Pagina 429 van 484 EersteEerste ... 329379419425426427428429430431432433439479 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.701 tot 10.725 van 12087 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #10701

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    En niet alleen de cartridges, maar ook de kleinere markt. Als je ziet dat Sega Megadrive bijvoorbeeld 30 miljoen keer verkocht is destijds en de PS5 nu in 2 jaar al 25 miljoen (die zogenaamd niemand kan krijgen). De PS4 120 miljoen dan is de afzetmarkt ook een ontzettend stuk groter.
    Wat bedoel je met een kleine markt.

    Kijkend in de jaren 80/begin 90.
    Van de NES/Famicon gingen ruim 61 miljoen over de toonbank. Die console kwam uit in 1983 (Japan). SNES/Super Famicom kwam uit 2 jaar later uit dan de Megadrive/Genesis en daarvan gingen ruim 49 miljoen over de toonbank.De Game Boy uit 1989 (en diens de vele varianten) ruim 100 miljoen van verkocht. Meest verkochte console games was in de jaren 80 ook al bij Nintendo. Namelijk Tetris 89, Duckhunt, Super Mario Bros 1 en deel 3. Niet slecht zo na de video game crash in 83.

    BTW: De playerbase/fans van Sony is bijzonder hoog. Meteen al een megahit gescoord met 1e Playstation, toch ruim 100 miljoen. Tevens is de Playstation 2 de beste verkochte console. Alleen Sony heeft het een beetje verkloot met PS3.

  2. #10702

    Standaard

    Immortals of Aveum:https://playsense.nl/523196/immortal...-ea-originals/ Deze trailer smaakt naar meer !

    Omdat ik de Game Awards niet live gezien heb kom ik uren later soms nog een interessante titel tegen.

    Ja jongens EA gaat het top doen in 2023:
    - Dead Space Remake
    - Wild Hearts
    - Star Wars Jedi Survivor
    - Immortals of Aveum

    Buiten Wild Hears[SP/co-op] is de rest ook nog eens pure SP.
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-12-2022 om 20:57

  3. #10703

    Standaard

    Voor degene die Star Wars Jedi Survivor gaan aanschaffen heeft Limited Run Games ook deze special edition:

    https://limitedrungames.com/collecti...rs-edition-ps5

    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  4. #10704

    Standaard

    Sony en Tencent nemen samen een aandeel van 30% in FromSoftware:https://playsense.nl/509871/sony-en-...-fromsoftware/

    Dit wist ik nog niet.

  5. #10705

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Dat gaat een druk eerste half jaar van 2023 voor me worden, elke maand een release (of DLC) waar ik in geïnteresseerd ben

    Forspoken 24-01-2023
    Hogwarts Legacy 10-02-2023
    Star Wars: Jedi: Survivor 17-03-2023
    Horizon Forbidden West: Burning Shores 19-04-2023
    The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom 12-05-2023
    Final Fantasy XVI 22-06-2023
    Forspoken: Er staat een demo op PSN.
    Ik zou het al ik jou was checken want de geluiden zijn niet zo positief.Je moet natuurlijk altijd je eigen mening vormen maar toch.

  6. #10706

    Standaard

    Game Awards:Vind het knap dat Nintendo dit jaar met 4 games in de prijzen gevallen is.


    Ondanks dat Microsoft opvallend afwezig was tijdens de Awards zijn er wel wat indrukwekkende statistieken.


    Even los van deze statistieken:
    Het gaat de komende jaren een grote battle worden met Sony want Microsoft heeft veel op de planning staan.Al die games die al aangekondigd zijn moeten de komende twee jaar gaan uitkomen.

  7. #10707

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Forspoken: Er staat een demo op PSN.
    Ik zou het al ik jou was checken want de geluiden zijn niet zo positief.Je moet natuurlijk altijd je eigen mening vormen maar toch.
    Eerste twee titels op de lijst zijn onder voorbehoud van recensies, als die tegenvallen, dan sla ik ze over. Genoeg andere games om te spelen

  8. #10708

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Eerste twee titels op de lijst zijn onder voorbehoud van recensies, als die tegenvallen, dan sla ik ze over. Genoeg andere games om te spelen
    Ik heb het vermoeden dat die games bout gaan zijn.De studio achter Hogwarts Legacy heeft nog nooit iet top gemaakt.

    In de rest van jou lijt heb ik wel vertrouwen.

  9. #10709

  10. #10710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    We gaan het zien
    Laten we idd hopen dat ze bij release goed gaan zijn.

  11. #10711

    Standaard

    Armored Core 6: Fires of Rubicon wordt niet slechts een sci-fi Soulslike:https://pu.nl/artikelen/nachtwacht/a...-fi-soulslike/

    Goed nieuw dat niet alles van FromSoftware die richting in gaat.

  12. #10712

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Wat bedoel je met een kleine markt.

    Kijkend in de jaren 80/begin 90.
    Van de NES/Famicon gingen ruim 61 miljoen over de toonbank. Die console kwam uit in 1983 (Japan). SNES/Super Famicom kwam uit 2 jaar later uit dan de Megadrive/Genesis en daarvan gingen ruim 49 miljoen over de toonbank.De Game Boy uit 1989 (en diens de vele varianten) ruim 100 miljoen van verkocht. Meest verkochte console games was in de jaren 80 ook al bij Nintendo. Namelijk Tetris 89, Duckhunt, Super Mario Bros 1 en deel 3. Niet slecht zo na de video game crash in 83.

    BTW: De playerbase/fans van Sony is bijzonder hoog. Meteen al een megahit gescoord met 1e Playstation, toch ruim 100 miljoen. Tevens is de Playstation 2 de beste verkochte console. Alleen Sony heeft het een beetje verkloot met PS3.

    ik ken de lijstjes van wikipedia ook. Ben met al die consoles ook opgegroeid en heb ze ook zo een beetje allemaal wel.

    In verhouding zijn de consoles veel minder verkocht natuurlijk vroeger dan tegenwoordig. Waar je vroeger een beetje een nerd werd gezien nog is het tegenwoordig normaal dat iedereen gamed. Sterker nog, ik merk vaak bij leeftijdsgenoten dat vrouwen gamen vaak niks vinden, terwijl meiden van rond de 2 dat weer wel veel doen.

    Gameboy en gameboy color worden overigens ook samen geteld he vandaar ook de vele verkopen. is een tijdsbestek van meer dan 15 jaar in totaal daarmee en op reis ging iedereen.

    Maar een snes van 48 miljoen tegenover een ps2 van 150 miljoen is een aardig verschil al. Waar de Snes DE console was destijds. Dus daar zit het verschil in de afzetmarkt wel. Is dus letterlijk 3x zo hoog.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  13. #10713

    Standaard

    Is dat Fallout zo een suc6 tegenwoordig? Dat was toch een megaflop toen het begon? Was voor mij de grootste tegenvaller ooit. Heb niks met online gameplay en hou van Fallout, maar dat verpestte de gehele game voor me.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  14. #10714

    Standaard

    The Witcher 3 [PS5/XO/PC]

    Reviews[next-gen update] https://www.metacritic.com/game/play...mplete-edition [ de next-gen update is gratis vanaf 14 dec]

    Ben blij dat ze meer hebben gedaan dan alleen het visuele gedeelte.Bv dat je de camera nu dichter op Geralt kan zetten[werkt voor mij in combat beter]

    CD Projekt Red:Pluim voor deze studio dat zij Cyberpunk2077 & The witcher 3 uiteindelijk naar een next-gen ervaring hebben kunnen brengen.

    [Met next-gen bedoel ik de huidige Xbox Series X/S/PS5 consoles]
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-12-2022 om 14:29

  15. #10715
    Laatst aangepast door tmvde : 14-12-2022 om 07:42

  16. #10716

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Het is dat ik weet dat je ook op de Switch gamed want 293 uur in totaal is anders op jaarbasis best weinig.
    Ik vergeet trouwens dat jij ook nog best wat films kijkt.

  17. #10717

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Het is dat ik weet dat je ook op de Switch gamed want 293 uur in totaal is anders op jaarbasis best weinig.
    Ik vergeet trouwens dat jij ook nog best wat films kijkt.
    Films, series, boeken, comics, games. Ik hou erg van verhalen

    Ja, game die ik het meeste gespeeld heb dit jaar is Zelda geweest 100+ uur.

  18. #10718

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Films, series, boeken, comics, games. Ik hou erg van verhalen

    Ja, game die ik het meeste gespeeld heb dit jaar is Zelda geweest 100+ uur.
    Hier gaat de tijd voor het grote deel op aan games en muziek luisteren.Ik ben iemand die echt gaat zitten om m'n CD's te luisteren.

  19. #10719

    Standaard

    Ik zit dit jaar op de 241 uur, waarvan 214 uur Hot Wheels Unleashed met m’n zoontje

    736A9A22-02A3-4FF6-9493-755F6ED4C2BF.jpg

  20. #10720

  21. #10721

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik zit dit jaar op de 241 uur, waarvan 214 uur Hot Wheels Unleashed met m’n zoontje

    736A9A22-02A3-4FF6-9493-755F6ED4C2BF.jpg
    Die heeft de smaak te pakken.

  22. #10722

    Standaard

    Spider-Man 2 verschijnt in het najaar van 2023 ?: https://playsense.nl/523837/marvels-...jaar-van-2023/

    Betekent dit dan dat Sony verder dan geen grote game heeft voor de eerste helft van 2023 ?
    Dit is wat ik denk:Sony leunt in de eerste helft lekker op alle multiplaform games + ze hebben Final Fantasy 16 in Juni exclusief.

  23. #10723

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Spider-Man 2 verschijnt in het najaar van 2023 ?: https://playsense.nl/523837/marvels-...jaar-van-2023/

    Betekent dit dan dat Sony verder dan geen grote game heeft voor de eerste helft van 2023 ?
    Dit is wat ik denk:Sony leunt in de eerste helft lekker op alle multiplaform games + ze hebben Final Fantasy 16 in Juni exclusief.
    Het voorjaar brengt wel de DLC voor Horizon Forbidden West (Burning Shores).

  24. #10724

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Spider-Man 2 verschijnt in het najaar van 2023 ?: https://playsense.nl/523837/marvels-...jaar-van-2023/

    Betekent dit dan dat Sony verder dan geen grote game heeft voor de eerste helft van 2023 ?
    Dit is wat ik denk:Sony leunt in de eerste helft lekker op alle multiplaform games + ze hebben Final Fantasy 16 in Juni exclusief.
    Je vergeet dat de PSVR 2 uitkomt 23 februari en dit hun focus is voor de eerste helft van het jaar. Daar komen best wat games voor uit namelijk.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  25. #10725

    Standaard

    Die Sony producten komen idd in de eeste helft.Sorry foutje van mij.

    Zou fijn zijn als Microsoft ook eens met een harde datum voor Starfield komt.Voor zo'n grote game die voor de eerste helft gepland staat is het wel extreem rustig.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-12-2022 om 11:40

Pagina 429 van 484 EersteEerste ... 329379419425426427428429430431432433439479 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •