Pagina 295 van 484 EersteEerste ... 195245285291292293294295296297298299305345395 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.351 tot 7.375 van 12087 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #7351

  2. #7352

    Standaard

    [XO/PC]


    Op 22 mei komt deze exclusieve Microsoft game dan eindelijk uit.4K/HDR is bevestigd.
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-03-2018 om 08:03

  3. #7353

    Standaard

    God of War [PS4]

    Er staat een gelekte gameplay video online van 9 min maar ik heb besloten deze niet te plaatsen.Afgelopen jaar met Horizon had ik al te veel gameplay gezien voor release en dat wil ik nu met nieuwe games niet meer.

    Ik neem aan dat de meeste hier in dit topic straks ook verrast willen worden door de nieuwe God of War.Wel zal ik nieuwe info blijven plaatsen rondom de game.

    De 3 minuten van de 9 min durende video die ik heb gezien waren wel super.

    Dit viel me op:
    - De game heeft bv een heel ander camera perspectief dan die vorige games.[Maakt de game echt heel anders]
    - Vijanden hebben een healt-bar.
    - Bizar mooi.
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-03-2018 om 14:25

  4. #7354

    Standaard

    Ni no Kuni II: Revenant Kingdom [PS4/PC]

    Ondanks dat ik bij bepaalde zaken nog wat vraagtekens heb zit ik wel enorm naar deze RPG uit te kijken.23 maart is het dan zover.

  5. #7355

  6. #7356

    Standaard

    Cyberpunk 2077 ook op de PS5 ?https://www.psx-sense.nl/312614/komt...station-5-uit/

    Ik denk dat deze game sowieso pas een release gaat krijgen rond de lauch van de PS5.Kosten moeten terug verdient worden dus natuurlijk maken ze ook een last-gen[PS4/XO] versie.

    2019 zal het jaar worden dat Sony de PS5 gaat aankondigen dus die verwacht ik dan eind 2019 of begin 2020.

    Dat we nu twee consoles in een generatie[PS4/PS4-pro] hebben gehad heeft puur te maken gehad dat die laatste uitgerust is voor 4K/HDR schermen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 19-03-2018 om 07:38

  7. #7357

  8. #7358

  9. #7359

  10. #7360

    Standaard

    Wat voor soort spel is dit?
    Vergelijkbaar met Zelda?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Gekocht op PSN: [Re 23 Ma]


  11. #7361

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Wat voor soort spel is dit?
    Vergelijkbaar met Zelda?
    Nee, eerder vergelijkbaar met oudere titels van Dragon Quest en Final Fantasy.
    World map, stadjes, quests, etc.
    Laatst aangepast door tmvde : 22-03-2018 om 13:15

  12. #7362

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Wat voor soort spel is dit?
    Vergelijkbaar met Zelda?
    Het is een RPG die de Studio Ghibli stijl gebruikt.
    Als je van Zelda houd dan ga je dit ook zeer zeker tof vinden.Als ik zo jou smaak zie in dit topic dan zou ik bijna zeggen dat het een verplicht nummertje is.

    Had de post van tmvde nog niet gezien maar precies daar lijkt het op.
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-03-2018 om 13:06

  13. #7363

    Standaard

    ow ok dank jullie wel ga me er eens in verdiepen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Nee, eerder vergelijkbaar met oudere titels van Dragon Quest en Final Fantasy.
    World map, stadjes, quests, etc.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Het is een RPG die de Studio Ghibli stijl gebruikt.
    Als je van Zelda houd dan ga je dit ook zeer zeker tof vinden.Als ik zo jou smaak zie in dit topic dan zou ik bijna zeggen dat het een verplicht nummertje is.

    Had de post van tmvde nog niet gezien maar precies daar lijkt het op.

  14. #7364

    Standaard

    God of War [PS4]

    https://www.pu.nl/artikelen/nieuws/g...en-laadtijden/

    Als ik dit dan zo weer zie dan word het toch weer pijnlijk duidelijk dat Microsoft op exclusief gebied zwaar achter de feiten loopt.Het productieniveau van deze God of War & Horizon zie je op de Xbox One gewoon niet.

  15. #7365

    Standaard

    Detroit: Become Human[PS4]

    Maak kennis met deze drie personages:https://www.psx-sense.nl/313173/maak...-become-human/

    En dan te bedenken dat deze exclusieve Sony game al een maand na God of War komt.

  16. #7366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Detroit: Become Human[PS4]

    Maak kennis met deze drie personages:https://www.psx-sense.nl/313173/maak...-become-human/

    En dan te bedenken dat deze exclusieve Sony game al een maand na God of War komt.
    Komen er allebei in en morgen m'n Prince edition van Ni no Kuni 2 afhalen

  17. #7367

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Komen er allebei in en morgen m'n Prince edition van Ni no Kuni 2 afhalen
    Nice

    Voor ik straks ga slapen wil ik nog even een stuk checken.[Op PSN gekocht]

  18. #7368

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Nice

    Voor ik straks ga slapen wil ik nog even een stuk checken.[Op PSN gekocht]
    Ik ga wachten tot in de zomer met spelen, wil langer stukken achter elkaar kunnen spelen en dat komt nu niet uit. Maar zal me de komende maanden met GoW en D: BH ook wel kunnen vermaken

    Veel plezier

  19. #7369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik ga wachten tot in de zomer met spelen, wil langer stukken achter elkaar kunnen spelen en dat komt nu niet uit. Maar zal me de komende maanden met GoW en D: BH ook wel kunnen vermaken

    Veel plezier
    Was vannacht nog 3 uur geworden.

    Een heerlijk kleurrijk avontuur.

  20. #7370

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Was vannacht nog 3 uur geworden. Een heerlijk kleurrijk avontuur.
    Klinkt niet verkeerd!

    372C6432-F942-4F9B-8EDB-44DE81F8DFB2.jpgF655114E-5545-4958-A947-8051F5E7D650.jpg
    Laatst aangepast door tmvde : 23-03-2018 om 12:59

  21. #7371

    Standaard

    tmvde:

    Mooie steelbook.

    Ja ik vind dat ook tof maar ik woon te klein[flatje] omdat allemaal mooi neer te kunnen zetten dus koop ik steeds vaker digitaal.In 2017 heb ik nog wat limited editions gekocht maar uiteindelijk gaat het de kast in en kijk ik er niet meer naar om.

    Nogmaals de game is super !



  22. #7372

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    tmvde:

    Mooie steelbook.

    Ja ik vind dat ook tof maar ik woon te klein[flatje] omdat allemaal mooi neer te kunnen zetten dus koop ik steeds vaker digitaal.In 2017 heb ik nog wat limited editions gekocht maar uiteindelijk gaat het de kast in en kijk ik er niet meer naar om.

    Nogmaals de game is super !
    Mijn kasten raken ook vol. Voor mij de reden om niet de King's Edition te kopen.
    Steelbook bevat een blu-ray met Making of docu.

  23. #7373

    Standaard

    Ni no Kuni 2: Revenant Kingdom [PS4/PC]

    Ik vind dit nog steeds een leuke game maar er zijn wel wat zaken die mij storen.

    - Het haalt me uit de ervaring wanneer ik als piepklein personage weer over de map[overworld] moet lopen
    - Helft van gesprekken zijn tekstballonnetjes.[Hier had de ontwikkelaar sowieso een keuze moeten maken]
    - Moeilijkheidsgraad blijft na 10 uur spelen te laag [Het kan en mag nooit de bedoeling zijn dat je bepaalde systemen in de combat links kan laten liggen]

    Ik heb een beetje het gevoel dat ik met een PS3 game bezig ben.Ik wil het heel graag heel tof vinden maar er zijn momenten dat ik denk dat het beter had gekund.
    Laatst aangepast door jeroeni : 24-03-2018 om 15:43

  24. #7374

  25. #7375

    Standaard

    Samsung QLED TV’s voor 2018:https://www.pu.nl/artikelen/feature/...tvs-voor-2018/

    Ik plaats dit hardware artikel hier omdat de Samsung schermen bekend staan om hun lage response tijd en dus uiterst geschikt om op te gamen.

Pagina 295 van 484 EersteEerste ... 195245285291292293294295296297298299305345395 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •