Pagina 417 van 484 EersteEerste ... 317367407413414415416417418419420421427467 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.401 tot 10.425 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #10401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Column:https://www.n1up.nl/special/column/n...n-square-enix/

    @tmvde:Zou jij het oke vinden als Sony besluit om Square te kopen ?
    Volgens mij is Sony dan de enige die daar dan voodeel mee heeft en niet de gamer.Square is te groot om onder een console boer te vallen.

    Mocht dat gebeuren dan moet Nintendo een poging gaan doen om Sega te kopen.Sega heeft genoeg materiaal in hun stal.
    De meeste games van Square Enix die ik de laatste tijd koop, zijn voor PlayStation geweest. Al heb ik wel net Live a Live voor de Switch gekocht. Het zou mij dus niet zo veel uitmaken.

  2. #10402

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    De meeste games van Square Enix die ik de laatste tijd koop, zijn voor PlayStation geweest. Al heb ik wel net Live a Live voor de Switch gekocht. Het zou mij dus niet zo veel uitmaken.
    Voor veel Playstation bezitters zou het idd een worst wezen.Voor Nintendo is die third party support gewoon heel belangrijk.

  3. #10403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Square-Enix is echt huge hoor Marcccc.Maar idd Sony kan dit niet naar Microsoft laten gaan.

    Gezien Playstation de laatste jaren ook flink op PC actief is lijkt me dat Nintendo hier de klap gaat krijgen.Square deed soms wat dingen ecxlusief en er kwam best veel van hen naar de Switch.

    Pfffff wie gaat de volgende worden ?

    Dit nog:Met al die studios die Microsoft heeft gekocht is er nog niets tot uiting gekomen want zij hebben dit najaar nog niet een exclusieve Xbox game.Waar blijven games als Hellblade 2 & Avowed ?

    Maar goed dat van Square moet nog gaan gebeuren hé.
    Volgens mij moet de aankoop van Activision door MS ook nog goedgekeurd worden, wordt momenteel onderzocht. Maar dat zal uiteindelijk wel doorgaan.

    Vraag me nog steeds af of de volgende DOOM nou echt een MS exclusive wordt. Dat zou echt een klap zijn w.m.b.

  4. #10404

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Volgens mij moet de aankoop van Activision door MS ook nog goedgekeurd worden, wordt momenteel onderzocht. Maar dat zal uiteindelijk wel doorgaan.

    Vraag me nog steeds af of de volgende DOOM nou echt een MS exclusive wordt. Dat zou echt een klap zijn w.m.b.
    Bethesda/id is van Microsoft dus ga daar niet maar vanuit.Starfield gaat de eerste Bethesda game zijn die exclusief op een Microsoft platform uitkomt.
    En volgens mij heeft idSoftware met Eternal wel alles uit het DOOM concept gehaald wat er uit te halen valt.

  5. #10405

    Standaard

    Ik, nog steeds wachtend op een nieuwe Tomb Raider game.
    Er is er een nu in de maak maar ik had er allang een verwacht voor de 25ste verjaardag van de franchise.

    Nieuwe Tomb Raider draait om meer ervaren Lara Croft?
    Op de Sacred Symbols podcast zegt Colin Moriarty meer te weten over de game. Hij beroept zich hierbij op een gedeeltelijk script dat gebruikt wordt voor het aantrekken van stemactrices.


    Afgaande op zijn informatie draagt de nieuwe Tomb Raider de werknaam 'Jawbreaker' en draait het om een oudere, meer ervaren Lara Croft. De ontwikkelaar zou op zoek zijn naar een atletische, Britse stemactrice in de dertig jaar van ongeveer 1 meter zeventig die mogelijk ook de motion capture zal verzorgen. Blijkbaar zal de game een meer 'geaarde' toon hebben met enkele fantasie-elementen, waarbij Lara Croft minder bezig is met het overvallen van graven en meer met het beschermen van artefacten.


    In het verhaal is Lara Croft inmiddels een gevestigde naam en door haar bekendheid krijgt ze te maken met isolatie en de eenzaamheid die hiermee samen valt. Tegelijkertijd is ze geïnspireerd om een generatie van jongere Tomb Raiders bij te staan die ze opbelt voor hulp wanneer een nieuwe wereldramp zich aandient.


    Of Moriarty de waarheid spreekt valt natuurlijk nog te bezien, zo laat een andere leaker, Dusk Golem, op ResetEra doorschemeren er weinig in te zien.

  6. #10406

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Britse stemactrice in de dertig jaar van ongeveer 1 meter zeventig die mogelijk ook de motion capture zal verzorgen.
    Waarom dan niet gewoon met Camilla Luddington doorgaan? Vond ze best aardig als de stemactrice van de laatste trilogie.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  7. #10407

    Standaard

    De kwartaalcijfers van Nintendo van Q1 2022 bekendgemaakt:https://www.n1up.nl/news/de-kwartaal...bekendgemaakt/ [moet natuurlijk Q1 2022 zijn]
    Laatst aangepast door jeroeni : 04-08-2022 om 13:40

  8. #10408

    Standaard

    Pokémon Scarlet & Violet [Switch]

    Pokémon presentatie:https://www.n1up.nl/media/bekijk-hie...eam-cest-1500/ [Ga voor Scarlet & Violet naar 9:11]


    UPDATE
    Ze gaan deze keer voo een volledige open-wereld game.De reden dat je strart Pokemon in een voetuig kan veranderen is dus voor die exploratie.

    Oke ik blijf er bij dat de game wat gedateerd oogt maar als je echt de wereld kan verkennen zoals jij dat wil dan is dat wel een plusje.

    [Regio Kaart]
    Laatst aangepast door jeroeni : 04-08-2022 om 08:56

  9. #10409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    De kwartaalcijfers van Nintendo van Q1 2023 bekendgemaakt:https://www.n1up.nl/news/de-kwartaal...bekendgemaakt/
    Verdiend ook, ze zullen wel spijt hebben dat ze de 35ste verjaardag van
    The Legend Of Zelda niet gevierd hebben zoals ze met Mario hebben gedaan.

    Als ze dat hadden gedaan bijvoorbeeld een leuke remake of een poort naar de switch,
    voor andere N64 en Game Cube games dan hadden de cijfers er heel anders uit gezien.

    Eigen schuld dikke bult..

    Edit.. ????? Kwartaal cijfers van Q1 Van 2023???

  10. #10410

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ganon verslagen in BotW, 95+ uur op de teller. Enige dat ik niet heb gehaald, zijn alle Koroks en de Final Trials van Trial of the Sword. Wat een geweldige game.
    Zie nu pas dat je Ganon heb verslagen.
    Moo spel he

  11. #10411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Zie nu pas dat je Ganon heb verslagen.
    Moo spel he
    Zeker, erg de moeite waard.

  12. #10412

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Verdiend ook, ze zullen wel spijt hebben dat ze de 35ste verjaardag van
    The Legend Of Zelda niet gevierd hebben zoals ze met Mario hebben gedaan.

    Als ze dat hadden gedaan bijvoorbeeld een leuke remake of een poort naar de switch,
    voor andere N64 en Game Cube games dan hadden de cijfers er heel anders uit gezien.

    Eigen schuld dikke bult..

    Edit.. ????? Kwartaal cijfers van Q1 Van 2023???
    Bedankt Driekus.Tja door dat heet weer zit ik half te slapen en zag ik het niet.
    Aan dit heet weer vind ik geen fuck aan.Gisteren werd mijn Switch zo hot dat ik zo iets had van ik kap er maar even mee.

  13. #10413

    Standaard

    Xenoblade Chronicles 3 Nintendo Switch Has FINALLY Caught up to Final Fantasy...: https://www.youtube.com/watch?v=DP-ccPAxAu4

    Zelf heb ik er ook al zo'n 25 uur in zitten en ik kan nu al zeggen dat dit mijn favo JRPG game is.Final Fantasy 7 remake is vet omdat het leunt op een geweldige bestaande game maar al de nieuwe FF games van de laatse jaren vind ik een stuk minder.

    De Xenoblade games worden met elk nieuwe deel gewoon beter.Echt ik speel deze Xenoblade 3 in 1080p op een 4k scherm en het ziet er geweldig uit.[wel een beetje met scherm settings spelen]

    + Story
    + Combat
    + Filmpjes zijn erg mooi in beeld gebracht
    + Exploratie
    + Muziek
    + Fijn menu [heel belangrijk in een RPG]
    - Soms te overweldigend met systemen [heeft elk deel last van]

    Deze serie doet soms wel wat denken aan een offline MMO.

    In de categorie beste RPG zal Elden Ring dit jaar wel winnen dus ik hoop dat hij nog in een andere categorie gaat winnen.Ja ik wil dat deze serie nu eens gezien gaat worden!!!
    Laatst aangepast door jeroeni : 04-08-2022 om 14:57

  14. #10414

    Standaard

    Ben best benieuwd naar die nieuwe Pokémon games. Enkel jammer dat ze de heerlijke nieuwe catch mechanic uit Arceus niet hebben meegenomen. Een echte domme beslissing van Game Freak weer.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  15. #10415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Ben best benieuwd naar die nieuwe Pokémon games. Enkel jammer dat ze de heerlijke nieuwe catch mechanic uit Arceus niet hebben meegenomen. Een echte domme beslissing van Game Freak weer.
    Daar ben ik het mee eens ja.Arceus was voor mij sowieso de beste Pokemon tot nu toe.

  16. #10416

    Standaard

    Full Map Analysis of Pokemon Scarlet & Violet:https://www.youtube.com/watch?v=W9h_FKCNRBg

    Veel variatie in omgevingen.Echt ik ben sinds de laatst trailer een stuk meer enthousiast geworden over deze nieuwe Pokemon game.
    [Re 18 nov]

  17. #10417

    Standaard

    Nintendo doet deze zomer duidelijk geen grote Direct.
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-08-2022 om 15:48

  18. #10418

    Standaard

    Het is eindelijk gelukt om een ps5 te bestellen. Daarom heb ik een vraag.

    Vroeger speelden wij samen Halo. Ik ben voor ons op zoek naar iets soortgelijks voor de ps5 (ps4 spel mag dus ook), dat dus een shooter is én een splitscreen voor 2 spelers heeft, maar dan wel lokaal, niet online.

    Heeft iemand tips?

  19. #10419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het is eindelijk gelukt om een ps5 te bestellen. Daarom heb ik een vraag.

    Vroeger speelden wij samen Halo. Ik ben voor ons op zoek naar iets soortgelijks voor de ps5 (ps4 spel mag dus ook), dat dus een shooter is én een splitscreen voor 2 spelers heeft, maar dan wel lokaal, niet online.

    Heeft iemand tips?
    - Borderlands 3:https://www.youtube.com/watch?v=LNYEeMYvHnY Heb je bij Bol al voor 13 euro [Weet even niet of de next-gen upgrade gratis is.check het ook even in de PS5 store]

    - Tiny Tina's Wonderlands

  20. #10420

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Nintendo doet deze zomer duidelijk geen grote Direct.
    UPDATE
    Direct:https://youtu.be/a0TR4egM2NU

    Nintendo doet hier echt toffe dingen met de multiplayer maar ik als SP gamer heb hier weinig te zoeken.Het lijkt namelijk dat het SP gedeelte van Splatoon nog meer naar de achtergrond is gegaan.

  21. #10421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het is eindelijk gelukt om een ps5 te bestellen. Daarom heb ik een vraag.

    Vroeger speelden wij samen Halo. Ik ben voor ons op zoek naar iets soortgelijks voor de ps5 (ps4 spel mag dus ook), dat dus een shooter is én een splitscreen voor 2 spelers heeft, maar dan wel lokaal, niet online.

    Heeft iemand tips?
    Heb die van mij inmiddels alweer 9 maanden. Misschien dat je iets aan deze link hebt:

    https://gamerant.com/best-ps5-playst...h-co-op-games/

  22. #10422

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Nintendo doet deze zomer duidelijk geen grote Direct.
    Nintendo heeft mij erg teleur gesteld dit jaar.
    Niets over Zelda alleen maar dat het verzet is naar volgend jaar.
    Geen Nintendo Direct meer.. pfff echt jammer alemaal.
    Terwijl ze zo'n leuk jaar hadden kunnen hebben en ook wij Zelda fans, als ze maar de 35ste verjaardag hadden gevierd.

    Ik ben heerlijk op de PS5 aan het gamen nu, en heb een kit gekocht om mijn Switch te jailbreaken.
    Zodat ik Zelda mods kan gaan spelen.

    Deze splatoon game heb ik nooit gespeeld. ik ben ook een SP'er .
    Hopelijk word volgend jaar alles beter.

  23. #10423

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Nintendo heeft mij erg teleur gesteld dit jaar.
    Niets over Zelda alleen maar dat het verzet is naar volgend jaar.
    Geen Nintendo Direct meer.. pfff echt jammer alemaal.
    Terwijl ze zo'n leuk jaar hadden kunnen hebben en ook wij Zelda fans, als ze maar de 35ste verjaardag hadden gevierd.

    Ik ben heerlijk op de PS5 aan het gamen nu, en heb een kit gekocht om mijn Switch te jailbreaken.
    Zodat ik Zelda mods kan gaan spelen.

    Deze splatoon game heb ik nooit gespeeld. ik ben ook een SP'er .
    Hopelijk word volgend jaar alles beter.
    Het ding is dat de game line-up van Nintendo begin dit jaar al zo goed als duidelijk was.En dat Zelda eind 2022 niet zou hallen zag ik wel een beetje aankomen.
    Toch was op zijn minst een Switch versie van Windwaker leuk geweest voor dit najaar.

    Ik zou puur een Direct willem omdat ik wel eens wil weten wat Nintendo ons in 2023 gaat brengenIk gok dat ze in de herfst een grote Direct gaan doen.

    Qua Nintendo game vind ik dit best een goed jaar:
    - pokemon Legends
    - Kiby
    - Xenoblade 3
    - Splatoon 3
    - Bayonetta 3
    - Pokémon Scarlet & Violet
    - Mario + Rabbits 2

    Puur persoonlijk is er voor mij genoeg te doen op de Switch.

    Als ik zie wat jij zo speelt in dit topic dan snap ik vanuit jou kant wel dat het dit jaar idd matig is.Zit er voor jou dan voor de Switch niets meer bij dit jaar ?
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-08-2022 om 12:56

  24. #10424

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    UPDATE
    Direct:https://youtu.be/a0TR4egM2NU

    Nintendo doet hier echt toffe dingen met de multiplayer maar ik als SP gamer heb hier weinig te zoeken.Het lijkt namelijk dat het SP gedeelte van Splatoon nog meer naar de achtergrond is gegaan.
    Omdat het zo'n berg aan info is heb ik de video nog eens op me gemak teruggekeken.

    Ben iets te vlug geweest met mijn oordeel.Het experimenteren met builds gaat voor mij denk toch wel weer een hoop lol opleveren.

    In Splatoon1 & 2 heb ik denk wel 1000[multiplayer] uur zitten alleen nu heb ik het gevoel dat de toffe SP van de vorige games minder gaat zijn

  25. #10425

    Standaard

    Bedankt jeroeni en tmvde voor de reactie op mijn vraag, hier kan ik wel wat mee!

Pagina 417 van 484 EersteEerste ... 317367407413414415416417418419420421427467 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •