Pagina 422 van 484 EersteEerste ... 322372412418419420421422423424425426432472 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.526 tot 10.550 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #10526

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Oh ja klopt.
    Ja dan zal de nieuwe Zelda er vast ook een krijgen.

  2. #10527

    Standaard

    Nintendo heeft voor nu nog geen datum voor Advance Wars:https://www.n1up.nl/news/nintendo-ma...ze-gekozen-is/

    Echt ik heb deze game op de GBA kapot gespeeld en wil deze upgrade versie heel graag opnieuw spelen maar ik snap dat het voor Nintendo nu gewoon niet uitkomt.Aan de andere kant kan die oorlog natuurlijk nog maanden of zelfs jaren duren.

    De vraag die je kan stellen is wie doe je met deze game nou precies pijn ?
    Advance Wars is gewoon een luchtige strategy game met een oorlog thema.De game oogt zelfs heel lief.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-09-2022 om 23:09

  3. #10528

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Er is volgens mij nog 0 info over een limited editie.En gezien ze met Breath of the wild ook niets gedaan hebben is het voor nu nog een grote vraag of ze echt met een limited editie komen
    Ergens best vreemd al zouden ze het niet doen want bv Fire Emblem is minder huge qua serie en die krijgt er altijd een.

    Nintendo zal begin 2023 zeer zeker een Direct gaan doen die in teken staat van de nieuwe Zelda dus er is zeker nog hoop/kans.
    Ik bedoel dus de Limited Edition van Breath Of The Wild met het standbeeld van de master sword

  4. #10529

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ja juist die heb ik

  5. #10530

    Standaard

    Besteld bij Bol.com [39,99]



    [Re 6 Oktober]

    Omdat ik een groot fan ben van Platinum Games moet ik deze Switch versie ook hebben.De soundtrack in deze game is amazing!

  6. #10531

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    De grote verrassing was voor mij Fire Emblem en de komst van een nieuwe Pikmin.Geen WindwakerHD & Metroid remaster beteken voor mij dat ik vanaf nu niets meer met geruchten heb.

    Bayonetta 3 trailer moet ik nog checken.[deze zou later online komen]

    Leuk dat we een Zelda datum hebben.

    Conclusie:Aardige Direct.

    Dit is voor mij een dikke plus: Fire Emblem T
    hree Houses kan misschien wel gezien worden als de meest uitgebreide game in de serie maar deze nieuwe game lijkt meer old-school te gaan worden en dus meer mijn ding.
    Nu de Direct een paar keer gezien te hebben moet ik zeggen dat ik hem op basis van drie game niet aardig vond maar eigenlijk top.
    1.Ik had de wens dat een nieuwe Fire Emblem zou afstappen van het Three Houses concept[2019]
    2.Pikmin 4:Zelfs wanneer we naar het nieuwe deel gaan is er niets wat hier op lijkt.
    3.Ondanks de korte footage hebben we wel een datum.

    Ik lees dat veel mensen graag een nieuwe Mario platformer gezien zouden hebben en dat snap ik ergens maar persoonlijk heb ik net wat meer zin in Pikmin 4[er gingen al jaren lang geruchten]

    De eerste Pikmin[2002/Gamecube] kwam ook net op het moment uit dat ik video games echt interessant begon te vinden.En het leuke was dat heel het concept voor iedereen nieuw was.

    Pikmin 3 Deluxe: Deze raad ik voor nu dan ook voor elke Switch bezitter aan.

    Ik vemoed dat Pikmin 4 een zomer 2023 titel gaat worden.
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-09-2022 om 16:02

  7. #10532

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Nu de Direct een paar keer gezien te hebben moet ik zeggen dat ik hem op basis van drie game niet aardig vond maar eigenlijk top.
    1.Ik had de wens dat een nieuwe Fire Emblem zou afstappen van het Three Houses concept[2019]
    2.Pikmin 4:Zelfs wanneer we naar het nieuwe deel gaan is er niets wat hier op lijkt.
    3.Ondanks de korte footage hebben we wel een datum.

    Ik lees dat veel mensen graag een nieuwe Mario platformer gezien zouden hebben en dat snap ik ergens maar persoonlijk heb ik net wat meer zin in Pikmin 4[er gingen al jaren lang geruchten]

    De eerste Pikmin[2002/Gamecube] kwam ook net op het moment uit dat ik video games echt interessant begon te vinden.En het leuke was dat heel het concept voor iedereen nieuw was.

    Pikmin 3 Deluxe: Deze raad ik voor nu dan ook voor elke Switch bezitter aan.

    Ik vemoed dat Pikmin 4 een zomer 2023 titel gaat worden.
    Ik heb pikmin 1 ook op de game cube.

    2 heb ik niet en 3 wel op de WiiU

    Leuke games.

  8. #10533

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb pikmin 1 ook op de game cube.

    2 heb ik niet en 3 wel op de WiiU

    Leuke games.
    Heb jij die Deluxe versie voor de Switch niet ?
    Die heeft best wel wat quality of life improvements en oogt wat scherper.

    Pikmin 3 vind ik meer Deluxe waardig dan Mario Bros Deluxe.

    De New Play Control[Wii] uitgave van 1 & 2 heb ik aan me voorbij laten gaan.Als ik mensen moet geloven dan werkte die games best goed met die Wii besturing.

    TIP: Tot 25-09 kan je Pikmin 3 Deluxe in de eSshop voor 40 euro kopen.Zeker voor mensen die de WiiU versie nooit hebben gespeel is dit een mooie deal.[Pikmin is een exclusieve Nintendo serie dus vandaar dat de game fysiek nu nog de volle mep kost]
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-09-2022 om 14:36

  9. #10534

    Standaard

    NieR:Automata The End of YoRHa Edition [Switch]

    TGS trailer:https://www.youtube.com/watch?v=hiWGORJRNr0

    Deze Switch port ziet er erg goed uit!

    [Re 6 okt]

    Oktober twee games van Platinum Games
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-09-2022 om 14:36

  10. #10535

    Standaard

    Jeff Grubb: I'm sorry:https://www.youtube.com/watch?v=6592NE94eqI

    Deze man heeft het heel vaak wel juist.

    Gezien Nintendo die twee Zelda games heel makkelijk naar de Switch kan overzetten is het heel vreemd waarom ze dat nog niet gedaan hebben.Dat Nintendo zo onvoorspelbaar is maakt het ook wel weer mooi.

  11. #10536

    Standaard

    We are very happy to announce that Mario + Rabbids has gone Gold! Keep an eye out tomorrow for press’ first impressions of the game.

    [Re 20 Okt]



  12. #10537

    Standaard

    Ik besef me nu pas dat de titel in de game van mijn bovestaande post vandaag de dag wel heel actueel is.

  13. #10538

    Standaard

    Mario + Rabbids: Sparks of Hope [Switch]

    Preview:https://playsense.nl/512755/preview-...parks-of-hope/

    Preview:https://gamer.nl/artikelen/handson/m...rrassend-goed/

    Op basis van al de nieuwe previews en beelden die vanaf nu op het web staan vermoed ik dat dit een toppertje gaat worden.

    [Re 20 Okt]

  14. #10539

    Standaard

    Crisis Core Final Fantasy VII [PS5/PS4/Switch/XO/PC]

    De Switch versie gaat wel heel erg interessant worden:https://www.rpgsite.net/preview/1327...rfect-remaster

    60fps is erg nice voor de Switch versie.En in handheld mode doet hij nog aan het toffe PSP tijdperk denken.

    [Re 13 Dec]

    @Driekus/@tmvde:Gaan jullie voor de PS5 of Switch versie ?
    Laatst aangepast door jeroeni : 23-09-2022 om 21:07

  15. #10540

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Crisis Core Final Fantasy VII [PS5/PS4/Switch/XO/PC]

    De Switch versie gaat wel heel erg interessant worden:https://www.rpgsite.net/preview/1327...rfect-remaster

    60fps is erg nice voor de Switch versie.En in handheld mode doet hij nog het toffe PSP tijdperk denken.

    [Re 13 Dec]

    @Driekus/@tmvde:Gaan jullie voor de PS5 of Switch versie ?
    Heb ‘em al op de PSP, dus ik weet nog niet of ik ‘em ga kopen. Even de reviews ook afwachten. Neig naar de PS5 versie.

  16. #10541

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Heb ‘em al op de PSP, dus ik weet nog niet of ik ‘em ga kopen. Even de reviews ook afwachten. Neig naar de PS5 versie.
    Dat doe ik ook.

  17. #10542

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Crisis Core Final Fantasy VII [PS5/PS4/Switch/XO/PC]

    De Switch versie gaat wel heel erg interessant worden:https://www.rpgsite.net/preview/1327...rfect-remaster

    60fps is erg nice voor de Switch versie.En in handheld mode doet hij nog aan het toffe PSP tijdperk denken.

    [Re 13 Dec]

    @Driekus/@tmvde:Gaan jullie voor de PS5 of Switch versie ?
    Als ik hem koop ga ik voor de PS5 versie.
    FF hoort vind ik bij playstation thuis.

  18. #10543

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Als ik hem koop ga ik voor de PS5 versie.
    FF hoort vind ik bij playstation thuis.
    Vanaf VII zeker, maar I t/m VI kwamen uit op de (S)NES

  19. #10544

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Als ik hem koop ga ik voor de PS5 versie.
    FF hoort vind ik bij playstation thuis.
    Dat snap ik.Het ergens idd raar om deze op de Switch te spelen terwijl er van die 7 remake P1 & P2 niets op de Switch komt.
    Het ding is dat de PSP game gewoon makkelijk naar de Switch over te zetten is.Daarbij is de Switch super populair in Japan dus Square-Enix maakt daar duidelijk gebruik van.In Japan speelt men onderweg ook veel in handheld mode.

    Mocht er in 2023/2024 een opvolger van de Switch komen dan vermoed ik dat FF7 remake ook naar die console zal komen.De FF 7 remake is voor de huidige Switch te zwaar.

    Voor de Crisis Core remaster/remake hebben ze wel de unreal engine 4 gebruikt.
    Laatst aangepast door jeroeni : 24-09-2022 om 14:30

  20. #10545

    Standaard

    Wow deze nieuwe trailer kom ik net tegen:https://www.youtube.com/watch?v=DncSvDnGGrc Huh ik wist niet dat deze puur voor de Switch in de maak was.

    [Re 9 dec]

  21. #10546

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Crisis Core Final Fantasy VII [PS5/PS4/Switch/XO/PC]

    De Switch versie gaat wel heel erg interessant worden:https://www.rpgsite.net/preview/1327...rfect-remaster

    60fps is erg nice voor de Switch versie.En in handheld mode doet hij nog aan het toffe PSP tijdperk denken.

    [Re 13 Dec]

    @Driekus/@tmvde:Gaan jullie voor de PS5 of Switch versie ?
    Waar ik minder over te spreken ben is dat deze game 55 Euro moet gaan kosten.Bij deze heb ik meer een 40 Euro gevoel.

  22. #10547

    Standaard

    Welke najaars game bezorgd jullie een hype gevoel ?

    Een week geleden zou ik gezegd hebben Bayonetta 3 maar de Previews van Mario + Rabbids Sparks of Hope hebben op mij een gigantische indruk gemaakt.Die game straalt op gebied van gameplay & visuels!

  23. #10548

    Standaard

    God of War Ragnarok natuurlijk en ook zin in de tweede Plague’s Tale.

  24. #10549

    Standaard

    Ik vermaak me wel met deze game gekocht in de Nintendo E-shop voor een euro of 5
    Erg leuke game, lijkt erg veel op The Legend of Zelda Link to The past.
    Daarom vind ik hem ook zo leuk natuurlijk.

    Het vervolg is in augustus uitgekomen en ook te koop in de E-shop voor 12.50€

  25. #10550

    Standaard

    Pikmin 3 Deluxe [Switch]

    Ik ben weer een nieuwe run aan het doen.Omdat de uitkomst altijd beter kan is de replay value enorm bij deze serie.
    Het gekke is dat ik bij een Pikmin game nooit het gevoel heb dat ik een oude[in basis een 2013] game aan het spelen ben.

    Echt waar:Miyamoto heeft het concept in zijn eigen tuin bedacht.[Bron:Ik kocht ten tijden van deel 1 engelse Nintendo bladen.Mooi was die tijd]
    Laatst aangepast door jeroeni : 27-09-2022 om 15:18

Pagina 422 van 484 EersteEerste ... 322372412418419420421422423424425426432472 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •