Pagina 415 van 484 EersteEerste ... 315365405411412413414415416417418419425465 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.351 tot 10.375 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #10351

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Xenoblade Chronicles 3 [Switch]

    Gisteren heeft Nintendo een nieuwe Direct uitgezonden rondom deze game en ik ben verbaasd als ik zie wat deze RPG in huis gaat hebben.

    Video:https://www.youtube.com/watch?v=hoHvpS2x8us Zo tof om te zien dat deze ontwikkelaar[Monolith Soft] iedere keer net wat verder durft te gaan met hun combat systeem.



    [Re 29 Juli]

    Xenoblade Chronicles X[WiiU]:En graag wil ik dat Nintendo deze naar de Switch brengt.
    Besteld bij Bol.com

    [Re 29 Juli]

    Ik zou eigenlijk deze maand voor Fire Emblem Warriors gegaan zijn maar die heb ik geannuleerd voor deze.Heb al weer even honger naar een goede J-RPG.

    En sowieso bieden die Xenoblade games 300+ uur plezier + nog een DLC traject.

    Qua RPG heb ik deze serie zelfs hoger zitten dan Final Fantasy.De Final Fantasy remake vond ik erg goed maar was wel heel erg lineair.
    Laatst aangepast door jeroeni : 27-06-2022 om 14:25

  2. #10352

    Standaard

    Nintendo kondigt Nintendo Direct Mini: Partner Showcase aan voor 28 juni:https://www.n1up.nl/news/nintendo-ko...-voor-28-juni/

    Er gaan geruchten dat Persona 5[PS4/PS3] naar de Switch komt.Gezien Persona 5 nog voor de vorige Playstaion consoles gemaakt is denk ik dat die op de Switch nu nog goed tot zijn recht komt.

  3. #10353

    Standaard

    HARVESTELLA [Switch/PC]

    Trailer:https://www.youtube.com/watch?v=7ikuINwim1Q [Re eind nov]

    Deze Square-Enix RPG zat gisteren in de Direct Mini: Partner Showcase.


    En nu de Persona serie ook nog eens naar de Switch komt is er op RPG gebied geen gebrek op die console.

    Golden Sun:Hoop dat Nintendo hier nog eens een nieuwe van gaat maken.Aan de andere kan mag ik met de Xenoblade[ook van Nintendo zelf] games eigenlijk niet klagen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-06-2022 om 15:01

  4. #10354

    Standaard

    Mario + Rabbids Sparks of Hope [Switch]

    Gameplay Presentation:https://www.youtube.com/watch?v=ZRXJu-tdUjk

    Na deze presentatie is de game bij me van oke naat must-have! status te gaan.Ubisoft gaat met dit 2de deel duidelijk een stukje verder qua productie.

    Op gebied van muziek hebben ze een dreamteam aan boord:
    - Grant Kirkhope
    -
    Gareth Coker
    -
    Yoko Shimomura

    Zo grappig dat het eerste deel en nu deze totaal niet als een Ubisoft game voelt.Ik vermoed dat Nintendo heel streng over hun schouders meekijkt.


    [Re 20 okt]
    Laatst aangepast door jeroeni : 04-07-2022 om 14:55

  5. #10355

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zou mijzelf absoluut geen gamer meer noemen, maar nu ga ik wel overstag...eerder kwam hij ook bij GOG uit maar dat is niet handig voor mij....maar nu dus ook bij de Switch en PS4:

    https://limitedrungames.com/collecti...hanced-edition



    Deze komt er wel in op de Switch.

    Deze is trouwens te pre-orderen (heb ik al gedaan).

  6. #10356

    Standaard

    Sinds vrijdag. Ik ga het ook doen, ondanks dat de reacties niet heel mals zijn, maar ik heb het origineel nooit gespeeld en speel deze graag op een console en ben een grote Blade Runner fan geworden, dus deze moet er in! Deadline om te bestellen is 7 augustus, dus ik heb nog even.
    Laatst aangepast door tmvde : 30-06-2022 om 14:59

  7. #10357

    Standaard

    Geinig inderdaad die Blade Runner game, jammer genoeg geen PS5 versie....

  8. #10358

    Standaard

    TIP:
    Als je lid bent van Nintendo online is deze over een paar dagen gratis te spelen.Ik zelf heb de game met de Donkey Kong DLC destijds gekocht.

    In het najaar komt het vervolg uit dus lijkt me voor iedereen die een Switch heeft een leuk moment om dit deel nog even te checken.
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-07-2022 om 12:25

  9. #10359

    Standaard

    Artwork verschenen van personages Mario + Rabbids Sparks of Hope:https://www.n1up.nl/news/artwork-ver...parks-of-hope/ Zo tof om Luigi met een boog te zien.

    Dit is de game waar ik voor dit najaar het meest naar uitkijk.

  10. #10360

    Standaard

    Besteld bij Bol.com voor 24.69


    Ook voor deze Sonic waren de reviews niet heel goed maar ondanks dat heb ik toch altijd plezier met die games.

  11. #10361

    Standaard

    God of War: Ragnarok komt op 9 november, terwijl Forspoken naar 24 januari 2023 is uitgesteld (toevallig met muziek van dezelfde componist, Bear McCreary, één van mijn favorieten).

    Van Breath of the Wild is Defeat Ganon de enige quest uit het basisspel die ik nog moet, ben nu eerst de DLC quests aan het doen.

  12. #10362

  13. #10363

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ragnarök releasedatum en speciale edities aangekondigd:https://playsense.nl/502612/god-of-w...-aangekondigd/
    Zoals ik ook al meldde

    Ik zal zelf voor de standaard editie gaan, want die grote collector editions zonder fysieke disc, daar moet ik niet van weten. Ik vind het wel jammer dat er geen special edition van rond de 90 euro zoals bij Horizon Forbidden West met disc, steelbook en artbook komt, want zo’n editie had ik van God of War op de PS4 ook.

  14. #10364

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Zoals ik ook al meldde

    Ik zal zelf voor de standaard editie gaan, want die grote collector editions zonder fysieke disc, daar moet ik niet van weten. Ik vind het wel jammer dat er geen special edition van rond de 90 euro zoals bij Horizon Forbidden West met disc, steelbook en artbook komt, want zo’n editie had ik van God of War op de PS4 ook.
    Wat apart dat daar dan geen fysieke disc bij zit.

  15. #10365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    God of War: Ragnarok komt op 9 november, terwijl Forspoken naar 24 januari 2023 is uitgesteld (toevallig met muziek van dezelfde componist, Bear McCreary, één van mijn favorieten).

    Van Breath of the Wild is Defeat Ganon de enige quest uit het basisspel die ik nog moet, ben nu eerst de DLC quests aan het doen.
    Als je Ganon gaat verslaan dan zie je op de map hoeveel procent je heb uitgespeeld van het spel. Ook kun je dan medailles krijgen voor het verslaan van Talussen en Hinoxen en Modulga's
    Laatst aangepast door Driekus : 07-07-2022 om 08:29

  16. #10366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Wat apart dat daar dan geen fysieke disc bij zit.
    Ja, was bij Horizon Forbidden West ook al zo, met de "grote" dozen. Komt misschien uit praktische overwegingen, omdat je anders zoveel versies moet maken (zonder disc voor mensen met een Digital Only PS5, met PS4 disc voor PS4 en met PS5 disc voor PS5, verschillende regio's), maar gek is het wel.

  17. #10367

    Standaard

    God of War Ragnarök Cinematic Trailer! Dat waren mooie 30 seconden van mijn leven.

  18. #10368

  19. #10369

    Standaard

    Nog 2 DLC side quests (Trial of the Sword en Royal Guard Rumors) en 1 main quest (Defeat Ganon) te gaan in BotW. Ben ik net over de helft van de eerste Trial, crasht de game, kan ik weer opnieuw beginnen, aangezien er niet gesaved kan worden in de Trials. Had ik nog niet eerder meegemaakt op de Switch, een crash.
    Laatst aangepast door tmvde : 10-07-2022 om 19:51

  20. #10370

  21. #10371

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Nog 2 DLC side quests (Trial of the Sword en Royal Guard Rumors) en 1 main quest (Defeat Ganon) te gaan in BotW. Ben ik net over de helft van de eerste Trial, crasht de game, kan ik weer opnieuw beginnen, aangezien er niet gesaved kan worden in de Trials. Had ik nog niet eerder meegemaakt op de Switch, een crash.
    Inmiddels het eerste deel gehaald

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Zo fan van de game dat ik hem vast ooit ga kopen, maar nooit voor de volle mep.

  22. #10372

    Standaard

    Het scheelt dat de Sony games redelijk snel iets omlaag gaan.

  23. #10373

    Standaard

    Bayonetta 3 Release Date Trailer:https://www.youtube.com/watch?v=aIWNmAhaIEc

    Gaat deze op de Switch 60fps draaien
    Het vorige project van Platinum Games[Astral Chain] draaide op 30fps dus ik ben bang dat het ook bij Bayo3 30fps de max gaat zijn.[Switch specs zijn niet meer van deze tijd]

    Als er een genre is dat om 60fps vraagt dan is het hack/slash wel.De vorige 2 Bayo games heb ik altijd in 60 gespeeld.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-07-2022 om 10:08

  24. #10374

    Standaard

    Nintendo waarschuwt: gebruik je Switch niet boven de 35 graden:https://www.n1up.nl/news/nintendo-wa...-de-35-graden/ Dat laatste bericht van de redactie vind ik wel grappig

    Ze zullen de laatste jaren vooral met heet weer veel meldingen hebben gekregen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 16-07-2022 om 09:59

  25. #10375

    Standaard

    Ganon verslagen in BotW, 95+ uur op de teller. Enige dat ik niet heb gehaald, zijn alle Koroks en de Final Trials van Trial of the Sword. Wat een geweldige game.

Pagina 415 van 484 EersteEerste ... 315365405411412413414415416417418419425465 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •