Pagina 459 van 484 EersteEerste ... 359409449455456457458459460461462463469 ... LaatsteLaatste
De resultaten 11.451 tot 11.475 van 12093 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #11451

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Over geen hype voor FF XVI gesproken, die lijkt er voor FF VII Rebirth wel te zijn. Vooral de Two Discs memes zijn niet te stoppen
    Tjonge Jonge het is ook nooit goed.Willen die mensen naast disc 1 een digtale code hebben ?

  2. #11452

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Tjonge Jonge het is ook nooit goed. Willen die mensen naast disc 1 een digtale code hebben ?
    Volgens mij hebben mensen er vooral lol mee. Het origineel stond destijds zelfs op 3 schijfjes

  3. #11453

    Standaard

    Deze nieuwe old-school 2D Sonic sprak mij gisteren ook wel aan.Een echt nieuwe 2D sonic is al lang geleden.

    Dit gaat voor mij een najaars titel worden.
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-06-2023 om 14:11

  4. #11454

    Standaard

    Diablo 4:Phoe dat was net even zweten in die dungeon.Heb wel het idee dat ik een sterke build heb.[doe alles zonder Youtube en andere builds check ik niet]

  5. #11455

    Standaard

    Komt Nintendo met een nieuwe Nintendo direct in juli?
    Ik ben benieuwd.

    https://www.gamed.nl/view/145549

  6. #11456

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Komt Nintendo met een nieuwe Nintendo direct in juli?
    Ik ben benieuwd.

    https://www.gamed.nl/view/145549
    Ze zullen toch iets voor het najaar moeten hebben dus ik denk dat die er wel gaat komen.Pikmin 4 komt in Juli en daarna

  7. #11457

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ze zullen toch iets voor het najaar moeten hebben dus ik denk dat die er wel gaat komen.Pikmin 4 komt in Juli en daarna
    Ik hoop op een nieuwe Mario game opvolger voor Oddessey.

  8. #11458

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik hoop op een nieuwe Mario game opvolger voor Oddessey.
    Persoonlijk hoop ik dat ze dat pas op nieuwe hardware[Switch2] gaan doen.De kans dat Nintendo op deze harware nog een Mario gaat doen die is er natuurlijk wel.
    Ik ben op moment best wel onder de indruk van die nieuwe 2D Sonic[zie boven post]

  9. #11459

    Standaard

    Achter de schermen bij Mirage.


  10. #11460

    Standaard

    Diablo 4: Ben nu level 28.Wat gruwelijk vet spel is het!
    Het aan klote met loot en skills is voor mij in geen andere game zo gaaf als hier.

  11. #11461

    Standaard

    Diablo 4:Zet net de PS5 aan en zie dat er weer een patch\Update is.Vrijdag was er ook eentje.
    Gisteren voor het eerst een dungeon gehad waar ik de Boss 3x moest doen voor ik hem had.Ben nu level 30.

    UPDATE
    Net op level 31 pas mijn eerste 2 legendary's gevonden.

    UPDATE
    Ben nu pas klaar met act 1.Heb lekker veel side content gedaan.
    Het speelt heelijk weg & visueel vind ik het een prachtige game om te zien.
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-06-2023 om 14:32

  12. #11462

    Standaard

    Phantom Liberty uitbreiding voor Cyberpunk 2077 getoond en voorzien van releasedatum

  13. #11463

  14. #11464

  15. #11465

    Standaard

    De Xbox sowcase was aardig maar miet meer dan dat.Starfield weet me nog niet helemaal te pakken.
    Mocht ik lekker met Diablo 4 bezig kunnen blijven dat gaan het dit najaar sowieso weinig games worden voor mij.

  16. #11466

    Standaard

    Starfield:Naast een nieuwe trailer was er oon een showcase rondom deze game:https://playsense.nl/544888/bekijk-h...rect-showcase/

    Of deze grote open-wereld titel op de console 60fps gaat draaien dat is voor nu nog even de grote vraag.Microsoft/Bethesda is hier de laatste maanden heel vaag over.
    Bij een game die zo'n focus heeft op shooter mechanics kan 30fps in 2023 echt niet meer vind ik.

    UPDATE
    https://tweakers.net/nieuws/210684/s...es-x-en-s.html

    Omdat het visueel[wel mooi ontwerp] al niet de mooiste game is had ik gedacht dat 60fps haalbaar zou moeten zijn.De kracht van deze game zit hem natuurlijk in de grote -open wereld en ja dat kost wat.
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-06-2023 om 07:09

  17. #11467

  18. #11468

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Star Wars Outlaws
    Trailer ziet er goed uit, maar nog geen gameplay. Even afwachten dus.

  19. #11469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Trailer ziet er goed uit, maar nog geen gameplay. Even afwachten dus.
    Vandaag is er een Ubisoft sowcase.De ontwikkelaar achter deze game heeft ook die Avatar game in ontwikkeling.
    Het zal vast een zeker een soort open-werd game worden vermoed ik.

  20. #11470

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Vandaag is er een Ubisoft sowcase.De ontwikkelaar achter deze game heeft ook die Avatar game in ontwikkeling.
    Het zal vast een zeker een soort open-werd game worden vermoed ik.
    Laat dat vermoeden maar weg, dat is al zo aangekondigd.

    "Experience the first-ever open world Star Wars™ game, set between the events of The Empire Strikes Back and Return of the Jedi."

    Star Wars Outlaws™ for Xbox, PlayStation, PC, and More | Ubisoft (US)

  21. #11471

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Laat dat vermoeden maar weg, dat is al zo aangekondigd.

    "Experience the first-ever open world Star Wars™ game, set between the events of The Empire Strikes Back and Return of the Jedi."

    Star Wars Outlaws™ for Xbox, PlayStation, PC, and More | Ubisoft (US)
    De bekende Ubisoft formule maar dan in een Star Wars jasje.Ja goed we gaan het zien.

  22. #11472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Heb de demo nu ruim een uur gespeeld en wat is het goed!!!
    Heb het idee dat ze voor het verhaal en personages door heel de game goed de tijd gaan nemen.Bij de eerste boss kon ik al de geweldige action/hack/slash gameplay ervaren.
    Verder zijn de visuals top en is de muziek extreem goed!

    Voor mij gaat dit een must-have titel worden.

    Wat een goed game jaar is dit!

  23. #11473

    Standaard

    Phantom Liberty verandert ook kernaspecten van basisgame Cyberpunk 2077:https://tweakers.net/nieuws/210706/p...punk-2077.html

    Dat de onwikkelaar nu alleen maar aan de huidige platformen hoeft te denken lijkt een goede zaak.Ik ga ergens de komende maanden de basis game opnieuw spelen want de vibe in deze game is zo gaaf.De ontwikkelaar maakt de basis game en straks de uitbreiding steed beter.

    Het is echt goed gekomen met deze game.Die last-gen versie bestaat niet.

    Als ik heel eerlijk ben doet alles wat ik lees over deze DLC me meer dan Starfield.Misschien is het niet goed om dit bij Starfield te
    betrekken maar dat Microsoft de Akane studio kapot gemaakt heeft daar ben ik nog niet over heen.

    Laatst aangepast door jeroeni : 12-06-2023 om 15:56

  24. #11474

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Heb de demo nu ruim een uur gespeeld en wat is het goed!!!
    Heb het idee dat ze voor het verhaal en personages door heel de game goed de tijd gaan nemen.Bij de eerste boss kon ik al de geweldige action/hack/slash gameplay ervaren.
    Verder zijn de visuals top en is de muziek extreem goed!

    Voor mij gaat dit een must-have titel worden.

    Wat een goed game jaar is dit!
    Goed om te lezen!

  25. #11475

    Standaard

    Eerste gameplaybeelden zien er niet verkeerd uit.


Pagina 459 van 484 EersteEerste ... 359409449455456457458459460461462463469 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •