Pagina 331 van 484 EersteEerste ... 231281321327328329330331332333334335341381431 ... LaatsteLaatste
De resultaten 8.251 tot 8.275 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #8251

    Standaard

    Microsoft heeft bekend gemaakt dat het Microsoft Studios voortaan zal hernoemen naar Xbox Game Studios. Deze bestaat uit 13 ontwikkel teams.

    De helft hiervan is in 2018 nieuw gekocht door Microsoft:
    - 343 Industries
    - The Coalition
    - Compulsion Games
    - The Initiative
    - inXile Entertainment
    - Minecraft
    - Ninja Theory
    - Obsidian Entertainment
    - Playground Games
    - Rare
    - Turn 10 Studios
    - Undead Labs
    - Global Publishing Group

    Met deze studios moet het met de volgende Xbox console stukken beter gaan.Microsoft is dus met van alles bezig maar dat het resultaat daarvan ga je denk pas over 2 jaar echt zien qua games.

    Dit jaar heeft Microsoft nog wel Gears 5 & Ori and the Will of the Wisps op het programma staan.

    Voor Sony zal het de volgende generatie niet zo makkelijk als nu gaan ben ik bang.

    Laatst aangepast door jeroeni : 06-02-2019 om 21:33

  2. #8252

    Standaard

    TIP: Devil May Cry 5 demo nu ook op PSN.

  3. #8253

  4. #8254

    Standaard

    @madonnafreak: Wat vind je van KH3 & Resident Evil 2 ?

  5. #8255

    Standaard

    @jeroeni.. RE2 is fantastisch zo'n mooie remake en erg eng af en toe :P
    KH3 heb ik nog niet kunnen spelen ben namelijk ziek geweest..
    En heb al 5 dagen niet gespeeld, voel me nu een stuk beter dus morgen maar eens kijekn naar Kingdom Hearts 3

  6. #8256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    @jeroeni.. RE2 is fantastisch zo'n mooie remake en erg eng af en toe :P
    KH3 heb ik nog niet kunnen spelen ben namelijk ziek geweest..
    En heb al 5 dagen niet gespeeld, voel me nu een stuk beter dus morgen maar eens kijekn naar Kingdom Hearts 3
    Beterschap.

  7. #8257

    Standaard

    Indrukwekkend wat KH3 aan content & mechanics in zich heeft.

  8. #8258

    Standaard

    Alien Isolation geplatinummed. Goede game, maar er had meer in gezeten. De stealth mechanics waren maar zozo, en het was tof geweest om bijvoorbeeld androids te kunnen hacken. En de Alien was eigenlijk vooral irritant.

    Nu begonnen aan Prey. Bizarre game, in de goede zin van het woord.

  9. #8259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Alien Isolation geplatinummed. Goede game, maar er had meer in gezeten. De stealth mechanics waren maar zozo, en het was tof geweest om bijvoorbeeld androids te kunnen hacken. En de Alien was eigenlijk vooral irritant.

    Nu begonnen aan Prey. Bizarre game, in de goede zin van het woord.
    TIP: Maak zo snel het kan je inventory groter.Turrets waren trouwens mijn beste vriend.

  10. #8260

  11. #8261

    Standaard

    Yup, inventory al vergroot, eerste Turrets ook gerepaired.

    Toffe game.

  12. #8262

  13. #8263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    link's awakening[Gameboy] krijgt een remake:https://www.youtube.com/watch?v=3z5gdENXus4 Wat een geweldig stijltje.

    Zal morgen de volledige N-Direct posten.

    UPDATE
    Nintendo-Direct:https://www.youtube.com/watch?v=sKA_X-LukQk

    Mijn hoogtepunten:
    - Zelda
    - Mario Maker 2 [Gaaf dat deze nu de assets uit Super Mario 3D World heeft]
    - Fire Emblem
    - Marvel Ultimate Alliance 3
    - Astral Chain [PlatinumGames]
    - Demon X Machina [demo in de store]
    - Yoshi [demo in de store]

    Nintendo brengt Mario Maker 2 & Fire Emblem deze zomer uit.

    Dit was een goede Direct !
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-02-2019 om 08:07

  14. #8264

    Standaard

    Ik word weer erg verwend door Nintendo..

    The Legend of Zelda Link's Awakening komt naar de switch...


  15. #8265

    Standaard

    Had op mijn X nog tegoed dus ik ga voor digitaal.[gratis Metro 2033]



    Ben benieuwd morgen.

    Wat een naar desolaat gevoel geeft de game.Kon het niet laten om het eerste uurtje te checken.
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-02-2019 om 01:13

  16. #8266

    Standaard

    Metro Exodus [PS4/XO/PC]

    DF kijkt naar de console versies:https://www.youtube.com/watch?v=MW0l-bS2Upo

    Op andere sites lees ik dat de One X versie op moment zelfs beter is dan de PC versie.Als je ziet hoe mooi de game is dan is het niet gek dat de hardware er flink aan moet trekken.

    Tuurlijk kom ik op de One X af en toe ook een bug tegen maar dit product is dan ook niet van een grote AAA Sony studio.

  17. #8267

    Standaard

    Ik heb zelden een game gespeeld die zo mooi in het donker is.

    UPDATE
    DF lijkt naar de PC versie van Metro:https://www.youtube.com/watch?v=eiQv32imK2g

    Om Metro Exodus 4k/60fps te spelen ben je als je vanaf 0 moet beginnen gewoon 25 Euro kwijt.Ik speel hem native-4K/30fps op een One X.
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-02-2019 om 17:27

  18. #8268

    Standaard

    Zijn hier nog meer mensen die Metro Exodus op de One X spelen ?
    Veel mensen hebben blijbaar vastlopers en andere technische mankementen met de game.

    Op een paar bugs na heb ik hier een soepele ervaring.

    Al is er altijd een groep gamers waarvoor dit type game niet bestemd is.

  19. #8269

    Standaard

    Sony gaat zich op de PS5 meer bezig houden met multiplayer games: https://www.psx-sense.nl/348911/sony...mes-op-de-ps5/

    Het zijn nou net de SP game waarmee Sony nu zoveel succes heeft.Zeg anders gewoon dat je een game wil waar je lang op kan teren zoals bv dat verschrikkelijke Fortnite.

    Ze gaan dingen verzinnen met de hoop straks nog meer succes te boeken maar die houding gaat ze nog wel tegen werken ben ik bang.






    Laatst aangepast door jeroeni : 18-02-2019 om 13:54

  20. #8270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Sony gaat zich op de PS5 meer bezig houden met multiplayer games: https://www.psx-sense.nl/348911/sony...mes-op-de-ps5/

    Het zijn nou net de SP game waarmee Sony nu zoveel succes heeft.Zeg anders gewoon dat je een game wil waar je lang op kan teren zoals bv dat verschrikkelijke Fortnite.
    Ze gaan dingen verzinnen met de hoop straks nog meer succes te boeken maar die houding gaat ze nog wel tegen werken ben ik bang.


    Zolang ze ook maar pareltjes als God of War, Horizon: Zero Dawn en (laten we hopen) Last of Us: Part II blijven uitbrengen, vind ik het best

    Nog erg aan het genieten van Kingdom Hearts III, nog even de treasures en lucky emblems in Arendelle verzamelen en dan door naar the Caribbean.

  21. #8271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Zolang ze ook maar pareltjes als God of War, Horizon: Zero Dawn en (laten we hopen) Last of Us: Part II blijven uitbrengen, vind ik het best

    Nog erg aan het genieten van Kingdom Hearts III, nog even de treasures en lucky emblems in Arendelle verzamelen en dan door naar the Caribbean.[/FONT][/FONT]
    Die games ga je op de PS5 nog steeds krijgen maar wel in mindere mate denk ik.Zo denk ik dat ze op moment bezig zijn met de ontwikkeling van een nieuwe multiplayer franchise.

    Gisteren de eindbaas gedaan die toch behoorlijk pittig was.Voor de platinum trophy moet ik nog wel wat dingen doen.

  22. #8272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Gisteren de eindbaas gedaan die toch behoorlijk pittig was.Voor de platinum trophy moet ik nog wel wat dingen doen.
    Ben benieuwd, tot nu toe weinig moeite om op Proud door de werelden heen te komen.

  23. #8273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ben benieuwd, tot nu toe weinig moeite om op Proud door de werelden heen te komen.
    Het is nou ook weer niet zo'n Dark Souls achtige baas waar je 30x dood gaat voor je hem hebt.Speel hem ook op Proud en voor het grote deel is de game te makkelijk ja.

  24. #8274

    Standaard

    Metro Exodus E3 vs Retail:https://www.youtube.com/watch?v=5jlG3ijSLLo

    Netjes dat hier nauwelijks sprake is van een downgrade.Dat de E3 build op een PC draaide kan niet echt een verrassing zijn.

  25. #8275

    Standaard

    Reggie [Nintendo] treed af als president:http://www.n1ntendo.nl/article/56300...ndo-of-america

    Heb het altijd een sympathieke kerel gevonden.

Pagina 331 van 484 EersteEerste ... 231281321327328329330331332333334335341381431 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •