Pagina 451 van 484 EersteEerste ... 351401441447448449450451452453454455461 ... LaatsteLaatste
De resultaten 11.251 tot 11.275 van 12092 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #11251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Burning Shores voltooid (op één Trophy na, maar die kan ik door een bug nu niet halen, hopelijk snel een patch). Zo’n 15 uur extra op de teller, wat mij betreft een prima lengte.

    Jedi: Survivor komt er bijna aan, dus dan kan ik daar aan gaan beginnen.
    15 uur voor een uitbreiding is netjes.

    Laat je niet gek maken door alle berichten op het web want Jedi: Survivor is zelfs met framerate dips geweldig!

  2. #11252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    15 uur voor een uitbreiding is netjes.

    Laat je niet gek maken door alle berichten op het web want Jedi: Survivor is zelfs met framerate dips geweldig!
    Dat ga ik ook zeker niet doen, heb me met de eerste ook prima vermaakt.

  3. #11253

    Standaard

    Star Wars Jedi:Survivor: In wezen heeft deze game de traditionele Zelda structuur.

  4. #11254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Oh jongens ik hoor alleen maar geklaag over de technische staat van deze game.Er zijn de laatste jaren zoveel AAA game geweest die bij release niet 100% oke zijn.
    Het ding is dat games vandaag de dag super complex zijn om te maken.Ja langer uitstel zou een optie zijn maar gezien de zomer voor de deur staat ga je dan weer naar het najaar.
    Waarom praat je dit goed. Moet elke game dat uitkomt maar half gebakken zijn.
    Zal ik Shigeru Miyamoto maar eens quoten "A delayed game is eventually good, but a rushed game is forever bad".
    Nu is Respawn de sjaak, want deze mensen moeten nu nog steeds keihard werken. Ze moeten door het stof gaan bijten. Omdat het hoge leiding/marketing/aandeelhouders vanuit EA het zo nodig vinden om de game uit te brengen zodat ze het geld in hun laatje krijgen.
    Hoe dan ook. Ik wacht wel een half jaar met Star Wars Jedi:Survivor. Dan zijn de meeste bugs wel geplet, en is de game nog goedkoper.

  5. #11255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Waarom praat je dit goed. Moet elke game dat uitkomt maar half gebakken zijn.
    Zal ik Shigeru Miyamoto maar eens quoten "A delayed game is eventually good, but a rushed game is forever bad".
    Nu is Respawn de sjaak, want deze mensen moeten nu nog steeds keihard werken. Ze moeten door het stof gaan bijten. Omdat het hoge leiding/marketing/aandeelhouders vanuit EA het zo nodig vinden om de game uit te brengen zodat ze het geld in hun laatje krijgen.
    Hoe dan ook. Ik wacht wel een half jaar met Star Wars Jedi:Survivor. Dan zijn de meeste bugs wel geplet, en is de game nog goedkoper.
    Omdat de game op PS5 met ja de framerate -dips prima speelbaar is.Wat goed is dat overheerst bij mij.
    Heb je Fallen Order bij release gespeeld ?..........Nou ik kan je zeggen dat die ook best wat mankementen had.

    Wie had kunnen bedenken dat Sony zo'n slechte port van The Last of Us naar PC zou brengen ?
    Ik wil maar zeggen dat je het bij meer uitgevers ziet.Waarom heeft trouwens Nixxes die port niet gedaan

    Dit is denk de grote boosdoener: De console versie heeft ray tracing aan boord en dat is te heavy.Bij veel bepaalde staat die optie alleen in 30fps mode aan.
    Ik vermoed dat zij die met een patch er uit gaan halen.

    PC versie: Bijna iedere game draait bij release op dat plafform slecht.

    EA heeft het nu willen lanceren want anders ga je naar het najaar.Ga je naar het najaar dat zit je tussen Starfield & Spider-Man 2.

    Voor mij persoonlijk GOTY materiaal.

    Dit is op de console geen Cyberpunk 2077 geval.

    @crocs:Je mist een vette Star Wars ervaring als je deze game nu niet speelt.

    UPDATE
    Morgen een console patch: https://twitter.com/eastarwars/statu...37938073108481

    Het gaat gewoon goed komen @crocsje
    Laatst aangepast door jeroeni : 01-05-2023 om 16:51

  6. #11256

    Standaard

    Fallen Order gespeeld op Xbox, echter veel later dan de releasedate..
    Geen last van bugs. Dus ik heb geen idee welke mankementen er waren.
    Erg leuke game. Veel plezier mee gehad.
    Zal vast ook voor Star Wars Jedi:Survivor gaan gelden.

    Wat betreft de bugs, hier een overzicht.
    https://www.windowscentral.com/gamin...ches-and-fixes

    Heel mooi dat je zelf weinig last hebt, maar anderen hebben blijkbaar daar wel last van.
    Het is dan eigenlijk niet echt nodig dat je dan anderen als klagers gaan bekogelen, omdat zij dan last van meer bugs hebben dan jij.



    Het had voorkomen kunnen worden hé. Kijk maar naar Nintendo.
    Blijft gewoon jammer dat er een ruk mentaliteit in de games industrie zit, van money first, fix bugs later.
    Laatst aangepast door crocs : 01-05-2023 om 17:36

  7. #11257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Fallen Order gespeeld op Xbox, echter veel later dan de releasedate..
    Geen last van bugs. Dus ik heb geen idee welke mankementen er waren.
    Erg leuke game. Veel plezier mee gehad.
    Zal vast ook voor Star Wars Jedi:Survivor gaan gelden.

    Wat betreft de bugs, hier een overzicht.
    https://www.windowscentral.com/gamin...ches-and-fixes

    Heel mooi dat je zelf weinig last hebt, maar anderen hebben blijkbaar daar wel last van.
    Het is dan eigenlijk niet echt nodig dat je dan anderen als klagers gaan bekogelen, omdat zij dan last van meer bugs hebben dan jij.

    Het had voorkomen kunnen worden hé. Kijk maar naar Nintendo.
    Blijft gewoon jammer dat er een ruk mentaliteit in de games industrie zit, van money first, fix bugs later.
    Mijn ervaring is de PS5 versie:Er zijn de laatste jaren wel meer game uitgekomen die bij release niet 100% oke waren.De arrogante PC gamer die altijd schreeuwen dat zij in bezit zijn van de beste spullen hebben al een tijdje dikke pech met nieuwe games.

    Nogmaals:Met wat farmarete dips en af en toe wat screen tearing is het prima speelbaar.EA pakt met de game groter uit dan deel een en dat weet bij mij indruk te maken.
    Ik zit nu in een gebied en m'n bek valt open.

    Dikke Plus voor EA: Door dat deze game de naam Star Wars draagt hadden ze er een soort van casual game[Hogwars in mijn ogen] van kunnen maken maar dat is niet gebeurd.

  8. #11258

    Standaard

    Redfall [Xbox/PC]




    Dit moet de grote voorjaars game van Microsoft worden maar de eerste geluiden zijn niet oke.Dat Arkane een bout game gaat leveren dat is haast ondenkbaar.
    Het zit Microsoft in 2023 nog niet echt mee.

    Bij mij is de interesse in deze titel al bijna richting 0.Dit lijkt bijna meer een Ubisoft project dan de nieuwe game van Arkane.

    UPDATE
    Reviews:https://www.metacritic.com/game/xbox-series-x/redfall

    Tjonge jonge met al die gekochte studios weet Microsoft het niet veel elkaar te krijgen om een exclusieve topper te lanceren.Dat de game bij release 30fps zou gaan draaien dat is tot daaraantoe maar nu blijkt het gewoon een matige game te zijn.En dat van de mensen die Dishonored & Prey gemaakt hebben.
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-05-2023 om 07:25

  9. #11259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Redfall [Xbox/PC]




    Dit moet de grote voorjaars game van Microsoft worden maar de eerste geluiden zijn niet oke.Dat Arkane een bout game gaat leveren dat is haast ondenkbaar.
    Het zit Microsoft in 2023 nog niet echt mee.

    Bij mij is de interesse in deze titel al bijna richting 0.Dit lijkt bijna meer een Ubisoft project dan de nieuwe game van Arkane.

    UPDATE
    Reviews:https://www.metacritic.com/game/xbox-series-x/redfall

    Tjonge jonge met al die gekochte studios weet Microsoft het niet veel elkaar te krijgen om een exclusieve topper te lanceren.Dat de game bij release 30fps zou gaan draaien dat is tot daaraantoe maar nu blijkt het gewoon een matige game te zijn.En dat van de mensen die Dishonored & Prey gemaakt hebben.
    Na Prey was Deathloop helaas al een enorme tegenvaller

  10. #11260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Na Prey was Deathloop helaas al een enorme tegenvaller
    Probleem is dat AAA games goed verkocht moeten worden en gezien dat bij Dishonored 2 en Prey niet het geval was tja dan gaat de uitgever andere dingen eisen/Proberen.

  11. #11261

    Standaard

    Star Wars Jedi: Survivor:Game heeft een nieuwe patch.
    Framerate is beter maar nog niet waar het moet zijn.Stotters en heavy screen tearing zie ik nu niet.

    Dit nog:Wie nu zegt dat de game op PS5 niet speelbaar is verklaar ik als
    knettergek!
    Dus @crocs alleen commentaar als je de game zelf in bezit hebt.


    Laatst aangepast door jeroeni : 02-05-2023 om 16:00

  12. #11262

    Standaard

    Ik ga waarschijnlijk dit weekend beginnen, ben benieuwd

  13. #11263

    Standaard

    Star Wars Jedi: Survivor: Had verwacht dat hier op het forum meer mensen deze titel zouden spelen.

  14. #11264
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Stilzwijgend... Maar ik moet vooral even achteraan aansluiten. Indien beschikbaar...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #11265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Stilzwijgend... Maar ik moet vooral even achteraan aansluiten. Indien beschikbaar...

  16. #11266

    Standaard

    Oppassen geblazen, The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom is gelekt.
    Nou ik mag wel weer oppassen dus.

    Ik weet zeker dat Nintendo achter de dader aangaat. Want een game heeft ook een ID.

    https://www.gamed.nl/view/145314

  17. #11267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Oppassen geblazen, The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom is gelekt.
    Nou ik mag wel weer oppassen dus.

    Ik weet zeker dat Nintendo achter de dader aangaat. Want een game heeft ook een ID.

    https://www.gamed.nl/view/145314
    Het is nu aftellen voor jou hé

  18. #11268

    Standaard

    Star Wars Jedi: Survivor:Gewoon omdat het kan ben ik nu weer even een eerder bezocht gebied verder aan het verkennen.
    Dit is ook weer zo'n dikke plus van de game: John Williams zou jaloers op deze geweldige soundtrack.Zelfs als ik niet game heb ik het in m'n hoofd.

  19. #11269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik ga waarschijnlijk dit weekend beginnen, ben benieuwd
    Jij gaat van deze game vrolijk worden.

  20. #11270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Jij gaat van deze game vrolijk worden.
    Kan me bijna niet anders voorstellen

    Ik had gehoopt klaar te zijn met Burning Shores, maar de patch die vandaag verschenen is, heeft de bug waar ik last van heb voor de laatste collectible nog niet opgelost, terwijl dat volgens de release notes wel had gemoeten. Helaas.

  21. #11271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Kan me bijna niet anders voorstellen

    Ik had gehoopt klaar te zijn met Burning Shores, maar de patch die vandaag verschenen is, heeft de bug waar ik last van heb voor de laatste collectible nog niet opgelost, terwijl dat volgens de release notes wel had gemoeten. Helaas.
    Ik zag het vadaag op mijn PS5 dat de game idd een nieuwe update geeft gekregen.Toevallig heb ik de game geïnstalleerd[heb alleen de save data niet meer] staan.
    komt goed joh.
    Laatst aangepast door jeroeni : 03-05-2023 om 17:03

  22. #11272

    Standaard

    Het is hier denk geen geheim dat ik op de nieuwe Final Fantasy game aan het wachten ben maar nu ik steeds meer nieuwe beelden zie heb ik toch wat vraagtekens.

    - Het hoofd personage in de trailers/beelden doet me nog te weinig
    - De visuele effectens tijdens de combat komen bij mij over als too much

    Dat grote FF fans bang zijn dat dit heel erg de Devil May Cry kant op gaat snap ik heel goed.Het ding is dat een FF game wel boeiende personages moet hebben.
    Laatst aangepast door jeroeni : 03-05-2023 om 20:52

  23. #11273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Star Wars Jedi: Survivor:Gewoon omdat het kan ben ik nu weer even een eerder bezocht gebied verder aan het verkennen.
    Dit is ook weer zo'n dikke plus van de game: John Williams zou jaloers op deze geweldige soundtrack.Zelfs als ik niet game heb ik het in m'n hoofd.
    Ik ben erg nieuwsgierig naar die game, maar gaat toch eerst met Zelda aan de gang volgende week.
    En dan daarna zal ik eens kijken of ik die Star wars game kan scoren.

  24. #11274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik ben erg nieuwsgierig naar die game, maar gaat toch eerst met Zelda aan de gang volgende week.
    En dan daarna zal ik eens kijken of ik die Star wars game kan scoren.
    Als grote Zelda liefhebber moet je dat ook gewoon doen.
    Het grappige is dat de Star Wars game heel Zelda achtig is qua structuur[de oude zelda games dan]

    Er zijn op dit moment twee mooie games op je aan het wachten.
    Laatst aangepast door jeroeni : 03-05-2023 om 20:53

  25. #11275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Als grote Zelda liefhebber moet je dat ook gewoon doen.
    Het grappige is dat de Star Wars game heel Zelda achtig is qua structuur[de oude zelda games dan]

    Er zijn op dit moment twee mooie games op je aan het wachten.
    Inderdaad en heb al Zelda games ook op de nieuwe oled gezet nu, kon alleen een paar saves niet overzetten, ik heb namelijk meerdere gebruikers geopend en daar ook games meegespeeld.
    Alleen de eerste is overgezet, maar die andere 2 lukt niet omdat daar geen apart Nintendo ID opzit.



    Daar had ik BOTW helemaal compleet 100%
    Op de eerste gebruiker die ik nu over kon zetten had ik dat niet, dus ben ik nu alle koroks weer aan het zoeken en moet ik die moeilijke Trail of The Sword weer doen lol.

Pagina 451 van 484 EersteEerste ... 351401441447448449450451452453454455461 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •