990)
    Ik kijk er wel naar uit... Zitten ook veel tracks in..Ik denk dat GT Sport vergeleken PJC2 heel veel tekort komt.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  12. #6812

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Ik kijk er wel naar uit... Zitten ook veel tracks in..Ik denk dat GT Sport vergeleken PJC2 heel veel tekort komt.
    Dingen als bv weersomstandigheden moet je vandaag de dag wel in een race titel verwekt hebben vind ik.Bij de nieuwe PC2 gaan ze in alles wat ze al deden net weer wat verder.

    Wel blijf ik zeggen dat ik PC totaal niet geschikt vind voor controller dus voor gamers die geen stuur willen kopen raad ik dan toch zeker GT of Forza aan.

    Vette gameplay op Long Beach[Nieuwe track voor PC2] https://www.youtube.com/watch?v=r6fSgpuamkA
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-07-2017 om 10:46

  13. #6813
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Wel blijf ik zeggen dat ik PC totaal niet geschikt vind voor controller dus voor gamers die geen stuur willen kopen raad ik dan toch zeker GT of Forza aan.

    Gelukkig rijden wij met stuur Jeroen...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  14. #6814

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Gelukkig rijden wij met stuur Jeroen...
    Al is het tijdens de release van zo'n game altijd maar te hopen dat zij zaken als goede force feedback meteen op orde hebben.Ik zit nu met Dirt 4 nog steeds te wachten tot Codemasters met een fatsoenlijke force feedback patch komt.[Op bepaalde punten merk ik dat Codemasters niet meer met de grote jongens mee kan als ik heel eerlijk ben]

    Op welk systeem ga jij hem spelen ?
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-07-2017 om 12:36

  15. #6815
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Al is het tijdens de release van zo'n game altijd maar te hopen dat zij zaken als goede force feedback meteen op orde hebben.Ik zit nu met Dirt 4 nog steeds te wachten tot Codemasters met een fatsoenlijke force feedback patch komt.[Op bepaalde punten merk ik dat Codemasters niet meer met de grote jongens mee kan als ik heel eerlijk ben]

    Op welk systeem ga jij hem spelen ?
    Ik denk dat ze dit bij PJC2 wel opgelost hebben omdat het in PJC1 een drama was. Vooral online. Ik speel op de PS4 ook omdat ik dan met DMRacing.nl weer in competitie verband ga racen. Die jongens zitten allemaal op de PS4. Wie weet komt er een cross-over zodat de PC en PS4 eigenaren ook bij elkaar kunnen racen.
    Het is mogelijk want bij Street-Fighter V hebben ze dit ook gedaan.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  16. #6816

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Ik denk dat ze dit bij PJC2 wel opgelost hebben omdat het in PJC1 een drama was. Vooral online. Ik speel op de PS4 ook omdat ik dan met DMRacing.nl weer in competitie verband ga racen. Die jongens zitten allemaal op de PS4. Wie weet komt er een cross-over zodat de PC en PS4 eigenaren ook bij elkaar kunnen racen.
    Het is mogelijk want bij Street-Fighter V hebben ze dit ook gedaan.
    Een week na de release vond ik juist dat ze de force feedback bij de 1ste PC goed op orde hadden.

    Cross-over had al lang bij meer games gekund maar Sony is een partij die daar nog moeilijk mee is.

    Moet je zien die lijst aan tracks:https://ar12gaming.com/articles/proj...s-2-track-list

    Volgens mij nog een weekje of 12 en dan kunnen wij weer een dikke racer spelen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-07-2017 om 14:03

  17. #6817

    Standaard

    Project Cars 2 [PS4/XO/PC]

    Rally mode gameplay:https://www.youtube.com/watch?v=hY1uB0LuVSc

    SMS weet wel hoe ze de heftigheid van rally naar een game moeten vertalen.Van deze nieuwe mode ga ik heel blij worden.[Re 22 sep]

  18. #6818
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Project Cars 2 [PS4/XO/PC]

    Rally mode gameplay:https://www.youtube.com/watch?v=hY1uB0LuVSc

    SMS weet wel hoe ze de heftigheid van rally naar een game moeten vertalen.Van deze nieuwe mode ga ik heel blij worden.[Re 22 sep]
    Hha... Dat wordt alvast een aantal sturen op voorraad hebben. Ziet er goed uit..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  19. #6819

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Hha... Dat wordt alvast een aantal sturen op voorraad hebben. Ziet er goed uit..
    Ik maar ook die T300 zal gaan zweten.

  20. #6820

    Standaard

    SNES Classic Mini:

    Van een kameraad heb ik zijn 2de pre-order overgenomen.Toch makkelijk dat ik dan veel toppers op een systeem heb.

  21. #6821

    Standaard

    Final Fantasy 12: The Zodiac Age [PS4]

    Gameplay:http://www.insidegamer.nl/nieuws/128...beeld-gameplay [Re 11 Juli]

    Deze in wezen PS2 game ziet er beter uit dan ik had verwacht.

    Laatst aangepast door jeroeni : 05-07-2017 om 10:06

  22. #6822

  23. #6823

    Standaard

    http://www.n1ntendo.nl/article/52791...intendo-switch

    Een pareltje was dit op de WiiU.Mocht het geen nieuw deel zijn dan zou ik nog een Switch versie kopen van de 1ste game.

    The Wonderful 101 is een game die met niets anders te vergelijken is.

  24. #6824

    Standaard

    Destiny 2 [PS4/PC/XO]

    Beta trailer:https://www.youtube.com/watch?v=ohcDVmVfPLA

    Mijn kritiek die ik had op de eerste beelden van wat maanden terug zijn nog niet weg dus ik wil me laten verrassen door de beta.
    Destiny is een spelletje dat enorm veel tijd van je gaat vragen.Mocht het zo zijn dat ik in September toch aan Destiny 2 ga beginnen dan moet ik voor dit najaar echt wel wat games weg gaan strepen.

  25. #6825

    Standaard

    Besteld bij Bol 49,99


    UPDATE

    Ik zie dat hij al verzonden isDe release ij eigenlijk pas 11 Juli.
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-07-2017 om 18:22

Pagina 273 van 484 EersteEerste ... 173223263269270271272273274275276277283323373 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •