Pagina 454 van 484 EersteEerste ... 354404444450451452453454455456457458464 ... LaatsteLaatste
De resultaten 11.326 tot 11.350 van 12087 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #11326

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Tears of the Kingdom grootste fysieke release van 2023 in VK: https://pu.nl/artikelen/nachtwacht/t...an-2023-in-vk/

    Dat hij in zijn release periode beter verkoopt dan Hogwarts had ik niet verwacht.Hogwarts kwam zelfs op drie plaformen uit en Zelda alleen op Switch

    Wel vind ik dat digitaal verkochte games nu ook eens meegerekend moeten gaan worden.
    Hij heeft ook de award most anticipated game gewonnen, en het is gewoon een fantastische game.
    Echt geen DLC gevoel bij Tears of The Kingdom.
    Compleet nieuwe verhalen ook de Mini/side quests zijn allemaal nieuwe dingen. de kaart is hetzelfde maar nu met 3 lagen in de lucht op het land en onder de grond. .
    Ik ben ook veel aan het gamen nu er is echt heel veel te doen.
    Er is nog geen DLC aangekondigd, jammer genoeg want bij Breath of the Wild had je de hero's path mode , daarmee kon je zien waar je allemaal geweest was dat mis ik wel.


  2. #11327

    Standaard

    Zo, Star Wars - Jedi Survivor net uit. Toch wel wat teleurgesteld. Leuke vijanden, goed verhaal, sterk gevechtsysteem die ze verder uitgewerkt hebben, maar flauwe en weinig planeten om te bezoeken. Wel benieuwd naar het derde deel die de trilogie zou moeten afronden.

    En nu ga ik verder met Tears of the Kingdom. Enkel nog maar de introductie gespeeld en net terug op Hyrule. Wijselijk besloten om te stoppen en eerst Jedi Survivor uit te spelen aangezien ik waarschijnlijk verslaafd ga raken aan de nieuwe Zelda!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  3. #11328

    Standaard

    Blizzard is ervan overtuigd dat de launch van Diablo IV vlot zal verlopen: https://playsense.nl/5415...blo-iv-vlot-zal-verlopen/

    Daarom is het ook fijn dat de release op 2 & 6 Juni valt.

    Na de open-beta heb ik erg honger naar deze game.Ik had namelijk niet verwacht dat het huidige Blizzard nog in staat zou zijn om een topper te maken.

  4. #11329

    Standaard

    Met de patch die gisteren voor H: FW Burning Shores is uitgebracht, was de bug waar ik last van had verholpen, dus die heb ik nu 100% qua trophees.

    Naast Jedi Survivor (PS5) ben ik nu op de Switch Theatrhythm: Final Bar Line aan het spelen, lekker nostalgisch al die Final Fantasy muziek.

  5. #11330

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Met de patch die gisteren voor H: FW Burning Shores is uitgebracht, was de bug waar ik last van had verholpen, dus die heb ik nu 100% qua trophees.

    Naast Jedi Survivor (PS5) ben ik nu op de Switch Theatrhythm: Final Bar Line aan het spelen, lekker nostalgisch al die Final Fantasy muziek.
    Dat lijk mij ook best een leuk spel.
    Geen Zelda ?

  6. #11331

    Standaard

    Nog niet, Breath of the Wild heb ik ook pas vorig jaar gespeeld en ik ga eerst ook FF XVI spelen.

  7. #11332

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Nog niet, Breath of the Wild heb ik ook pas vorig jaar gespeeld en ik ga eerst ook FF XVI spelen.
    Breath of the wild heb ik laatst nog een run gedaan dus ik heb nog niet de behoefte om het nieuwe deel te spelen.Dat het een goede game ja/nee is daar twijdel ik niet aan.
    Geen Diablo voor jou ?

    Is er op dit forum sowieso iemand die Diablo 4 gaat spelen ?
    @Marcccc ?
    Ik weet dat jij niet vies bent van een extreem duistere setting
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-05-2023 om 14:10

  8. #11333

    Standaard

    Nieuws: Zelda: Tears of the Kingdom verkoopt 10 miljoen stuks in drie dagen: https://www.gamed.nl/view/145399

    En dan zijn er nog steeds mensen die gaming niet serieus nemen

  9. #11334

  10. #11335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Nieuws: Zelda: Tears of the Kingdom verkoopt 10 miljoen stuks in drie dagen: https://www.gamed.nl/view/145399

    En dan zijn er nog steeds mensen die gaming niet serieus nemen
    Ja ongelofelijk maar waar, 10 miljoen stuks in 3 dagen tijd.
    Ik heb er wel 2 van lol.

    Het is echt een fantastische game, en ik ben blij dat het zo'n succes is, maar had er ook geen twijfel over.
    Nintendo heeft de release steeds uitgesteld, maar dan weet je dat je een top game krijg.

    Ik heb een vliegtuig gemaakt, haha kan overal naar toe vliegen nu.

  11. #11336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ja ongelofelijk maar waar, 10 miljoen stuks in 3 dagen tijd.
    Ik heb er wel 2 van lol.

    Het is echt een fantastische game, en ik ben blij dat het zo'n succes is, maar had er ook geen twijfel over.
    Nintendo heeft de release steeds uitgesteld, maar dan weet je dat je een top game krijg.

    Ik heb een vliegtuig gemaakt, haha kan overal naar toe vliegen nu.
    Zie idd op Youtube soms leuke dingen voorbij komen.

  12. #11337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Hij heeft ook de award most anticipated game gewonnen, en het is gewoon een fantastische game.
    Echt geen DLC gevoel bij Tears of The Kingdom.
    Compleet nieuwe verhalen ook de Mini/side quests zijn allemaal nieuwe dingen. de kaart is hetzelfde maar nu met 3 lagen in de lucht op het land en onder de grond. .
    Ik ben ook veel aan het gamen nu er is echt heel veel te doen.
    Er is nog geen DLC aangekondigd, jammer genoeg want bij Breath of the Wild had je de hero's path mode , daarmee kon je zien waar je allemaal geweest was dat mis ik wel.

    De Hero's Path mode zit er blijkbaar wel in ( deze moet je via Robbie unlocken ), maar daar was je waarschijnlijk zelf al achter gekomen .
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  13. #11338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WitteGijt? Bekijk bericht
    De Hero's Path mode zit er blijkbaar wel in ( deze moet je via Robbie unlocken ), maar daar was je waarschijnlijk zelf al achter gekomen .
    Nee daar ben ik nog niet achter gekomen en ook niet de sensor die zou er ook in moeten komen.

  14. #11339

    Standaard

    Diablo 4: Into endgame


    Heb hier zoveel zin in dat ik zelfs voor de early access [2 Juni] versie ga.Na die laatste beta kan ik niet wachten om deze game te gaan spelen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 19-05-2023 om 14:49

  15. #11340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WitteGijt? Bekijk bericht
    De Hero's Path mode zit er blijkbaar wel in ( deze moet je via Robbie unlocken ), maar daar was je waarschijnlijk zelf al achter gekomen .
    Ik heb ze inmiddels nu en ook de 3 travel medaillons.

  16. #11341

    Standaard

    Gisteren gekocht.Game is nu voor €13,19 in de aanbieding op PSN.

    Heb deze bij release al op de Xbox maar omdat ik niet kan wachten op Diablo 4 ga ik deze PS5 versie spelen tot D4 uitkomt.

    Dit is een remaster van de 2000 game.


    Ik heb gisteren nog zitten twijfelen om Zelda te gaan halen maar als ik heel eerlijk ben dan is er net wat te weinig interesse.Komt natuurlijk omdat ik vrij recent Breat of The Wild nog gespeeld heb.

    In 20 jaar tijd is dit nu de 1ste Zelda die ik even aan me voorbij laat gaan.




    Laatst aangepast door jeroeni : 20-05-2023 om 15:27

  17. #11342

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik heb gisteren nog zitten twijfelen om Zelda te gaan halen maar als ik heel eerlijk ben dan is er net wat te weinig interesse.Komt natuurlijk omdat ik vrij recent Breat of The Wild nog gespeeld heb.

    In 20 jaar tijd is dit nu de 1ste Zelda die ik even aan me voorbij laat gaan.





    Tja, wat moet ik daar nu op zeggen... lol

    Ik ben benieuwd of je hem ooit ga spelen.



    Ik vind deze Tears of The Kingdom zo gaaf een waardige opvolger van Breath of The Wild.
    Maar ja, ik ben een echte fan van de games dus dat geld niet lol.

  18. #11343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Tja, wat moet ik daar nu op zeggen... lol

    Ik ben benieuwd of je hem ooit ga spelen.



    Ik vind deze Tears of The Kingdom zo gaaf een waardige opvolger van Breath of The Wild.
    Maar ja, ik ben een echte fan van de games dus dat geld niet lol.
    Tja het enige wat je van een extreem goede game kan zeggen is dat iedereen het moet spelen
    Ik zit op moment met een Diablo virus opgescheept en ik weet op dit moment niet hoe ik er vanaf kom.

    Even zonder gekheid: Na Diablo 3 voelt Diablo 4 als game best weer verfrissend.Bij de nieuwe Zelda zie ik qua gamplay coole dingen maar ik ben daar voor mij gevoel al eens geweest.

    Dat ik niet de drang heb om hem te gaan halen vind ik van mezelf ook best apart hoor

    Bij Diablo 4 is nog niets zeker of dat wel de grote topper gaat worden maar ik zelf heb er op basis van de beta gewoon heel veel zin in.Ik durf voor 99% te zeggen dat Diablo 4 niet de top reviews & user-score gaat hebben die Zelda wel heeft.

    Dat heel veel gamers Diablo 4 gaan spelen bij release daar ben ik wel 100% zeker van.
    Laatst aangepast door jeroeni : 20-05-2023 om 17:59

  19. #11344

    Standaard

    Ikheb Diablo ooit gespeeld op PS heel lange geleden.
    Maar is niet echt mijn game. Hack en slash games vind ik niet zo leuk.
    De trailer ziet er wel mooi uit, net een film, ik moet denken aan Lord of the Rings.

    Er is ook een Zelda game die zoiets heeft en daar vind ik ook niet veel aan, Hyrule Warriors.
    Ik heb het spel wel in mijn verzameling dat wel.

    Nou, ik hoop dat je veel plezier gaat krijgen met Diablo 4.
    Ik ben helemaal verslaafd aan Tears of The Kingdom op het moment.

  20. #11345

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ikheb Diablo ooit gespeeld op PS heel lange geleden.
    Maar is niet echt mijn game. Hack en slash games vind ik niet zo leuk.
    De trailer ziet er wel mooi uit, net een film, ik moet denken aan Lord of the Rings.

    Er is ook een Zelda game die zoiets heeft en daar vind ik ook niet veel aan, Hyrule Warriors.
    Ik heb het spel wel in mijn verzameling dat wel.

    Nou, ik hoop dat je veel plezier gaat krijgen met Diablo 4.
    Ik ben helemaal verslaafd aan Tears of The Kingdom op het moment.
    Diablo is wel een ander soort hack/slash dan Hyrule Warriors.Bij een dungeon crawler zoals Diablo draat alles om de loot[items/wapels] die je kan vinden.

    Diablo 2 Resurrected: Deze ben ik nu aan het spelen tot deel 4 uitkomt.Wat een heerlijk duister spel.
    Ergens dit jaar probeer ik Zelda ook nog te spelen hoor.

    Veel plezier met Zelda.

  21. #11346

    Standaard

    Final Fantasy 16 preview:https://cdn.playsense.nl/wp-content/...XVI-slider.jpg

    Klinkt goed.
    Gaat even lastig voor me worden hoe ik deze en Diablo 4 ga spelen.Voor beide game werkt het niet om er een bv een paar weken aan de kant te leggen.
    Het scenario dat ik Diablo 4 niet zo tof zou vinden zou me qua tijd beter beter uitkomen.[Beta gespeeld]

    Er komen even te veel goede games[Zelda] uit.

  22. #11347

    Standaard

    Gerucht: Metal Gear Solid 3-remake komt ook naar pc en Xbox Series:https://gamer.nl/artikelen/nieuws/ge...n-xbox-series/

    Ik ben nu heel benieuwd wie de game in ontwikkeling heeft.Als hij ook naar PC & Xbox komt kan Bluepoint Games[Sony studio] het niet zijn.

  23. #11348

    Standaard

    Na ruim 20 uur Jedi Survivor voor het eerst een crash gehad (bij een lift op Coruscant). Die maar even vermijden. Vermaak me verder prima.

  24. #11349

  25. #11350

    Standaard

    Diablo 4: Nee ik ga de game volgende week niet kopen.Als ik zie hoeveel uur ik nu in Diablo 2 Resurrected[deze wilde ik zelfs ff tussendoor doen] heb zitten dan kan het met Diablo 4 alleen maar fout gaan.

    Dan kan ik me mooi richten op FF16:Nou van wat ik vandaag lees wer ik niet blij.Het gerucht gaat dat de game in combat 60fps draait en tijdens exploratie 30fps.

    Hoop dat dit gerucht is gebasserd op een oude code want anders zou ik hier niet blij van worden.Toen ik dit vandaag las was mijn reactie

    UPDATE
    Ook exploratie in 60fps[ ferformance mode]
    Laatst aangepast door jeroeni : 24-05-2023 om 07:19

Pagina 454 van 484 EersteEerste ... 354404444450451452453454455456457458464 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •