Pagina 414 van 484 EersteEerste ... 314364404410411412413414415416417418424464 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.326 tot 10.350 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #10326

    Standaard

    Heb je ze ook nog digitaal gekocht dan ?

  2. #10327

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Heb je ze ook nog digitaal gekocht dan ?
    Ja inderdaad.

  3. #10328

    Standaard

    Ik had liever Part III gezien, maar moet toegeven dat de trailer die ik op YouTube zag er toch wel erg goed uitziet:

    https://gamer.nl/artikelen/nieuws/so...toont-trailer/

  4. #10329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik had liever Part III gezien, maar moet toegeven dat de trailer die ik op YouTube zag er toch wel erg goed uitziet:

    https://gamer.nl/artikelen/nieuws/so...toont-trailer/
    Ik ga niet zeggen dat het er niet uitziet maar ik had er toch wel wat meer van verwacht.

    Summer Game Fest:Echt er zat niets voor me bij.

    UPDATE
    The Last of Us Part 1 Remake Graphics Comparison (PlayStation 5 vs PS4):https://www.youtube.com/watch?v=JWPgg6qBvog
    Deze remake is te vroeg.Had het over 5 jaar op een nieuwe egine gedaan.

    Even voor de duidelijkheid:Over deze game zit geen soort van filter maar is opnieuw opgebouwd.
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-06-2022 om 23:03

  5. #10330

    Standaard

    De geruchten gaan dat er op 29 Juni een Nintendo-Direct komt.

  6. #10331

    Standaard

    Ubisoft heeft zojuist bekend gemaakt dat er vandaag om 18:00u een Ubisoft Creed Celebration livestream gehouden zal worden die te volgen is via YouTube en Twitch.

    In de stream vieren ze het vijftienjarig bestaan van de franchise en krijgen we een blik op de toekomst van Assassin's Creed Valhalla, een terugblik op de franchise als geheel en een teaser van wat er in 2022 te wachten staat. Het Ubisoft nieuwsteam zal ook een blik geven op de 60fps gameplay update van Assassin's Creed Origin, waarna Jose Araiza nieuws en updates geeft over de Assassin's Creed comics, graphic novels, manga's en meer.

  7. #10332

    Standaard



    Hoop dat Nintendo nog eens iets gaat doen met de Mario & Luigi [RPG]serie.Deze op de GBA was geweldig!
    Op de handheld consoles heeft Nintendo er 7 uitgebracht.



    [2023]



    Gezien de Mario & Luigi games verhalend zijn zou het nice zijn als Nintendo een game aan de film weet te koppelen.Een game die zich afspeelt op een filmset lijkt mij een leuk idee.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-06-2022 om 14:34

  8. #10333

    Standaard

    Assassin's Creed 15 jaar.


  9. #10334

    Standaard

    Omdat ik al weer even een nieuw N-account heb moet ik ook weer vanaf 0 men deze game beginnen.

    [Switch]


    @Driekus
    Heb jij deze game ook ?

    Echt zo tof om te zien/spelen dat mensen bv New Super Mario Wii maken in dit spel.Naast de hoop troep die mensen uploaden is er zeker ook veel moois te vinden.

    Deze 2019 game is ook nu nog op Twitch[stream site] erg populair dus dat geeft aan hoe tijdloos deze klus game is.Deze Mario game kost ook nog gewoon de volle mep.

  10. #10335

    Standaard

    Ik heb de Story Mode gespeeld van SMM2. Erg leuk en soms de meest krankzinnige levels. Zelf levels maken, is niet echt mijn ding.

  11. #10336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik heb de Story Mode gespeeld van SMM2. Erg leuk en soms de meest krankzinnige levels. Zelf levels maken, is niet echt mijn ding.
    Je moet er echt tijd voor maken en voor de 100% er voor gaan zitten wil je met iets leuks komen.Bagger is zo gemaakt.

    Met de WiiU verie en deze switch[vorige account] versie heb ik drie levels gemaakt en ja daar ging veel tijd & hoofdpijn in zitten.

    Als je een plan heb en het lukt dan geeft dat wel een kick!

  12. #10337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Omdat ik al weer even een nieuw N-account heb moet ik ook weer vanaf 0 men deze game beginnen.

    [Switch]


    @Driekus
    Heb jij deze game ook ?

    Echt zo tof om te zien/spelen dat mensen bv New Super Mario Wii maken in dit spel.Naast de hoop troep die mensen uploaden is er zeker ook veel moois te vinden.

    Deze 2019 game is ook nu nog op Twitch[stream site] erg populair dus dat geeft aan hoe tijdloos deze klus game is.Deze Mario game kost ook nog gewoon de volle mep.
    Nee ik heb deze game niet, maar heb wel gelezen dat er iest van Legend of Zelda in zat?

    het is mijnverjaardag vandaag... dus wie weet krijg ik hem wel van vrienden.
    Zaterdag komen er veel vrienden op visite, dus wie weet zit er een game bij.

  13. #10338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Nee ik heb deze game niet, maar heb wel gelezen dat er iest van Legend of Zelda in zat?

    het is mijnverjaardag vandaag... dus wie weet krijg ik hem wel van vrienden.
    Zaterdag komen er veel vrienden op visite, dus wie weet zit er een game bij.
    Gefeliciteerd !!!

    Check dit:https://www.youtube.com/watch?v=2b-fSHR4iX8

    Als je de story mode doet dan speel je steeds meer dingen vrij om om te kunnen bouwen.Alles van de 2D Mario games zit er in.

    Als je van Mario games houd is dit eigenlijk een verplicht nummertjeEn heb je geen zin om te bouwen nou dan staan er naast de story mode genoeg levels online.

    Met Mario Maker & Animal Crossing heeft Nintendo echt leuke knutsel games.

    Dit nog:Tjonge jonge waar blijft die N-Direct toch.Ik wil de eerste beelden van Metroid prime 4 zien.
    Laatst aangepast door jeroeni : 16-06-2022 om 22:01

  14. #10339

  15. #10340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Gefeliciteerd !!!

    Check dit:https://www.youtube.com/watch?v=2b-fSHR4iX8

    Als je de story mode doet dan speel je steeds meer dingen vrij om om te kunnen bouwen.Alles van de 2D Mario games zit er in.

    Als je van Mario games houd is dit eigenlijk een verplicht nummertjeEn heb je geen zin om te bouwen nou dan staan er naast de story mode genoeg levels online.

    Met Mario Maker & Animal Crossing heeft Nintendo echt leuke knutsel games.

    Dit nog:Tjonge jonge waar blijft die N-Direct toch.Ik wil de eerste beelden van Metroid prime 4 zien.
    Thanks, die levels zien er wel leuk en moeilijk uit.
    Ik zal er eens op gaan letten op die game.

  16. #10341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    En zo zijn er niet één, maar twee "nieuwe" Final Fantasy games waar ik volgend jaar naar uitkijk!

    Final Fantasy 7 Remake Part 2 Comes Out Next Winter - IGN

    Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion Announced for This Winter - IGN
    Ah mooi je bent me voor.

    Crisis Core:Als deze game op de Switch straks goed draait dan ga ik voor die versie.Tuurlijk gaat de PS5 versie mooier zijn maar deze Crisis Core is en wezen een handheld[PSP] game.

    Van alles wat er de laatste dagen is aangekondigd word ik nog het meest blij van deze Crisis Core remake.

    UPDATE
    Original vs remake:https://www.youtube.com/watch?v=LEfWB1CK_hQ

    Mag ik zeggen dat ik meer van deze graphics houd dan van bv Remake part 2Tja voor mij mag een videogame er als een game uitzien. Heel next -gen ben ik in wezen niet.
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-06-2022 om 15:29

  17. #10342

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Thanks, die levels zien er wel leuk en moeilijk uit.
    Ik zal er eens op gaan letten op die game.
    Stel je wil een makkelijk level spelen dan kan dat gewoon met een zoek filter.En levels van andere binnen halen gaat in een zucht.
    Zelf ben ik via Youtube op pareltjes gekomen.De creator zet er zijn code bij en hup jij kan hem binnen halen op de Switch.

    Mocht je de game ooit gaan kopen en je gaat een leuk level maken dan laat hier de code achter.

    Persoonlijk houd ik meestal van een traditioneel platform level.Er zitten ooit puzzel levels bij die zijn zo lastig dat ze ook niet voor mij besteed zijn.
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-06-2022 om 21:43

  18. #10343

    Standaard

    Heb vandaag Fall Guys op de Switch geprobeerd en dat beviel mij erg goed.
    Ja, technisch is het natuurlijk niet zo strak als de versies op de andere consoles/PC, maar wat puur vermaak betreft is het top.
    Vond het wel behoorlijk pittig en vroeg mij af of de moeilijkheidsgraad wat hoger ligt, dan wat ik van de PC-versie heb gezien? (of ik ben gewoon echt heel, heel, heeeel erg slecht)
    Als er forumleden zijn die het ook spelen en mij willen toevoegen, dan zou ik dat erg leuk vinden.
    Mijn Switch ID = SW-3583-8170-7040.

  19. #10344

    Standaard

    Xenoblade Chronicles 3 [Switch]

    Gisteren heeft Nintendo een nieuwe Direct uitgezonden rondom deze game en ik ben verbaasd als ik zie wat deze RPG in huis gaat hebben.

    Video:https://www.youtube.com/watch?v=hoHvpS2x8us Zo tof om te zien dat deze ontwikkelaar[Monolith Soft] iedere keer net wat verder durft te gaan met hun combat systeem.



    [Re 29 Juli]

    Xenoblade Chronicles X[WiiU]:En graag wil ik dat Nintendo deze naar de Switch brengt.
    Laatst aangepast door jeroeni : 23-06-2022 om 15:34

  20. #10345

    Standaard

    Ik heb een rode PS5 nu en ik vind het erg mooi.



  21. #10346

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb een rode PS5 nu en ik vind het erg mooi.


    Mooi.

  22. #10347

    Standaard

    Inmiddels in Breath of the Wild alle vier de Divine Beasts bevrijd, 108 shrines gehaald en 75 side quests voltooid. Van de main quests alleen Defeat Ganon nog te gaan. Ga dus hard richting het einde van de game, maar heb daarna ook de DLC nog. Het is een geweldige game, maar ik mis een beetje het verhaal, zoals je dat in Horizon Forbidden West of de laatste God of War wel hebt.

  23. #10348

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Inmiddels in Breath of the Wild alle vier de Divine Beasts bevrijd, 108 shrines gehaald en 75 side quests voltooid. Van de main quests alleen Defeat Ganon nog te gaan. Ga dus hard richting het einde van de game, maar heb daarna ook de DLC nog. Het is een geweldige game, maar ik mis een beetje het verhaal, zoals je dat in Horizon Forbidden West of de laatste God of War wel hebt.
    Netjes!

    Het gemis van idd te weinig verhaal en klassieke dungeons zijn voor mij de minpunten van deze Zelda.

    Xenoblade Chronicles 2: Deze ben ik nu voor dat drie uitkomt opnieuw aan het spelen.Echt een top RPG!

  24. #10349

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Inmiddels in Breath of the Wild alle vier de Divine Beasts bevrijd, 108 shrines gehaald en 75 side quests voltooid. Van de main quests alleen Defeat Ganon nog te gaan. Ga dus hard richting het einde van de game, maar heb daarna ook de DLC nog. Het is een geweldige game, maar ik mis een beetje het verhaal, zoals je dat in Horizon Forbidden West of de laatste God of War wel hebt.
    Het verhaal is wat aan de zwakke kant inderdaad... de herinneringen filmjes is het verhaal en dat is het...
    Ik weet niet of je ze allemaal hebt gevonden.

    Hoeveel koroks heb je gevonden?

    De shrines zijn wel mooi gemaakt en sommige puzzels zijn moeilijker dan andere.
    Maar de originele dunguons zijn toch leuker, zoals in Link To The past mijn favo zelda game.
    Side quest er zijn er geloof ik 86 in de normale game.
    Met de DLC komen er nog een aantal bij.

    Ik heb ruim 800 uur in het spel zitten
    Ook de fan gemaakte games meegeteld.



  25. #10350

    Standaard

    Ja, alle herinneringen gevonden. Koroks heb ik er een stuk of 70. Side quests zijn er in totaal 76, daarvan moet ik er nog één. Maar die komt pas beschikbaar als ik alle shrines heb gehaald

Pagina 414 van 484 EersteEerste ... 314364404410411412413414415416417418424464 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •