Pagina 458 van 484 EersteEerste ... 358408448454455456457458459460461462468 ... LaatsteLaatste
De resultaten 11.426 tot 11.450 van 12088 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #11426

    Standaard

    Haha, gozer, dat “ik ga ‘m niet spelen” heb je niet lang vol gehouden

    Ik heb ‘m in de bus liggen, dus installeer ‘m later vandaag.

    Ik heb er helemaal niks over gelezen of gezien, ook de beta’s niet gespeeld, dus ik ga gewoon aanprutsen en zie wel waar ik terecht kom. Maar ik hoor er goede dingen over (behalve dat mensen op de PS5 technische problemen hadden, maar ik weet niet of dat intussen is opgelost).

  2. #11427

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Haha, gozer, dat “ik ga ‘m niet spelen” heb je niet lang vol gehouden

    Ik heb ‘m in de bus liggen, dus installeer ‘m later vandaag.

    Ik heb er helemaal niks over gelezen of gezien, ook de beta’s niet gespeeld, dus ik ga gewoon aanprutsen en zie wel waar ik terecht kom. Maar ik hoor er goede dingen over (behalve dat mensen op de PS5 technische problemen hadden, maar ik weet niet of dat intussen is opgelost).
    Is idd lachwekkend

    Dat ik een doel stel om Diablo gezond te spelen daar ga ik me gewoon aan houden.Heb nu net een uurtje gespeeld en het is geweldig!

    Is dit jou 1e Diablo game ?

    Ten tijden dat de nieuwe Zelda[geen drang om te kopen] verscheen was ik op dat moment meer onder de indruk van de Diablo 2 remake dus dat is ook een teken dat ik dit genre heel leuk vindt.

    Op PS5 zijn er op moment geen problemen.Tijdens early access was dat wel het geval.

    Ach als ik op Tweakers[hoog level] kijk dan zie ik mensen die echt geen leven meer hebben

    Enjoy!
    Laatst aangepast door jeroeni : 06-06-2023 om 16:43

  3. #11428

    Standaard

    Diablo 4: Wat is die map groot en wat is er veel te doen!
    Ik ben blij dat ik hem gisteren toch gekocht heb

    Als ik zo op wat forums lees dan zijn de meeste gamers erg positief over dit nieuwe deel.

    UPDATE
    - Het gisteren officieel uitgekomen Diablo 4 is in één klap de snelst verkopende Blizzard-game ooit:https://gamer.nl/nieuws/overig/pc/di...rd-tot-nu-toe/

    Zelf had ik al het idee dat hij het zelfs tijdens early access al erg goed deed.


    - Diablo 4 krijgt zeker twee uitbreidingen:https://gamer.nl/nieuws/playstation/...uitbreidingen/
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-06-2023 om 08:42

  4. #11429

    Standaard

    Journalist Jeff Grubb heeft vernomen dat Final Fantasy 9 Remake echt bestaat:https://gamer.nl/nieuws/playstation/...-echt-bestaat/

    Heb ik dit deel nooit gespeeld.
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-06-2023 om 08:49

  5. #11430

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Journalist Jeff Grubb heeft vernomen dat Final Fantasy 9 Remake echt bestaat:https://gamer.nl/nieuws/playstation/...-echt-bestaat/

    Heb ik dit deel nooit gespeeld.
    Ik heb de game op de playstation 1
    Toen wel gespeeld maar alweer erg lang geleden.

  6. #11431

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Diablo 4: Wat is die map groot en wat is er veel te doen!
    Ik ben blij dat ik hem gisteren toch gekocht heb

    Als ik zo op wat forums lees dan zijn de meeste gamers erg positief over dit nieuwe deel.

    UPDATE
    - Het gisteren officieel uitgekomen Diablo 4 is in één klap de snelst verkopende Blizzard-game ooit:https://gamer.nl/nieuws/overig/pc/di...rd-tot-nu-toe/

    Zelf had ik al het idee dat hij het zelfs tijdens early access al erg goed deed.


    - Diablo 4 krijgt zeker twee uitbreidingen:https://gamer.nl/nieuws/playstation/...uitbreidingen/
    Veel plezier Jeroeni, met Diablo 4

    Ik zit heerlijk nog steeds in Legend of Zelda 17

  7. #11432

    Standaard

    Jeroeni. Net uit bij nedgame


  8. #11433

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Veel plezier Jeroeni, met Diablo 4

    Ik zit heerlijk nog steeds in Legend of Zelda 17
    Ja dankje.

    Hoeveel uur heb je al in Zelda zitten ?

  9. #11434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Jeroeni. Net uit bij nedgame

    Heb deze van de week al voorbij zien komen.Ze hadden best wel wat op de console of controller mogen zetten.
    Ik speel hem nu op PS5.Gezien je de game via Battle-net speelt maakt het voor mij niet uit op welk platform ik deze game speel.Moch die Microsoft deal met Activision\Blizzard doorgaan dan zijn ze verplicht om Diablo op PS5/PS4 te blijven ondersteunen.Alleen toekomstige Blizzard games kunnen Xbox/PC exclusief worden.

    Eigenlijk snap ik niet waarom Microsoft niet verder gaat als pure uitgever.Ik denk dat ze op die manier veel meer geld kunnen verdienen.

  10. #11435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Journalist Jeff Grubb heeft vernomen dat Final Fantasy 9 Remake echt bestaat:https://gamer.nl/nieuws/playstation/...-echt-bestaat/

    Heb ik dit deel nooit gespeeld.
    Eén van de laatste grote games op de PSX, erg van genoten, geweldig (en soms best emotioneel) verhaal.

  11. #11436

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Eén van de laatste grote games op de PSX, erg van genoten, geweldig (en soms best emotioneel) verhaal.
    Ziet het idd wel vaker terug dat dit een goed deel is.

    Mocht Deel 16 financieel niet doen wat Square verwacht dat denk ik dat ze vol op de remake tour gaan.Maar echt ik vind de hype rondom 16 extreem laag.
    La van de week een artikel dat Square van 7 remake ook meer verwcht had.Denk ik dat hun eigen verwachtingen voor een J-RPG te hoog liggen.

    Zelf zie vooral in de gameplay van 16 veel kwalteit.Minpuntjes:Er zitten te veel visuele effecten in de combat.En het personage weet mij in trailers nog niet te overtuigen.
    Ik gok dat deze game op Metacritic tussen de 85/90 gaat scoren.

    Van grote FF fans heb ik begrepen dat zij het jammer vinden dat je eigenlijk niet in een party[groepje personages] speelt.En dat het combat systeem voor een FF game te actief is.

    Persoonlijk vind ik het juist cool dat Square durft te experimenteren in hun games.Of dat voor Square goed uitpakt is nog de vraag.
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-06-2023 om 13:55

  12. #11437

    Standaard

    En @Marcccc wat is je 1e indruk Diablo 4 ?

    Het valt me op dat er is een keer een release is waar nou denk 95%[op basis van Tweakers forum] van de spelers tevreden is.Conclusie is dan dat Blizzard een topper heeft afgeleverd.
    In een interview kwam naar voren dat de studio op de zaken vooruit loopt.Dat betekent dat ze op elk moment fouten aanpakken en ontertussen/al een tijdje werken aan updates/DLC.

    Zelfs in de beta deed Blizzard patches.

    Dit nog:Ik probeer me zoveel mogelijk van youtube weg te houden.Ja tuurlijk kan je dan een perfecte build maken maar dan houd voor mij de fun voor een groot deel op.Mocht ik bv een beplaald item niet begrijpen dan pas ga ik verder kijken.

    Maar tov van Diablo 2 remake is deze game best vriendelijk qua uitleg.
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-06-2023 om 10:56

  13. #11438

    Standaard

    Leuk om te lezen dat een aantal van jullie druk bezig zijn met Diablo IV!
    Heb zelf de mogelijkheid niet om het spel op dit moment te spelen, maar na het zien van Oliver's (Digital Foundry) analyse, was ik behoorlijk onder de indruk.

    Klopt het dat jullie op een PS5 spelen?
    Zit er aan te denken om een Xbox Series S te kopen binnenkort, voornamelijk vanwege het redelijke prijskaartje wat er aan hangt.
    De PS5 en Series X lijken mij erg gaaf, maar dat wordt te lang sparen voor mij, haha!

    Vandaag begonnen aan The Legend of Zelda: Ocarina of Time via Switch Online.
    De laatste keer dat ik het speelde was in '98/99, dus wel even geleden.

  14. #11439

  15. #11440

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Dit is geen verrassing hoor.De zijn puur voor uiterlijk en hebben geen invloed op gameplay.

    The Last of us 2 heeft als pure SP game toch ook dit soort dingen op dan wel een iets kleine schaal ?

    De reden dat ik heb lopen worstelen met Diablo 4 heeft ook met het live-service achtige model te maken gehad.Altijd online moeten zijn is meh! maar gezien zeker dit deel wat MMO trekjes heeft is het wel begrijpelijk.Natuurlijk speelde die verslavende gameplay loop ook een grote rol.

    Altijd online: Moet zeggen dat ik nu over dat minpunt heen ben.Nu vind ik het cool dat ik in de open-wereld mensen zie vechten terwijl ik daar niets mee te doen hoef te hebben.
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-06-2023 om 21:08

  16. #11441

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TMH Bekijk bericht
    Leuk om te lezen dat een aantal van jullie druk bezig zijn met Diablo IV!
    Heb zelf de mogelijkheid niet om het spel op dit moment te spelen, maar na het zien van Oliver's (Digital Foundry) analyse, was ik behoorlijk onder de indruk.

    Klopt het dat jullie op een PS5 spelen?
    Zit er aan te denken om een Xbox Series S te kopen binnenkort, voornamelijk vanwege het redelijke prijskaartje wat er aan hangt.
    De PS5 en Series X lijken mij erg gaaf, maar dat wordt te lang sparen voor mij, haha!

    Vandaag begonnen aan The Legend of Zelda: Ocarina of Time via Switch Online.
    De laatste keer dat ik het speelde was in '98/99, dus wel even geleden.
    De Series S lijkt mij in jou geval de perfecte keuze.Tov andere platformen ga je in geval van Diablo heel weinig missen.
    Voor 280 kan jij een toffe Diablo ervaring hebben dacht ik zo

    Ik speel op PS5.
    Het is sowieso cross-platform.Blizzard games speel je via Battle.net dus dat is in wezen het platform.

    Als deze game niet zo goed was geweest dan had ik hem makkelijk langs me heen laten gaan[zie oude post] maar het is toch anders gelopen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-06-2023 om 21:42

  17. #11442

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ja dankje.

    Hoeveel uur heb je al in Zelda zitten ?
    Hoeveel? Goeie vraag ik denk dat ik er wel weer 150 uur in heb zitten op het moment, ik zou niet weten hoe ik dat zou kunnen zien.
    En ik heb nog steeds heel veel te doen, heb nog niet alle kleding sets gevonden en ook nog maar 289 koroks.

    Ik heb vernomen dat er een aantal cheat glitshes in zaten, maar dat lukt bij mij nooit lol omdat hij alweer is bijgewerkt.
    Ik heb wel een leuk vervoermiddel nu waar ik de hele map mee kan rondvliegen.

    Ik ben nooit zo goed geweest in het vechten met Lynels, nu moet ik zeggen dat het in TOTK al een paar keer is gelukt om een Lynel te verslaan, zelf een paar in de diepte.
    En dan ben je goed aan het worden in het verslaan van Lynels en dan kom je ineens dit tegen.
    Een Gleeok!!!
    Waar eerst een Lynel stond in het Colosseum ruïne staat nu dus een grote elektrische draak met drie hoofden.



  18. #11443

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Hoeveel? Goeie vraag ik denk dat ik er wel weer 150 uur in heb zitten op het moment, ik zou niet weten hoe ik dat zou kunnen zien.
    En ik heb nog steeds heel veel te doen, heb nog niet alle kleding sets gevonden en ook nog maar 289 koroks.

    Ik heb vernomen dat er een aantal cheat glitshes in zaten, maar dat lukt bij mij nooit lol omdat hij alweer is bijgewerkt.
    Ik heb wel een leuk vervoermiddel nu waar ik de hele map mee kan rondvliegen.

    Ik ben nooit zo goed geweest in het vechten met Lynels, nu moet ik zeggen dat het in TOTK al een paar keer is gelukt om een Lynel te verslaan, zelf een paar in de diepte.
    En dan ben je goed aan het worden in het verslaan van Lynels en dan kom je ineens dit tegen.
    Een Gleeok!!!
    Waar eerst een Lynel stond in het Colosseum ruïne staat nu dus een grote elektrische draak met drie hoofden.


    Heb nog maar 8 uurtjes in Diablo 4 zitten dus ik ben lief bezig hé.
    Vanavond nog een uurtje Last of us dan heb ik die klaar.

    Lynels: Zag laatst op Youtube dat je nu stukken meer opties hebt om die te verslaan.


    Voorbeeld tijd.
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-06-2023 om 13:12

  19. #11444

    Standaard

    - Spider-Man 2[PS5] komt op 20 oktober uit.Werd net op Summer Game Fest bekend.
    UPDATE
    https://blog.playstation.com/2023/06...ions-detailed/ Ziet er goed uit.


    - De Alan Wake 2 gameplay was jammer genoeg heel kort.

    - FF 7 Rebirth
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-06-2023 om 22:00

  20. #11445

    Standaard

    Zin in SM2 en FF VII R2! Rebirth komt begin 2024 en zal op 2 discs staan.
    Laatst aangepast door tmvde : 08-06-2023 om 22:29

  21. #11446

    Standaard

    Prince of Persia: The Lost Crown


    Omdat ik tijden de show even op mijn balkon was had ik deze tijdens de show gemist.Heb al een tijdje weinig met de Ubisoft games maar dit ziet er goed uit.

  22. #11447

    Standaard

    Plan was om voor het slapen gaan nog een uurtje Diablo te spelen maar de servers liggen plat.Ik ga lekker naar m'n mandje.

  23. #11448

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Zin in SM2 en FF VII R2! Rebirth komt begin 2024 en zal op 2 discs staan.
    Als FF 7 en alle Spider Man 2 info laatst gewoon in de Playstaion sowcase had gezetten dan was dat verre van een bout show geweest.

  24. #11449

    Standaard

    Over geen hype voor FF XVI gesproken, die lijkt er voor FF VII Rebirth wel te zijn. Vooral de Two Discs memes zijn niet te stoppen

  25. #11450

    Standaard

    In de trailer van FF VII Rebirth lijkt er op gehint te worden dat Tifa gedood is in Nibelheim door Sephiroth , benieuwd wat deze twist gaat betekenen.

Pagina 458 van 484 EersteEerste ... 358408448454455456457458459460461462468 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •