Pagina 427 van 484 EersteEerste ... 327377417423424425426427428429430431437477 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.651 tot 10.675 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #10651

    Standaard

    Half uurtje voordat ik naar Wakanda Forever ging, werd God of War Ragnarok bezorgd, net genoeg tijd voor installatie en patch, nu in de trein naar huis en dan m’n eerste hernieuwde kennismaking met Kratos en Atreus!

  2. #10652

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Half uurtje voordat ik naar Wakanda Forever ging, werd God of War Ragnarok bezorgd, net genoeg tijd voor installatie en patch, nu in de trein naar huis en dan m’n eerste hernieuwde kennismaking met Kratos en Atreus!
    Enjoy.

  3. #10653

    Standaard

    Eerste anderhalf uur was in ieder geval weer genieten.

  4. #10654

    Standaard

    Dead Space Remake [PS5/Xbox/PC]

    Gameplay:https://www.youtube.com/watch?v=xjSY7yh7rwA [Re 27 Januari]

    Dit was mijn favo game op de 360 in 2008.

    Voor nu kijk ik meer uit naar deze game dan de Reseident Evil 4 remake[maart 2023]
    Ik denk dat de Dead Space remake qua sfeer & gameplay beter gaat zijn.De Dead Space games zijn echt eng.

    Hé jongens en het is van EA.
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-11-2022 om 15:09

  5. #10655

    Standaard

    Naar welke games ik in 2023 het meest naar uitkijk:

    - Dead Space Remake
    - Wild Hearts [Ja ik vind Monster Hunter tof maar de controls zijn ook bij het huidige deel nog altijd k*t dus ben ik blij de Omega Force/EA nu
    - RE4 remake
    hun versie hebben.Met de Omega Force games heb ik goede ervaring[Hyrule warriors/Fire Emblem Warriors]
    - Diablo 4
    - Zelda
    - Starfield
    Laatst aangepast door jeroeni : 23-11-2022 om 15:22

  6. #10656

    Standaard

    En de games waar ik naar uit kijk zijn:

    The Legend Of Zelda - Tears of The Kingdom.
    Kan niet wachten om deze te ontdekken. Duurt nog wel een tijd 12 mei.



    Assassin's Creed - Mirage.
    Nog steeds geen datum bekend voor deze release, maar heb hem al in pre-order staan.



    Hogwarts Legacy.
    Alles wat ik tot nu toe gezien heb ziet er heel mooi uit.


    En nog steeds hopend op een nieuwe Tomb Raider game, niets gekregen met de 25ste verjaardag van die franchise.
    Wat erg jammer is.

  7. #10657

    Standaard

    Nieuwe Tomb Raider is in de maak maar dat gaat nog wel ff duren hoor.Ik gok op zijn vroegst eind 2024.

  8. #10658

    Standaard

    Hoop nominaties voor mijn games van het jaar, Horizon Forbidden West, A Plague Tale: Requiem, God of War: Ragnarök.

    https://www.ign.com/articles/the-gam...f-war-ragnarok

  9. #10659

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Hoop nominaties voor mijn games van het jaar, Horizon Forbidden West, A Plague Tale: Requiem, God of War: Ragnarök.

    https://www.ign.com/articles/the-gam...f-war-ragnarok
    Game van het jaar zal vermoed ik tussen Elden Ring & God of War gaan.Beide niet gespeeld maar Elden Ring is denk meer innovatief in zijn game design.


    Bayonetta 3:Ondanks dat ik hem minder dan deel 2 vind is het wel de game van het jaar.Gameplay is top maar op technisch gebied laat hij wat steken vallen.

    Verrassing van het jaar: Sonic frontiers:Ik heb hem zelfs op twee platformen draaien.Hoop dat Sonic Team op deze fundering verder gaat bouwen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-11-2022 om 10:13

  10. #10660

    Standaard

    Ik moet Ragnarok nog spelen. Elden Ring helemaal nog niet gespeeld, maar is volgens mij vooral online als ik het goed begrijp en ik game niet online.

    Waar ik naar uitkijk 2023:

    De nieuw Zelda van de switch
    Hogwarts Legacy
    Horizon op PSVR2 en sowieso de gehele PSVR2. Gisteren gepreorderd. Kon toch niet laten.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  11. #10661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Ik moet Ragnarok nog spelen. Elden Ring helemaal nog niet gespeeld, maar is volgens mij vooral online als ik het goed begrijp en ik game niet online.

    Waar ik naar uitkijk 2023:

    De nieuw Zelda van de switch
    Hogwarts Legacy
    Horizon op PSVR2 en sowieso de gehele PSVR2. Gisteren gepreorderd. Kon toch niet laten.
    Nee joh Elden Ring is juist voor de solo speler die een grote wereld wil ontdekken.Ja net als bij andere souls games kun je spelers oproepen om bazen te verslaan maar dat hoeft niet.

    Persoonlijk vind ik die game te overweldigend.Ik ben meer fan van Bloodborne[ook van de Elden Ring studio] die wat compacter is.

    Ik weet dat @Marcccc hier de game speelt dus hij kan je wel wat meer info geven
    Laatst aangepast door jeroeni : 16-11-2022 om 11:15

  12. #10662

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Nee joh Elden Ring is juist voor de solo speler die een grote wereld wil ontdekken.Ja net als bij andere souls games kun je spelers oproepen om bazen te verslaan maar dat hoeft niet.

    Persoonlijk vind ik die game te overweldigend.Ik ben meer fan van Bloodborne[ook van de Elden Ring studio] die wat compacter is.

    Ik weet dat @Marcccc hier de game speelt dus hij kan je wel wat meer info geven
    Dan denk ik dat ik die game oversla. Heb Bloodborne op de ps4 en Demon Souls op de PS5 maar heb beide games na een paar keer spelen weggelegd. Vond er weinig aan. Niet echt mijn ding denk ik. The Witcher 3 vind ik dan weer een van de beste games ooit gemaakt bijvoorbeeld.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  13. #10663

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Dan denk ik dat ik die game oversla. Heb Bloodborne op de ps4 en Demon Souls op de PS5 maar heb beide games na een paar keer spelen weggelegd. Vond er weinig aan. Niet echt mijn ding denk ik. The Witcher 3 vind ik dan weer een van de beste games ooit gemaakt bijvoorbeeld.
    Oh dan moet je Elden Ring idd laten liggen.

    The Witcher 3 krijgt een next-gen update:https://www.gamed.nl/view/144375 De controls die voor mijn gevoel altijd al heel clunky aanvoelen pakken ze denk niet aan.Nee ik ben denk niet genoeg fan van de game om hem opnieuw te gaan spelen.

  14. #10664

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Besteld bij Bol.com
    Heb de Switch versie verkocht en ben voor de Series X versie gegaan.Ik had niet verwacht dat ik deze 3D Sonic game zo vet zou vinden.

    Waarom Xbox Series X/S de console voor Sonic is:Ik kwam er achter dat Microsoft alle 3D Sonic games een 60fps boost heeft gegeven.Sonic Generations[2011] heeft zelfs een hoge resolutie + 60fps boost.

    Net als andere 3D Sonic games is ook Frontiers verre van perfect maar gelukkig zien de meeste Sonic fans ook in dat fun het belangrijkste is in een game.

  15. #10665

    Standaard

    God of War Ragnarok aan het spelen. In feite precies hetzelfde als 2018, maar het speelt toch weer lekker weg. In tegenstelling tot Horizon Zero Dawn, Forbidden West, waarmee ik me gewoon vrij snel begon te vervelen.

    Elden Ring 1x gespeeld, maar daarmee geen behoefte meer aan gehad. Heeft absoluut niet de magie van Dark Souls of Bloodborne, wat mij betreft.

    Oh, en ik heb de PS5 Elite controller en de VR-bril (inclusief Horizon Zero Dawn, Call of the Mountain) ge-preordered. 890 euro lichter .

  16. #10666

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Oh dan moet je Elden Ring idd laten liggen.

    The Witcher 3 krijgt een next-gen update:https://www.gamed.nl/view/144375 De controls die voor mijn gevoel altijd al heel clunky aanvoelen pakken ze denk niet aan.Nee ik ben denk niet genoeg fan van de game om hem opnieuw te gaan spelen.
    Dat vermoeden had ik al een beetje. Daarom nog niet gekocht. Moet ook eens leren wat minder games achter elkaar te kopen. Heb er nog tig geseald liggen of 1x gespeeld bijvoorbeeld.

    The witcher 3 heb ik op Steam, PS4 en Xbox one. Ga de next gen update dus meteen installeren op de PS5 en XsX en dan kijken waar hij het beste op loopt en daarop uitspelen weer eens hahaha Denk op de Xbox want dat is de GOTY editie die ik heb.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  17. #10667

    Standaard

    Pokémon Scarlet & Violet [Switch]

    Reviews:https://www.metacritic.com/game/swit...critic-reviews

    Opzich zeker geen slechte cijfers maar meer ontwikkeltijd en budget zou de serie goed doen.

  18. #10668

    Standaard

    Wat ik dit weekend speel:

    - Sonic Frontiers

    -
    Microsoft heeft deze al even voorzien van een 60fps boost + HDR.De SP van deze Gears blijft in mij ogen nog de beste.[Los van dat Bleszinski een sukkel is heeft hij wel wat goede games op zijn naam staan]

  19. #10669

    Standaard

    TIP: XBOX SERIES S is nu bij de MM & Bol.com 229!

    Hij is natuurlijk iets minder krachtig dan de Series X maar voor iedereen die niet te veel geld heeft of wil utigeven is deze console een mooi alternatief.En als je weinig tot niets aan games wil uitgeven pak je mooi aan gamepass abonnement[alleen voor Xbox & PC]

  20. #10670

    Standaard

    Gekocht voor 9.99 bij Intertoys een grappig platform spel.
    Zorro The Chronicles
    Je kunt als Zorro spelen, of als zijn zus Ines. Verken 18 levels en stem je tactiek af op de situatie en de vijanden. Verras je tegenstanders met slimme listen, besluip ze en verken de omgeving of daag ze uit voor een spetterend zwaardgevecht.



  21. #10671

    Standaard

    [Gerucht]
    Nieuwe Alien game eind 2023:https://gamer.nl/artikelen/nieuws/ge...eind-2023-uit/

    Alien:Isolation was een toppertje.

  22. #10672

  23. #10673

    Standaard

    Ga een nieuwe run doen met deze Resi.Sterk punt van de Resident Evil games is dat ze altijd veel replay value in zich hebben.



    Capcom heeft van de zomer de laatste paar Resi games voorzien van een gratis next-gen update.Capcom is zo slim geweest om een engine[RE engine] te bouwen die heel makkelijk te upgraden is.
    Laatst aangepast door jeroeni : 23-11-2022 om 15:26

  24. #10674

  25. #10675

    Standaard

    Er worden weer indrukwekkende verkoopcijfers neergezet:

    - God of War:https://playsense.nl/520924/god-of-w...ny-titel-ooit/

    - Pokemon:https://gamer.nl/artikelen/nieuws/po...in-drie-dagen/ [Puur kwalitatief gezien is deze de minste in de serie.De game heeft op moment een user-score van 2.9]

    Tja waarom zou The Pokémon Company meer ontwikkel budget vrij moeten maken als het zo ook meer dan prima lukt.
    Laatst aangepast door jeroeni : 24-11-2022 om 14:14

Pagina 427 van 484 EersteEerste ... 327377417423424425426427428429430431437477 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •