Pagina 90 van 484 EersteEerste ... 4080868788899091929394100140190 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.226 tot 2.250 van 12098 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #2226

    Standaard

    M'n PS3 staat natuurlijk al op Engels, maar ik heb het over de PC versie (die moet je ook installeren )

    edit: En ik heb ook een Engelse Windows 7, dus hoe ie uberhaubt weet om em op Nederlands te zitten is me een raadsel.

  2. #2227

    Standaard

    Pff net effe need for speed gespeeld op de ps3, maar o my god wat een screentearing( meen dat dat zo heet)
    Ik deed vluchten voor de politie en de motorkap van de politieautos leken wel vlaggestokken recht omhoog tot de bovenkant van mn scherm .
    En bij de 2e keer dat ik m reed had ik er geen last van.

    En mn eerste rit zag ik een weg die rechtdoor leek te gaan terwijl ik toch echt links af moest.

    Nog nooit mee gemaakt dat het zo slecht was op een ps3 game.

    Wachten tot de update dan maar.

  3. #2228

    Standaard

    Volgens een medewerker in de MM Cruquius ligt Gran Turismo 5 daar vanaf dinsdag voor 44 euro in de schappen.

  4. #2229
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  5. #2230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Pff net effe need for speed gespeeld op de ps3, maar o my god wat een screentearing( meen dat dat zo heet)
    Ik deed vluchten voor de politie en de motorkap van de politieautos leken wel vlaggestokken recht omhoog tot de bovenkant van mn scherm .
    En bij de 2e keer dat ik m reed had ik er geen last van.

    En mn eerste rit zag ik een weg die rechtdoor leek te gaan terwijl ik toch echt links af moest.

    Nog nooit mee gemaakt dat het zo slecht was op een ps3 game.

    Wachten tot de update dan maar.
    Volgens mij is er wat mis met jouw PS3 want ik heb nergens last van.

    Als ik het zo lees, heb je geen screen tearing maar lijkt het erop dat jouw GPU het aan het begeven is.

  6. #2231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Zojuist even Need for Speed Hot Pursuit geïnstalleerd en wat races gedaan. Allemaal leuk en aardig en het lijkt op Most Wanted (mijn favoriete NfS), dus dat is alleen maar goed!
    Moet zeggen dat het best wel tof is, maar ik vind het erg jammer dat je niet gewoon kan rondrijden en dat er dan willekeurig politie rondrijdt zoals dit bij Most Wanted wel kon. Je kan wel gewoon rondrijden door de map, maar dit is meer voor herkenning en het zoeken naar snelle shortcuts. Wellicht komt dit als je de game hebt uitgespeeld, maar ik denk het niet.

    Het leukste zijn waarschijnlijk toch de pursuits zelf, met 4 retesnelle wagens het verkeer ontwijken terwijl er even-snelle politieauto's achter je aanzitten.. als je dan met ruim 300 km/h op een blokkade afrijd waar slechts 1 opening inzit is het een gevecht om hier als eerste doorheen te glippen.. om vervolgens in je achteruitkijkspiegel 5 auto's door de lucht te zien tollen. Cool.

    Natuurlijk zijn er ook wat minpuntjes. De toevoeging van oa spijkermatten en EMP is wel aardig, maar minder is dan weer dat slechts 1 auto door je spijkermat heen kan rijden. Als er twee auto's vlak achter elkaar rijden of zelfs naast elkaar en allebei met 2 wielen door mijn spijkermat heenrijden is er slechts eentje die hier last van heeft. Natuurlijk is het wel cool om iemands achterkantje weg te tikken en deze als een dronkelap over de weg slingert zo recht een spijkermat in, dat voelt wel goed.

    Ook het oh zo fijne elastiek systeem* is weer lekker aanwezig. [/sarcasme]Fijn als je achteraan rijdt, maar als ik keihard knok om 6 seconden voorsprong te pakken en ik vervolgens perfect rijd en ik ineens een tegenstander tegen m'n achterbumper voel rijden is dat toch een beetje nep.

    Net ritje gedaan met de Bugatti Veyron, belachelijk hoe snel die is .. met 410 km/h een beetje over een woestijnweggetje karren, lekker hoor.

    *voor degenen die niet weten wat ik bedoel: Als je bijvoorbeeld een paar keer crasht en een aantal seconden achter komt gaan de rest van de auto's wat 'langzamer' en jij wat sneller rijden zodat je makkelijk kan bijvoegen.. alsof je met elastiek aan elkaar vast zit zeg maar. Jammer genoeg werkt dit dus ook andersom.

  7. #2232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Volgens een medewerker in de MM Cruquius ligt Gran Turismo 5 daar vanaf dinsdag voor 44 euro in de schappen.
    Blijkbaar toch nog verhoogd, want vandaag gehaald voor 49 euro. Inmiddels al bijna een uur aan het installeren.

  8. #2233

    Standaard

    Zojuist Gran Turismo 5 gehaald!

    Ik heb voor de optionele installatie van 8gb gekozen dus hij is even bezig op dit moment. Ik kan niet wachten!

    1000+ auto's

    70 verschillende tracks

    rally

    karts

    eigen banen maken

  9. #2234

    Standaard

    blijkbaar toch nog verhoogd, want vandaag gehaald voor 49 euro. Inmiddels al bijna een uur aan het installeren.
    wtf..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #2235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl Bekijk bericht
    Volgens mij is er wat mis met jouw PS3 want ik heb nergens last van.

    Als ik het zo lees, heb je geen screen tearing maar lijkt het erop dat jouw GPU het aan het begeven is.
    Dat zou idd ook zo maar eens kunnen al hoop ik het niet, want dan moet ik dalijk weer alle savegames e.d. overzetten naar een andere ps3 en ben ik weer weekjes zoek.

  11. #2236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    wtf..
    Uiteindelijk alles bij elkaar zo'n 75 minuten geduurd.

  12. #2237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Uiteindelijk alles bij elkaar zo'n 75 minuten geduurd.
    Ik vind het dan toch wel vreemd. Bij mij duurde de online installatie van 133 mb 10 min, omdat ik niet zo snel internet heb, maar die andere installatie maar 30 min. Misschien komt het wel omdat ik er een 500 gb schijf in heb gedaan? Ik was er in ieder geval erg blij mee.

  13. #2238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ik vind het dan toch wel vreemd. Bij mij duurde de online installatie van 133 mb 10 min, omdat ik niet zo snel internet heb, maar die andere installatie maar 30 min. Misschien komt het wel omdat ik er een 500 gb schijf in heb gedaan? Ik was er in ieder geval erg blij mee.
    Ik heb geen idee. Ben gewoon wat anders gaan doen dus had er geen last van. Het werkt nu prima en ziet er super uit

  14. #2239

    Standaard

    Ik twijfel tussen AC Brotherhood of GT ..Speelt er iemand nu trouwens AC Brotherhood op dit moment?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #2240

    Standaard

    Nog niet, maar als ik hem ergens voor dertig euro zie bestel ik hem gelijk.

    Gisteren kort Mass Effect 2 gespeeld, maar ik kan op mijn sd televisie de tekst bijna niet lezen. Wel de gespreksopties (dat is gelukkig het belangrijkste) maar alle kleine updates rechts niet. Bummer.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  16. #2241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Ik twijfel tussen AC Brotherhood of GT ..Speelt er iemand nu trouwens AC Brotherhood op dit moment?
    paar mensen uit mijn lijst spelen het, zijn er zeer positief over, ook over de mp.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  17. #2242

    Standaard

    Mensen die nog uitkijken naar Donkey Kong Country Returns. Krijgt zeer goede reviews en ziet er fantastisch uit. Zelf nog even het origineel in de SNES gestopt en weer zeer vermakelijk.

    Verder nog bezig met GoldenEye 007 voor de Wii, een fantastische schooter. Zowel in single players als in online multiplayer. Offline multiplayer is ook tof, maar mijn zusje was er niet goed in en vond het dan ook niet zo leuk.

    Verder voor nagenoeg niets een N64 gekocht, gelijk de volgende spellen erbij gehaald (alleen nog niet geprobeerd):
    - GoldenEye 007
    - Banjo Kazooie
    - Shadow Man
    - Wetrix
    - Tetrisphere
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  18. #2243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Gisteren kort Mass Effect 2 gespeeld, maar ik kan op mijn sd televisie de tekst bijna niet lezen. Wel de gespreksopties (dat is gelukkig het belangrijkste) maar alle kleine updates rechts niet. Bummer.
    Perfect excuus voor een nieuwe, Full HD TV.

    edit: Moet overigens ook nog maar eens Mass Effect 2 ergens vandaan halen, ondanks dat ik niet echt een RPG fan ben was het eerste deel erg vermakelijk.

  19. #2244

    Standaard

    na wat intensief met black ops aan de slag te zijn geweest moet ik toch concluderen dat het erg vaak voorkomt dat de host migration een grote fail is, verder als je in lobby aftelt kun je zomaar gekicked worden of je verliest de helft van je party. Hopelijk kan dit aangepakt worden, verder is dt autootje fucking irritant, zoals iemand anders hier al zei had die killstreak best hoger gezet kunnen worden.

    Verder zijn sommige pro versies van perks soms lastig te halen, moet bij ghost 1 sentry slopen maar blijkbaar vindt elke tegenstander het niet de moeite waard om dat ding aan te zetten, maar zal wel goed komen...hoop ik.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  20. #2245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    na wat intensief met black ops aan de slag te zijn geweest moet ik toch concluderen dat het erg vaak voorkomt dat de host migration een grote fail is, verder als je in lobby aftelt kun je zomaar gekicked worden of je verliest de helft van je party. Hopelijk kan dit aangepakt worden, verder is dt autootje fucking irritant, zoals iemand anders hier al zei had die killstreak best hoger gezet kunnen worden.

    Verder zijn sommige pro versies van perks soms lastig te halen, moet bij ghost 1 sentry slopen maar blijkbaar vindt elke tegenstander het niet de moeite waard om dat ding aan te zetten, maar zal wel goed komen...hoop ik.
    Dat gedoe met de migration en gekickt worden uit de lobby valt bij mij mee. Misschien dat het wat anders werkt op PSN. Dat van die RC-XD's...tja, ik word er af en toe ook knettergek van. Zijn er van die n00bs die hebben hardline als perk en dan zo'n ***karretje. Hoeven ze maar een killstreak van 2 te hebben om dat rotding rond te laten karren. Zo irritant. Verder speelt alles wel erg lekker moet ik zeggen. Ik persoonlijk vind het de beste CoD multiplayer tot nu toe. Bijna de 1e prestige nu... Vandeweek stond ik ergens op de 50000e plek op de wereldranglijst.... niet slecht vind ik zelf
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  21. #2246

    Standaard

    ik weet idd niet hoe het op de xbox speelt, maar bij ps3 is het af en toe echt frustrerend, valt wel op dat ik vaak mensen zie met hardline, maar ja...wapens die ik gebruik zijn ook wel gelimiteerd tot ak74,ak47,commando
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  22. #2247

    Standaard

    Ik gebruik eigenlijk alleen maar de AK74u met grip. Heerlijk wapen. Of de Famas of Galil... Die spelen ook erg lekker...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  23. #2248

    Standaard

    moet zeggen dat de aug ook wel lekker speelt.
    vermaak me weer prima met black ops
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

  24. #2249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Perfect excuus voor een nieuwe, Full HD TV.

    edit: Moet overigens ook nog maar eens Mass Effect 2 ergens vandaan halen, ondanks dat ik niet echt een RPG fan ben was het eerste deel erg vermakelijk.
    Doen! In het 2de deel zijn de RPG elementen nog minder aanwezig (vind ik zelf best jammer qua wapens en outfit) al met al ben ik met mn eerste run er met zo'n 25-30 uur doorheen gelopen. Zonder te veel zijwegen te pakken. Vond het een geweldig spel! Mocht ik niet sinds enkele weken een vriendin hebben, was ik er weer opnieuw aan begonnen. Maar kan me tijd nu wel beter/leuker besteden

  25. #2250

    Standaard

    Gister Assassins Crred Brotherhood Collector's Edition besteld bij Dimension Plus, vandaag al binnen.

    Het ziet er allemaal erg mooi uit. Dit is zeker een van de mooiste CE's die ik heb, en ik denk die er ook wel is voor die prijs! Het spel ziet er weer helemaal top uit! Alleen bij multiplayer klikte ik op nu spelen, alleen heb het laden na 3 minuten maar stop gezet .

Pagina 90 van 484 EersteEerste ... 4080868788899091929394100140190 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •