Pagina 440 van 484 EersteEerste ... 340390430436437438439440441442443444450 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.976 tot 11.000 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #10976

    Standaard

    Tears Of The Kingdom News Still To Come:https://www.youtube.com/watch?v=iX2vKPAJdFA

    Nee ik had deze game sowieso niet op het PAX event verwacht.Wel denk ik ook dat Nintendo ergens in April met een Zelda-Direct komt.
    Verder valt me op dat Nintendo heel terughoudend is met deze grote game.

  2. #10977

    Standaard


    [Tears of the kingdom]

    Dit is een onderdeel van een voetuig dus dat voetuigen en onderdelelen een grote rol gaan spelen in de nieuwe Zelda lijkt me zo goed als zeker.Hoe ver Nintendo met deze mechanieken wil gaan tja dat gaan we in mei zien.


    Update van mijn 2e run:
    Breath of the wild :Ondanks een stroef begin ben ik nu bij de 1e divine beast en voel ik me wat beter in de game
    voor de duidelijkheid:Ik heb deze al eens uitgespeeld maar zonder de 1ste DLC.
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-03-2023 om 14:02

  3. #10978

  4. #10979

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Resident Evil 4 remake[PS5/PS4/Xbox/PC]

    Reviews:https://www.metacritic.com/game/play...esident-evil-4
    Al heb ik Resident Evil 4, de remake wordt een verplichte aanschaf,

  5. #10980

  6. #10981

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    FF XVI gaat een flinke game worden.

    https://www.ign.com/articles/final-f...-do-everything
    Gaat deze niet te hack/slash worden voor jou

  7. #10982

    Standaard

    XV en Kingdom Hearts zijn dat ook redelijk. Gaat mij voor belangrijk deel om het verhaal.

  8. #10983

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    XV en Kingdom Hearts zijn dat ook redelijk. Gaat mij voor belangrijk deel om het verhaal.
    Dat was idd al een erg actief combat systeem.

  9. #10984

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht

    [Tears of the kingdom]

    Dit is een onderdeel van een voetuig dus dat voetuigen en onderdelelen een grote rol gaan spelen in de nieuwe Zelda lijkt me zo goed als zeker.Hoe ver Nintendo met deze mechanieken wil gaan tja dat gaan we in mei zien.


    Update van mijn 2e run:
    Breath of the wild :Ondanks een stroef begin ben ik nu bij de 1e divine beast en voel ik me wat beter in de game
    voor de duidelijkheid:Ik heb deze al eens uitgespeeld maar zonder de 1ste DLC.

    Verschillende vervoersmiddelen, mmm we zullen zien he, ik ben blij dat je je draai weer gevonden hebt in het spel.

    De 1ste DLC is trail of the sword, al gedaan nu?

  10. #10985

    Standaard

    Star Wars Jedi Fallen Order.
    Nu maar 3.99 op Steam en voor de Deluxe Editie 4.99


  11. #10986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Verschillende vervoersmiddelen, mmm we zullen zien he, ik ben blij dat je je draai weer gevonden hebt in het spel.

    De 1ste DLC is trail of the sword, al gedaan nu?
    Doe ik pas als ik de basis game heb afgerond.Omdat ik nog veel weet vanuit de 1e run gaan de shrines lekker rap.

    Heb jij die trouwens alle trails gedaan ?
    Laatst aangepast door jeroeni : 20-03-2023 om 14:38

  12. #10987

    Standaard

    Gerucht: Next Level Games werkt aan F-Zero GX-remaster:https://gamer.nl/artikelen/nieuws/ge...o-gx-remaster/

    F-Zero GX gaf mij een adrenaline kick die ik op die manier nooit meer in games ervaren heb.

    De reden dat de Gamecube jaren voor mij deze beste waren was ook te danken aan deze game.Ik vond bv de 3D games er in het N64 tijdperk er gewoon niet uitzien.
    Zo vind ik bv Windwaker veel leuker dan Ocarina of Time.En Pikmin was ook zo nieuw in die tijd.

    Ik weet dat veel gamers een zwak hebben voor de SNES periode maar ik zat toen meer in het vinyl[Breakbeat/Techno] wereldje.In die geliefde Gamecube periode heb ik veel SNES games op de GBA ervaren.

  13. #10988

    Standaard

    F-Zero heb ik het origineel op de SNES en ook GX op de GC. Die laatste was ik niet echt goed in, mijn broertje wel. Van mij mogen ze liever een nieuw deel maken!

  14. #10989

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    F-Zero heb ik het origineel op de SNES en ook GX op de GC. Die laatste was ik niet echt goed in, mijn broertje wel. Van mij mogen ze liever een nieuw deel maken!
    Ik heb met GX ook een hoop vocht verloren hoor.
    Gezien die games nooit goed hebben verkocht denk ik dat het voor Nintendo totaal niet interessant om een nieuwe te ontwikkelen.Sony doet bv ook niets meer met Wipout dus ik denk dat dit type racer nu zo goed als dood is.

    Dat gerucht van een remaster blijft denk ook gewoon een gerucht.Na de MP remaster denken veel mensen dat Nintendo ook andere games van stal gaat halen.

    TROUWENS:Nu ik 47 ben vermoed ik dat ik een game als F-Zero niet eens meer kan spelen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 20-03-2023 om 15:51

  15. #10990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Doe ik pas als ik de basis game heb afgerond.Omdat ik nog veel weet vanuit de 1e run gaan de shrines lekker rap.

    Heb jij die trouwens alle trails gedaan ?

    Ik heb de trails al gedaan inderdaad en ik kan zeggen, het valt niet mee.
    Ik ben veel doodgegaan in die trails. Want je verliest veel hartjes als je geraakt wordt.
    Het heeft ook lang geduurd voordat ik de derde had.
    Het zijn zo'n 50 levels in 3 verschillende delen.
    De eerste is het makkelijkste.
    In ieder level begin je met niets, ook geen kleding.

    Aan te raden voordat je er aan begint, wacht tot je 28 hartjes hebt.
    Maak wel eerst veel verdedigings eten en versterkings eten aan en gebruik er een voordat je het level in gaat.
    SAVE voor dat je er in gaat.
    Ook dat je veel wapen, boog en schild slots heb. Zodat je veel wapens kan pakken.

    En de beloning die je krijgt, had wel groter mogen zijn, vind ik.


    Veel succes.

  16. #10991

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Gerucht: Next Level Games werkt aan F-Zero GX-remaster:https://gamer.nl/artikelen/nieuws/ge...o-gx-remaster/

    F-Zero GX gaf mij een adrenaline kick die ik op die manier nooit meer in games ervaren heb.

    De reden dat de Gamecube jaren voor mij deze beste waren was ook te danken aan deze game.Ik vond bv de 3D games er in het N64 tijdperk er gewoon niet uitzien.
    Zo vind ik bv Windwaker veel leuker dan Ocarina of Time.En Pikmin was ook zo nieuw in die tijd.

    Ik weet dat veel gamers een zwak hebben voor de SNES periode maar ik zat toen meer in het vinyl[Breakbeat/Techno] wereldje.In die geliefde Gamecube periode heb ik veel SNES games op de GBA ervaren.

    Ocarina of Time is veel beter op de 3DS.
    Heb je die niet gespeeld?

  17. #10992

    Standaard

    En Jeroeni hoe is dit spel?


  18. #10993

    Standaard

    Game boy poster set voor 600 zilveren munten op de Nintendo-site.


  19. #10994

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    En Jeroeni hoe is dit spel?

    Die had ik idd besteld maar ook weer meteen retour gedaan.In elk artikel kwam naar voren dat er 0 uitdaging in de game zit.

  20. #10995

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ocarina of Time is veel beter op de 3DS.
    Heb je die niet gespeeld?
    Ja op de 3DS vond ik die heel goed maar het is nooit mijn favo Zelda game geweest.Als we het over traditionele Zelda games hebben dan vind ik Skyward Sword & Windwaker beter.

    Kijk Ocraina of Time heeft met zijn 3D structuur heel veel impact gemaakt ten tijden van de N64 dus ik snap dat veel gamers een zwak voor die titel hebben.

  21. #10996

    Standaard

    Zelda producer doet interessante uitspraak over Tears of the Kingdom

    Tijdens de Famitsu Game Awards kreeg Aonuma de prijs uitgereikt voor Most Anticipated Game. Uiteraard werd hem ook gevraagd naar Tears of the Kingdom en hij liet optekenen:

    quote:
    "In het vervolg, Tears of the Kingdom, zal de vrije fantasie van de speler bovendien worden gevuld met nieuwe gameplay die veranderingen in de gamewereld teweeg zal brengen."
    Op welke veranderingen hij precies doelt werd niet aangegeven, wel voegt Aonuma nog toe dat hij hoopt dat iedereen aangenaam verrast zal zijn door de veranderingen en plezier zullen halen uit het verkennen van Hyrule die zich in een onbekende staat begeeft.

    Bron;Gamed.nl

  22. #10997

    Standaard

    Ben super benieuwd.

    Stel dat die zwevende eilanden uit de [bekende] map los komen dat zou die bekende map totaal veranderen.Op basis van de 1e trailer kan het ook nog zo zijn dat je bepaalde stukken met Zelda speelt.
    Dit vind ik wel apart:Nintendo zegt nergens in hun marketing dat het beter is om eerst Breath of the wild te spelen.

    UPDATE
    Tears of the Kingdom Story & Gameplay Leak?!:https://www.youtube.com/watch?v=WbfmgvJznN4

    Zelf kan ik het niet laten om niet te lezen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-03-2023 om 10:19

  23. #10998

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Mijn favo Switch spel lol moet je dat echt vragen.. mmm laat me denken.

    1 Breath of The Wild DUHH!
    2 Mario Oddessey.
    3 Link's Awakening.
    4 Kirby en de vergeten wereld.
    5 Yoshi's crafted World


    Je zie ik ben meer voor de platformgames.

    Ik heb Metroid games nog nooit gespeeld, leen me die een keer
    Sorry ik zie deze post nu pas.

    Probeer de Metroid Dread demo die staat in de eShop.Metroid is in wezen een mix tussen Mario & Zelda qua gameplay.[Metroid is ook van Nintendo zelf]

    Tip:Zet je volume lekker open want Dread heeft een super vet sound design
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-03-2023 om 16:50

  24. #10999

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Al heb ik Resident Evil 4, de remake wordt een verplichte aanschaf,
    Ik als RE liefhebber laat deze remake langs me heen gaan.De te realistische stijl werkt voor mij op een of andere manier niet.

  25. #11000

Pagina 440 van 484 EersteEerste ... 340390430436437438439440441442443444450 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •