Pagina 410 van 484 EersteEerste ... 310360400406407408409410411412413414420460 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.226 tot 10.250 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #10226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ben nu precies op de helft van Guardians of the Galaxy en tot nu toe zeer vermakelijk.
    Dat is hij idd ja.

    Jammer voor Square & Eidos dat hij het qua verkoop zo matig doet.

  2. #10227

    Standaard

    Metroid Dread is de best verkopende game in de serie: https://www.nintendolife.com/news/20...metroid-series

    Het is een serie die qua verkoopaantallen nooit in de buurt van Mario of Zelda zal komen maar ik vermoed dat Nintendo hier wel tevreden mee is.Nu hopen dat Nintendo over 3 jaar weer een nieuwe 2D Metroid klaar heeft liggen.

    Even voor de duidelijkheid:Metroid Prime 4 is nog steeds in ontwikkeling voor de Switch.De Metroid Prime serie is niet 2D maar 3D.

    Er gaan ook nog steeds geruchten dat Nintendo bezig zou zijn met een Metroid Prime Trilogy[remaster]

    Meer Metroid is hier welkom!




    UPDATE
    https://www.n1up.nl/news/metroid-dre...-metroid-game/ [Metroid-franchise verkoopcijfers]
    Waarom Samus Returns & Other M niet in het lijstje staan is mij een raadsel.

    Even gezocht:


    1. Metroid II: Return of Samus - 1.72 million
    2. Metroid: Other M - 1.36 million


    Ik sta er wel van te kijken dat die 1ste Metroid[zie artikel] het zo goed gedaan heeft.Weet dat ik hier geen vrienden mee maak maar Other M[vreemde eend] vond ik best vet.

    Metroid Prime 4 trailer in Juni
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-05-2022 om 14:27

  3. #10228

    Standaard

    Starfield en Redfall naar 2023:https://gamer.nl/artikelen/nieuws/st...elft-van-2023/

    Een AAA game schud je tegenwoordig niet snel uit je mouw.
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-05-2022 om 08:20

  4. #10229

    Standaard

    Ik heb Ratchet & Clank: Rift Apart gekocht.

    Maar het beeld gaat in de tussen filmpjes steeds op zwart.
    Aan en uit dat is zo irritant en je ziet dus niet wat er allemaal gebeurd, het geluid blijft wel.
    Ik heb een filmpje gemaakt ervan.

    Laatst aangepast door Driekus : 13-05-2022 om 10:03

  5. #10230

    Standaard

    Wat raar!

    - Doe een HDMI check
    - verwijder deze save en start een nieuwe
    - staat je scherm in game mode

    Heb je alles via een reciever of soundar lopen ? zo ja check alles goed.

  6. #10231

    Standaard

    Zeker vreemd. Lijkt me geen HDMI fout want dan had je TV ook gereageerd met meldingen dat er geen input oid was op het betreffende HDMI kanaal. Ook omdat het geluid wel verder loopt. Lijkt me meer een bug in de game.

  7. #10232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Wat raar!

    - Doe een HDMI check
    - verwijder deze save en start een nieuwe
    - staat je scherm in game mode

    Heb je alles via een reciever of soundar lopen ? zo ja check alles goed.
    Alles loopt via mijn reciever.
    Dit gebeurt alleen maar bij dit spel.
    Een fout in de disc?

    Ik ga nog eens een nieuwe beginnen ok.
    Game mode ik geloof het niet zal het eens checken thx

  8. #10233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Alles loopt via mijn reciever.
    Dit gebeurt alleen maar bij dit spel.
    Een fout in de disc?

    Ik ga nog eens een nieuwe beginnen ok.
    Game mode ik geloof het niet zal het eens checken thx
    Kijk of de disc goed schoon is zonder vette vingervlekken.

    En doe anders de game opnieuw installeren.Zet HDR voor de grap eens uit.

    Zelf heb ik de game digitaal.

  9. #10234

    Standaard

    Ik heb hem nu dirct op de tv aangesloten en het probleem is opgelost, maar ik zou hem het liefst via mijn reciever hebben ivm het geluid wat dan veel mooier is.
    Het is ook gek want tijdens het spelen had ik gewoon goed beeld maar ging hij naar zo'n tussen filmpje dan ging het beeld aan en uit...

  10. #10235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Kijk of de disc goed schoon is zonder vette vingervlekken.

    En doe anders de game opnieuw installeren.Zet HDR voor de grap eens uit.

    Zelf heb ik de game digitaal.
    HDR gisteren al uitgezet maar dat was het niet.

  11. #10236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb hem nu dirct op de tv aangesloten en het probleem is opgelost, maar ik zou hem het liefst via mijn reciever hebben ivm het geluid wat dan veel mooier is.
    Het is ook gek want tijdens het spelen had ik gewoon goed beeld maar ging hij naar zo'n tussen filmpje dan ging het beeld aan en uit...
    Met gamen moet ik hier de HDMI van ziggo box uit tv halen want anders doet mijn soundbar soms vreemd.Op alles een check gedaan maar ik heb nu zoiets van ja het is goed hoor ik trek die HDMI kabel wel uit het scherm als ik ga gamen.

    Ik heb Ratchet nu niet op de PS5 staan maar kijk eens in dat menu of je het speaker type kan selecteren.Misschien is je reciever bij deze game even de weg kwijt.
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-05-2022 om 12:12

  12. #10237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Met gamen moet ik hier de HDMI van ziggo box uit tv halen want anders doet mijn soundbar soms vreemd.Op alles een check gedaan maar ik heb nu zoiets van ja het is goed hoor ik trek die HDMI kabel wel uit het scherm als ik ga gamen.

    Ik heb Ratchet nu niet op de PS5 staan maar kijk eens in dat menu of je het speaker type kan selecteren.Misschien is je reciever bij deze game even de weg kwijt.

    Nou weet je het beeld is nu ook erg mooi 120 hertz en het geluid is ook goed dus ik laat hem lekker direkt op mijn tv staan.
    Bedankt voor de snelle info ik ga weer heerlijk gamen het is zo'n leuk spel.
    Nog meer suggesties? qua spellen?

  13. #10238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Nou weet je het beeld is nu ook erg mooi 120 hertz en het geluid is ook goed dus ik laat hem lekker direkt op mijn tv staan.
    Bedankt voor de snelle info ik ga weer heerlijk gamen het is zo'n leuk spel.
    Nog meer suggesties? qua spellen?
    Is de resolutie van die game dan niet veel minder bij die 120h ?
    Optie ray tracing mode/60fps is er ook.

    Het spel is te gek ja!

  14. #10239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Is de resolutie van die game dan niet veel minder bij die 120h ?
    Optie ray tracing mode/60fps is er ook.

    Het spel is te gek ja!

    Volgens mij niet want het ziet er erg strak uit allemaal.
    Ik heb nu game optimalisatie gedaan.

  15. #10240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Volgens mij niet want het ziet er erg strak uit allemaal.
    Ik heb nu game optimalisatie gedaan.
    Oke nice.

    Ja goed ik weet dat er een paar van die opties in het menu zitten.Miles Morales[zelfe studio] heeft dat precies zo.

  16. #10241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Oke nice.

    Ja goed ik weet dat er een paar van die opties in het menu zitten.Miles Morales[zelfe studio] heeft dat precies zo.
    Die game ga ik later spelen.
    Ik vind deze game toch wel erg leuk.
    Ik heb ook de Uncarted game thieves end, word die ook geupgrade naar PS5?
    Zo heb ik er nog wel een aantal die ik opnieuw zou willen spelen Immortals Fenix Rising bijv.
    de ps5 versie staat nu voor 15 euro te koop.
    Maar ik heb hem al in ps4 formaat.

  17. #10242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Die game ga ik later spelen.
    Ik vind deze game toch wel erg leuk.
    Ik heb ook de Uncarted game thieves end, word die ook geupgrade naar PS5?
    Zo heb ik er nog wel een aantal die ik opnieuw zou willen spelen Immortals Fenix Rising bijv.
    de ps5 versie staat nu voor 15 euro te koop.
    Maar ik heb hem al in ps4 formaat.
    Bij Fenix Rising weet ik zo niet.Mijn PS5 staat sowieso even bij familie anders kon ik even checken.
    Ben op moment veel op de Switch bezig.Ik ben weer verslaafd aan Animal Crossing & de nieuwe tracks uit MK8


    Laatst aangepast door jeroeni : 13-05-2022 om 14:54

  18. #10243

    Standaard

    20 mei komt deze naar Switch online:https://www.n1up.nl/news/kirby-64-th...switch-online/ Ik was ten tijden van de N64 nog niet echt een gamer dus deze gaat voor mij nieuw zijn.Geloof dat ik in 2002 pas fanatiek ben gaan gamen.

    Nu een paar keer de trailer gezien en moet zeggen dat de game er nu nog goed uitziet.Veel N64[zeker 3D games] games zien er vandaag de dag juist ruk uit.
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-05-2022 om 15:25

  19. #10244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    20 mei komt deze naar Switch online:https://www.n1up.nl/news/kirby-64-th...switch-online/ Ik was ten tijden van de N64 nog niet echt een gamer dus deze gaat voor mij nieuw zijn.Geloof dat ik in 2002 pas fanatiek ben gaan gamen.

    Nu een paar keer de trailer gezien en moet zeggen dat de game er nu nog goed uitziet.Veel N64[zeker 3D games] games zien er vandaag de dag juist ruk uit.

    Switch online is een abonnement toch?
    Ik ben al een tijdje aan het gamen vanaf pong spel in de jaren 70 en ook de Commodore 64 was erg leuk en had daar veel games op.
    Atari die ik nog steeds heb. met een aantal games.
    En natuurlijk de NES.... sinds dien koop ik alle systemen van Nintendo.

  20. #10245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Switch online is een abonnement toch?
    Ik ben al een tijdje aan het gamen vanaf pong spel in de jaren 70 en ook de Commodore 64 was erg leuk en had daar veel games op.
    Atari die ik nog steeds heb. met een aantal games.
    En natuurlijk de NES.... sinds dien koop ik alle systemen van Nintendo.
    Switch online is geloof ik 8 euro voor 3 maanden.Een maat van mij had vroeger een Amiga500 en wij maakte daar voor de lol muziek op.

  21. #10246

    Standaard

    Waarom Nintendo geen nieuwe F-Zero maakt:https://www.n1up.nl/news/reggie-fils...-f-zero-maakt/

    Jongens jongens wat was F-ZeroGX op de Gamecube vet!!!

    Hoop op een nieuwe heb ik al even opgegeven.Ik denk ook dat de ontwikkeling te duur is voor zo'n niche game.

    Denk dat ik heel blij mag zijn dat Nintendo nog Metroid games maakt.zelf zou ik ook heel graag nog eens nieuwe Kid Icarus willen zien.

    Positief puntje:Er zitten wel twee F-Zero tracks in MK8 en daar ga ik ook super hard op.

    __________________________________________________
    UPDATE
    Zelda TW:https://www.nintendolife.com/news/20...game-to-switch
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-05-2022 om 11:23

  22. #10247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Waarom Nintendo geen nieuwe F-Zero maakt:https://www.n1up.nl/news/reggie-fils...-f-zero-maakt/

    Jongens jongens wat was F-ZeroGX op de Gamecube vet!!!

    Hoop op een nieuwe heb ik al even opgegeven.Ik denk ook dat de ontwikkeling te duur is voor zo'n niche game.

    Denk dat ik heel blij mag zijn dat Nintendo nog Metroid games maakt.zelf zou ik ook heel graag nog eens nieuwe Kid Icarus willen zien.

    Positief puntje:Er zitten wel twee F-Zero tracks in MK8 en daar ga ik ook super hard op.

    __________________________________________________
    UPDATE
    Zelda TW:https://www.nintendolife.com/news/20...game-to-switch

    Weet je ik heb alle Zelda games die uitkomen gekocht.

    Zo ook The Legend Of Zelda Twilight Princes en Windwaker op de Game Cube en de WiiU.
    Als ze weer op de switch uitkomen zal ik de ook weer kopen, Nintendo verdiend zo 3 x op de zelfde game want Zelda fans kopen die games gewoon.
    Nintendo heeft zo al heel veel aan mij verdiend.



  23. #10248

    Standaard

    Yep ik weet dat jij ook erg van N houd.
    Nintendo is de enige console boer waarvan ik alles fysiek blijf kopen.

  24. #10249

    Standaard

    Animal Crossing: New Horizons [Switch]

    Inmiddels alweer 25 uur in een nieuw eiland zitten.Er zijn weing games waar ontspanning en creatief zo perfect samenkomen.

    Dat ik deze serie ooit heb durven onderschatten was een grote fout van mij.

  25. #10250

    Standaard

    Guardians of the Galaxy uitgespeeld, was zeer vermakelijk. Nu aan Zelda: Breath of the Wild begonnen, eerste uur gespeeld en eerste twee shrines voltooid (magneet en bommen). Bijzonder hoe Nintendo elke Zelda zowel nieuw als vertrouwd kan laten voelen.

Pagina 410 van 484 EersteEerste ... 310360400406407408409410411412413414420460 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •