Pagina 443 van 484 EersteEerste ... 343393433439440441442443444445446447453 ... LaatsteLaatste
De resultaten 11.051 tot 11.075 van 12087 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #11051

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Upgrade is gratis, de DLC met Yuffie moet je voor betalen.
    Ik wist niet dat het bij deze game zo werkte.Ik heb de PS5 versie hier fysiek.

  2. #11052

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik wist niet dat het bij deze game zo werkte.Ik heb de PS5 versie hier fysiek.
    Dan was de DLC wel gratis

  3. #11053

    Standaard

    Ik heb ooit de FFVII op de PS 3 gedownload, en ik heb natuurlijk alle PS1 games origineel.
    Laats ook nog voor een leuk prijsje op de switch kunnen kopen.


  4. #11054

    Standaard

    @Driekus

    Je weet dat er van FF7 remake ook een part 2 komt ?
    Square-Enix zegt in die trailer winter maar bij een FF game kan dat ook zomaar 6 maanden later worden.Ach in Juni krijgen we FF16.

  5. #11055

  6. #11056

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    En een part 3.
    Klopt.
    Tussen 2 en 3 doet Square denk ik Kindom Hearts 4.Hoe dan ook die games zijn nog heel ver weg.

  7. #11057

    Standaard

    Resident Evil 4 Remake verkoopt in Verenigd Koninkrijk meer fysieke exemplaren bij lancering dan origineel: https://playsense.nl/536035/resident...dan-origineel/

    Altijd mooi dat een geliefde game het goed doet.Grote verschil is wel dat gaming vandaag de dag huge is tov 2005.

  8. #11058

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Klopt.
    Tussen 2 en 3 doet Square denk ik Kindom Hearts 4.Hoe dan ook die games zijn nog heel ver weg.
    Beter wachten totdat er een versie komt met alle drie de delen.
    Koop ik ze in 1 keer lol

  9. #11059

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Resident Evil 4 Remake verkoopt in Verenigd Koninkrijk meer fysieke exemplaren bij lancering dan origineel: https://playsense.nl/536035/resident...dan-origineel/

    Altijd mooi dat een geliefde game het goed doet.Grote verschil is wel dat gaming vandaag de dag huge is tov 2005.
    Ben nog aan het twijfelen om hem te nemen.

  10. #11060

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Resident Evil 4 Remake verkoopt in Verenigd Koninkrijk meer fysieke exemplaren bij lancering dan origineel: https://playsense.nl/536035/resident...dan-origineel/

    Altijd mooi dat een geliefde game het goed doet.Grote verschil is wel dat gaming vandaag de dag huge is tov 2005.
    Kwam het origineel niet alleen op de Gamecube uit? Was natuurlijk niet Nintendo's grootste console en dit is ook niet een typisch Nintendo genre

  11. #11061

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Kwam het origineel niet alleen op de Gamecube uit? Was natuurlijk niet Nintendo's grootste console en dit is ook niet een typisch Nintendo genre
    Maart 2005 exclusief voor Gamecube en in november van dat jaar kwam hij op de PS2.Volgens mij hebben ze vrij laat besloten om hem dan toch naar de PS2 te brengen.
    Was wel een momentje hoorVoor het eerst kreeg Resident Evil een wat meer open-structuur maar ook op visueel gebied wat het smullen.
    Nintendo had met Capcom sowieso een deal om een wat ander type games naar hun console te brengen.De RE1 remake was ook exclusief.
    Laatst aangepast door jeroeni : 30-03-2023 om 13:38

  12. #11062

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ben nog aan het twijfelen om hem te nemen.
    Hij is ech super gaaf.Omdat ik richting release wat moeite had met de realistische stijl van graphics moest hij even groeien bij mij.
    Er is zoveel nieuw en anders aan deze game dat het in mijn ogen meer is dan een remake.Sound design in deze game is ook geweldig.

    Heb jij het origineel vroeger gespeeld ?

    UPDATE
    Mediamarkt heeft de steelbook versie.
    Laatst aangepast door jeroeni : 30-03-2023 om 14:01

  13. #11063

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Beter wachten totdat er een versie komt met alle drie de delen.
    Koop ik ze in 1 keer lol
    Ha ha denk niet dat mij dat lukt.Vermoed dat er tussen 2 en 3 een lange tijd gaat zitten.

  14. #11064

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Hij is ech super gaaf.Omdat ik richting release wat moeite had met de realistische stijl van graphics moest hij even groeien bij mij.
    Er is zoveel nieuw en anders aan deze game dat het in mijn ogen meer is dan een remake.Sound design in deze game is ook geweldig.

    Heb jij het origineel vroeger gespeeld ?

    UPDATE
    Mediamarkt heeft de steelbook versie.
    Ja ik had de Gamecube versie.


  15. #11065

    Standaard

    Je kan een controller winnen van RE 4, ziet er gaaf uit.

    https://playsense.nl/536162/prijsvra...playstation-5/

    v

  16. #11066

    Standaard

    Ah thnx voor de tip.

    Ik wist niet dat jij iets met Resident Evil had.RE4 is voor mij top 3 beste Gamecube games.

    Deze versie uit 2007 heb ik heel hoog zitten.Met de Wii besturing speelde dit heel leuk.

  17. #11067

    Standaard

    Net in de PU previews voor Zelda TotK en Final Fantasy XVI gelezen. Moet zeggen dat ik meer enthousiasme voor FF XVI begin te krijgen, daar waren ze echt lyrisch over en hadden ze ook zelf gespeeld. De preview van TotK was wat meer speculatief.

  18. #11068

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Net in de PU previews voor Zelda TotK en Final Fantasy XVI gelezen. Moet zeggen dat ik meer enthousiasme voor FF XVI begin te krijgen, daar waren ze echt lyrisch over en hadden ze ook zelf gespeeld. De preview van TotK was wat meer speculatief.
    Het is voor een groot deel de reden dat ik nu weer een PS5 heb gekocht.RE4 remake had ik ook op de Series X kunnen spelen.
    Na wat mindere mainline FF games waren mijn verwachtingen bij de aankondiging niet al te hoog.

  19. #11069

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ah thnx voor de tip.

    Ik wist niet dat jij iets met Resident Evil had.RE4 is voor mij top 3 beste Gamecube games.

    Deze versie uit 2007 heb ik heel hoog zitten.Met de Wii besturing speelde dit heel leuk.
    Die heb ik dan weer nooit gespeeld.
    Ik zal eens gaan zoeken.

  20. #11070

    Standaard

    Analist ziet slechte verkoopcijfers van PSVR 2 en pleit voor prijsverlaging: https://www.gamed.nl/view/145141

    Ik bezoek dagelijks Youtube & Twitch en oa daar merk ik dat het totaal niet leeft.Op deze manier wordt het voor Sony ook onmogelijk om een stel AAA[PSVR] games te ontwikkelen.

  21. #11071

    Standaard

    [Column]
    Tears of the Kingdom wordt alles wat een BotW-sequel moet zijn: https://www.n1up.nl/special/column/t...e-botw-sequel/

    We gaan het zien.

  22. #11072

    Standaard

    Silent Hill 2 remake toch nog niet klaar: https://www.gamed.nl/view/145134

    Heb zelf ooit een demo van deze game gespeeld maar verder geen ervaring met deze serie.Als ik fans moet geloven was Silent Hill 2 destijds wel een horror topper.
    De teaser van deze remake sprak mij wel aan.

    Nu we het toch over Konami[Uitgever] hebben: Ik hoop dat Konami bezig is met een Metal Gear remake.Niet Kojima maar zij hebben die MG rechten.

  23. #11073

    Standaard

    Gekocht bij Bol.com
    Blauw Licht filter Bril - Game / Werk Bril - Scherm Bril - Avond bril


    [16,95]

    Ik denk ik ga hier maar eens mee beginnen.Vermoeide ogen is de laatste paar jaar echt een ding geworden bij mij.
    Na mijn neuspoliep operatie ben ik sowieso altijd aan het klote met mijn linker traanbuis dus dat oog is altijd wat vermoeiend.Als deze bril voor wat rust kan zorgen dan ben ik al blij.
    Laatst aangepast door jeroeni : 31-03-2023 om 14:36

  24. #11074

  25. #11075

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ah nice te lezen @tmvde want naar deze game kijk ik het meest uit.

    Gisteren ergens gelezen dat je de game in chapters speelt via een groot menu map.Fijn is dat je die ten alle tijden kan herspelen.

    Een gloednieuwe FF game is echt wel een dingetje.

Pagina 443 van 484 EersteEerste ... 343393433439440441442443444445446447453 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •