Pagina 403 van 484 EersteEerste ... 303353393399400401402403404405406407413453 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.051 tot 10.075 van 12095 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #10051

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    De PS5 is nieuw op Marktplaats te scoren te maar dan moet je er wel wat meer centen voor over hebben.
    Klopt, zo heb ik hem ook gescoord. Was een combi bundel met Spider-Man Miles Morales, een extra controller en een accessoire-set (loptelefoon, laadstation en controller grips) die ik bij de MM de week ervoor net niet kon scoren. Kostte me wel wat meer, maar anders had ik em nu nog steeds niet gehad. Blij met de aankoop, en kon em om de hoek ophalen bij een nette jongen. Dus prima.

    Fijn dat ik jullie hier weer spreek.
    Zeker! Jij brengt ook weer leven in deze brouwerij!

  2. #10052

    Standaard

    Dit vind ik geen gek idee:Een PS4-pro levert op marktplaats een leuke cent op dus dat maakt de aankoop voor een dure PS5 dan weer wat draaglijker.Ben je iemand die alle consoles gewoon in huis wil hebben ja dan is het afwachten tot welke winkel hem spoedig heeft.

    Horizon Forbidden West en GT7[4 maart] zijn system sellers dus ik verwacht dat het heel lastig gaat worden om buiten marktplaats een PS5 te scoren.Verwacht jammer genoeg wel dat de prijzen marktplaats gaan stijgen.

    @Driekus: Geizen jij een echte verzamelaar bent snap ik dat je de PS4-pro in huis wil houden maar tegelijkertijd gun ik je ook het plezier van een PS5.
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-02-2022 om 13:43

  3. #10053

    Standaard

    Hihi, bij mij staat de PS4 Pro nog gewoon boven hoor. Daar staat de Playseat en staan alle race games. En ook nog een PS2 Slim, PS3 slim, Mini Snes, Mini PSone, een N64 en een NES (plus Gameboy original en GB Advance). Zit te twijfelen of ik ooit nog eens aan een Sega ga.

  4. #10054

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Hihi, bij mij staat de PS4 Pro nog gewoon boven hoor. Daar staat de Playseat en staan alle race games. En ook nog een PS2 Slim, PS3 slim, Mini Snes, Mini PSone, een N64 en een NES (plus Gameboy original en GB Advance). Zit te twijfelen of ik ooit nog eens aan een Sega ga.
    Wow je bent echt een console boer.
    Voor wie niets in de verkoop gaat/wil doen betaald nu 800 voor een disc versie.

  5. #10055

    Standaard

    @Rogier heb je deze al ?


    Jij bent toch een groot liefhebber van de serie of heb ik het mis ?

    Speelt in 60fps heerlijk weg.

    Omdat die personages zo goed goed geschreven zijn ben ik nu later meer van de serie gaan houden.Op dat vlak legt de laatste Tomb Raider het af.

    Ben zelf met games trouwens volledig digitaal gegaan.Weet van mezelf goed genoeg welke games ik altijd in bezit wil houden.
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-02-2022 om 14:01

  6. #10056

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    @Rogier heb je deze al ?


    Jij bent toch een groot liefhebber van de serie of heb ik het mis ?

    Speelt in 60fps heerlijk weg.

    Omdat die personages zo goed goed geschreven zijn ben ik nu later meer van de serie gaan houden.Op dat vlak legt de laatste Tomb Raider het af.

    Ben zelf met games trouwens volledig digitaal gegaan.Weet van mezelf goed genoeg welke games ik altijd in bezit wil houden.
    Klopt zeker! Ik heb ze alle drie op de PS3, de Collection op PS4 en deel 4 en Legacy of Thieves ook op PS4 en vorige week de upgrade gedownload.
    Ben erg benieuwd naar de verhoogde FPS alhoewel ik sommige reviews lees dat je geen verschil merkt. Ach, we gaan het zien.

  7. #10057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Klopt zeker! Ik heb ze alle drie op de PS3, de Collection op PS4 en deel 4 en Legacy of Thieves ook op PS4 en vorige week de upgrade gedownload.
    Ben erg benieuwd naar de verhoogde FPS alhoewel ik sommige reviews lees dat je geen verschil merkt. Ach, we gaan het zien.
    Was de PS4 versie op de PS5 dan al in 60fps te spelen via een update ?

    UPDATE
    DF https://www.youtube.com/watch?v=Gh7p0hGMTpE

    Het is maar net hoe zwaar een bepaald iets weegt voor je.

    Voor mij persoonlijk is heel het pakket een leuke upgrade.En met een toekomstig scherm is de ondersteuning van een 120 mode een leuke feature.
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-02-2022 om 15:06

  8. #10058

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Was de PS4 versie op de PS5 dan al in 60fps te spelen via een update ?

    UPDATE
    DF https://www.youtube.com/watch?v=Gh7p0hGMTpE

    Het is maar net hoe zwaar een bepaald iets weegt voor je.

    Voor mij persoonlijk is heel het pakket een leuke upgrade.En met een toekomstig scherm is de ondersteuning van een 120 mode een leuke feature.
    Nee, via de upgrade van een tientje. Dat is dan dezelfde versie als de PS5-versie die je postte.

  9. #10059

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nee, via de upgrade van een tientje. Dat is dan dezelfde versie als de PS5-versie die je postte.
    Ah die upgrade van een tientje is langs me heen gegaan.

    Cyberpunk 2077: Die game is nu met de update in goede staat op de next-gen consoles.

  10. #10060

    Standaard

    [QUOTE=Rogier Burghout;2094148]Klopt, zo heb ik hem ook gescoord. Was een combi bundel met Spider-Man Miles Morales, een extra controller en een accessoire-set (loptelefoon, laadstation en controller grips) die ik bij de MM de week ervoor net niet kon scoren. Kostte me wel wat meer, maar anders had ik em nu nog steeds niet gehad. Blij met de aankoop, en kon em om de hoek ophalen bij een nette jongen. Dus prima.
    [QUOTE]
    Wat heb je er voor betaald dan. Gewoon om te kijken of het voor mij haalbaar is.
    En ben je hem gaan halen of oplaten sturen?

    Groet

  11. #10061

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dit vind ik geen gek idee:Een PS4-pro levert op marktplaats een leuke cent op dus dat maakt de aankoop voor een dure PS5 dan weer wat draaglijker.Ben je iemand die alle consoles gewoon in huis wil hebben ja dan is het afwachten tot welke winkel hem spoedig heeft.

    Horizon Forbidden West en GT7[4 maart] zijn system sellers dus ik verwacht dat het heel lastig gaat worden om buiten marktplaats een PS5 te scoren.Verwacht jammer genoeg wel dat de prijzen marktplaats gaan stijgen.

    @Driekus: Geizen jij een echte verzamelaar bent snap ik dat je de PS4-pro in huis wil houden maar tegelijkertijd gun ik je ook het plezier van een PS5.

    Nou om eerlijk te zijn heb ik de mijne verkocht met een aantal games voor een goede prijs op marktplaats. want ik wil toch wel die PS5 hebben.

    Enne ja de andere consoles heb ik allemaal nog wel, alle Nintendo,s en PS 1 2 en 3.

    Ik ga eens kijken op marktplaats. Vind het toch wel spannend om zoiets daar te kopen, ben namelijk al een aantal malen opgelicht.

  12. #10062

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Nou om eerlijk te zijn heb ik de mijne verkocht met een aantal games voor een goede prijs op marktplaats. want ik wil toch wel die PS5 hebben.

    Enne ja de andere consoles heb ik allemaal nog wel, alle Nintendo,s en PS 1 2 en 3.

    Ik ga eens kijken op marktplaats. Vind het toch wel spannend om zoiets daar te kopen, ben namelijk al een aantal malen opgelicht.
    Let goed op als je daar iets koopt:
    - Laat het brengen of ophalen
    - Garantie bon/digitaal
    - Controleer inhoud waar de verkooper bij is
    - Betaal niet vooraf
    - Doos moet nieuw ogen en goed afgesloten zijn

    En misschien is het goed als er een kameraad of familielid bij je is.Stel je hebt zelf geen vervoer dan kan je voor een paar centen wel regelen dat de verkooper hem komt brengen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-02-2022 om 19:46

  13. #10063

    Standaard

    Wat heb je er voor betaald dan. Gewoon om te kijken of het voor mij haalbaar is.
    En ben je hem gaan halen of oplaten sturen?

    Groet
    Volgens mij iets van 850 voor de gehele set. En ja, ik ben hem zeker gaan ophalen. Was bij mij in de buurt, bij een nette jongen die nog bij zijn ouders woonde. Werd heel gastvrij binnen gelaten en heb alles op m’n gemak kunnen bekijken en controleren. Bon kreeg ik direct digitaal en alles klopte. En alles zag er heel netjes, nieuw en onbeschadigd uit. Dus zo kan je het wel vertrouwen. Maar als er al iets niet goed voelt of vreemd overkomt, dan niet doen. Er zitten genoeg oplichters bij, dus dan kan je beter wat meer geduld hebben dan jezelf voor de gek houden en denken dat je em wel hebt.

  14. #10064

    Standaard

    Zo blij dat ik begin december er op tijd bij was toen bol.com weer eens voorraad had en gewoon een losse heb kunnen kopen voor de adviesprijs.

    Heb er nu ruim een uur opzitten en zit al weer helemaal in het verhaal, speelt heerlijk.

  15. #10065

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Zo blij dat ik begin december er op tijd bij was toen bol.com weer eens voorraad had en gewoon een losse heb kunnen kopen voor de adviesprijs.

    Heb er nu ruim een uur opzitten en zit al weer helemaal in het verhaal, speelt heerlijk.
    Wat een enorme productie is dit zeg!
    Een groot pluspunt tov van de eerste is dat de open-wereld nu interessanter is ontworpen.De mindere dingen van het eerste deel zijn nu zelfs weg in mijn beleving.

  16. #10066

    Standaard

    Vanaf morgen 25 februari is Assassin's Creed Valhalla gratis te spelen
    Ik denk dat het alleen op pc is?

    Als je dit weekend nog geen plannen hebt dan vult Ubisoft deze graag voor jullie in, van donderdag 24 februari tot en met maandag 28 februari is de game namelijk geheel kosteloos te spelen.


    Het gratis weekend komt in navolging van update 1.5 die op 22 februari verschijnt, maar waarvan nog onbekend is wat we hier precies van mogen verwachten. Mocht het gratis weekend je hebben bevallen dan is er nog veel meer om naar uit te kijken, op 10 maart komt namelijk de Dawn of Ragnarok-uitbreiding waarin we spelen als Odin.

    bron; Gamed.nl

  17. #10067

    Standaard

    Horizon: Forbidden West update 1.05: https://playsense.nl/484760/horizon-...te-downloaden/

    Wat een machtig spel is het.

  18. #10068

    Standaard

    Jerieni, lees net een beetje wat er allemaal gebeurd is en mijn hemel man, wat een berg ellende. Ik snap heel goed dat je even "weg" bent dan maar merk het zelf ook, dit forum blijft kriebelen en gewoon een goede vibe afgeven. Heel veel sterkte en vooral heel veel game plezier.

  19. #10069

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht


    Deze twee exclusieve Playstation games staan hoog op mijn lijstje.

  20. #10070

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Jerieni, lees net een beetje wat er allemaal gebeurd is en mijn hemel man, wat een berg ellende. Ik snap heel goed dat je even "weg" bent dan maar merk het zelf ook, dit forum blijft kriebelen en gewoon een goede vibe afgeven. Heel veel sterkte en vooral heel veel game plezier.
    Hey Edgar

    Tja jonge wat kan het in het leven mis gaan zeg.Jou verhaal is ook echt verschrikkelijk en bizar man.
    En ja idd het is de goede vibe van het forum dat ons hier terug brengt!Het ding is dat je op een moment dingen weer beetje bij beetje moet oppakken want anders ga je het niet trekken.

    Wens jou en je gezin ook geluk!
    Laatst aangepast door jeroeni : 23-02-2022 om 21:35

  21. #10071

    Standaard

    Wij zijn inmiddels redelijk op de rails weer gelukkig en afgezien van af en toe herbelevingen/nachtmerries is het allemaal goed te doen gelukkig. Net wat je zegt, je moet verder hoe moeilijk het ook is, de wereld draait gewoon door.

    Maar dit forum herbergt zoveel herinneringen en leuke contacten dat ik er maar geen afscheid van kan nemen. Soms wat langer niet actief maar kom altijd weer terug.

  22. #10072

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Wij zijn inmiddels redelijk op de rails weer gelukkig en afgezien van af en toe herbelevingen/nachtmerries is het allemaal goed te doen gelukkig. Net wat je zegt, je moet verder hoe moeilijk het ook is, de wereld draait gewoon door.

    Maar dit forum herbergt zoveel herinneringen en leuke contacten dat ik er maar geen afscheid van kan nemen. Soms wat langer niet actief maar kom altijd weer terug.
    Herbelevingen/nachtmerries: Dat is iets waar ik ook nog erg mee te maken heb.Achja het moet met de tijd beter worden.

  23. #10073

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Herbelevingen/nachtmerries: Dat is iets waar ik ook nog erg mee te maken heb.Achja het moet met de tijd beter worden.
    Het wordt langzaam minder en minder maar af en toe volkomen onverwacht op random momenten maar ook dat wordt minder.

  24. #10074

    Standaard

    Elden Ring (of, zoals de officieuze titel is… “Dark Souls 4” ) is binnen, dus Horizon Forbidden West gaat even on hold.

    Geen idee of het me gaat lukken of deze twee spellen door elkaar te spelen, maar we zullen zien.

  25. #10075

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Elden Ring (of, zoals de officieuze titel is… “Dark Souls 4” ) is binnen, dus Horizon Forbidden West gaat even on hold.

    Geen idee of het me gaat lukken of deze twee spellen door elkaar te spelen, maar we zullen zien.
    Als ik de beelden zie dan gaat die naam ook door m'n hoofd.

    Een 97 op Metacritic is trouwens niet mis!

    Of het prettig is om twee grote RPG games naast elkaar te spelen zet ik in twijfel.

    Voor mezelf denk ik dat deze titel te overweldigend voor me is dus laat ik hem aan me voorbij gaan.

Pagina 403 van 484 EersteEerste ... 303353393399400401402403404405406407413453 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •