Pagina 453 van 484 EersteEerste ... 353403443449450451452453454455456457463 ... LaatsteLaatste
De resultaten 11.301 tot 11.325 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #11301

    Standaard

    Ik ga deze zeker spelen, maar bij mij is de hype ook niet zo groot. Straks lekker verder met Jedi: Survivor.

  2. #11302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik ga deze zeker spelen, maar bij mij is de hype ook niet zo groot. Straks lekker verder met Jedi: Survivor.
    Waar is jou hype dit jaar het grootst voor ?

  3. #11303

    Standaard

    Nummertje 16 op dit moment

    En Spider-Man 2 moet ook leuk worden, maar die natuurlijk nog niet officieel voor dit jaar bevestigd.

  4. #11304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Nummertje 16 op dit moment

    En Spider-Man 2 moet ook leuk worden, maar die natuurlijk nog niet officieel voor dit jaar bevestigd.
    Ja zo sta ik er ook in.

    - Armored Core 6: ik moet nog wat meer gameplay zien om hem tot must -have titel te bestempelen.
    - Spider- Man 2 [gerucht sep] vs Starfield: Ja goed in Microsoft/Bethesda heb ik na het interview met Phil + de staat van Redfall geen vertrouwen meer.Bij Insomniac Games moet wel heel gek lopen willen die geen kwaliteit leveren.
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-05-2023 om 18:27

  5. #11305

  6. #11306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Dit is dan wel weer een goed bericht:

    https://www.ign.com/articles/tears-o...zelda-dungeons
    Dat is idd een groot pluspunt.

  7. #11307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    De Zelda reviews komen morgen online.
    Ik ga niets lezen natuurlijk.

    Ik ben morgen zelf de game aan het spelen.
    Ik kan niet wachten om te beginnen, ik Heb Breath of The wild op de nieuwe OLED gezet, maar kreeg niet mijn 100% volledige game erop omdat die in een derde gebruiker stond.
    Nu de game weer helemaal klaar maar tot 99.59 %

    Nou, ik vind het genoeg om aan Tears of The kingdom te beginnen, ik ben erg benieuwd naar het begin van de game, en naar alle veranderingen.

    Over de warmte hier binnen is het ooit 40 graden geweest, ik heb nu zonwering, dat scheelt heel veel.

  8. #11308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik ga niets lezen natuurlijk.

    Ik ben morgen zelf de game aan het spelen.
    Ik kan niet wachten om te beginnen, ik Heb Breath of The wild op de nieuwe OLED gezet, maar kreeg niet mijn 100% volledige game erop omdat die in een derde gebruiker stond.
    Nu de game weer helemaal klaar maar tot 99.59 %

    Nou, ik vind het genoeg om aan Tears of The kingdom te beginnen, ik ben erg benieuwd naar het begin van de game, en naar alle veranderingen.

    Over de warmte hier binnen is het ooit 40 graden geweest, ik heb nu zonwering, dat scheelt heel veel.
    Veel plezier morgen met Zelda.We zullen hier denk wel wat ervaringen lezen van je.

  9. #11309

  10. #11310

    Standaard

    Digital Foundry:https://www.youtube.com/watch?v=BLlZ...RhbCBmb3VuZHJ5

    Knap van Nintendo dat ze een game als deze nog zo goed draaiend krijgen op toch wel oude tech.


    UPDATE
    Metacritic:https://www.metacritic.com/game/swit...of-the-kingdom
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-05-2023 om 14:28

  11. #11311

    Standaard

    Wat ik speel dit weekend:

    Diablo 4: Tot zondag is er een open-beta.[Speel de ps5 versie]

    Eerste indruk 2 uur spelen:Pffff ik wil het eigenlijk niet leuk vinden
    Hoe moet ik Final Fantasy 16 straks spelen als ik weer een Diablo verslaving heb ?

  12. #11312

    Standaard

    @Driekus: Hey ben je Zelda al aan het spelen ?
    Ergens later dit jaar ga ik hem spelen.Ik denk dat ik in Juni voor Diablo 4 & FF16 ga dus ik ga het druk krijgen.

  13. #11313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    @Driekus: Hey ben je Zelda al aan het spelen ?
    Ergens later dit jaar ga ik hem spelen.Ik denk dat ik in Juni voor Diablo 4 & FF16 ga dus ik ga het druk krijgen.

    Natuurlijk en wat een game zeg zo mooi en heel gaaf, Ik ben nu terug in Hyrule.
    Zo leuk om alle veranderingen te zien en ook uitzoeken of er nog bekende punten zijn.
    Het begin is zo mooi en het speelt lekker weg, ik ben nu al zo'n 20 uur aan het spelen.
    De nieuwe moves of game mechanics zijn er leuk.

    Ik zal niet veel er over vertellen, je moet het allemaal, maar eens zelf zien.
    Maar het speelt zich kort na Breath of The wild af.
    Dit wordt wel weer een kanshebber voor Game of The Year.


  14. #11314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Natuurlijk en wat een game zeg zo mooi en heel gaaf, Ik ben nu terug in Hyrule.
    Zo leuk om alle veranderingen te zien en ook uitzoeken of er nog bekende punten zijn.
    Het begin is zo mooi en het speelt lekker weg, ik ben nu al zo'n 20 uur aan het spelen.
    De nieuwe moves of game mechanics zijn er leuk.

    Ik zal niet veel er over vertellen, je moet het allemaal, maar eens zelf zien.
    Maar het speelt zich kort na Breath of The wild af.
    Dit wordt wel weer een kanshebber voor Game of The Year.

    Idd een geweldig spel ik vind alleen dat Link er een beetje anders uitziet dan in BOTW.

    Zelda01.jpg
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  15. #11315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Natuurlijk en wat een game zeg zo mooi en heel gaaf, Ik ben nu terug in Hyrule.
    Zo leuk om alle veranderingen te zien en ook uitzoeken of er nog bekende punten zijn.
    Het begin is zo mooi en het speelt lekker weg, ik ben nu al zo'n 20 uur aan het spelen.
    De nieuwe moves of game mechanics zijn er leuk.

    Ik zal niet veel er over vertellen, je moet het allemaal, maar eens zelf zien.
    Maar het speelt zich kort na Breath of The wild af.
    Dit wordt wel weer een kanshebber voor Game of The Year.

    Mooi te lezen dat het spel zo goed is.
    Na al die heftige operaties vind ik dat jij ook een topper verdient!

  16. #11316

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wittegijt? Bekijk bericht
    idd een geweldig spel ik vind alleen dat link er een beetje anders uitziet dan in botw.

    Zelda01.jpg
    haha

  17. #11317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Mooi te lezen dat het spel zo goed is.
    Na al die heftige operaties vind ik dat jij ook een topper verdient!

    thanks jeroeni.
    Mijn vrienden hebben me ook erg verwend dit keer, allemaal dingen gekregen.
    De Nintendo Game van Nintendo zelf heb ik gekocht, in die leuke doos.
    Collectors editie heb ik gekregen en de switch ook.

    Mijn jaar kan niet meer stuk.


  18. #11318

  19. #11319

    Standaard

    Diablo 4: Yep we zitten nog midden in de beta maar het gaat voor mij een must-have game worden.Ik wilde me eigenlijk weg houden van de game maar het lukt me niet.

  20. #11320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Diablo 4: Yep we zitten nog midden in de beta maar het gaat voor mij een must-have game worden.Ik wilde me eigenlijk weg houden van de game maar het lukt me niet.
    Toch een minpunt: Dat alle vijanden steeds bijna gelijk zijn aan mijn level oke maar dan wens ik wel dat de loot interessant is.Gelukkig kan ik morgen nog testen.

  21. #11321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Toch een minpunt: Dat alle vijanden steeds bijna gelijk zijn aan mijn level oke maar dan wens ik wel dat de loot interessant is.Gelukkig kan ik morgen nog testen.
    Diablo 4: Nog een paar uur en dan is de beta ten einde.Ik heb te weinig geslapen en m'n wallen onder de ogen zijn er niet minder door geworden.
    Stel dat ik de game bij release ga kopen dan zal ik zelf toch echt een goede balans moeten zoeken qua spelen.

    Mijn conclusie voor nu: Ik ben er nu achter dat Diablo 4 in wezen een MMO is.En of dat goed of slecht is kan ik voor nu nog niet zeggen.

  22. #11322

    Standaard

    Vandaag flink wat tijd op Jedha doorgebracht en erg genoten. Zeer vermakelijk game en nog geen enkele crash gehad en mochten er bugs zijn, dan zijn ze me niet opgevallen. Weet alleen nog niet of ik alle andere planeten ook 100% ga doen, maar ja dat zie ik tegen die tijd wel

  23. #11323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Vandaag flink wat tijd op Jedha doorgebracht en erg genoten. Zeer vermakelijk game en nog geen enkele crash gehad en mochten er bugs zijn, dan zijn ze me niet opgevallen. Weet alleen nog niet of ik alle andere planeten ook 100% ga doen, maar ja dat zie ik tegen die tijd wel
    Op PS5 zijn er faramrate-dips en de resolutie kan beter maar dat valt alleen op als je er echt op gaat letten.Voor mij was de fun er niet minder door.

    Een planeet heb ik al bijna 100%.Na heftig de Diablo 4 beta gespeeld te hebben ga ik de komende dagen even rustig doen qua gaming.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-05-2023 om 18:42

  24. #11324

    Standaard

    Diablo 4:Net nog even twee uur met Sorcerer gespeeld en dat smaakte naar meer.
    De beta heeft mij overtuigd dus ik ga deze bij launch[Juni] kopen.

    Het lastige van dit type game is wel dat het moeilijk is om er nog iets naast te spelen.Je gaat vol in een Diablo game of je laat het voor wat het is.

  25. #11325

    Standaard

    Tears of the Kingdom grootste fysieke release van 2023 in VK: https://pu.nl/artikelen/nachtwacht/t...an-2023-in-vk/

    Dat hij in zijn release periode beter verkoopt dan Hogwarts had ik niet verwacht.Hogwarts kwam zelfs op drie plaformen uit en Zelda alleen op Switch

    Wel vind ik dat digitaal verkochte games nu ook eens meegerekend moeten gaan worden.

Pagina 453 van 484 EersteEerste ... 353403443449450451452453454455456457463 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •