Pagina 361 van 484 EersteEerste ... 261311351357358359360361362363364365371411461 ... LaatsteLaatste
De resultaten 9.001 tot 9.025 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #9001

  2. #9002

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Hoewel ik eigenlijk (tot nu) nooit reageer in dit topic, kijk ik wel dagelijks en wil jeroeni bedanken voor de moeite die hij (zij?) neemt om zo vaak een bericht te posten .
    De laatste keer dat ik een game gespeeld heb was tijdens de Amerikaanse Burgeroorlog, maar blijf het interessant vinden wat er in de game-wereld gebeurt.
    Tof om weer een recensie van de PU te lezen, maar weet gelijk weer waarom ik ongeveer 15 jaar geleden mijn abonnement heb opgezegd. De recensie komt over als iemand die heel hard in je gezicht staat te schreeuwen hoe f*ing geweldig een game is, maar totaal niet kan beschrijven waarom eigenlijk. Beetje of een 10-jarige het artikel geschreven heeft.
    Enfin, als het kan zou ik graag van jeroeni willen weten wat er nou zo tof aan de nieuwe Doom is/lijkt? Zou het leuk vinden als iemand mij enthousiast zou kunnen krijgen voor de game .

    @jeroeni: Keep up the good work!

  3. #9003

    Standaard

    Geen backwards compatibility voor spellen van de PS3 of ouder of de PS5, als ik het zo zie.

    Vind ik verrassend.

  4. #9004

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Hoewel ik eigenlijk (tot nu) nooit reageer in dit topic, kijk ik wel dagelijks en wil jeroeni bedanken voor de moeite die hij (zij?) neemt om zo vaak een bericht te posten .
    De laatste keer dat ik een game gespeeld heb was tijdens de Amerikaanse Burgeroorlog, maar blijf het interessant vinden wat er in de game-wereld gebeurt.
    Tof om weer een recensie van de PU te lezen, maar weet gelijk weer waarom ik ongeveer 15 jaar geleden mijn abonnement heb opgezegd. De recensie komt over als iemand die heel hard in je gezicht staat te schreeuwen hoe f*ing geweldig een game is, maar totaal niet kan beschrijven waarom eigenlijk. Beetje of een 10-jarige het artikel geschreven heeft.
    Enfin, als het kan zou ik graag van jeroeni willen weten wat er nou zo tof aan de nieuwe Doom is/lijkt? Zou het leuk vinden als iemand mij enthousiast zou kunnen krijgen voor de game .

    @jeroeni: Keep up the good work!
    Graag gedaan.

    De Tweakers review is er nog niet.

    Ja de ADHD energie die Samuel[PU] in zijn reviews stopt kan misschien een beetje kinderachtig overkomen.Toch weet ik op basis van al zijn voorgaande reviews dat hij wel degelijk verstand van zaken heeft.

    Psx-sense:https://www.psx-sense.nl/391116/review-doom-eternal/

    Als ik van de week zelf met de game aan de gang kan dan laat ik natuurlijk weten hoe ik de nieuwe DOOM ervaar.

    Zal toch wat dingen noemen die anders zijn tov DOOM 2016:
    - Vijanden vragen om een meer tactische aanpak.
    - Tactische aanpak komt terug in het health & munitie systeem
    - Er zit een dash-move in
    - Super Shotgun met grapple hook is misschien wel het leukste wapen
    - Veel variatie in grote levels
    - Platform achtige levels
    - Veel meer puzzelen dan DOOM 2016
    - Enz

    Op basis van wat ik weet is het zoveel meer dan een simpel vervolg op DOOM 2016.

    TIP:Youtube staat op moment vol met content.Het is echt geweldig om de game in beweging te zien.
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-03-2020 om 21:30

  5. #9005

  6. #9006

    Standaard

    Bizar dat mensen zich zo druk maken over de “saaiheid” van deze presentatie. Het was bekend dat dit over specs zou gaan.

    Mensen maken zichzelf wijs dat er iets heel bijzonders gepresenteerd gaat worden en zijn dan teleurgesteld dat hun fantasieën niet de waarheid worden

  7. #9007

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Graag gedaan.

    Als ik van de week zelf met de game aan de gang kan dan laat ik natuurlijk weten hoe ik de nieuwe DOOM ervaar.

    Zal toch wat dingen noemen die anders zijn tov DOOM 2016:
    - Vijanden vragen om een meer tactische aanpak.
    - Tactische aanpak komt terug in het health & munitie systeem
    - Er zit een dash-move in
    - Super Shotgun met grapple hook is misschien wel het leukste wapen
    - Veel variatie in grote levels
    - Platform achtige levels
    - Veel meer puzzelen dan DOOM 2016
    - Enz

    Op basis van wat ik weet is het zoveel meer dan een simpel vervolg op DOOM 2016.

    TIP:Youtube staat op moment vol met content.Het is echt geweldig om de game in beweging te zien.
    Bedankt voor je reactie. Ben erg benieuwd wat je er van vindt. Vooral ook waarom, want hoewel die punten die je aanhaalt best interessant zijn, zegt het mij niets waarom de game het spelen waard is. Ik denk dan: "Maar dat hebben toch (bijna) alle schietspellen?" Ik kom nu misschien als zeurderig over, maar zo bedoel ik het absoluut niet. Wil gewoon graag een wat meer doordachte mening lezen . De filmpjes doen mij nogal denken aan een soort kruising tussen Quake/Unreal Tournament meets Serious Sam, maar ik lees graag of ik het mis heb.

  8. #9008

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Bedankt voor je reactie. Ben erg benieuwd wat je er van vindt. Vooral ook waarom, want hoewel die punten die je aanhaalt best interessant zijn, zegt het mij niets waarom de game het spelen waard is. Ik denk dan: "Maar dat hebben toch (bijna) alle schietspellen?" Ik kom nu misschien als zeurderig over, maar zo bedoel ik het absoluut niet. Wil gewoon graag een wat meer doordachte mening lezen . De filmpjes doen mij nogal denken aan een soort kruising tussen Quake/Unreal Tournament meets Serious Sam, maar ik lees graag of ik het mis heb.
    Dat laatste wat je zegt is in wezen ook wat het is.Heb je DOOM 2016 gespeeld ?
    Het ding is dat DOOM:Eternal ondanks zijn tactische laagje gewoon wel een fun shooter blijft.

    ______________________________________
    Resident Evil 3 remake demo staat online.

    UPDATE
    Indruk demo:Hoewel ik fan van de RE2 remake ben heeft deze demo me nog niet overtuigd.
    Het ding is dat het als horror game gewoon niet eng is en als horror/actie game niets bijzonders is.
    Laatst aangepast door jeroeni : 19-03-2020 om 11:07

  9. #9009

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Bizar dat mensen zich zo druk maken over de “saaiheid” van deze presentatie. Het was bekend dat dit over specs zou gaan.

    Mensen maken zichzelf wijs dat er iets heel bijzonders gepresenteerd gaat worden en zijn dan teleurgesteld dat hun fantasieën niet de waarheid worden
    Idd. Je hebt helemaal gelijk. Het zegt veel meer over deze personen. Als ze zich gamers noemen, vind ik dat echt triest.
    De presentatie was gewoon prima. Want is het juist gemaakt voor de Game Developers Conference
    Op de website van GDC staat:
    GDC is the game industry's premier professional event, championing game developers and the advancement of their craft.
    Duidelijk toch.

  10. #9010

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    PS5 minder krachtig dan Xbox Series X:https://www.psx-sense.nl/391247/play...xbox-series-x/
    Ach het even om het even. De games zijn imho veel belangrijker. Wel jammer dat de backwards compatibility van de PS5 alleen de PS4 ondersteunt.
    Ondanks dat er ook de PSNow optie is voor PS2 en PS3 games, vind ik dat Microsoft op backwards compatibility gebied veel beter aanpakt.

  11. #9011

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Ach het even om het even. De games zijn imho veel belangrijker. Wel jammer dat de backwards compatibility van de PS5 alleen de PS4 ondersteunt.
    Ondanks dat er ook de PSNow optie is voor PS2 en PS3 games, vind ik dat Microsoft op backwards compatibility gebied veel beter aanpakt.
    Voor mij geld ook dat alles draait om de games.

    De reden dat er best we een grote kans is dat ik voor de nieuwe Xbox ga is omdat Microsoft voor mij persoonlijk meer toffe IP's heeft .Dat dat op de Xbox One niet tot uiting kwam komt omdat er in de begin periode intern veel mis was bij hun game afdeling.

    Zowel Microsoft als Sony moeten hun next-gen games nog tonen dus we gaan het zien.

    Zal voor de grap wat de toffe IP's van Microsoft noemen:
    - Halo
    - Fable
    - Hellblade
    - Microsoft Flight Simulator
    - Alles van Rare
    - Forza Motorsport + Horizon
    - Minecraft:Minecraft Dungeons heb ik hoog op mijn lijstje staan.
    - Gears [die koek is denk wel op]
    En ze hebben een hoop nieuwe studio's gekocht waarvan niemand nog weet waar die precies aan werken.

    Deze titel gaat wel al gebruik maken van de Xbox Series X power:https://www.youtube.com/watch?v=cwgnU_04fsU Kunnen we voor nu nog weinig mee maar toch.
    Laatst aangepast door jeroeni : 19-03-2020 om 12:08

  12. #9012

    Standaard

    Fysieke versie van de Final Fantasy remake komt iets later:https://www.gamed.nl/view/137810

    Dan moet je als FF fan wel heel sterk in je schoenen staan om daar op te wachten en niet voor de digital versie gaan.

  13. #9013

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Hoop dat ze ook games laten zien dan alleen tech praat.
    Het was alleen tech praat
    Laatst aangepast door Driekus : 19-03-2020 om 15:31

  14. #9014

    Standaard

    Sony onthult specificaties PlayStation 5

    https://www.gamed.nl/view/137808

  15. #9015

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    PS5 minder krachtig dan Xbox Series X:https://www.psx-sense.nl/391247/play...xbox-series-x/
    Playstation 4 pro staat er niet bij jammer

  16. #9016

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Fysieke versie van de Final Fantasy remake komt iets later:https://www.gamed.nl/view/137810

    Dan moet je als FF fan wel heel sterk in je schoenen staan om daar op te wachten en niet voor de digital versie gaan.
    Zeker niet. Ik wacht rustig op mijn limited edition. Hoop wel dat de winkels tegen die tijd nog open zijn, want daar wordt ie naartoe gestuurd.
    Is het ook weer korter wachten op deel 2

  17. #9017

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Zeker niet. Ik wacht rustig op mijn limited edition. Hoop wel dat de winkels tegen die tijd nog open zijn, want daar wordt ie naartoe gestuurd.
    Is het ook weer korter wachten op deel 2
    Dan is het idd korter ja.

    Gezien ik nog wel vol in de nieuwe DOOM zal zitten ga ik hem ook niet bij release halen.Heb sowieso met m'n zelf afgesproken dat ik minder games ga kopen.

  18. #9018

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Bizar dat mensen zich zo druk maken over de “saaiheid” van deze presentatie. Het was bekend dat dit over specs zou gaan.

    Mensen maken zichzelf wijs dat er iets heel bijzonders gepresenteerd gaat worden en zijn dan teleurgesteld dat hun fantasieën niet de waarheid worden
    De reacties zijn niet mis richting Sony.Ach dat gaat straks een fijne next-gen strijd worden.

    Weet niet of je deze video al hebt gezien:https://www.youtube.com/watch?v=4cmclCjS5jg

  19. #9019

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    De reacties zijn niet mis richting Sony.Ach dat gaat straks een fijne next-gen strijd worden.

    Weet niet of je deze video al hebt gezien:https://www.youtube.com/watch?v=4cmclCjS5jg
    Het is voor mij volkomen duidelijk om voor een PS5 te gaan, i.p.v. Xbox. Ik heb geen behoefte aan 2 consoles (speel momenteel al veel te weinig op 1 console...), de exclusives van PS zijn veel beter dan die van Xbox w.m.b. en qua prestaties zullen ze ongeveer gelijk zijn (als je voor de echt goede prestaties gaat, koop je een PC).

    Dus ik zit eigenlijk alleen nog maar op de prijs en releasedatum te wachten.

  20. #9020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Het is voor mij volkomen duidelijk om voor een PS5 te gaan, i.p.v. Xbox. Ik heb geen behoefte aan 2 consoles (speel momenteel al veel te weinig op 1 console...), de exclusives van PS zijn veel beter dan die van Xbox w.m.b. en qua prestaties zullen ze ongeveer gelijk zijn (als je voor de echt goede prestaties gaat, koop je een PC).

    Dus ik zit eigenlijk alleen nog maar op de prijs en releasedatum te wachten.
    Ik ga de volgende ronde ook voor een console.Zeker nu met het virus zullen ze over de datum nog niet uit zijn.

  21. #9021

    Standaard

    DOOM:Eternal [PS4/XO/PC/Switch/Stadia]

    Eerst uurtje DOOM:
    Wauw wat een game ! Heel gaaf om tegen de Arachnotron te vechten.

    UPDATE
    Tweakers review:https://tweakers.net/reviews/7750/do...-geslaagd.html
    Laatst aangepast door jeroeni : 20-03-2020 om 07:39

  22. #9022

    Standaard

    Onverwacht een week vrij door de Corona crisis.

    Begint nu toch wel te jeuken om DOOM Eternal maar te kopen.

  23. #9023

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Onverwacht een week vrij door de Corona crisis.

    Begint nu toch wel te jeuken om DOOM Eternal maar te kopen.
    Gun jezelf een lol en doe het Marcccc.

    Tuurlijk blijft het virus ook achter in mijn hoofd spelen maar de afleiding heb je nodig.De game is echt geweldig !

  24. #9024
    Laatst aangepast door jeroeni : 21-03-2020 om 21:29

  25. #9025

    Standaard

    Ik ben intussen aan Doom Eternal begonnen.

    Op Ultra-violence en dat is best pittig.

    De laadtijden op de PS4 zijn wel behoorlijk lang, terwijl ik PC streams heb gezien waarbij de laadtijd na een dood bijna 0 is. Hopen dat de SSD van de PS5 inderdaad zo snel is als in het techpraatje werd vermeld.

Pagina 361 van 484 EersteEerste ... 261311351357358359360361362363364365371411461 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •