Pagina 423 van 484 EersteEerste ... 323373413419420421422423424425426427433473 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.551 tot 10.575 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #10551

    Standaard

    Heb me ook altijd goed vermaakt met de Pikmin games, zelfs die voor de 3DS.

  2. #10552

    Standaard

    Pikmin 3 heb ik toen als gratis download gekregen op de WiiU.
    Ik weet niet meer waarvoor eigenlijk.
    Maar het was/is een leuk spel.

  3. #10553

    Standaard

    Ten tijden van deel 1 kwamen er wat kennissen over de vloer en die zouden het op basis van naam en hoesje nooit kopen[moet je sowieso nooit doen] maar toen ik ze de gameplay liet zien vonden ze het wel te gek.En ineens vinden ze het stijltje naast de gameplay dan ook heel tof.

    Net als een Pikmin heeft het even tijd nodig om te groeien.

  4. #10554

    Standaard

    EA en Koei Tecmo laten eerste beelden van Wild Hearts zien:https://playsense.nl/513863/ea-en-ko...d-hearts-zien/

    Wat apart dat EA een deal heeft met echte Japanse ontwikelaar.Dit lijkt een soort van Monster Hunter game te gaan worden.

    [Re 17 feb]

  5. #10555

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Welke najaars game bezorgd jullie een hype gevoel ?
    A Plague Tale: Requiem & God of War Ragnarok.
    Er komt nog een Winters Expansion voor RE8, benieuwd wat dat gaat worden.
    Minder hyped voor Gotham Knights geworden. Toch geen pre-order gedaan, ik wacht het af.

    Eerlijk gezegd vind ik het najaars aanbod van 2022 erg karig.
    Zo had ook graag Starfield en Skull and Bones willen gaan vermelden. Zit er niet in.
    Hopelijk wordt 2023 een betere gamejaar, want 2022 valt (met een paar uizonderingen) flink tegen.

  6. #10556

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    A Plague Tale: Requiem & God of War Ragnarok.
    Er komt nog een Winters Expansion voor RE8, benieuwd wat dat gaat worden.
    Minder hyped voor Gotham Knights geworden. Toch geen pre-order gedaan, ik wacht het af.

    Eerlijk gezegd vind ik het najaars aanbod van 2022 erg karig.
    Zo had ook graag Starfield en Skull and Bones willen gaan vermelden. Zit er niet in.
    Hopelijk wordt 2023 een betere gamejaar, want 2022 valt (met een paar uizonderingen) flink tegen.
    Met die games die je noemt ben je toch mooi een tijd mee bezig.

    Zelf koop ik dit najaar vanaf dit moment nog twee games en dan is het mooi geweest voor dit jaar.Ik kan en wil ook niet meer alles kopen wat ik op het eerste gezicht interessant vind.

  7. #10557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Met die games die je noemt ben je toch mooi een tijd mee bezig.
    Gelukkig wel ja. Want de jaarleijkse releases zoals de Fifas en Call of Duties loop ik niet meer warm van. Dat soort games zijn meer de fillers van het jaar geworden. Legt geen zoden aan de dijk imho.

  8. #10558

    Standaard

    NieR:Automata The End of YoRHa Edition] Nintendo Switch OLED handheld footage:https://www.youtube.com/watch?v=IM0fN7iPaFc

    Deze Switch versie ziet er erg goed uit!

    [Re 6 okt]

  9. #10559

    Standaard

    Ik ben weer Assassin's Creed 2 aan het spelen, man dan zie je pas hoe alles is veranderd in het gamen.
    Het verschil in graphics is groot zeg.
    Maar wel weer leuk om te spelen. Was een fantastisch spel in zijn tijd met 2 vervolgen Brotherhood en Revelations.
    Ik heb hem namelijk op de switch heel goedkoop gekocht voor 10 euro.


  10. #10560

    Standaard

    Mario + Rabbids Sparks of Hope - Story Trailer:https://www.youtube.com/watch?v=FN48p_QXBUk

    Super veel zin in deze game!

    [Re 20 Okt]

  11. #10561

    Standaard

    Dit is wat ik noem een remake. Helaas komt het niet uit de Ninty kamp



    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik ben weer Assassin's Creed 2 aan het spelen, man dan zie je pas hoe alles is veranderd in het gamen.
    Het verschil in graphics is groot zeg.
    Maar er is meer dan alleen dat de graphics veranded zijn. De gameplay en de open wereld is namelijk ook veranderd.Ook daar zit een verschil van Assassin's Creed 2 en Valhalla (als voorbeeld).

  12. #10562

  13. #10563

    Standaard

    Gerucht: Remake of remaster van Horizon Zero Dawn in de maak:https://pu.nl/artikelen/nachtwacht/g...wn-in-de-maak/

    In mijn ogen totaal nog niet nodig maar goed.

  14. #10564

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Gerucht: Remake of remaster van Horizon Zero Dawn in de maak:https://pu.nl/artikelen/nachtwacht/g...wn-in-de-maak/

    In mijn ogen totaal nog niet nodig maar goed.
    Ik verwacht een remaster zoals de Director’s cut van Ghost of Tsushima.

  15. #10565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik verwacht een remaster zoals de Director’s cut van Ghost of Tsushima.
    Die next-gen update die had al veel gedaan voor die game dus ik zou zo niet weten wat ze nu nog echt kunnen verbeteren op remaster gebied.Op de PS5 draait hij in hoge resolutie en netjes 60fps.
    Misschien is The Last of Us een goed voorbeeld van dat er ook nog iets tussen een remake en remaster zit.Een ontwikkeling die ik niet heel graag zie op die manier.

  16. #10566

    Standaard

    Die next-gen updates voor PS4 games zijn meer dan welkom, maar gehele remasters van betrekkelijk nieuwe games vind ik ook geen goede ontwikkeling. Het lijkt wel of de game-industrie een beetje inspiratieloos aan het worden is, net als Hollywood met alle remakes.

  17. #10567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Gerucht: Remake of remaster van Horizon Zero Dawn in de maak:https://pu.nl/artikelen/nachtwacht/g...wn-in-de-maak/

    In mijn ogen totaal nog niet nodig maar goed.
    Gek geworden zijn ze bij Sony. Als het waar is ten minste.

    Als er dan al een PS4 exclusive is die een remaster verdient is het wel Bloodborne met z’n 25 fps.

    Overigens heb ik HZD altijd wel perfect gevonden voor Coop, mits er het 1 en ander getweaked wordt, natuurlijk.

  18. #10568

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Gek geworden zijn ze bij Sony. Als het waar is ten minste.

    Als er dan al een PS4 exclusive is die een remaster verdient is het wel Bloodborne met z’n 25 fps.

    Overigens heb ik HZD altijd wel perfect gevonden voor Coop, mits er het 1 en ander getweaked wordt, natuurlijk.
    1440p/60fps zou geweldig zijn voor Bloodborne.En ze hebben daar FromSoftware zelf nog eens niet voor nodig.

  19. #10569

    Standaard

    Nintendo Direct: The Super Mario Bros. Movie aangekondigd:https://www.dailynintendo.nl/2022/10...-aangekondigd/

    Echt geen idee wat ik hier van moet verwachten.

  20. #10570

    Standaard

    Pikmin 4's Trailer Real-Time or Pre-Rendered? Can It Actually Run on Switch?: https://www.youtube.com/watch?v=qV5jqc29i0s


    Nintendo adverteert in de trailer met het huidige Switch logo dus hij komt sowieso op dat systeem maar dat betekent niet dat we een Switch-pro model al volledig weg kunnen strepen.Het zou dus zomaar kunnen dat dit wel beelden zijn van een iets krachtiger systeem.

    Bij een echte gameplay trailer kunnen we pas een een definitieve conclusie trekken lijkt me.Hoe dan ook de Pikmin games zijn visueel altijd top.
    Laatst aangepast door jeroeni : 06-10-2022 om 09:02

  21. #10571

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Nintendo Direct: The Super Mario Bros. Movie aangekondigd:https://www.dailynintendo.nl/2022/10...-aangekondigd/

    Echt geen idee wat ik hier van moet verwachten.
    Is volgens mij een tekenfilm.

    Ik had liever een vervolg op de Odyssey game

  22. #10572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht



    Maar er is meer dan alleen dat de graphics veranded zijn. De gameplay en de open wereld is namelijk ook veranderd.Ook daar zit een verschil van Assassin's Creed 2 en Valhalla (als voorbeeld).
    En toch blijft het een leuke game... ook na zoveel jaar.

  23. #10573

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Is volgens mij een tekenfilm.

    Ik had liever een vervolg op de Odyssey game
    Ja daarom lijkt het me meh!
    Ik had ook liever een nieuwe Mario platformer gehad.Hoop nog altijd dat er ooit nog eens een Galaxy 3 komt.

    Er is sowieso geen game waar ik een film van wil.

  24. #10574

    Standaard

    Wie van jullie heeft deze of gaat er misschien een aanschaffen?

    Hij is wel echt van de switch afgekeken he ook een dock erbij enzo.

    Maar op zich lijkt het me een mooi apparaat, erg prijzig wel de Steam deck.


  25. #10575

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Wie van jullie heeft deze of gaat er misschien een aanschaffen?

    Hij is wel echt van de switch afgekeken he ook een dock erbij enzo.

    Maar op zich lijkt het me een mooi apparaat, erg prijzig wel de Steam deck.

    Leuk ding voor de PC achtige gamer die onderweg of op vakantie zijn Steam games wil spelen maar ik heb er zelf geen interesse in.

Pagina 423 van 484 EersteEerste ... 323373413419420421422423424425426427433473 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •