Pagina 416 van 484 EersteEerste ... 316366406412413414415416417418419420426466 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.376 tot 10.400 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #10376

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ganon verslagen in BotW, 95+ uur op de teller. Enige dat ik niet heb gehaald, zijn alle Koroks en de Final Trials van Trial of the Sword. Wat een geweldige game.
    Netjes.

    In het nieuwe deel graag de dungeons terug.

  2. #10377

    Standaard

    Voor de afwisseling waren de shrines en divine beasts wel leuk, maar dungeons zijn normaal wel echt deel van een Zelda game.

  3. #10378

  4. #10379

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Deze is trouwens te pre-orderen (heb ik al gedaan).
    Ik heb Blade Runner voor de Switch nu ook besteld, net als Live a Live, een 2D HD remake van een JRPG van Square Enix, die nooit buiten Japan was verschenen.

  5. #10380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Bayonetta 3 Release Date Trailer:https://www.youtube.com/watch?v=aIWNmAhaIEc

    Gaat deze op de Switch 60fps draaien
    Het vorige project van Platinum Games[Astral Chain] draaide op 30fps dus ik ben bang dat het ook bij Bayo3 30fps de max gaat zijn.[Switch specs zijn niet meer van deze tijd]

    Als er een genre is dat om 60fps vraagt dan is het hack/slash wel.De vorige 2 Bayo games heb ik altijd in 60 gespeeld.
    Volgens de laatste info gaat hij gelukkig 60fps draaien.

  6. #10381

    Standaard

    Xenoblade Chronicles 3 [Switch]

    Reviews: https://www.metacritic.com/game/swit...e-chronicles-3 We hebben hier te maken met een top J-RPG.

    Hier een NL review van PU:https://pu.nl/artikelen/review/xenob...-wereldklasse/

    Vrijdag krijg ik hem binnen.

    Even voor de duidelijkheid:Je hoeft deel 1 & 2 niet gespeeld te hebben om hier van te genieten[zelf alles gespeeld]

    Voor mensen die bekend zijn met FF: Denk dat dit combat systeem nog het meest lijkt op dat van 12 maar dan met veel meer lagen.


    Man man wat vet dat we weer een meesterlijke RPG krijgen op de Switch!
    Laatst aangepast door jeroeni : 26-07-2022 om 15:39

  7. #10382

    Standaard

    Ik ben weer bezig met het spel Immortal Fenix Rising, op de PS5
    Erg mooi beeld op de PS5
    Nu ben ik met de DLC bezig New Gods.
    En moet nog 1 uitdaging doen.
    Gisteren is de game al 3 x gecrashed.


  8. #10383

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik ben weer bezig met het spel Immortal Fenix Rising, op de PS5
    Erg mooi beeld op de PS5
    Nu ben ik met de DLC bezig New Gods.
    En moet nog 1 uitdaging doen.
    Gisteren is de game al 3 x gecrashed.

    Als hij het blijft doen doe je een nieuwe instal.Je save data niet wissen.

  9. #10384

    Standaard

    In het afgelopen tweede kwartaal zag Microsoft een daling in omzet voor de Xbox-divisie:https://pu.nl/artikelen/nieuws/xbox-...ling-in-omzet/

    Heel 2022 moeten ze het puur van de multiplaform games hebben want op exclusief gebied hebben ze dit jaar niets.

    Playstation:
    - Last of us Remake
    - God of War

    Nintendo:
    -Splatoon 3
    -Mario+ Rabbits 2
    -Nieuwe Pokemon
    -Bayonetta 3 [Al is dit geen game voor het grote publiek]

    Xbox:
    -Starfield: Dit had hun grote najaars game moeten zijn maar die is uitgesteld naar 2023.

    Conclusie:2022 gaat niet het jaar van Microsoft zijn.
    Laatst aangepast door jeroeni : 28-07-2022 om 11:19

  10. #10385

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Als hij het blijft doen doe je een nieuwe instal.Je save data niet wissen.
    Ga ik zeker eens proberen.
    Ik zit nu in een andere DLC en die doet het gewoon goed, maar deze vind ik niet zo leuk lol.
    Want ik speel nu niet als Fenix wat ik erg jammer vind.
    The lost Gods op zich een leuk level, maar niet zo leuk, je kunt niet ver kijken en zo..
    Maar zal hem wel verder spelen.

    Heb je hem al uitgespeeld? @Jeroeni

    PS er is een vervolg in de maak.

  11. #10386

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ga ik zeker eens proberen.
    Ik zit nu in een andere DLC en die doet het gewoon goed, maar deze vind ik niet zo leuk lol.
    Want ik speel nu niet als Fenix wat ik erg jammer vind.
    The lost Gods op zich een leuk level, maar niet zo leuk, je kunt niet ver kijken en zo..
    Maar zal hem wel verder spelen.

    Heb je hem al uitgespeeld? @Jeroeni
    Jazeker.Geloof dat ik alleen die laatste DLC niet gespeeld heb.

    @Driekus:Naar welke game kijk jij in het najaar het meest uit ?
    Laatst aangepast door jeroeni : 28-07-2022 om 11:36

  12. #10387

    Standaard

    Mario Kart 8 Deluxe – Booster Course Pass Wave 2 arrives August 4th! (Nintendo Switch):https://www.youtube.com/watch?v=mBiUFgN3vJk

    Deze DLC tracks zien er weer geweldig uit.Ga ze wel later checken.

    Xenoblade Chronicles 3: Deze huge RPG komt vrijdag uit en die gaat de komende tijd veel gespeeld worden door mij.Bij dit type game werkt het niet om het even te laten liggen en later weer oppakken.
    Laatst aangepast door jeroeni : 28-07-2022 om 15:25

  13. #10388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Jazeker.Geloof dat ik alleen die laatste DLC niet gespeeld heb.

    @Driekus:Naar welke game kijk jij in het najaar het meest uit ?
    Ook alles gehaald dus alle kisten open gemaakt en zo?
    Ook alle trofeeën?

    Ik heb ze nog niet allemaal en in het hoofd spel zit ik pas op 61 %.
    Dus ik heb nog wel wat te doen.
    Ben nu eerst de laatste DLC aan het doen en dan ga ik weer terug in het originele spel.
    Heb wel al de eindbaas gedaan.

    Ik kijk uit naar Hogwarts Legacy.
    Is alleen erg duur hoor een spel van 75 euro.

    dus kijk nog even of ik hem op release koop, anders wacht ik een aantal maanden.

  14. #10389

    Standaard

    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  15. #10390

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ook alles gehaald dus alle kisten open gemaakt en zo?
    Ook alle trofeeën?

    Ik heb ze nog niet allemaal en in het hoofd spel zit ik pas op 61 %.
    Dus ik heb nog wel wat te doen.
    Ben nu eerst de laatste DLC aan het doen en dan ga ik weer terug in het originele spel.
    Heb wel al de eindbaas gedaan.

    Ik kijk uit naar Hogwarts Legacy.
    Is alleen erg duur hoor een spel van 75 euro.

    dus kijk nog even of ik hem op release koop, anders wacht ik een aantal maanden.
    Van de basis game heb ik alles om de map gedaan en heb ik idd alle trophies.Ik ben sowieso iemand die in elk hoekje van de map gaat kijken.


    Bayonetta 3[Switch]Dit gaat voor mij de game van het najaar worden.De eerste teaser trailer kregen we eind 2017 en hij komt nu pas eindelijk uit.Maar dit is een type game die ik jaren blijf spelen.

    De mechanics van deel 2[2014] zijn zelfs nu nog niet verouderd.Het is natuurlijk nog even de vraag of Platinum Games de hoge standaard van hun hack/slash games weet vast te houden met dit nieuwe deel.

    Voor de duidelijhied:Hyrule Warriors vind ik een leuke hack/slash game omdat het zich in de wereld van Zelda afspeelt maar een game als Bayonetta of Devil may Cry dat is het echte hack/slash werk.
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-07-2022 om 08:45

  16. #10391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Van de basis game heb ik alles om de map gedaan en heb ik idd alle trophies.Ik ben sowieso iemand die in elk hoekje van de map gaat kijken.


    Bayonetta 3[Switch]Dit gaat voor mij de game van het najaar worden.De eerste teaser trailer kregen we eind 2017 en hij komt nu pas eindelijk uit.Maar dit is een type game die ik jaren blijf spelen.

    De mechanics van deel 2[2014] zijn zelfs nu nog niet verouderd.Het is natuurlijk nog even de vraag of Platinum Games de hoge standaard van hun hack/slash games weet vast te houden met dit nieuwe deel.

    Voor de duidelijhied:Hyrule Warriors vind ik een leuke hack/slash game omdat het zich in de wereld van Zelda afspeelt maar een game als Bayonetta of Devil may Cry dat is het echte hack/slash werk.
    Ik hou dus niet zo van dat hack/slash gedoe.
    Ik ben meer van het avontuur en leuke puzzels oplossen.
    Zoals games als Assassins Creed, Legend Of Zelda en Tomb Raider.
    Ik hou ook van platform games.
    Vroeger op de PS1 had je die Harry Potter spellen die ik best leuk vond, daarom ben ik nieuwsgierig naar de nieuwe die er aan komt.

    Ken je het spel Lost Vikings op PS1 die moeten ze nu eens remaken.
    Of Hogs of War die heb ik zo veel gespeeld toen..

    Bayonettta heb ik nog nooit gespeeld en Devil may Cry ook niet.

    Groet en game ze

    PS. misschien eens een game van je lenen?!? Mag je er ook van mij lenen uit spelen en weer terug sturen.
    Misschien wel een leuk idee?

  17. #10392

    Standaard

    @Driekus:Zou een idd een leuk idee zijn maar op de andere consoles ben ik voor een groot deel digitaal gegaan.Maar even los van dat vermoed ik dat Devil May Cry & Bayonetta niets voor jou gaat zijn.



    Dit nog:Mocht Nintendo met hun volgende console volledig digitaal gaan dan neem ik dat voor lief.Wel wil ik altijd de optie hebben om mijn SP games offline te spelen.


    Xenoblade Chronicles 3:Net binnen.

  18. #10393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    @Driekus:Zou een idd een leuk idee zijn maar op de andere consoles ben ik voor een groot deel digitaal gegaan.Maar even los van dat vermoed ik dat Devil May Cry & Bayonetta niets voor jou gaat zijn.



    Dit nog:Mocht Nintendo met hun volgende console volledig digitaal gaan dan neem ik dat voor lief.Wel wil ik altijd de optie hebben om mijn SP games offline te spelen.


    Xenoblade Chronicles 3:Net binnen.
    Ok dus ik begrijp dat je PS5 games meestal of altijd alleen digitaal koop?

    Ik heb een hele lijst met Nintendo Switch games dus even lenen kan altijd.

  19. #10394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ok dus ik begrijp dat je PS5 games meestal of altijd alleen digitaal koop?

    Ik heb een hele lijst met Nintendo Switch games dus even lenen kan altijd.
    op PS5 bijna alles digitaal en op Switch heb ik veel wat jij ook hebt maar met wat er nog aan gaat koemen zouden we idd eens een keer kijkek voor de leen.

    Eerlijk gezegd doe ik met de PS5 de laatste tijd heel weinig tot niets.Ik ga zelfs de nieuwe God of War laten liggen voor Bayonetta 3[komen in zelfde periode]
    Voor nu ben ik de komende tijd wel zoet met Xenoblade 3.

    En gezien het financieel een dure tijd is koop ik niet meer veel en kijk ik puur naar wat ik op dit moment wil spelen.En dan heb ik nog geluk dat ik nog een vast energie contract heb.
    Laatst aangepast door jeroeni : 30-07-2022 om 12:38

  20. #10395

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    op PS5 bijna alles digitaal en op Switch heb ik veel wat jij ook hebt maar met wat er nog aan gaat koemen zouden we idd eens een keer kijkek voor de leen.

    Eerlijk gezegd doe ik met de PS5 de laatste tijd heel weinig tot niets.Ik ga zelfs de nieuwe God of War laten liggen voor Bayonetta 3[komen in zelfde periode]
    Voor nu ben ik de komende tijd wel zoet met Xenoblade 3.

    En gezien het financieel een dure tijd is koop ik niet meer veel en kijk ik puur naar wat ik op dit moment wil spelen.En dan heb ik nog geluk dat ik nog een vast energie contract heb.
    Ja voor mij het zelfde ook nog een vast contract tot december wel,maar toch.

    Alles is al duur genoeg en speel gewoon de spellen die ik al heb en die speel ik graag nog een keer...

    Fijn weekend

  21. #10396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ja voor mij het zelfde ook nog een vast contract tot december wel,maar toch.

    Alles is al duur genoeg en speel gewoon de spellen die ik al heb en die speel ik graag nog een keer...

    Fijn weekend
    Ik speel ook veel games opnieuw.

    Mijn energie contract loopt tot Juli 2023.Natuurlijk is dat nog ver weg maar ik vermoed dat ook ik aan de hoge prijzen moet gaan geloven.

    Fijn weekend.

  22. #10397

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Cool om te zien dat jij zo'n passie hebt voor deze serie.

  23. #10398

    Standaard

    Column:https://www.n1up.nl/special/column/n...n-square-enix/

    @tmvde:Zou jij het oke vinden als Sony besluit om Square te kopen ?
    Volgens mij is Sony dan de enige die daar dan voodeel mee heeft en niet de gamer.Square is te groot om onder een console boer te vallen.

    Mocht dat gebeuren dan moet Nintendo een poging gaan doen om Sega te kopen.Sega heeft genoeg materiaal in hun stal.
    Laatst aangepast door jeroeni : 31-07-2022 om 15:14

  24. #10399

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Column:https://www.n1up.nl/special/column/n...n-square-enix/

    @tmvde:Zou jij het oke vinden als Sony besluit om Square te kopen ?
    Volgens mij is Sony dan de enige die daar dan voodeel mee heeft en niet de gamer.Square is te groot om onder een console boer te vallen.

    Mocht dat gebeuren dan moet Nintendo een poging gaan doen om Sega te kopen.Sega heeft genoeg materiaal in hun stal.
    Volgens mij heeft Microsoft afgelopen jaar wel laten zien dat niemand in de games wereld nog “te groot” is om onder een console boer te vallen. Deze overnames zijn voor de gamers natuurlijk Kwalitatief Uiterst Teleurstellend, maar met de overnames van Bethesda en Activision door MS heeft Sony weinig keus, lijkt me…

  25. #10400

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Volgens mij heeft Microsoft afgelopen jaar wel laten zien dat niemand in de games wereld nog “te groot” is om onder een console boer te vallen. Deze overnames zijn voor de gamers natuurlijk Kwalitatief Uiterst Teleurstellend, maar met de overnames van Bethesda en Activision door MS heeft Sony weinig keus, lijkt me…
    Square-Enix is echt huge hoor Marcccc.Maar idd Sony kan dit niet naar Microsoft laten gaan.

    Gezien Playstation de laatste jaren ook flink op PC actief is lijkt me dat Nintendo hier de klap gaat krijgen.Square deed soms wat dingen ecxlusief en er kwam best veel van hen naar de Switch.

    Pfffff wie gaat de volgende worden ?

    Dit nog:Met al die studios die Microsoft heeft gekocht is er nog niets tot uiting gekomen want zij hebben dit najaar nog niet een exclusieve Xbox game.Waar blijven games als Hellblade 2 & Avowed ?

    Maar goed dat van Square moet nog gaan gebeuren hé.
    Laatst aangepast door jeroeni : 31-07-2022 om 21:27

Pagina 416 van 484 EersteEerste ... 316366406412413414415416417418419420426466 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •