Pagina 376 van 484 EersteEerste ... 276326366372373374375376377378379380386426476 ... LaatsteLaatste
De resultaten 9.376 tot 9.400 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #9376

    Standaard

    Ik heb alleen het eerste segment met Abby tot nu toe gehad, dus ik heb nog geen schokkende actie o.i.d. gezien. Maar zij zat al in de 2e(?) trailer.

    Ik vind haar postuur vervelend omdat het niet past in een semi-realistische post-apocalyptische wereld waarin voedsel schaars is. Ik zou een overdreven gespierde man in deze setting ook afleidend vinden, laat staan een vrouw die nou eenmaal van nature minder gespierd is. Het past simpelweg niet.

    Als in DOOM Doomguy een vrouwelijke metgezel had gekregen die enorm gespierd was had ik het geen probleem gevonden, maar in deze game leidt het af (of beter gezegd, het valt op).

    Maar ik vermoed niet dat het mijn spelplezier gaat bederven - alhoewel ik nog eenmaal in het begin van het spel zit.

    Maar toch jofel om weer terug te zijn in de wereld van TLOU

    Jammer genoeg heb ik last van een verstopt oor waardoor ik de muziek momenteel nauwelijks hoor. Maar dat gaat wel weer over.

    Oh, en gisteravond een half uur voor het spel speelbaar werd ging mijn tv opeens uit en wilde in eerste instantie niet meer aan gaan. Waarschijnlijk een probleem met de voeding. Later ging hij wel weer aan, maar ben nu iedere keer zenuwachtig als ik de tv aan zet

  2. #9377

    Standaard

    Ik heb de tweede trailer gezien en volgens mij zie je idd Abby.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Ik vind haar postuur vervelend omdat het niet past in een semi-realistische post-apocalyptische wereld waarin voedsel schaars is. Ik zou een overdreven gespierde man in deze setting ook afleidend vinden, laat staan een vrouw die nou eenmaal van nature minder gespierd is. Het past simpelweg niet.
    Het gekke is dat al haar vrienden (m/v) wel van normale postuur zijn. Ik probeer mijn best te doen om niet zo erg op haar postuur te letten.

    Met haar gespeirde postuur komt trouwens ook de harde melee klappen, dezelfde die je als Joel altijd kon uitdelen. Je zou bijna zeggen dat Joel een transgender vrouw is geworden

    Misschien is er een reden voor waarom ze zo overdreven gespierd is en waarom ze een nare actie moment heeft met een van de grote The Last of Us hoofdrolspelers. Het is mij nog steeds niet duidelijk wie Abby nou eigenlijk is. Ook Ellie weet dat niet en dus moeten wij, als gamers, het zelf gaan ontdekken via Ellie. Eventueel via Abby zelf. De mysterie rond haar houd mij wel van de straat.

    In de begin credits waren de namen Troy Baker, Ashley Johnson en Laura Bailey (als Abby) te lezen. Kortom, Abby moet wel belangrijk zijn voor The Last of Us 2. De controversie gaat (denk ik) om haar.

    Er is trouwens wel een gave sectie met Abby, waarin ze het doelwit wordt van vele infected (ik zeg niet welke). Lekker spannend.Zorg dat je niet verdwaald.

    Zo mijn tijdelijke break van de game zit er weer op. Ellie wacht op me.

  3. #9378

    Standaard

    Oké, schokkende actie intussen gezien.

    Ik zie niet in wat er “woke” aan is, eerlijk gezegd. Gewoon een brute gewelddadige actie waarvan we nog niet precies weten wat de reden is. Niks te maken met woke, of PC of feminisme of 1 van die andere hippe woorden die me tegenwoordig om de oren vliegen.

    Na de 1e trailer was ik al enigszins bang dat het plot deze richting op zou gaan. Weet nog niet goed wat ik er van vind. Ik kan er hopelijk meer over zeggen als ik het spel uitgespeeld heb.

  4. #9379

    Standaard

    Hoeveel waarde hechten jullie aan Metacritic?

    Ik vergelijk de cijfers met deel 1 en deel 2.


    THE LAST OF US PlayStation 3
    95 -> Universal acclaim based on 69 Critic Reviews.
    9.1 -> Universal acclaim based on 9833 Ratings.


    THE LAST OF US REMASTERED PlayStation 4
    95 -> Universal acclaim based on 69 Critic Reviews.
    9.1.-> Universal acclaim based on 9633 Ratings.


    THE LAST OF US PART II PlayStation 4
    95 -> Universal acclaim based on 94 Critic Reviews.
    3.6 -> Generally unfavorable reviews based on 37941 Ratings.


    Ik heb TLOU 2 nog steeds niet uitgespeeld. Ik snap niet waar die zogenaamde 30 uur gameplay vandaan komt. Waarom die haast?

    Ik ben vooral een looter en ik ga zoveel mogelijk zoeken naar loot. Beter voorbereid met vol bepakt spul. Ik ben ook van de stealth. Ellie's zakmes breekt niet. Ik pak zoveel mogelijk mijn slachtoffers. Behalve de Shamblers, deze laat ik zoveel mogelijk met rust. De Molotov cocktail werkt wel goed met Shamblers, maar ik gebruik deze liever voor een groep runners. De honden maken het trouwens ook lastiger, maar ook weer spannender.

  5. #9380

    Standaard

    Ik ben nu in het tv station. Geen idee hoe ver in het spel dat is (hoef ik ook niet te weten).

    Ik ben ook een looter. Ik zit nu in de situatie dat ik nauwelijks nog spul kan oppikken omdat mijn inventory constant vol is (ik speel op normale difficulty).

    Tot mijn spijt moet ik zeggen dat ik het tot nu toe geen goed spel vind. Het kan niet in de schaduw staan van TLOU

  6. #9381

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Ik zie niet in wat er “woke” aan is, eerlijk gezegd. Gewoon een brute gewelddadige actie waarvan we nog niet precies weten wat de reden is. Niks te maken met woke, of PC of feminisme of 1 van die andere hippe woorden die me tegenwoordig om de oren vliegen.
    Laten we de woorden woke, of PC of feminisme of 1 van die andere hippe woorden even vergeten.
    Ik keek deze video, indien je al bij TV station bent geweest, dan is het zeker veilig om te kijken.
    Het betreft imho een goede analyse waarom het geen goede actie was geweest wat Abby deed in het begin.
    https://www.youtube.com/watch?v=OkvLu4DlY8k

    Het was mij toch wel dwars wat Abby deed, en het filmpje bevestigd dus mijn gevoel. Ook had ik niet nagedacht hoe Joel en Tommy werkelijk hadden moeten reageren. Prachtige voorbeelden werden gebruikt uit het 1e deel. Gek eigenlijk, dat fans Joel beter kennen dan Neil Druckmann.

  7. #9382

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Tot mijn spijt moet ik zeggen dat ik het tot nu toe geen goed spel vind. Het kan niet in de schaduw staan van TLOU
    De gameplay is voorlopig prima, helemaal met Ellie en de WLF + honden. Maar het verhaal...hmmm de video van Joe, The Alternative Gamer zet mij meer aan het denken. Ik begrijp de boze fans steeds meer. Ik ga door met de game, maar ik hou mijn hart vast. Er staat vast wat te wachten vooral met Abby, heb ik mijn vermoeden.

  8. #9383

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Laten we de woorden woke, of PC of feminisme of 1 van die andere hippe woorden even vergeten.
    Ik keek deze video, indien je al bij TV station bent geweest, dan is het zeker veilig om te kijken.
    Het betreft imho een goede analyse waarom het geen goede actie was geweest wat Abby deed in het begin.
    https://www.youtube.com/watch?v=OkvLu4DlY8k

    Het was mij toch wel dwars wat Abby deed, en het filmpje bevestigd dus mijn gevoel. Ook had ik niet nagedacht hoe Joel en Tommy werkelijk hadden moeten reageren. Prachtige voorbeelden werden gebruikt uit het 1e deel. Gek eigenlijk, dat fans Joel beter kennen dan Neil Druckmann.
    Ik ga het filmpje niet bekijken, dat soort dingen doe ik pas nadat ik het hele verhaal zelf heb beleefd.

    Verder wilde ik nog wat andere zaken opschrijven, maar ik was al van alles aan het spoilen en misschien zijn er hier mensen die nog niet zo ver zijn.

    Wat ik wel kan zeggen: ik heb net de eerste flashback gehad, en dat was misschien wel het beste punt uit het spel tot nu toe, alhoewel er helemaal geen actie in voorkomt.

  9. #9384

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Ik ga het filmpje niet bekijken, dat soort dingen doe ik pas nadat ik het hele verhaal zelf heb beleefd.
    Dat is prima. De video zit vol met spoilers als je niet bent begonnen met TLOU2.

    Jij kan nog wachten. Het is wel de moeite waard om het een keer te zien of beter gezegd luister wat er gezegd gaat worden in die video.

    Persoonlijk kwam ik geen spoilers meer tegen. Ik was al voorbij het punt waar de videomaker voornamelijk over sprak. De eerder vermelde nare actie van Abby. Waarom dat toch faalt. Was het dom voor Tommy en Joel deze groep onbekende mensen meteen te vertrouwen? Het is niet zo dat zijn aandacht is verslapd in die 5 jaar. Hij heeft dan wel een vaste plek in Jackson, maar hij doet nog steeds patrouilles. Ik dacht Neil Druckmann meer om karakters gaf. Of is dat toch niet zo gebleken.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Wat ik wel kan zeggen: ik heb net de eerste flashback gehad, en dat was misschien wel het beste punt uit het spel tot nu toe, alhoewel er helemaal geen actie in voorkomt.
    Yes. De flashback van Jurassic Park en The Lost World: Jurassic Park. Gek genoeg hoor je ze niet over deze filmtitels spreken, maar je weet duidelijk dat ze het daar over hebben.

  10. #9385

    Standaard

    Ik ben nu op weg naar het TV station. Voorlopig vind ik het wel nog goed en snap deels de reacties van anderen wel. Druckman had ook aangegeven dat het verloop van het verhaal niet voor iedereen ging zijn. De 'gebeurtenis' dat vroeg in het spel plaats vind had voor mij beter halfweg gebeurd. Hoor dat we nog wat met Abby gaan spelen en ik weet dus niet of ik daar in in heb. Ik haat het personage wat en daarom hadden ze dus misschien beter haar eerst wat meer uitgewerkt dan een half uur uitwerking. Geen idee hoe het verder verloopt, maar 7 jaar wachten en dan maar dit krijgen is een slag in het gezicht voor de fans. De Joel die ik ken zou nooit zo maar een stranger, laat staat een groep onbekenden, vertrouwen. Tijdens het moment heb ik iets voorgehad dat ik nog nooit heb gehad bij andere games of films. Hart bonsde voortdurend en ik kreeg zelf een traan in de ogen. Dan weet je dat je een band hebt met deze personages/wereld... Ga nu vlug wat verder spelen.
    Laatst aangepast door Lorre : 22-06-2020 om 19:57
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  11. #9386

    Standaard

    Gisteren een halfuurtje TLOU2 gespeeld, installeren, update 1.02 en de soundtrack binnenhalen kostte helaas ook de nodige tijd. Vond de sfeer meteen geweldig en je merkt aan alles dat het spel grootser is qua opzet, Jackson leeft echt. Ben gestopt na de cutscène met de introductie van een derde speelbaar karakter. Ik zal denk ik niet teveel op deze thread kijken, want tot nu toe nog geen spoilers gezien

    Ik was overigens zeer blij verrast dat de complete digitale soundtrack (28 tracks) ook een onderdeel van de special edition was, dat stond er ten tijde van mijn pre-order namelijk niet bij. Had van deel 1 de Joel edition waar ook de digitale soundtrack bij zat en van Left Behind had ik de soundtrack via de PlayStation Store gekocht.

  12. #9387

    Standaard

    Ondertussen ben ik The Scars tegengekomen. Je ziet ze in de Paris Games Week 2017 trailer (met Abby) en in de E3 2018 Gameplay Reveal trailer.
    Oppassen met The Scars, het zijn gevaarlijke ratten om het zo vriendelijker te zeggen.

    Tevens kwam er een klein stukje nieuwe gameplay erbij, dat met je gezondheid te maken heeft. Maakt het overleven wel uitdagender, maar leuk is het niet.
    Surround sound komt wel goed van pas. Laat ik het zo zeggen, ze hebben een bepaalde manier van communiceren. De ondertiteling verklaart meer wat ze bedoelen, dus dat helpt ook.

    Was Ellie maar in Jackson gebleven.

    P.s. je kan gitaar spelen soort van mini-game maar ook weer niet. Het is een vrijblijvende optie in de game.
    De volgende video bevat geen spoilers.


  13. #9388

    Standaard

    @jeroeni... waar ben je ?
    Zit je zo in het spel The Last of Us P2 dat we je al een week niet gezien hebben?

  14. #9389
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Volgens mij heeft Jeroen besloten het forum even te laten voor wat het is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #9390

    Standaard

    En weer een stukje verder in de game. Er komt een uitgebreide uitleg waarom Abby deze brute gewelddadige actie in het begin van de game doet.
    Tevens wordt ook duidelijk waarom Abby eruit ziet als een bodybuilder. Dat heeft vooral te maken waar ze woont. Daar is gek genoeg wel over nagedacht.

    E.o.a. manier is er wel een geforceerde scene tussen Abby en iemand anders die haastig op zoek naar haar is.
    In feite is het een slecht stukje schrijfwerk wat ze in het begin hebben gedaan. Abby deed slechts het halve werk, waardoor een plot device is ontstaan voor Ellie en voor Tommy. Tevens heeft het snelle vertrouwen van Tommy en Joel in het begin ook mee te maken. Bizar domme beslissingen in een wereld waarin ze leven.

    Ik geef deel 2 een 7, vanwege het slordige schrijfwerk. Want er is nog veel meer aan de hand. Zoals de gevoelens van Ellie. Ik dood als Ellie hondenren gasten. Echter iemand met meer dan 5 gesproken zinnen, daar wordt Ellie zo emo van als deze personage wordt gedood. Spijt dat ze deze personage heeft gedood. De game wilt dus manipuleerbare emoties gaan overbrengen oid. Het is te vergelijken wat deel 1 heeft bereikt. Dat was echt vrij natuurlijk. En de shock value in deel 1 was veel beter en oprechter.

    Het is dat de gameplay nog zo leuk is. Het is tenslotte een game en geen film (wat het probeert te zijn).

  16. #9391

    Standaard

    Ik heb door de warmte nauwelijks gespeeld de afgelopen week.

    Hopelijk kan ik aankomende week iets meer spelen.

  17. #9392

    Standaard

    Afgelopen weekend wel nog gespeeld. Maar iedere plek ga ik zo langzaam vooruit. Daar waar ik kan looten. Met de vijanden die ik tegenkom, is het e.e.a. stealth. Ik ben zeer zuinig op mijn ammo. Dat kwam heel goed uit m.b.t. een boss level met een infected. Ik vermoed dat deze type infected niet meer voor gaat komen. Dat zou ik wel jammer vinden.
    Al meer dan 30 uur bereikt, en nog lang niet uitgespeeld. De emotie die ik uit het spel haal, is de spanning van de gameplay stealth. Maar ik voel niks voor de antagonist. Alleen wil ik niet dat ze dood gaat, want dan kan ik al gamer niet meer verder spelen

  18. #9393

    Standaard

    Bijna 10 uur gespeeld in TLOU2 en nu net gestopt op het moment dat er voor het eerst een hond in het spel komt. Tot nu toe voldoet het spel helemaal aan m'n verwachtingen, een waardige opvolger van het eerste deel.

  19. #9394

    Standaard

    TLOU2 uitgespeeld. Cijfer gaat naar een 6. Niet het beste wat Naughy Dog heeft gemaakt, maar ook niet de slechtste.
    Als game op zich, prima vermaakt. Maar als story telling game een teleurstelling zeker tov het 1e deel.
    Ik snap dat men boos is, maar cijfers zoals een 0 of een 1 geven slaat nergens op.
    Dat geld dat ook cijfers zoals 9 en een 10 voor die enthousiaste fanatiekelingen. Vooral de game journalisten, waarvan ik vermoed niet 100% echt eerlijk te zijn.

    Tip: skip de credits niet over. Ashley Johnson & Troy Baker zingen als Ellie en Joel een cover van Johnny Cash's Wayfaring Stranger.
    Mooie songcover.

  20. #9395

    Standaard

    Pfff... vind het steeds pijnlijker worden.

    Zit intussen in het gedeelte waarin ik met Abby en Yara Lev moet redden en het boeit me echt NIKS. Ik hoop dat het spel snel voorbij is, want ik moet me dwingen om verder te spelen.

    Pijnlijk slecht vervolg vind ik het.

    Gameplay is beter dan deel 1, voor de rest een blamage

  21. #9396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Pfff... vind het steeds pijnlijker worden.

    Zit intussen in het gedeelte waarin ik met Abby en Yara Lev moet redden en het boeit me echt NIKS. Ik hoop dat het spel snel voorbij is, want ik moet me dwingen om verder te spelen.

    Pijnlijk slecht vervolg vind ik het.
    Verbaas mij niks als je het einde gaat haten.

    Het is behoorlijk over pretentieus BS geworden. Kwa verhaal dan.
    Ik gaf ook niks om Abby. Maar ik had geen probleem mee met Abby's gameplay. Haar melee attacks waren lekker bruut. Daar ging het bij mij om.Gewoon veel vijanden doden, loten voor mijn wapens e.d. Dat hield mij op de been. Clicker hier, clicker daar. WLF, Scars of Rattlers.
    Zo vond ik bijvoorbeeld The Resort level heel leuk om doen, weinig verhaal (gelukkig) en lekker veel vijanden doden.

    Zou mij zeer verbazen als ze met The Last of Us 3 nog steeds met Ellie door gaan.
    Die lijkt wel ontslag te hebben genomen van Naughty Dog.

    Naast gameplay, zijn de graphics ook van hoge kwaliteit. Ook het geluid. Daarnaast de vele opties van toegankelijkheid. Ik hoefde daar geen gebruik van te maken, maar ik vond het best wel tof dat ze voor mensen met beperking rekening konden houden. Dat maakt voor mij dat ik nog een 6 kan geven.

    Echter het verhaal is toch wel het grootste deel wat belangrijk is voor The Last of Us. Daarom was deel 1 een 10/10. Emotionele impact tot aan het dak. Dat is met deel 2 compleet mislukt. Sorry dat ik het ga zeggen. Voor de mensen die het verhaal echt geweldig vinden, maar jullie worden dan emotioneel gemanipuleerd. Het is niet oprecht en intelligent zoals het lijkt, maar ontzettend dom en uiteraard zo manipuleerbaar.
    Er is geen wijze les van wraak te leren, dat terwijl je hondenren vijanden moet neer te maaien om de game te kunnen overleven.

    Naughty Dog probeert hun Abby meer sympathie te wekken voor de speler. Maar ze heeft nooit spijt van een eerdere schokkende daad, waar velen mensen boos zijn van geworden. Ook bizar is dat Abby meer geeft om Yara en Lev, maar door Abby's toedoen worden haar echte WLF vrienden aan de kant geschoven. Loyaliteit de deur uit. Dan nog het lef te hebben om een ander te schuld te geven. Abby geeft alleen maar om 2 kinderen van een vijandige kamp, alleen maar nodig voor het plot. Last but least. Zwangere Mel moest zo nodig mee met Abby en Manny. Waar slaat dit op. Wat hebben de schrijvers van The Last of Us gesnoven. Je gaat toch geen zwangere vrouw op een gevaarlijke missie sturen.

    Mocht deel 3 komen, dan ben ik niet meer gehyped. Naughty Dog is voor mij afgevallen als een goeie game studio. Mijn focus gaat nu op CD projekt red en hun (hopelijk) zeer vette Cyberpunk 2077. Die lijkt mij wel GOTY te gaan worden.

  22. #9397

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Toch maar deze gepreordered...

    Heb deze ook in pre-order staan.Deze Paper Mario RPG krijgt nu meer een open-wereld structuur. [Re 17Juli]
    _______________________________________________
    Bij Bol besteld



    Dit nog:The Last of Us Part 2:Er is zoveel over deze game gezegd dat ik er na het uitspelen ook echt klaar mee ben.Misschien dat ik over een tijdje de NG+ doe.

  23. #9398

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dit nog:The Last of Us Part 2:Er is zoveel over deze game gezegd dat ik er na het uitspelen ook echt klaar mee ben. Misschien dat ik over een tijdje de NG+ doe.
    Sorry, maar ik begrijp iets niet. Klaar met de game? Klaar met alles wordt er gezegd wordt over deze game?
    En waarom zeg je gewoon je mening niet, desnoods in de vorm van een cijfer.

    Het verbaasd mij wel dat zowel AngryJoe als Skill Up heel veel blackslash krijgen, omdat ze een andere mening hebben dan menig mainstream game shill crtitic
    Beide geven genoeg nuances en ze geven niet eens een onvoldoende.

  24. #9399

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Sorry, maar ik begrijp iets niet. Klaar met de game? Klaar met alles wordt er gezegd wordt over deze game?
    En waarom zeg je gewoon je mening niet, desnoods in de vorm van een cijfer.

    Het verbaasd mij wel dat zowel AngryJoe als Skill Up heel veel blackslash krijgen, omdat ze een andere mening hebben dan menig mainstream game shill crtitic
    Beide geven genoeg nuances en ze geven niet eens een onvoldoende.
    Ik vind het gewoon heel triest dat een studio die gewoon een vette game wil maken zoveel shit over zich heen krijgt.Dit is het verhaal van Neil Druckmann en daar moeten we het mee doen.

    Er zijn zelfs mensen die vinden dat ND het verhaal moet veranderen met een update.Zijn er boeken of films waarbij dat gebeurd ?

    Het is een erg donker verhaal dat in mijn ogen prima geschreven is.Gameplay is zelfs stukken beter als bij Part 1.

    Ik zou de game een 8 geven.

  25. #9400

    Standaard

    Thanks jeroeni.

    Als je het niet erg vind, wil ik heel even terug komen op de kritiek van TLOU 2.

    Niets en niemand is perfect in deze wereld. Kritiek moet er toch wezen. Dat heeft Neil Druckmann ook voo iets, en Troy Baker zal ook vast kritiek hebben op iets.

    Zowel AngryJoe, Skill Up, Critical Drinker & HeelvsBabyface maken imho goede argumenten waarom sommige dingen niet werkt in deze game. Er zullen vast ook normale TLOU fans zijn, die dezelfde soort kritiek met argumenten kunnen weergeven. Ik praat dan niet over "fans" die een 0 of 1 userscore hebben gegeven. Want het is nog steeds een game en geen film. De PS4 graphics zit al bij de hoogste tier, om maar een voorbeeld te noemen.

    Kijk de doodsbedreigingen is not done. Maar Neil Druckmann als heilige bestempelen gaat mij ook te ver.
    Wat ik echt jammer vind van Neil is dat hij de doodsbedreiging van Laura naar zijn eigen ego toe trok. Ja, ik weet dat hij ook is bedreigd met de dood. Maar het zijn de dingen die tussen de regels moet gaan doorlezen.
    Troy Baker is ook een goeie acteur, maar ook deze man is echt "out of touch".
    Kortom aan beide kanten valt er wel wat op te merken.

    Wel vind ik dat TLOU 2 zo'n 3 weken al enorm over exposed is geworden op internet, waarvan sommigen de ene vooroordeel na de andere uitspuugt.
    Men wordt teveel emotioneel en te overdreven. Passie voor de 1e game staat bij vele toch hoog in het vandaal. Deel 2 krijgt bij sommige rake klappen.

    Mocht er een deel 3 komen van TLOU, dan zou het (terechte) kritiek wel kunnen leiden op een verbetering van een TLOU verhaal.

    Ik sluit het hoofdstuk van TLOU 2 af. Gek eigenlijk dat ik TLOU2 zo los kan laten. Nadat ik het 1e deel in 2013 uitspeelde, kon ik het maar niet los laten. Het spel was over en ik voelde mij wel down. Begrijp mij niet verkeerd. Het was een mooi einde. Ik wilde verder spelen. Het is zo een mooie game.
    Na zo'n 4 jaar (trailer december 2016) gehyped te zijn, staan mijn voeten eindelijk op de grond. Ik lig niet meer wakker van als er geen deel 3 komt.
    Ik vraag mij niet eens af wat er verder met Ellie gaat gebeuren, nadat ze vaarwel heeft gezegd tegen haar gitaar (wat een connectie is tussen haar en Joel).

    Mijn focus ligt nu op Cyberpunk 2077. En ik zag dat er remakes komen van Kingdoms of Amalur: Reckoning en de 1e Maffia game.
    De Playstation 5 staat met Horizon 2 ook op mijn netvlies.

Pagina 376 van 484 EersteEerste ... 276326366372373374375376377378379380386426476 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •