Pagina 452 van 484 EersteEerste ... 352402442448449450451452453454455456462 ... LaatsteLaatste
De resultaten 11.276 tot 11.300 van 12087 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #11276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Redfall [Xbox/PC]

    Dit moet de grote voorjaars game van Microsoft worden maar de eerste geluiden zijn niet oke.Dat Arkane een bout game gaat leveren dat is haast ondenkbaar.
    Het zit Microsoft in 2023 nog niet echt mee.

    Bij mij is de interesse in deze titel al bijna richting 0.Dit lijkt bijna meer een Ubisoft project dan de nieuwe game van Arkane.

    UPDATE
    Reviews:https://www.metacritic.com/game/xbox-series-x/redfall

    Tjonge jonge met al die gekochte studios weet Microsoft het niet veel elkaar te krijgen om een exclusieve topper te lanceren.Dat de game bij release 30fps zou gaan draaien dat is tot daaraantoe maar nu blijkt het gewoon een matige game te zijn.En dat van de mensen die Dishonored & Prey gemaakt hebben.
    Pijnlijke recensies voor Redfall:

    Redfall bijt zich stuk | Review | Gamer.nl
    Redfall Review - IGN

  2. #11277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Zeker voor Arkane.Dat ze nu bij het grote Microsoft zitten heeft ze geen goed gedaan.
    En triest dat Microsoft het niet voor elkaar krijgt om een fatsoenlijke AAA game te leveren.De druk op Starfield zal nu enorm zijn.

    Heb altijd een zwak voor Xbox gehad maar nu geloof ik er niet meer in.Bv Halo Ifinite hebben ze zelf kapot gemaakt.

  3. #11278

    Standaard

    De reden waarom ik Star Wars:Jedi Survivor beter vind dan God of war:Ragnarok:Omdat nieuwe God of War bij alles je handje vast houd werd ik de game naar een paar uur al moe.Jedi Survivor laat zoals een MetroidVania achtige game juist veel over aan de speler over.

    Ik vind dat EA/Respawn Entertainment hier ook een mooi balans weten te maken tussen een bepaalde difficulty & toegankelijkheid [voor iedere gamer veel opties]

    Star Wars:Jedi Survivor/Dead Space remake: Een dikke plus voor EA
    En dan baal ik dat de Dead Space Remake niet goed verkocht isNu maakt EA goede SP games en is het nog niet goed.

  4. #11279

    Standaard

    May the fourth en Jedi: Survivor is aan het installeren

  5. #11280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    May the fourth en Jedi: Survivor is aan het installeren
    Ben benieuwd naar jou 1e indruk.Veel plezier.

  6. #11281

  7. #11282

    Standaard

    Klein uurtje gespeeld, tot aan het tweede save punt. Speelt weer lekker weg en ziet er geweldig uit. Even weer de controls onder die knie krijgen, maar dat word je rustig uitgelegd. Benieuwd hoe het verder gaat, maar dat smaakt naar meer.
    Laatst aangepast door tmvde : 04-05-2023 om 22:03

  8. #11283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Klein uurtje gespeeld, tot aan het tweede save punt. Speelt weer lekker weg en ziet er geweldig uit. Even weer de controls onder die knie krijgen, maar dat wat je rustig uitgelegd. Benieuwd hoe het verder gaat, maar dat smaakt naar meer.
    Ah mooi.
    Zelf zit ik nu net een een prachtig nieuw gebied.Ik zeg niet waar.

  9. #11284

    Standaard

    Phil Spencer excuseert zich voor Redfall:https://www.gamed.nl/view/145338

    Ik vind Phil Spencer een super aardige gast maar ik ben het vertrouwen kwijt.In 2022 schreeuwen[hij en zijn team] dat 2023 het jaar van Xbox gaat worden is een lachertje.
    Laatst aangepast door jeroeni : 06-05-2023 om 09:07

  10. #11285

    Standaard

    Star Wars:Jedi Survivor:Hoe verder ik in de game kom des te meer vind ik het een MetroidVania.Net bv een best pittig stukje platformen moeten doen om daarna een vaste route vrij te spelen.Het gebeurd in wezen in heel de game maar bij dit stuk moest ik wel heel erg aan Metroid denken.

    Nog een pluspunt:Waar ik de puzzels in veel game saai en vaak nietszeggend vind met de rest van de game is het hier genieten.Ik had daar laatst bij RE4 remake nog last van.

    Technische staat van de game[2 mei patch]: 1x een bug gehad dat ik terug moest naar het laaste save punt en verder wat framerate dips.Ja goed ik kan alleen maar voor de PS5 versie spreken maar ik heb er geen minder fun door.

    GOTY materiaal.
    Laatst aangepast door jeroeni : 06-05-2023 om 14:31

  11. #11286

    Standaard

    Waar kijk ik naar uit tijdens de zomer evenementen[Soort van E3 tijd]

    - Spider Man 2 [Insomniac Games]
    - Wolverine [Insomniac Games]
    - Star Wars first-person shooter [Respawn Entertainment]
    - Metroid Prime 4 [Nintendo]
    - Tomb Raider [Crystal Dynamics]


    Beelden van Spider-Man 2 lijkt me zo goed als zeker en van de rest weet ik dat het vol in ontwikkeling is.En gezien Insomniac Games twee studios heeft bestaat de kans dat we ook een nieuwe Wolverine trailer krijgen.

    Armored Core 6 [FromSoftware] Deze heeft laatst een nieuwe trailer + datum gekregen maar ik wil nu graag pure gameplay zien.

  12. #11287

    Standaard

    Inmiddels het verhaal van Star Wars Jedi: Survivor uitgespeeld en erg genoten van het spel. Het spel is wel 2 keer gecrasht en met enige regelmaat last van bugs gehad.

  13. #11288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Inmiddels het verhaal van Star Wars Jedi: Survivor uitgespeeld en erg genoten van het spel. Het spel is wel 2 keer gecrasht en met enige regelmaat last van bugs gehad.
    Oh wauw dan heb je flink gespeeld.
    Ik neem aan dat er nog genoeg content is om planeten tot 100% te krijgen hé ?

    Denk dat ik zelf nu op driekwart zit.Moet wel zeggen dat ik de extra dingen die ik al kan doen al doe.

  14. #11289

    Standaard

    Ik ben net herenigd met een crew mate uit het eerste deel. Bevalt tot nu toe prima en geen last van crashes of bugs tot nu toe.

  15. #11290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik neem aan dat er nog genoeg content is om planeten tot 100% te krijgen hé ?
    Ja, dat is er zeker. Dus daar ben ik nu mee bezig.

  16. #11291

  17. #11292

    Standaard

    Net geland op Jedha. Veel te doen in deze game, maar richt me voor nu eerst even op het verhaal. Ga de rumors later oppakken.

  18. #11293

    Standaard

    Gerucht: Metal Gear Solid 3: Snake Eater remake wordt tijdens PlayStation Showcase aangekondigd:https://playsense.nl/540607/gerucht-...-aangekondigd/

  19. #11294

  20. #11295

    Standaard

    Star Wars:Jedi Survivor:Gisteren uitgespeeld.Nu nog alles op 100% krijgen.
    Er is ook weer een nieuwe patch.

  21. #11296

    Standaard

    Gerucht: PlayStation Showcase staat gepland voor week van 25 mei:https://playsense.nl/540716/gerucht-...ek-van-25-mei/

    Een aantal Sony-studio’s maken zich klaar om hun nieuwe projecten te onthullen:https://playsense.nl/540591/een-aant...-te-onthullen/

    Sucker Punch Productions: Ben benieuwd of deze studio al iets heeft om te laten zien.


    __________________________________________________ _
    Sony sluit exclusiviteitsdeal met Konami voor meerdere games?:https://www.gamed.nl/view/145345

    Van een nieuwe Castlevania zou ik wel blij worden.
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-05-2023 om 10:50

  22. #11297

    Standaard

    [ BltzZ] BROKE Final Fantasy 16 in front of YOSHI P | FF16 London Trip Q&A:https://www.youtube.com/watch?v=VSOH...IDE2IGtpbmc%3D

    Er komen deze maand nog nieuwe previews.Nog 6 weken en dan is de game er.

    Deze zomer gaat heel heet worden: FF16 en Armored Core[Aug]

    Hier binnen in mijn flat loopt het met gemak op tot 36 graden dus ik moet wel in mijn achterhoofd houden dat de PS5 oververhit kan raken.
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-05-2023 om 12:50

  23. #11298

    Standaard

    De Zelda reviews komen morgen online.

  24. #11299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    De Zelda reviews komen morgen online.
    Dan pas! Heeft Nintendo geen vertrouwen in de game?

  25. #11300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Dan pas! Heeft Nintendo geen vertrouwen in de game?
    Ik vind dit best apart.De laatste previews zijn juist erg positief.
    Ze kunnen met media gewoon afspraken maken met wat ze bv in video reviews laten zien.

    Ik kan me niet voorstellen dat deze game morgen onder de 90[Metacritic] gaat scoren

    Van mijn kant uit is de interesse in deze Zelda niet groot.Nintendo doet hier op gameplay gebied echt toffe dingen maar ik mis het Zelda gevoel.[denk meer fan van de traditionele stijl]

    Dat ik heel erg op FF16 aan het wachten ben helpt ook niet echt.
    Er zijn nog wat dingen die ik bij deze game in twijfel trek maar qua combat gameplay kan het al niet mis gaan.Van wat ik nu zie gaat het zelfs Bayonetta & Devil May Cry voorbij.

    Ik heb besloten dat ik de beta[gratis] van Diablo 4 dit weekend niet ga spelen want ik weet van mezelf dat als FF16 uikomt ik alle andere games aan de kant leg.Tot FF16 ga ik nog een NG+ Star Wars doen en dat is het.
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-05-2023 om 15:21

Pagina 452 van 484 EersteEerste ... 352402442448449450451452453454455456462 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •