Pagina 382 van 484 EersteEerste ... 282332372378379380381382383384385386392432482 ... LaatsteLaatste
De resultaten 9.526 tot 9.550 van 12087 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #9526

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Vraagje:Als je zo'n missie solo gaat doen vechten die companions[Ai] dan wel goed genoeg mee ?
    Ja, het helpt. Ze hielden veel vijanden van mij vandaan.

    Wel is het zo dat jij de richting bepaalt waar je naar toe wilt. Het is een open wereld map. Niet zo groot als een GTA stad.
    Maar zoiets als een groot bosgebied met diverse A.I.M. gebouwen. Je kan b.v. de omgeving verkennen. Je hoeft niet direct naar je target te gaan.

    Zo kwam ik per ongeluk een verborgen S.H.I.E.L.D. bunker met loot tegen, dus week ik eventjes van het pad af.
    De AI companions gingen trouw met mij mee. Ze leken wel bodyguards.

    Als je geen energie meer hebt, dan ben je gewond. 1 van je AI companions probeert dan je te genezen door in jouw buurt te komen. Dat genezing proces werkt ook andersom. Bij mij was vaak een andere AI companion eerder om te helpen voor een gewonde AI companion. Dus mijn hulp was blijkbaar weer niet nodig.
    Je kan maar 2 keer gewond zijn, de 3e keer ben je echt dood. De missie is dan afgelopen, waar je na een checkpoint weer opstart.

    Dat was mijn ervaring. Het kan zijn dat jij ze sloom en dom gaat vinden. Ik vond het goed genoeg, en was dus zeer blij met alle hulp.

  2. #9527

    Standaard

    Als ze wat bijdragen is het goed genoeg voor mij.vrijdag ga ik aan de slag met de open-beta.

    Gezien ik van deze Marvel game erg heb genoten kan ik wel wat matighheid hebben hoor:https://www.metacritic.com/game/swit...he-black-order

    Zet m'n verwachtingen voor de beta gewoon op -1
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-08-2020 om 10:23

  3. #9528

    Standaard

    Cyberpunk 2077 [PS4/PS5/XO/XSX/PC]

    Easy Allies hands-on:https://www.youtube.com/watch?v=7K1vqso1wCo

    Klinkt goed!

    Laten we hopen dat het op de huidige consoles een beetje leuk draait want dat is mijn grote zorg wat ik heb bij deze game.Het ding is dat als ik aan deze game denk dan heb ik die beelden van de web video's in m'n hoofd dus een enorme downgrade tov de PC versie zou slikken zijn.

    En reken er maar op dat er tot een paar dagen voor release zo goed als geen PS4/XO beelden opduiken.

  4. #9529

    Standaard

    Gaan we nieuws kijgen rondom de Mario Sunshine remaster ?

    [Twitter]

  5. #9530

    Standaard

    Toch nog weer een najaar's game om naar uit te kijken

  6. #9531

    Standaard

    Ik ben op weg naar de Platinum Trophy voor Ghost of Tsushima. Moet er nog zes, maar die speel ik allemaal vrij als ik de laatste main quests uitspeel.

  7. #9532

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik ben op weg naar de Platinum Trophy voor Ghost of Tsushima. Moet er nog zes, maar die speel ik allemaal vrij als ik de laatste main quests uitspeel.
    En gehaald

    Erg genoten van de game, maar TLOU2, HZD en GoW hebben voor mij nog wel een streepje voor.

  8. #9533

    Standaard

    TIP:Marvel's Avengers krijgt vadaag een open beta die tot zondag te spelen is.
    Platformen:PS4/XO/PC.

    Vermoed dat het rond de middag online is.

    Over de eerste beta lees ik goede & slechte verhalen dus dit is een mooie kans om het zelf te gaan ervaren.En gezien Crystal Dynamics[Tombraider] dit maakt kan ik me niet voorstellen dat het super slecht gaat zijn.

    UPDATE
    Xbox/PC is pre-order Beta en PS4 open-beta
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-08-2020 om 15:31

  9. #9534

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Gaan we nieuws kijgen rondom de Mario Sunshine remaster ?

    [Twitter]
    zou fantastisch zijn heb hem op de cube..

  10. #9535

    Standaard

    @jeroeni hoe gaat het met Paper Mario... Origami King?

  11. #9536

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    @jeroeni hoe gaat het met Paper Mario... Origami King?
    Beter dan verwacht.Door de warmte heb ik de laatste dagen niets gespeeld dus ik heb nog een stukje te gaan.

    Bah dit weer is niets voor mij.

  12. #9537

    Standaard

    Kena:Bridge of spirits [PS4/PS5]

    Next-gen upgrade zal gratis zijn:https://www.psx-sense.nl/411425/kena...grade-krijgen/

    Dit was voor mij toch wel het pareltje van de PS5 show.Ik zie net pas dat deze nog in 2020 moet verschijnen

  13. #9538

    Standaard

    Multiplayer voor TLOU 2 lijkt dan toch in ontwikkeling te zijn. Net zoals ik niks snap van de stilte rondom de PS5 snap ik niks van de stilte rondom TLOU 2 MP.

    Benieuwd of het kan tippen aan de MP van deel 1.

    https://clips.twitch.tv/HealthyCarefulCatYouDontSay

  14. #9539

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    TIP:Marvel's Avengers krijgt vadaag een open beta die tot zondag te spelen is.
    Platformen:PS4/XO/PC.

    Vermoed dat het rond de middag online is.

    Over de eerste beta lees ik goede & slechte verhalen dus dit is een mooie kans om het zelf te gaan ervaren.En gezien Crystal Dynamics[Tombraider] dit maakt kan ik me niet voorstellen dat het super slecht gaat zijn.

    UPDATE
    Xbox/PC is pre-order Beta en PS4 open-beta
    Open beta voor de PS4 lijkt beter te werken tov vorige week.
    Ik had niet eens verwacht dat mijn voortgang van vorige week werd overgenomen voor deze open beta versie.
    Ik had nog niet alle beta missies gespeeld. Door alle 3 H.A.R.M. missies uit te spelen, krijg je wel een kleine beloning voor de retail game.
    Dat heb ik gedaan. Hiermee stop ik met Avengers, dit vanwege een waarschuwing van Forbes:

    However, beta progress does not carry over to the full game, so I would not over-grind yourself into oblivion thinking that will get you an edge when the game launches. This is generally speaking how most early betas work, but with the Avengers beta in particular it makes sense. The beta is not just like, the first few hours of the game. The beta is a curated selection of different content, and you are skipping around between different moments in the game to get a sense of a wider array of activities and characters.

  15. #9540

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Multiplayer voor TLOU 2 lijkt dan toch in ontwikkeling te zijn. Net zoals ik niks snap van de stilte rondom de PS5 snap ik niks van de stilte rondom TLOU 2 MP.

    Benieuwd of het kan tippen aan de MP van deel 1.

    https://clips.twitch.tv/HealthyCarefulCatYouDontSay
    Misschien stilte voor de storm

    Halo Infinite is uitgesteld naar 2021 dus er is voor Sony op moment 0 reden om nog bang te zijn voor Microsoft[XboxSeries X].Wil de PS5 in novermber uitkomen dan moeten ze nu toch echt met een prijs en datum gaan komen.

  16. #9541

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Open beta voor de PS4 lijkt beter te werken tov vorige week.
    Ik had niet eens verwacht dat mijn voortgang van vorige week werd overgenomen voor deze open beta versie.
    Ik had nog niet alle beta missies gespeeld. Door alle 3 H.A.R.M. missies uit te spelen, krijg je wel een kleine beloning voor de retail game.
    Dat heb ik gedaan. Hiermee stop ik met Avengers, dit vanwege een waarschuwing van Forbes:

    However, beta progress does not carry over to the full game, so I would not over-grind yourself into oblivion thinking that will get you an edge when the game launches. This is generally speaking how most early betas work, but with the Avengers beta in particular it makes sense. The beta is not just like, the first few hours of the game. The beta is a curated selection of different content, and you are skipping around between different moments in the game to get a sense of a wider array of activities and characters.
    Na de proloog en 2 missies gedaan te hebben moet ik toch zeggen dat het best leuk speelt.Ja er is zeer zeker nog werk aan de winkel maar in deze staat zou ik het wel kopen denk.

    Dit vind ik minder:Waar ik bij een andere loot game elk stukje gear check doet de loot me hiet nog weinig.

    Tot nu toe doe ik alles nog lekker solo.

    UPDATE 2de beta dag:
    Ondanks de bugs is het spel[beta] wel super verslavend.Black Widow is mijn favo.
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-08-2020 om 12:54

  17. #9542

    Standaard

    Besteld via PSN


    Heb erg veel lol met de beta dat het mij niet zo boeit als deze straks matige review krijgt.Heerlijk op al die krachten van die presonages te unlocken.

    UPDATE
    Begin je de beta dan kan je een meh! gevoel hebben maar op moment dat je die personages verder uitgebouwd is het stiekem toch wel WAUW!.Ik doe met Iron Man op moment vette shit !
    Laatst aangepast door jeroeni : 16-08-2020 om 14:26

  18. #9543

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Besteld via PSN

    Toch nog overstag gegaan.
    Ik weet niet of het voor alle pre-orders geld, maar bij sommigen pre-order kan je al vanaf 1 september aan de slag.

  19. #9544

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Toch nog overstag gegaan.
    Ik weet niet of het voor alle pre-orders geld, maar bij sommigen pre-order kan je al vanaf 1 september aan de slag.
    Vind hem leuk genoeg ja.1 sep spelen geld alleen voor de deluxe versie.

    Als ze het spel in deze staat uitbrengen[veel bugs] verwacht ik wel matige reviews.Dat veel mensen de opzet van het spel niet kunnen waarderen is geen fout maar een keuze van de uitgever/ontwikkelaar.

    Echt dit spel krijgt er op het web al flink van langs.

    Puur persoonlijk: Dat ik na de beta verder wil spelen is denk toch een goed teken.De kick zit hem voor mij in het personage uitbouwen en vervolgens de missies steeds op een hogere difficulty doen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-08-2020 om 12:06

  20. #9545

  21. #9546

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Vind hem leuk genoeg ja.1 sep spelen geld alleen voor de deluxe versie.

    Als ze het spel in deze staat uitbrengen[veel bugs] verwacht ik wel matige reviews.Dat veel mensen de opzet van het spel niet kunnen waarderen is geen fout maar een keuze van de uitgever/ontwikkelaar.

    Echt dit spel krijgt er op het web al flink van langs.

    Puur persoonlijk: Dat ik nu verder wil spelen is denk toch een goed teken.De kick zit hem voor mij in het personage uitbouwen en de missies steeds op een hogere difficulty doen.
    Dezelfde situatie als Anthem. Of zelfs Star Wars Battelfront. Beide hebben na maanden post-launch nog iets van kunnen bakken.
    Deze game wordt via live service wel beter, of iets wat het tijdens launch moeten zijn.
    Zo komen er nog net gen versies, en worden Spider-Man & Hawkeye nog toegevoegd aan de rooster.
    Achteraf gezien had ik eigenlijk eerst Ghost of T moeten gaan kopen en Avengers veel later.
    Ach, er loopt geen bloed uit. Het is voor mij een soort van MCU fix bij een gebrek van de Black Widow film en de serie van Winter Soldier.

  22. #9547

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Dezelfde situatie als Anthem. Of zelfs Star Wars Battelfront. Beide hebben na maanden post-launch nog iets van kunnen bakken.
    Deze game wordt via live service wel beter, of iets wat het tijdens launch moeten zijn.
    Zo komen er nog net gen versies, en worden Spider-Man & Hawkeye nog toegevoegd aan de rooster.
    Achteraf gezien had ik eigenlijk eerst Ghost of T moeten gaan kopen en Avengers veel later.
    Ach, er loopt geen bloed uit. Het is voor mij een soort van MCU fix bij een gebrek van de Black Widow film en de serie van Winter Soldier.
    Waar deze wel al een streepje voor kan hebben tov Anthem & Battlefront is dat er mogelijk geen gebrek aan content is.
    Ben benieuwd wat jou 1ste indruk is rond 1sep.Reviews verwacht ik toch pas tijdens launch of zelfs daarna.

    Van uitstel zal ik trouwens niet raar staan te kijken hoor.Mocht dat gebeuren dan houd het voor dit jaar op en moeten ze met hun release mooi naar de eerste helft van 2021 gaan.

    Hawkeye:https://www.youtube.com/watch?v=2vPpebjUsV0
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-08-2020 om 13:00

  23. #9548

    Standaard

    Switch-versie Zelda:Skyword Sword genoemd op Amazon:https://gamer.nl/artikelen/nieuws/sw...emd-op-amazon/

    Door de Wii-mote besturing was dit een leuke en unieke Zelda ervaring voor mij.Als Nintendo die Wii-mote besturing naar de Joy-cons[Switch] kan vertalen dan is dit een must-have voor mij.

    Eerst nog hopen dat deze lek waar gaat zijn natuurlijk.

  24. #9549

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Onthulling Batman staat voor de deur:https://www.psx-sense.nl/411649/beve...op-dc-fandome/

    Ik lees dit en ren naar de deur, doe hem open en wat zie ik... geen Batman...

  25. #9550

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Switch-versie Zelda:Skyword Sword genoemd op Amazon:https://gamer.nl/artikelen/nieuws/sw...emd-op-amazon/

    Door de Wii-mote besturing was dit een leuke en unieke Zelda ervaring voor mij.Als Nintendo die Wii-mote besturing naar de Joy-cons[Switch] kan vertalen dan is dit een must-have voor mij.

    Eerst nog hopen dat deze lek waar gaat zijn natuurlijk.
    Ja een mens mag hopen, ik had dit al gehoord en natuurlijk gehoopt..
    Volgend jaar is de 10de verjaardag van deze game.. dus zou toch wel erg leuk zijn als ze eindelijk deze game ook remasteren naar de switch

Pagina 382 van 484 EersteEerste ... 282332372378379380381382383384385386392432482 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •