Pagina 282 van 484 EersteEerste ... 182232272278279280281282283284285286292332382 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.026 tot 7.050 van 12077 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #7026
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Ik heb eindelijk de PS3 fat eerste uitgave weer in bezit. Het is zelfs origineel van mij geweest. Bleef in de familie. Ik heb mijn eigen PS3 geruild met diegene waar de originele PS3 fat van was. Dit omdat de eerste release van deze PS3 ook PS1 en PS2 games kan draaien. Latere versies kunnen geen PS2 games draaien. Moest hem wel helemaal uit elkaar halen voor een grote schoonmaak. Nu weer als nieuw.

    Kom ik op het volgende..
    Ik ben een enorme Mortal Kombat fan en ik ben mijn originele games weer aan het sparen. Ik mis nog een aantal titels en wellicht heeft iemand van jullie nog de titels die ik zoek.

    Wat ik heb..
    MK Kollection (dit zijn MK1/MK2/Ultimate MK3 arcade versies)
    MK Trilogy (PS1)
    MK5 - Deadly Alliance (PS2)
    MK6 - Deception (PS2)
    MK7 - Armageddon (PS2)
    MK - Shaolin Monks (PS2)
    MK9 - Mortal Kombat Kollectors Edition Steelcase (PS3)
    MKXL - (PS4)



    Wat ik zoek..

    MK - Sub-Zero Mythologies (PS1)


    MK - Special Forces (PS1)


    MK4 (PS1)


    MK8 - Mortal Kombat vs DC Universe (PS3)
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  2. #7027

    Standaard

    MK5: Deadly Alliance [Gamecube] is die enige in de serie die ik heb gehad.

  3. #7028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Gekocht op PSN:


    Ondanks dat de eeste game wat minpuntjes had heb ik er destijds toch erg van genoten.Als ik de reviews moet geloven zijn de minpuntes van het eerste deel hier zo goed als verdwenen.
    Toppertje dit !

    Op technisch vlak een grote verbetering tov het eerste deel.

    Het is goed griezelen en spullen verzamelen net als de oude Resident Evil games.Dit is een project van Mr.Shinji Mikami [RE] dus dat is ook niet gek.

    Deze zie ik net:http://www.evilgamerz.com/44745_Toch...Evil-W....html Heel mooi.

    UPDATE
    De game moet in zijn eerste weekend teleurstellend verkocht zijn.Na dan krijg je straks weer van die games die meer shooter zijn dan horror.
    Gaat Bethesda na het geweldige Prey & Dishonored2 ook hier weer een slechte verkoop tegemoed ?
    Laatst aangepast door jeroeni : 23-10-2017 om 12:24

  4. #7029

    Standaard

    EA sluit weer een studio.https://www.psx-sense.nl/297465/ea-g...isceral-games/

    Jammer.

    Dead Space 1&2 waren vette horror games.

  5. #7030

    Standaard

    Dead Rising 4 [PS4/PC/XO]

    Buiten het feit dat DR4 in december naar de PS4 komt brengt Capcom ook nog eens toffe DLC uit die gratis is.

    Capcom Heroes: Street Fighter Trailer:https://www.gamersnet.nl/movies/dead...ghter_trailer/

    DR4 is een jaar lang exclusief voor PC en XO geweest.

  6. #7031

    Standaard

    GT Sport [PS4]

    Dit is de eerste race game waarbij ik plezier heb in het online racen.

  7. #7032

  8. #7033

    Standaard

    GT Sport [PS4]

    Reviews:http://www.metacritic.com/game/plays...-turismo-sport

    Het gemis van een vertrouwde offline career-mode heeft duidelijk zijn invloed op de reviews en user-reviews van de game.Ik had die career-mode ook graag gezien maar ondanks het gemis daarvan is het online zeker wel een leuke racer.

    Nu de grote 3 racers dan eindelijk in de winkels liggen stellen de user-reviews van die games best wel teleur als je er naar kijkt.PC2 blijft ondanks de laatste patch nog steeds een game vol met bugs.

  9. #7034
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Ik heb eindelijk de PS3 fat eerste uitgave weer in bezit. Het is zelfs origineel van mij geweest. Bleef in de familie. Ik heb mijn eigen PS3 geruild met diegene waar de originele PS3 fat van was. Dit omdat de eerste release van deze PS3 ook PS1 en PS2 games kan draaien. Latere versies kunnen geen PS2 games draaien. Moest hem wel helemaal uit elkaar halen voor een grote schoonmaak. Nu weer als nieuw.

    Kom ik op het volgende..
    Ik ben een enorme Mortal Kombat fan en ik ben mijn originele games weer aan het sparen. Ik mis nog een aantal titels en wellicht heeft iemand van jullie nog de titels die ik zoek.

    Wat ik heb..
    MK Kollection (dit zijn MK1/MK2/Ultimate MK3 arcade versies)
    MK Trilogy (PS1)
    MK5 - Deadly Alliance (PS2)
    MK6 - Deception (PS2)
    MK7 - Armageddon (PS2)
    MK - Shaolin Monks (PS2)
    MK9 - Mortal Kombat Kollectors Edition Steelcase (PS3)
    MKXL - (PS4)



    Wat ik zoek..

    MK - Sub-Zero Mythologies (PS1)


    MK - Special Forces (PS1)


    MK4 (PS1)


    MK8 - Mortal Kombat vs DC Universe (PS3)
    Mortal Kombat 4 volgende week in da house..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  10. #7035

    Standaard

    Xbox One X vs Ps4-Pro

    DigitalFoundry kijkt naar Middle-earth: Shadow of War: https://www.youtube.com/watch?v=CzPsxUyoe3E

  11. #7036

  12. #7037

    Standaard

    Gekocht bij MM


    Reviews:http://www.metacritic.com/game/plays...e-new-colossus

    UPDATE:
    Wat een indrukkwekend eerste uur zeg ! Volgens mij is dit op het randje van wat toelaatbaar is in een videogame.
    Laatst aangepast door jeroeni : 26-10-2017 om 15:32

  13. #7038

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Volgens mij is dit op het randje van wat toelaatbaar is in een videogame.
    Nou maak je me nieuwsgierig, maar voor de rest niet spoileren aub.

    Erg veel plezier gehad met The New Order en The Old Blood, dus ter zijner tijd komt deze er ook wel in. Als ik mijn backlog weggewerkt heb en hij wat goedkoper is.

  14. #7039

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Nou maak je me nieuwsgierig, maar voor de rest niet spoileren aub.

    Erg veel plezier gehad met The New Order en The Old Blood, dus ter zijner tijd komt deze er ook wel in. Als ik mijn backlog weggewerkt heb en hij wat goedkoper is.
    Als je die vorige tof vond dan is deze zeker een must-have !

    Die vorige 2 hadden waren visueel minder sterk omdat die ook nog op de PS3 & 360 moesten draaien maar nu met de idTech-6 engine [DOOM] ziet de nieuwe game er geweldig uit.[1440p PS4-Pro]

    Omdat The New Order/Old Blood zo'n sterk design + verhaal hadden zijn het voor mij wel de beste shooters van de laatste jaren.
    Laatst aangepast door jeroeni : 27-10-2017 om 12:23

  15. #7040

    Standaard

    Hij lag hier vandaag op de deurmat. Vanavond wel avondje alleen, dus direct maar mee beginnen. Vandaag ook het nieuwe seizoen van Stranger Things online, lastig keuzes maken.

  16. #7041

    Standaard

    Wolfenstein 2 The New Colossus:

    Uitgespeeld.Geweldige game die wel iets langer had mogen duren.

  17. #7042

    Standaard

    Het spel vraagt trouwens wel veel van mij Playstation. Moet het geluid aanzienlijk harder zetten, anders versta ik de dialoog niet boven het geluid van de Playstation zelf. Heb hem al uit het tv-meubel gehaald en hem er bovenop gezet.

  18. #7043

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Het spel vraagt trouwens wel veel van mij Playstation. Moet het geluid aanzienlijk harder zetten, anders versta ik de dialoog niet boven het geluid van de Playstation zelf. Heb hem al uit het tv-meubel gehaald en hem er bovenop gezet.
    Ik las het van de week wel vaker op het web.Mijn eigen PS4-Pro doet normaal.

  19. #7044

  20. #7045

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Vandaag gekocht bij MM:

    Ben hem al 2 dagen aan het spelen en het is een top game.
    Ik vermaak me kostelijk met deze nieuwe Mario Odyssey.

  21. #7046

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Ben hem al 2 dagen aan het spelen en het is een top game.
    Ik vermaak me kostelijk met deze nieuwe Mario Odyssey.
    Eerste indruk:Amazing !

    Ik heb me van veel gameplaybeelden weg gehouden[voor mijn doen aardig gelukt] maar ja dit is een vervolg op Mario64 & Sunshine.

    Dit is een schoolvoorbeeld van wat de term gameplay nou precies is.

  22. #7047

    Standaard

    Super Mario Odyssey [Switch]

    Reviews:http://www.metacritic.com/game/switc...-mario-odyssey

    Met een geweldige Zelda & Mario heeft de Nintendo liefhebber een top jaar dacht ik zo.
    Laatst aangepast door jeroeni : 30-10-2017 om 12:17

  23. #7048
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Net besteld en morgen in huis..Madcatz T.E Streetfighter V Arcadestick. Dit is een stick die heel veel door tournament players wordt gebruikt.
    Ik speel zelf al geruime tijd met fightsticks en wilde nu toch wel van Hori overstappen naar Madcatz. Schijnt creme de la creme te zijn..
    Ik kan niet meer vechtgames spelen met controller. En met stick voelt het gewoon veel beter..

    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  24. #7049

  25. #7050

Pagina 282 van 484 EersteEerste ... 182232272278279280281282283284285286292332382 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •