Pagina 456 van 484 EersteEerste ... 356406446452453454455456457458459460466 ... LaatsteLaatste
De resultaten 11.376 tot 11.400 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #11376

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Heb beide TLOU gespeeld, de remasterd PS4 en nu al een tijdje de PS5. De PS5 loopt soepeler en de haptick feedback is een aanvulling. Verder is HDR bij deze echt wel een pluspunt.
    Heb de laatse dagen wat info videos gezien waar de kleine gameplay aanpassingenook aan bod komen.Dat en de dingen die jij noemt zijn wel een plus.
    Als ik de PS4 remaster verkoop kan ik een al met al een mooise deal doen.Voor die paar tientjes zal het de moeite zeker waard zijn denk ik.

  2. #11377

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Heb de laatse dagen wat info videos gezien waar de kleine gameplay aanpassingenook aan bod komen.Dat en de dingen die jij noemt zijn wel een plus.
    Als ik de PS4 remaster verkoop kan ik een al met al een mooise deal doen.Voor die paar tientjes zal het de moeite zeker waard zijn denk ik.
    Ja, de PS4 versie kan je voor rond de 15,- verkopen en als je goed zoekt en mazzel hebt kan je de PS5 versie voor rond de 35,- kopen. Check ook shops als Vinted, daar worden ook veel games verkocht.

  3. #11378

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ja, de PS4 versie kan je voor rond de 15,- verkopen en als je goed zoekt en mazzel hebt kan je de PS5 versie voor rond de 35,- kopen. Check ook shops als Vinted, daar worden ook veel games verkocht.
    Kan hem 2e hands voor 25 kopen.

  4. #11379

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Kan hem 2e hands voor 25 kopen.

    Oh ja, via een kennis las ik net. Nou das helemaal een goeie deal

  5. #11380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Oh ja, via een kennis las ik net. Nou das helemaal een goeie deal
    Ja idd.Voor 35 had ik het ook nog wel gedaan hoor.

    Ben benieuwd.

  6. #11381

    Standaard

    Hey Rogier is zag in oude post dat jij eigenlijk dik teverender was met de PS4 remaster.Wat is het ding dan precies dat jou de volle interesse heb gewekt in de remake ?
    Voor mij persoonlijk:Ik heb er even voor tijd voor nodig gehad om de kleine nuance te zien en te waarderen.ND heeft deze versie meer in lijn met deel 2 willen trekken.

    Ik vind deel 2 beter maar zonder deel 1 had 2 nooit gemaakt kunnen worden.

    Enige wat ik dan wel jammer vind is dat de dodge mechaniek niet in part 1 zit.Ergens snap ik dat: De ontwikkelaar moet de AI[vijanden] dan volledig opnieuw programeren.
    Laatst aangepast door jeroeni : 30-05-2023 om 18:47

  7. #11382

    Standaard

    Goede reviews voor Diablo 4:https://www.metacritic.com/game/pc/diablo-iv

    Ik vind dit een toffe game[beta gespeeld] maar ik weet van mezelf dat ik me kan gaan verliezien in het grinden van dit type game en dat is gevaarlijk.Voor mij persoonlijk is het goed als er een einde aan een game zit.

  8. #11383

    Standaard

    Deze geweldige PS5 game komt nu ook naar PC.

  9. #11384

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Hey Rogier is zag in oude post dat jij eigenlijk dik teverender was met de PS4 remaster.Wat is het ding dan precies dat jou de volle interesse heb gewekt in de remake ?
    Voor mij persoonlijk:Ik heb er even voor tijd voor nodig gehad om de kleine nuance te zien en te waarderen.ND heeft deze versie meer in lijn met deel 2 willen trekken.

    Ik vind deel 2 beter maar zonder deel 1 had 2 nooit gemaakt kunnen worden.

    Enige wat ik dan wel jammer vind is dat de dodge mechaniek niet in part 1 zit.Ergens snap ik dat: De ontwikkelaar moet de AI[vijanden] dan volledig opnieuw programeren.
    Vooral de controls lopen iets soepeler en de aansluiting als speler bij punten waarbij je interactie moet hebben dmv een knop indrukken lopen allemaal wat soepeler en makkelijker. en zoals je zegt loopt deze wat meer in lijn qua controls met deel 2, alhoewel die nog soepeler loopt (vooral het klimmen is dar beter uitgewerkt dan in deel 1). En inderdaad, het dodge gedeelte in deel 2 werkt echt een stuk beter. Mar daar gaat het ook meer om gevechten dan in deel 1. Deel 1 draait toch meer om stealth dan deel 2 omdat je daar meer combat hebt met mensen dna in deel 1. Daarin gaat het meer om de infected, in deel 2 is dat een stuk minder.

  10. #11385

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Vooral de controls lopen iets soepeler en de aansluiting als speler bij punten waarbij je interactie moet hebben dmv een knop indrukken lopen allemaal wat soepeler en makkelijker. en zoals je zegt loopt deze wat meer in lijn qua controls met deel 2, alhoewel die nog soepeler loopt (vooral het klimmen is dar beter uitgewerkt dan in deel 1). En inderdaad, het dodge gedeelte in deel 2 werkt echt een stuk beter. Mar daar gaat het ook meer om gevechten dan in deel 1. Deel 1 draait toch meer om stealth dan deel 2 omdat je daar meer combat hebt met mensen dna in deel 1. Daarin gaat het meer om de infected, in deel 2 is dat een stuk minder.
    Je bent in 2 idd meer in combat.Verder goed te lezen dat de controls beter/fijner zijn.
    Einde van de week heb ik hem.

  11. #11386

    Standaard

    PlayStation Showcase gameplaybeelden van Marvel’s Spider-Man 2 waren van vroege versie: https://playsense.nl/543312/playstat...vroege-versie/

    Fijn dat wat ik al dacht nu ook bevestigd wordt.

    Wel vind ik het niet nodig om bij zo'n vroeg code ruim 12 min aan gameplay te laten zien.Met een gameplay trailer van 3 min was ook iedereen tevreden geweest denk ik zo.

  12. #11387

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Hij spreekt ook voor mij want de MP mogen ze houden, en liever een SP deel III. Verhaal was meesterlijk van deel 2 dus ze mogen wat mij betreft al hun tijd steken in een nieuwe SP en de rest laten gaan.
    Ze mogen wat mij betreft nog 28 vervolgen van TLOU maken, een prequelreeks en dan een reboot van de hele zooi. Zolang ik ook m’n MP maar krijg
    Laatst aangepast door Marcccc : 31-05-2023 om 17:12

  13. #11388

    Standaard

    Ik twijfel er niet aan dat de PS5 remake zeker de moeite waard is. Maar persoonlijk hoef ik het verhaal niet nog een keer te spelen, hoe indrukwekkend m’n eerste playthrough destijds (10 jaar geleden… waar blijft de tijd? ) ook was.

  14. #11389

    Standaard

    Hogwarts Legacy voor 30 euro ingeruild bij Nedgame en als ik het inruiltegoed ontvangen heb, koop ik er Diablo 4 voor.

    Ik ben intussen Alan Wake aan het spelen, maar de gameplay wordt vrij repetitief. Ik ben benieuwd in hoeverre deel 2 anders wordt, kwa gameplay.

  15. #11390

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Hogwarts Legacy voor 30 euro ingeruild bij Nedgame en als ik het inruiltegoed ontvangen heb, koop ik er Diablo 4 voor.

    Ik ben intussen Alan Wake aan het spelen, maar de gameplay wordt vrij repetitief. Ik ben benieuwd in hoeverre deel 2 anders wordt, kwa gameplay.
    Ben jij iemand die Diablo na een 1ste run aan de kant gaat leggen of ga jij dit de komende 2 jaar heel fanatiek spelen ?
    Puur omdat een Diablo te verslavend werkt voor mij laat ik hem liggen.Als jij het wel op een gezonde manier kan spelen dan ga je een goede tijd hebben met Diablo 4[heb laatst twee dagen de beta gespeeld]

    Alan Wake: klopt deze game blinkt meer uit in zijn sfeer.Volgens de ontwikkelaar gaat deel 2 survival mechanics hebben.
    Dit nog: Alan Wake 2 gaat alleen digitaal verkocht worden.

  16. #11391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    PlayStation Showcase gameplaybeelden van Marvel’s Spider-Man 2 waren van vroege versie: https://playsense.nl/543312/playstat...vroege-versie/

    Fijn dat wat ik al dacht nu ook bevestigd wordt.

    Wel vind ik het niet nodig om bij zo'n vroeg code ruim 12 min aan gameplay te laten zien.Met een gameplay trailer van 3 min was ook iedereen tevreden geweest denk ik zo.
    Marvel's Spider-Man 2 PS5 Showcase Trailer Tech Breakdown:

    [DEZE GAME IS NOG VOL IN ONTWIKKELING]

  17. #11392

    Standaard

    Over Diablo: dat is een goede vraag. Ik ben allang niet meer de fanatieke gamer die ik ooit was, dus het is nog even de vraag of het spel überhaupt m’n aandacht kan vast houden. Kan best zijn dat ik hem na een halve run alweer inruil. Kan ook zijn dat ik over 2 jaar aan m’n 74e run begin

    Mjah, ik vraag me af er niet toch een fysieke release komt van Alan Wake 2. Als ie alleen digitaal is, mogen ze hem houden. Ik ga dat niet ondersteunen, digitaal only zonder hem te kunnen (in)ruilen en dan ook nog voor een vergelijkbare of hogere prijs dan een fysieke release.

    Als de industrie echt overgaat op volledig digitaal, doe ik niet meer mee.

  18. #11393

    Standaard

    The Legend of Zelda Tears of The Kingdom is nu 3 weken uit. En ik moet zeggen: het is een erg geslaagde game voor mij dan, maar ik ben wel een fan van de serie en collector.
    Nu mijn vraag wie is hem ook aan het spelen en wat vind je ervan?

    Zonder veel te zeggen over de inhoud/verhaal van de game, de game is bijna 3x zo groot als zijn voorganger in speelveld wel te verstaan.
    Er zijn grotten toe gevoegd, wat je toch wel doet denken aan de dungeons in vorige oudere Zelda games en er is ook veel in de lucht te doen.
    Of hier ook een DLC voor komt, ik denk het niet, maar hopen kan altijd.
    Alle DLC en Amiibo kleding stukken zijn nu te vinden in het spel.

    De water tempel missie is adem benemend en op de kaart zie je als je goed kijkt een silhouet van Elizabeth II.


    Voor mij dus een geslaagde game, maar geldt dat voor jullie ook.
    Ik heb er nu wel denk ik 100 uur inzitten, maar ik speel het op mijn gemak, niet direct alle missies, maar ik zoek ook andere dingen.
    Gewoon op zoek in Hyrule naar alle veranderingen.
    Wat hebben ze met mijn huis gedaan in Hateno? lol.

    Groet en geniet van je games.

  19. #11394

    Standaard

    Goed te lezen @Driekus dat het spel zo goed is.Ga hem zeker ook spelen maar wanneer weet ik nog niet precies.

    Ben nu met Alan Wake bezig en daarna ga ik Last of Us part 1 doen.Spider-Man [2018]Remastered wil ik ook nog gaan doen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 01-06-2023 om 10:28

  20. #11395

    Standaard

    Ontwikkelaars van Arkane Studios hadden gehoopt dat Microsoft Redfall zou annuleren of rebooten toen het bedrijf Zenimax kocht: https://gamer.nl/nieuws/xbox/xbox-se...n-of-rebooten/

    Echt als ik dit lees dan wens ik dat heel die Activision deal niet door gaat[lijkt het wel op] want Microsoft verkracht studios.Arkane heeft los van Microsoft geweldige SP games gemaakt.

    Ik kook als ik dit lees

  21. #11396

  22. #11397

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Arkane gaat dezelfde kant op als Volition.
    Dat is heel triest.

    Daarom heb ik ook niet graag dat Naughty Dog een MP[Last of us] porject doet.Sorry @Marcccc

  23. #11398

    Standaard

    Net bericht gehad van Limited Run Games dat m'n Switch versie van Blade Runner is verzonden.

  24. #11399

    Standaard

    Met een MP project - of welk project dan ook - is niks mis zolang de kwaliteit van de game maar centraal staat en niet “hoe kunnen we hier zolang mogelijk geld aan verdienen” (helaas is dat wel de realiteit momenteel).

    Wat ik in die link lees is dat er een gebrek aan regie en visie was bij Redfall. Visie was nou juist de reden waarom de MP van TLOU zo goed was. Het is duidelijk dat de makers ervan precies wisten wat ze wilden, en de kans kregen om dat te maken (en er werd DLC bij gedaan om er nog wat geld aan te verdienen).

    Als je niet van MP shooters houdt snap ik dat je er niet op zit te wachten, maar voor mij is het met afstand de beste MP die ik ooit gespeeld heb. Ik hoop dan ook dat ND alsnog de kans krijgt om hun oorspronkelijke visie te laten zien, voordat de hoge heren met termen als battlepass en gamesasaservice begonnen te smijten.

    En eerlijk gezegd was het al bij Deathloop wel duidelijk dat er bij Arkane momenteel weinig visie is.

    Ik denk dat ik Prey binnenkort nog maar eens een keer opstart (grapje, Diablo komt eraan).

  25. #11400

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Net bericht gehad van Limited Run Games dat m'n Switch versie van Blade Runner is verzonden.
    Ik ook! Eerste bestelling die ik daar heb gedaan, dus ik ben benieuwd hoe het loopt....

Pagina 456 van 484 EersteEerste ... 356406446452453454455456457458459460466 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •