Pagina 432 van 484 EersteEerste ... 332382422428429430431432433434435436442482 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.776 tot 10.800 van 12087 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #10776

    Standaard

    Ik speel momenteel de eerste Ori op de Switch, best pittig.

  2. #10777

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik speel momenteel de eerste Ori op de Switch, best pittig.
    Ja dat is hij zeker.Speelt & ziet er geweldig uit op de Switch.

    Als jij Metroid Dread[ook MetroidVania] heb gespeeld dan haal je hier het einde ook wel.

  3. #10778

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ja dat is hij zeker.Speelt & ziet er geweldig uit op de Switch.

    Als jij Metroid Dread[ook MetroidVania] heb gespeeld dan haal je hier het einde ook wel.
    Ja, was de eerste game die ik op de Switch speelde.

  4. #10779

    Standaard

    Playstation VR2 Preview:https://tweakers.net/reviews/10792/a...it-moment.html

    Voor de Playstation VR liefhebber ziet het er positief uit de komende tijd.Als je ziet wat heel deze grap kost ja dan mag dat eigenlijk ook wel.
    Ik word zelf van deze techniek misselijk dus ik zou het ook nooit kopen met een vriendelijk prijskaartje.

  5. #10780

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ja, was de eerste game die ik op de Switch speelde.
    Die was heel goed maar ik heb de Ori games wel iets hoger zitten.Beide game hebben een prachtige soundtrack!
    Ori 2 is trouwens iets minder moeilijk.

    Gareth Coker: Deze gast deed ook Halo:Infinite & Immortals Fenyx Rising.

  6. #10781

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Die was heel goed maar ik heb de Ori games wel iets hoger zitten.Beide game hebben een prachtige soundtrack!
    Ori 2 is trouwens iets minder moeilijk.

    Gareth Coker: Deze gast deed ook Halo:Infinite & Immortals Fenyx Rising.
    Soundtrack is inderdaad goed, zat ook als downloadcode bij de Ori collectie.

  7. #10782

    Standaard

    Xbox Showcase lijkt aanstaande:https://www.gamed.nl/view/144658

    UPDATE
    Er gaan nu geruchten dat Starfield niet in de show zit.

    UPDATE
    https://playsense.nl/526439/xbox-sho...moeten-vinden/

    Ik voel gewoon dat Starfield de eerste helft van dit jaar niet gaat halen.Als Forza Motorsport 8 en Redfall in de eerste helft van dit jaar komen is het voor mij prima.

    En ik moet zeggen dat ook wel erg benieuwd ben naar Forza Motorsport 8[circuit racer]
    De studio heeft best lang gewerkt aan nieuwe race physics.
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-01-2023 om 11:42

  8. #10783

    Standaard

    Headmaster Black's Legacy | Hogwarts Legacy (Simon Pegg Reveal):https://www.youtube.com/watch?v=PrnvjNU4IwY

    Ik moet bij deze game ook meestal aan Fable denken waar Pegg[Fable3] ook in zat.Sowieso geeft deze game mij dat Fable & Zelda gevoel.

    Ik zit nu heel erg in twijdel of ik deze maand voor Dead Space ga of deze in februari.

  9. #10784

  10. #10785

    Standaard

    Hogwarts Legacy: Op de PS5 & Xbox Series X/S is er een 30fps en 60fps mode.

    Zijn er hier al mensen die voor die early access versie gaan ?

    Zelf wacht ik de reviews af.Ik vemoed dat de ontwikkelaar bij WB genoeg tijd en geld heeft gekregen voor dit project.
    Omdat de game natuurlijk voor een groot publiek is gemaakt denk ik dat hij best makkelijk is maar dat hoeft in dit geval denk geen groot minpunt te zijn.Ik denk dat mensen dit willen spelen om in die toffe wereld te zijn en dat is belangrijk.

    Al vaker hier gezegd: Bij mij is de titel de laaste weken erg gaan groeien.

  11. #10786

    Standaard

    Same here, wacht de recensies af.

  12. #10787

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Same here, wacht de recensies af.
    Heb je ook nog een soort van twijfel ?

    Op het web zijn nog geen stukken te vinden waar men hands-on/preview met de game is gegaan en dat zit me een beetje tegen.Misschien dat WB op dat gebied deze maand nog iets doet
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-01-2023 om 16:08

  13. #10788

    Standaard

    Zeker. Er zijn teveel goeie games om middelmatige of slechte games te gaan spelen. Pre-orders plaats ik meestal alleen voor series die zich al bewezen hebben.

  14. #10789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Zeker. Er zijn teveel goeie games om middelmatige of slechte games te gaan spelen. Pre-orders plaats ik meestal alleen voor series die zich al bewezen hebben.
    Ja ik durf hem ook nog niet blind te kopen hoor.

    Ben zelf een beetje bang voor het het Assassins Creed syndroom.Dat is een grote wereld waar alles voorgekauwd word.[Ja sorry maar daar heeft de serie last van]

  15. #10790

    Standaard

    Dead Space Remake bevat NewGame+ mode: https://playsense.nl/5267...evat-new-game-plus-modus/

    Fijn om te weten dat deze game dat meteen heeft.Geizen ik Survival horror games vaak opnieuw speel is dit natuurlijk een must-have feature.

    Vandaag zag ik een item dat de game tot 120 FPS gaat + Ray Tracing.

    Ook las ik ergens dan ze de map hebben versimpeld tov de 3D map uit de 2008 versie.


    Net als bij
    Hogwarts Legacy wil ik de reviews afwachten.Wel moet ik zeggen dat ik me bij deze game iets meer comfortabel voel.
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-01-2023 om 18:45

  16. #10791

    Standaard

    Is het al bekend wanneer er reviews komen van Hogwarts? Ik weet niet of ik me in kan houden om ‘m blind op dag 1 te kopen…

  17. #10792

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Is het al bekend wanneer er reviews komen van Hogwarts? Ik weet niet of ik me in kan houden om ‘m blind op dag 1 te kopen…
    Zo ver ik op het web kan zien is dat nog niet bekend.Ik gok een dag of twee voor de release.

    Zijn best al wat lui hier in dit topic die op deze game zitten te wachten valt me op.

  18. #10793

  19. #10794

  20. #10795

    Standaard

    Dead Space 2 Remake [PS5/Series X/S/PC]


    EA Motive over zijn Dead Space-remake Interview met technical director David Robillard: https://tweakers.net/reviews/10740/e...ce-remake.html

    [Re 27 Jan]

  21. #10796

    Standaard

    Ik had de “Pro” PS5 controller en VR headset besteld en de controller wordt volgende week geleverd. Helaas beiden toch geannuleerd, want het is zo’n 800 euro en het leven is de laatste tijd al duur genoeg.

    Jammer, maar soms moet je prioriteiten stellen.

  22. #10797

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Ik had de “Pro” PS5 controller en VR headset besteld en de controller wordt volgende week geleverd. Helaas beiden toch geannuleerd, want het is zo’n 800 euro en het leven is de laatste tijd al duur genoeg.

    Jammer, maar soms moet je prioriteiten stellen.
    Heel goed.Het leven is op moment idd heel duur.

    Ik wil me focussen op een platform en daarom heb ik laatst mijn PS5 & Switch verkocht.Ik heb anders veel te veel de neiging om voor alle platformen iets te kopen dus houd ik het lekker bij de Xbox Series X.

  23. #10798

    Standaard

    Crystal Dynamics wil nieuwe Tomb Raider blijkbaar nog dit jaar onthullen: https://pu.nl/artikelen/nachtwacht/c...nog-onthullen/

  24. #10799

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Heel goed.Het leven is op moment idd heel duur.

    Ik wil me focussen op een platform en daarom heb ik laatst mijn PS5 & Switch verkocht.Ik heb anders veel te veel de neiging om voor alle platformen iets te kopen dus houd ik het lekker bij de Xbox Series X.
    En dat vlak voor de release van een nieuwe Zelda.

  25. #10800

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    En dat vlak voor de release van een nieuwe Zelda.
    Ja.God of War & Final Fantasy vind ik ook vet en laat ik nu ook aan me voorbij gaan.
    Als ik voor mezelf op de lange termijn kijk en ben ik het beste af met de Series X.Ja het duurt lang maar die exlusieve Microsoft games die gaan er nu toch echt aan komen.

    Resident Evil 4 remake[die is dan wel multiplatform] & Starfield zijn de games waar ik het meest zin in heb.

    Tuurlijk blijf ik een Zelda liefhebber.

    Toch een hoop vragen:
    Gaat hij die datum wel halen ?
    Gaat de game fatsoenlijk op de oude Switch hardware draaien [Bayonetta 3 liet mij zien dat de Switch aan zijn einde is]
    Komen de dungeons terug ?
    Bij de Zelda serie voet het toch een beetje vreemd dat er een vevolg komt op een bestaande game in de serie.

    De Zelda games heb ik nog hoor.
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-01-2023 om 16:49

Pagina 432 van 484 EersteEerste ... 332382422428429430431432433434435436442482 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •