Pagina 455 van 484 EersteEerste ... 355405445451452453454455456457458459465 ... LaatsteLaatste
De resultaten 11.351 tot 11.375 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #11351

    Standaard

    Er zit definitief geen coöperatieve modus in Marvel's Spider-Man 2. Dat heeft Insomniac Games bevestigd:https://gamer.nl/nieuws/playstation/...-online-co-op/

  2. #11352

    Standaard

    [Tip!]
    Om 22:00 is er een Playstation showcase.

  3. #11353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    [Tip!]
    Om 22:00 is er een Playstation showcase.
    Niet Spider-Man 2 maar Alan Wake 2 is voor mij de game van deze show.Verder vond ik de showcase matig.
    Laatst aangepast door jeroeni : 25-05-2023 om 00:36

  4. #11354

    Standaard

    Spider-Man 2 [PS5]


    Insomniac games stelt nooit teleur met hun games dus dit is sowieso een day1 aankoop.

    [Re-najaar 2023]


    Alan Wake 2 [PS5/Xbox/PC]

    Hier werd ik heel blij van

    [Re 17 Okt]

    Eerste heb ik voor de 360 & PC.Ik zit er nu aan te denken om de Alan Wake Remastered[2021] ook nog te kopen.




    Project Q[Streaming/Remote Play]
    https://playsense.nl/542269/sony-kom...eld-project-q/

    Laatst aangepast door jeroeni : 25-05-2023 om 00:40

  5. #11355

    Standaard

    Ik heb de eerste Alan Wake nooit gespeeld en voel er ook niet zoveel bij, dus voor mij is het toch meer Spider-Man 2

    En als indie game ziet de nieuwe game van de makers van Gris er goed uit:

    Laatst aangepast door tmvde : 25-05-2023 om 10:14

  6. #11356

    Standaard

    Ik had graag een nieuwe trailer van Death Stranding 2 willen zien.

  7. #11357

    Standaard

    Metal Gear Solid Delta: Snake Eater [PS5/Xbox/PC]


    Wil hier eigenlijk heel blij van worden maar gezien dit een pure CGI trailer is lukt me dat nog niet.Dat niemand nog weet welke studio hier nu aan werkt helpt ook niet echt.

    Het is het werk van Kojima dus de eerste beste
    flapdrol moet ze er niet aan zetten.Kan ook best zijn dat Konami zelf deze remake doet.
    Laatst aangepast door jeroeni : 25-05-2023 om 13:51

  8. #11358

  9. #11359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Tot nu toe vind ik Shadow of Mordor nog de enige Middle-earth game die wel top is.

  10. #11360

    Standaard

    Op PSN in de sale voor 11,99


    Na het zien van de nieuwe Alan Wake 2 trailer had ik al besloten om de remastered versie van deel een te kopen.Nogmaals: Dit wat echt een topper ten tijden van de Xbox360.
    Laatst aangepast door jeroeni : 26-05-2023 om 16:23

  11. #11361
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wat was dat een spannend spel in mijn herinnering.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #11362

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Wat was dat een spannend spel in mijn herinnering.
    Vaak is het dan ook prima om het daar dan bij te latenZelf wil ik deze geweldige game in de best mogelijke versie hebben.

  13. #11363

    Standaard

    Na de toch wel teleurstellende Playstion showcase laat Naughty Dog van zich horen.
    Iedereen dacht meer te gaan zien van waar de Sony studios momenteel mee bezig zijn.Daar is een Playstation showcase toch voor ?



    Dat er naast een Last of Us multipayer ook nog een deel 3 komt lijkt me gezien het succes geen verrassing.Heb een paar jaar geleden een gerucht gelezen dat ND ook met een fanatasy game bezig zou zijn.
    Laatst aangepast door jeroeni : 27-05-2023 om 14:31

  14. #11364

    Standaard

    PS5 Nightmare Week: Epic Failures and Shocking Revelations!

    RGT85 spreekt:


    Ik ben ook van mening dat het een verschrikkelijk uur was.Als Playstation gamer wil je iets van de toekomstige first-party titels zien.

    Spider-Man 2: Dit gaat een goede game worden maar ik zie heel goed dat die nog gepolijst moet worden.

    PSVR2: Heb te doen met de mensen die hier hun beurs voor getrokken hebben.

    Hoop dat deze showcase een klein foutje van Sony was.


    UPDATE
    Naughty Dog heeft meer tijd nodig voor The Last of Us multiplayergame:https://playsense.nl/543032/naughty-...w-geevalueerd/

    Ik zeg annuleren die handel!
    Je wil van deze Sony studio die pure SP games.

    UPDATE
    Hield Sony diverse games achter tijdens hun Showcase?:https://www.gamed.nl/view/145486

    Voor wat we nu te zien kregen was er geen showcase nodig.Die Sider-Man 2 trailer/gameplay had het ook prima zonder showcase gedaan.

    WIJ GAMERS WILLEN EEN VETTE SHOW SONY!
    Laatst aangepast door jeroeni : 28-05-2023 om 09:24

  15. #11365

    Standaard

    “Ik zeg annuleren die handel! Je wil van deze Sony studio die pure SP games.”

    Speak for yourself

    Als iemand die meer dan 3000 uur in de eerste TLOU multiplayer gestoken heeft en er nog steeds niet klaar mee is, is het een enorme teleurstelling wat er nu gebeurd is. Bungie heeft schijnbaar aan Sony laten weten dat de MP die nu op de planken ligt geen “player retention” heeft (d.w.z. dat spelers terug blijven komen naar het spel) en feitelijk geen cash-cow is.

    Interessant, aangezien de eerste MP intussen al 10 jaar lang een relatief grote groep spelers weet te boeien (je hoeft nooit lang te wachten om medespelers te vinden). Dit is dus wat er gebeurd wanneer besluiten over games enkel nog gaan over geld en niet meer over de kwaliteit en visie van de game makers.

    Factions is een meesterwerk gemaakt door een klein groepje dat daadwerkelijk een visie had over hoe een MP er in de wereld van TLOU uit zou zien, terwijl het enkel als extraatje van de SP bedoeld was. “Lighting in a bottle”.

    Als Factions II een waardige opvolging blijkt van de eerste, heb ik 100x liever die MP dan TLOU 3

    Toegegeven, TLOU 3 mogen ze wat mij betreft zoiezo voor zichzelf houden

  16. #11366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    “Ik zeg annuleren die handel! Je wil van deze Sony studio die pure SP games.”

    Speak for yourself

    Als iemand die meer dan 3000 uur in de eerste TLOU multiplayer gestoken heeft en er nog steeds niet klaar mee is, is het een enorme teleurstelling wat er nu gebeurd is. Bungie heeft schijnbaar aan Sony laten weten dat de MP die nu op de planken ligt geen “player retention” heeft (d.w.z. dat spelers terug blijven komen naar het spel) en feitelijk geen cash-cow is.

    Interessant, aangezien de eerste MP intussen al 10 jaar lang een relatief grote groep spelers weet te boeien (je hoeft nooit lang te wachten om medespelers te vinden). Dit is dus wat er gebeurd wanneer besluiten over games enkel nog gaan over geld en niet meer over de kwaliteit en visie van de game makers.

    Factions is een meesterwerk gemaakt door een klein groepje dat daadwerkelijk een visie had over hoe een MP er in de wereld van TLOU uit zou zien, terwijl het enkel als extraatje van de SP bedoeld was. “Lighting in a bottle”.

    Als Factions II een waardige opvolging blijkt van de eerste, heb ik 100x liever die MP dan TLOU 3

    Toegegeven, TLOU 3 mogen ze wat mij betreft zoiezo voor zichzelf houden
    Ik dacht gisteren bij dat bericht nog aan jou.En toch draai ik het niet terug.

    Was jij geen fan van deel 2 dan ?

    Het liefst zie ik een nieuw SP project van deze studio.Ik denk dat het beter is om daarna pas weer een TLOU 3 te doen + multiplayer speciaal voor jou.
    Laatst aangepast door jeroeni : 28-05-2023 om 14:28

  17. #11367

    Standaard

    De gameplay van deel 2 was goed. Het verhaal en de karakters vond ik ongelofelijk slecht t.o.v. deel 1. Weet je wat ik de enige oprecht mooie momenten vond? De flashbacks naar Ellie en Joel.

    Gezien de hoeveelheid tijd en geld die al in de tweede multiplayer gestoken is, denk ik dat we er nog wel iets van gaan zien.

  18. #11368

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    De gameplay van deel 2 was goed. Het verhaal en de karakters vond ik ongelofelijk slecht t.o.v. deel 1. Weet je wat ik de enige oprecht mooie momenten vond? De flashbacks naar Ellie en Joel.

    Gezien de hoeveelheid tijd en geld die al in de tweede multiplayer gestoken is, denk ik dat we er nog wel iets van gaan zien.
    Zowel verhaal als gameplay ben ik meer liefhebber van deel 2.Maar goed dat is een smaak ding.
    Moet wel zeggen dat ik bij elke run die game meer ben gaan waarderen.3X gespeeld en ik wil nog een run doen met die 60fps update.

    Ja als die mode/game geannuleerd zou zijn dan was de inhoud van hun Twitter bericht heel anders geweest.Ga jij het ook tof vinden als het heel erg live-service achtig gaat zijn ?

    The Last of US Part 1:Had jij die PS5 versie nou of vond jij dat niks ?
    Laatst aangepast door jeroeni : 28-05-2023 om 14:45

  19. #11369

    Standaard

    Wat de eerste Multiplayer zo goed maakt, is het minimalistische design. Geen Battle pass, live service of andere poespas. 4 tegen 4, met limited resources.

    Ik was er juist bang voor dat Factions 2 enorm groot zou worden, en daardoor de kracht van deel 1 zou verliezen. Op die manier bekeken, zou deze ontwikkeling nog wel eens positief kunnen uitpakken, als de Multiplayer uiteindelijk wel uitkomt, maar niet zo groot dat het een soort Call of Duty of Fortnite probeert te zijn. We zullen zien wat de toekomst brengt.

    Deze tweet van 2 van de devs die momenteel aan de multiplayer werken is wel interessant:

    Sammy on twitter says "I can assure you it smells great in this kitchen" and Bishai said yesterday "Everything is great, still working hard on multiplayer with a talented team" so it seems like they're still making the multiplayer project. It really sounds like they just don't know how to monetise what they've spent 4+ years making. Neil Druckman this year said they'd been working on it since before TLOU P2 and that they're excited to reveal it. Y'know, before live service was a thing. Some of the devs on twitter have referenced it over the past few months, saying it's fun and they're excited etc.

    De PS5 versie heb ik nooit gespeeld. Die van de PS3 en PS4 waren voor mij goed genoeg destijds.

    Bloodborne op de PS5 met 60 FPS daarentegen zou ik geen nee tegen zeggen. Maar dat zou wel eens een PS6 remake kunnen worden.

  20. #11370

    Standaard

    Ik denk dat Sony een bepaald idee met de multiplayer heeft waar ND geen fan van is.En dan bedoel ik het live-service gedeelte.

    Gezien ik van een kennis die PS5 versie voor een leuke prijs kan kopen wilde ik anders jou ervaring weten.Als ik vervolgens dan de PS4 versie verkoop dan kan ik een leuke deal maken.

    Bloodborne:Er gingen al geruchten over een remaster die dan naar PS5 & PC zou komen.Voor die game is alleen 60fps al een dikke winst.

  21. #11371

    Standaard

    Sony heeft meerdere digitale showcases voor dit jaar gepland staan:https://playsense.nl/543124/sony-hee...gepland-staan/

    Denk dat we er wel vanuit moeten gaan dat Spider-Man 2 de enige grote Sony titel van dit jaar gaat zijn.Gezen er veel van andere partijen te spelen zal zijn hoeft dat netuurlijk geen probleem te zijn.

    Spider-Man 2: Op mij kwamen de visuels & gameplay nog wat ruw over maar ik heb 100% vetrouwen dat Insomniac Games straks weer een topper gaat leveren.

    Microsoft gaat knallen met Starfield en Nintendo heeft zijn plannen voor het najaar nog niet bekend gemaakt.
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-05-2023 om 15:01

  22. #11372

    Standaard

    Van het weekend Jedi Survivor uitgespeeld. Er zijn post game nog wat dingen die ik heb gedaan en wil doen.
    Onder andere het verslaan van alle bounty hunters, maar door een bug, krijg ik geen nieuwe meer aangeboden.
    Hopelijk wordt dit snel met een patch opgelost.

  23. #11373

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Van het weekend Jedi Survivor uitgespeeld. Er zijn post game nog wat dingen die ik heb gedaan en wil doen.
    Onder andere het verslaan van alle bounty hunters, maar door een bug, krijg ik geen nieuwe meer aangeboden.
    Hopelijk wordt dit snel met een patch opgelost.
    Dat en nog een save bug.Daarom heb ik de game even aan de kant geschoven.

  24. #11374

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    “Ik zeg annuleren die handel! Je wil van deze Sony studio die pure SP games.”

    Speak for yourself
    Hij spreekt ook voor mij want de MP mogen ze houden, en liever een SP deel III. Verhaal was meesterlijk van deel 2 dus ze mogen wat mij betreft al hun tijd steken in een nieuwe SP en de rest laten gaan.

  25. #11375

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik denk dat Sony een bepaald idee met de multiplayer heeft waar ND geen fan van is.En dan bedoel ik het live-service gedeelte.

    Gezien ik van een kennis die PS5 versie voor een leuke prijs kan kopen wilde ik anders jou ervaring weten.Als ik vervolgens dan de PS4 versie verkoop dan kan ik een leuke deal maken.

    .
    Heb beide TLOU gespeeld, de remasterd PS4 en nu al een tijdje de PS5. De PS5 loopt soepeler en de haptick feedback is een aanvulling. Verder is HDR bij deze echt wel een pluspunt.

Pagina 455 van 484 EersteEerste ... 355405445451452453454455456457458459465 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •