Pagina 398 van 484 EersteEerste ... 298348388394395396397398399400401402408448 ... LaatsteLaatste
De resultaten 9.926 tot 9.950 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #9926

    Standaard

    Cyberpunk 2077 ontwikkelaar geeft zelf info over staat van de game:https://www.youtube.com/watch?v=O3V4UBZmC9o

    Deze game had gewoon nog 8 maanden in ontwikkeling moeten blijven.
    Pak de game weer op als die next-gen update beschikbaar is.Die 30 uur die ik er in heb zitten ga ik straks opnieuw doen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-01-2021 om 08:08

  2. #9927

    Standaard

    Ik heb nu pakweg een half uur gespeeld in Cyberpunk op een PS4 Pro maar verder nauwelijks nog glitches gehad. Wel wacht ik op de eerste patch (die als het goed in januari zou gaan komen) om het allemaal nog wat beter te maken. Maar ik ben op zich nog zeker niet teleurgesteld.

  3. #9928

    Standaard

    Returnal is niet zomaar een simpele shooter:https://www.psx-sense.nl/430635/retu...mpele-shooter/ Klinkt goed!


    UPDATE







    Laatst aangepast door jeroeni : 14-01-2021 om 13:13

  4. #9929

    Standaard

    Star Wars Jedi: Fallen Order Performance Review (PS5 & Xbox Series X|S):https://www.youtube.com/watch?v=IPRTcykkoeg

    Als je fan bent van de game is dit een interessante update.Persoonlijk vind ik dit het beste stukje Star Wars van de laaste jaren.

  5. #9930

  6. #9931

    Standaard

    Vanaf vandaag is er een cross-over evenement gestart tussen de Ubisoft game Immortals: Fenyx Rising en de Netflix-serie Blood of Zeus. In deze cross-over worden een Blood of Zeus-missie, een karakter- en wapenpakket geïntroduceerd.
    Tot 28 januari nemen spelers het in de missie ‘A tribute to family’ op tegen Chimera en Cerberus, twee monsterlijke wezens uit een andere wereld. Na voltooiing van de missie verdienen spelers de Adelaarhanger en nieuwe aanpassingsopties voor hun karakter, gebaseerd op ‘Blood of Zeus’.

    Spelers krijgen daarnaast de kans om hun innerlijke demonenjagers-instinct na te jagen met een nieuw wapenpakket, bestaande uit skins voor het zwaard, de bijl en boog. Ook introduceert het evenement een karakterpakket waarmee spelers in de voetsporen treden van de halfgod Heron. Met dit pakket krijgen spelers toegang tot ‘Blood of Zeus’ gethematiseerde skins voor onder andere hun pantser, helm, vleugels, rijdier en feniks. Beide pakketten blijven beschikbaar, ook na afloop van het ‘Blood of Zeus’-evenement.

    Bron; Gamed.nl


  7. #9932

  8. #9933

    Standaard

    Jongens mijn vriendin is afgelopen week op 49 jarige leeftijd overleden dus ik ben hier komende tijd niet actief meer.Hoop dat er een tijd komt dat ik m'n hobby ooit nog kan oppakken.

    Wij zijn 25 jaar gek met elkaar en onze dieren geweest.

    Gr.jeroeni
    Laatst aangepast door jeroeni : 24-01-2021 om 20:34

  9. #9934

    Standaard

    Pfff.... gozer....

    Superveel sterkte gewenst hiermee. Verschrikkelijk om te horen.

    De afgelopen jaren was dit topic altijd mijn eerste (en vaak enige) item wat ik bezocht op deze website (ook al reageer ik zelden) en dat kwam door jouw bijdragen. Ik hoop dat je uiteindelijk inderdaad weer plezier kunt halen uit gamen, maar nu natuurlijk eerst omgaan met dit enorme verlies.

    Weet voor de rest niet wat ik moet zeggen, maar hou je taai.

  10. #9935

  11. #9936

    Standaard

    Heel veel sterkte....wat een verlies......
    this is my boomstick!!!

  12. #9937

    Standaard

    Bahh triest nieuws. Heel veel sterkte Jeroen

  13. #9938
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Jeetje, wat een verschrikkelijk nieuws.
    Sterkte...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #9939

    Standaard

    Zo dit is erg zeg, Jeroeni ik leef met je mee..

    We gaan je missen hier, je bent de drijvende kracht van deze thread.

    Heel veel sterkte de komende tijd...
    En hopelijk kan je weer hier met ons je hobby delen...

    Groet Driekus
    Laatst aangepast door Driekus : 25-01-2021 om 10:43

  15. #9940

    Standaard

    Heel veel sterkte met het verlies van je vriendin Jeroen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #9941

    Standaard

    Meen je niet, wat verschrikkelijk Jeroen. Heel veel sterkte toegewenst.

  17. #9942

    Standaard

    Veel sterkte gewenst!!

  18. #9943

  19. #9944

  20. #9945

    Standaard

    Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst Jeroen!
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  21. #9946

    Standaard

    Wat verschrikkelijk! Veel sterkte...
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  22. #9947
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Wat zijn jullie lieve mensen!
    Wat dat betreft zijn we door de jaren heen toch een soort van familie geworden hier op het forum. Ik heb hier in moeilijke tijden altijd veel steun gehad of afleiding gevonden. Ik hoop dat het voor jou straks ook een beetje opgaat. Het liefst willen we je allemaal (althans ik) duizenden wijze dingen vertellen, maar wat kun je zeggen wat er toe doet? Pak je tijd, dat heb je nodig, maar weet dat wij hier altijd zijn...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #9948

    Standaard

    Jeroeni, ook van mijn kant gecondoleerd en sterkte met het verwerken.

  24. #9949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Wat zijn jullie lieve mensen!
    Idd jeroeni wat Claudio zegt is waar.. we zijn een soort familie geworden hier.
    Ik kijk altijd uit naar de dingen die je deelt hier met ons.

    Neem je tijd ,want wat je nu mee maakt is niet niks het is verschrikkelijk om iemand te verliezen waar je van houd.



  25. #9950

    Standaard

    Ik kom zeer zelden in dit topic, vandaar een late reactie. Verschrikkelijk nieuws, ik wens je alle sterkte de komende tijd.

Pagina 398 van 484 EersteEerste ... 298348388394395396397398399400401402408448 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •