Ja, alle herinneringen gevonden. Koroks heb ik er een stuk of 70. Side quests zijn er in totaal 76, daarvan moet ik er nog één. Maar die komt pas beschikbaar als ik alle shrines heb gehaald![]()
Ja, alle herinneringen gevonden. Koroks heb ik er een stuk of 70. Side quests zijn er in totaal 76, daarvan moet ik er nog één. Maar die komt pas beschikbaar als ik alle shrines heb gehaald![]()
Besteld bij Bol.com
[Re 29 Juli]
Ik zou eigenlijk deze maand voor Fire Emblem Warriors gegaan zijn maar die heb ik geannuleerd voor deze.Heb al weer even honger naar een goede J-RPG.
En sowieso bieden die Xenoblade games 300+ uur plezier + nog een DLC traject.
Qua RPG heb ik deze serie zelfs hoger zitten dan Final Fantasy.De Final Fantasy remake vond ik erg goed maar was wel heel erg lineair.
Laatst aangepast door jeroeni : 27-06-2022 om 13:25
My game equipment: Samsung UE43KS7500--Switch Oled--PS5-- HP Envy Phoenix 860-000nd/Film:Sony KD-55XG9505--Sony UBP-X800M2--Sony HT-ZF9[soundbar]
Nintendo kondigt Nintendo Direct Mini: Partner Showcase aan voor 28 juni:https://www.n1up.nl/news/nintendo-ko...-voor-28-juni/
Er gaan geruchten dat Persona 5[PS4/PS3] naar de Switch komt.Gezien Persona 5 nog voor de vorige Playstaion consoles gemaakt is denk ik dat die op de Switch nu nog goed tot zijn recht komt.
My game equipment: Samsung UE43KS7500--Switch Oled--PS5-- HP Envy Phoenix 860-000nd/Film:Sony KD-55XG9505--Sony UBP-X800M2--Sony HT-ZF9[soundbar]
HARVESTELLA [Switch/PC]
Trailer:https://www.youtube.com/watch?v=7ikuINwim1Q [Re eind nov]
Deze Square-Enix RPG zat gisteren in de Direct Mini: Partner Showcase.
En nu de Persona serie ook nog eens naar de Switch komt is er op RPG gebied geen gebrek op die console.
Golden Sun:Hoop dat Nintendo hier nog eens een nieuwe van gaat maken.Aan de andere kan mag ik met de Xenoblade[ook van Nintendo zelf] games eigenlijk niet klagen.![]()
Laatst aangepast door jeroeni : Gisteren om 14:01