Pagina 457 van 484 EersteEerste ... 357407447453454455456457458459460461467 ... LaatsteLaatste
De resultaten 11.401 tot 11.425 van 12087 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #11401

    Standaard

    Deze (Blade Runner) had ik even gemist…overal uitverkocht zie ik nu. Wel digitaal nog te koop.

  2. #11402

    Standaard

    Heeft Rogue destijds hier wel vermeld Is een opgepoetste versie van een jaren 90 PC game van Westwood. Limited Run Games zijn altijd binnen een bepaalde tijd te bestellen, bij deze sloot die termijn ergens in augustus vorig jaar.

  3. #11403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Met een MP project - of welk project dan ook - is niks mis zolang de kwaliteit van de game maar centraal staat en niet “hoe kunnen we hier zolang mogelijk geld aan verdienen” (helaas is dat wel de realiteit momenteel).

    Wat ik in die link lees is dat er een gebrek aan regie en visie was bij Redfall. Visie was nou juist de reden waarom de MP van TLOU zo goed was. Het is duidelijk dat de makers ervan precies wisten wat ze wilden, en de kans kregen om dat te maken (en er werd DLC bij gedaan om er nog wat geld aan te verdienen).

    Als je niet van MP shooters houdt snap ik dat je er niet op zit te wachten, maar voor mij is het met afstand de beste MP die ik ooit gespeeld heb. Ik hoop dan ook dat ND alsnog de kans krijgt om hun oorspronkelijke visie te laten zien, voordat de hoge heren met termen als battlepass en gamesasaservice begonnen te smijten.

    En eerlijk gezegd was het al bij Deathloop wel duidelijk dat er bij Arkane momenteel weinig visie is.

    Ik denk dat ik Prey binnenkort nog maar eens een keer opstart (grapje, Diablo komt eraan).
    Mocht die multiplayer mode er dan toch komen dan is het nog maar de vraag in wat voor vorm.Ik heb het idee dat Sony en ND nog niet op een lijn liggen met de ideeën.

    Laat Bungie[is onderdeel van Sony] alle tijd in die mode steken.Ik wil nieuw SP werk van ND zien!

    De multiplayer van Uncharted was ook verre van slecht en toch hebben ze die laatst niet bij hun remaster collection gedaan.Net als Arkane zien mensen ND als een pure SP studio.

    Het is heel simpel:Mensen die gek zijn op verhalende games als Last of Us & Uncharted die hebben weinig tot niets met multiplayer.De einge mensen die de MP van Last of us zullen spelen zijn mensen die in 2013 daar een goede tijd mee gehad hebben.
    Laatst aangepast door jeroeni : 01-06-2023 om 19:53

  4. #11404

  5. #11405

    Standaard

    Map van Marvel’s Spider-Man 2 is ruwweg twee keer zo groot als voorgaande maps:https://playsense.nl/543667/map-van-...orgaande-maps/


    Schakelen tussen Peter Parker en Miles Morales:https://thatsgaming.nl/marvels-spide...the-open-world

    Ben zo blij dat het op deze manier gebeurd en niet in co-op[online]
    Dat Insomniac Games in dit deel duidelijk nieuwe gameplay mechanieken verkent maakt mij erg blij.
    Sowieso is een game van Insomniac Games zonder twijfel een day1 aankoop.Ratchet & Clank & Miles Morales zijn top games op het huidige Playstation platform.



    Marvel’s Spider-Man 2 schittert op nieuwe screenshots





    Laatst aangepast door jeroeni : 02-06-2023 om 14:03

  6. #11406

    Standaard

    Ziet er goed uit. Nu nog een releasedatum!

  7. #11407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ziet er goed uit. Nu nog een releasedatum!
    Ik gok Okt/Nov.
    Of ben je bang dat hij dit jaar niet komt ?

    Ik zou zelf niet weten wat Sony anders heeft.

  8. #11408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik gok Okt/Nov.
    Of ben je bang dat hij dit jaar niet komt ?

    Ik zou zelf niet weten wat Sony anders heeft.
    Verwacht ik ook, ze hebben Fall / herfst gezegd.

  9. #11409

    Standaard

    Marvel’s Spider-Man 2 was altijd al bedoeld als singleplayer game:https://playsense.nl/543768/marvels-...leplayer-game/

    Co-op had de game echt kwaad gedaan.Dat je in een SP game kan switchen tussen twee helden is in mijn ogen super tof.[Bv GTA5 deed dat al]
    Laatst aangepast door jeroeni : 03-06-2023 om 16:39

  10. #11410

    Standaard

    Releasedatum van Final Fantasy VII: Rebirth ?:https://www.gamed.nl/view/145530

    FF16 lijke een interessante Final Fanatasy game te gaan worden dus laat Square-Enix voor dit deel de tijd nemen.Sowieso durf ik voor 99% te zeggen dat deze game dit jaar niet uitlomt.

    Als ik alle info van FF16 op een rijtje zet dan gaat de game ook nog eens flink wat replay value hebben.Gisteren zag ik ook weer een battle op het web waar je u! tegen zegt.
    Laatst aangepast door jeroeni : 04-06-2023 om 11:35

  11. #11411

    Standaard

    Ben blij dat ik niet aan Diablo 4 begonnen ben want nu lees ik dat de Sorcerer class[dit was mijn favo in beta] te zwak is tov van de andere.Hier moet dus duidelijk een patch voor komen.Mensen al wat verder zijn die komen op een gegeven moment bij een skill-tree waar je eigenlijk youtube voor moet gebruiken.Dat ik bij een game soms even op Youtube moet is geen probleem maar Diablo is soms zo complex dat het vaak moet.

    De game is nu al een groot succes[early access]
    Als je heel veel tijd wil steken in deze game dan ga je denk een leuke tijd hebben.Ondertussen wacht ik op FF16.
    Laatst aangepast door jeroeni : 04-06-2023 om 11:45

  12. #11412

    Standaard

    Why Are Final Fantasy XVI Pre-Orders So Low?

    Rurikhan spreekt
    https://www.youtube.com/watch?v=AW-PWq-ua6E


    Mij valt al even op dat er erg weinig hype is voor deze grote AAA titel.

  13. #11413

    Standaard

    Ik ben altijd hyped voor een nieuwe genummerde Final Fantasy. Kijk juist expres weinig trailers en dergelijke om me er redelijk blanco in te kunnen verliezen. Hopelijk komt er snel een nieuwe patch voor Jedi Survivor, waardoor ik de dingen die ik nog wil doen (bounty hunters) kan afronden en ik meteen met XVI aan de slag kan.

  14. #11414

    Standaard

    Diablo 4 is vandaag officieel uit en ik en ik heb het lastig.

  15. #11415

    Standaard

    Ben je al aan TLOU begonnen Jeroen?

  16. #11416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ben je al aan TLOU begonnen Jeroen?
    Jazeker.Ik ben nu ongeveer op de helft.
    Al die kleine aanpassingen maken de aankoop zeker waard.
    Het is zeker meer dan een visuele update.

  17. #11417

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Jazeker.Ik ben nu ongeveer op de helft.
    Al die kleine aanpassingen maken de aankoop zeker waard.
    Het is zeker meer dan een visuele update.
    Zo, dan ben je aardig bezig geweest
    Mooi dat je de aanpassingen het waard vind. Ik heb zelf Uncharted 4 op de PS5 dit weekend uitgespeeld, die loopt ook een stuk soepeler dan op de PS4.
    Nu begonnen aan The Lost Legacy, die had ik nog nooit gespeeld. Ook aardig, maar je mist toch wel een beetje die humor van Drake en Sully.

  18. #11418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Zo, dan ben je aardig bezig geweest
    Mooi dat je de aanpassingen het waard vind. Ik heb zelf Uncharted 4 op de PS5 dit weekend uitgespeeld, die loopt ook een stuk soepeler dan op de PS4.
    Nu begonnen aan The Lost Legacy, die had ik nog nooit gespeeld. Ook aardig, maar je mist toch wel een beetje die humor van Drake en Sully.
    Net als bij die remaster vind ik deze ook leuk om straks nog in NG+ te doen.Levert een net wat andere speelstijl op.
    Puur voor 1 run zou ik deze nooit gekocht hebben.

    The Lost Legacy: Over die humor ben ik het zeker met je eens.Op gameplay gebied vind ik deze denk wel het beste.
    Moet wel zeggen dat ik voor deel 1 ook nog altijd een zwak heb.

  19. #11419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht

    The Lost Legacy: Over die humor ben ik het zeker met je eens.Op gameplay gebied vind ik deze denk wel het beste.
    Ja klopt inderdaad, de gameplay is idd gebaseerd up Uncharted 4 maar loopt wel soepeler. Maar heb boven op de PS4 Pro ook nog RDR2 lopen en heb nog voor de PS5 COD MWII liggen en zelfs Hogwarths in seal. En ook nog Cyberpunk 2077 waar ik aan begonnen ben en in november komt alweer de nieuwe AC die ik ook wil hebben. Kom tijd tekort joh

  20. #11420

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ja klopt inderdaad, de gameplay is idd gebaseerd up Uncharted 4 maar loopt wel soepeler. Maar heb boven op de PS4 Pro ook nog RDR2 lopen en heb nog voor de PS5 COD MWII liggen en zelfs Hogwarths in seal. En ook nog Cyberpunk 2077 waar ik aan begonnen ben en in november komt alweer de nieuwe AC die ik ook wil hebben. Kom tijd tekort joh
    Cyberpunk 2077 krijgt dit jaar ook nog een grote uitbreiding[Phantom Libert].Deze maand gaan we meer info krijgen.

    Oh ik dacht dat jij al met Hogwarts bezig was.

    Jij hebt een gezin dus ik snap dat jij niet zoveel kan spelen als ik.

  21. #11421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Cyberpunk 2077 krijgt dit jaar ook nog een grote uitbreiding[Phantom Libert].Deze maand gaan we meer info krijgen.

    Oh ik dacht dat jij al met Hogwarts bezig was.

    Jij hebt een gezin dus ik snap dat jij niet zoveel kan spelen als ik.
    Hogwarts was ik wel van plan, maar niet van gekomen. Oh, ben benieuwd naar die update dan, denk niet dat ik die game tot die tijd ga spelen.

    Ja, ik kan wel beneden spelen als de kids er zijn, maar niet van die spellen waar toch wel wat geweld in zit. Uncharted kan nog net (vooral als je in delen als klimmen of puzzels zit), maar games als TLOU, COD en Cyberpunk zijn wel wat te heftig voor ze.

  22. #11422

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Hogwarts was ik wel van plan, maar niet van gekomen. Oh, ben benieuwd naar die update dan, denk niet dat ik die game tot die tijd ga spelen.

    Ja, ik kan wel beneden spelen als de kids er zijn, maar niet van die spellen waar toch wel wat geweld in zit. Uncharted kan nog net (vooral als je in delen als klimmen of puzzels zit), maar games als TLOU, COD en Cyberpunk zijn wel wat te heftig voor ze.
    Reken maar dat je met Hogwarts & Cyberpunk lang bezig bent hoor.Die games zijn stukken groter dan bv Uncharted.
    Met kids in de kamer moet je Cyberpunk idd even aan de kant leggen.Cyberpunk vraagt met al zijn systemen/mechanics ook best wel wat concentratie hoor.

    Voor echt jonge kinderen kan Hogwarts ook nog wel wat eng zijn denk.
    Laatst aangepast door jeroeni : 06-06-2023 om 09:12

  23. #11423

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Reken maar dat je met Hogwarts & Cyberpunk lang bezig bent hoor.Die games zijn stukken groter dan bv Uncharted.
    Met kids in de kamer moet je Cyberpunk idd even aan de kant leggen.Cyberpunk vraagt met al zijn systemen/mechanics ook best wel wat concentratie hoor.

    Voor echt jonge kinderen kan Hogwarts ook nog wel wat eng zijn denk.
    Ja klopt, en dan ben ik al niet echt een fan van 1st person games, ik hou liever van 3rd person, maar omdat Cyberpunk echt zo'n Blade Runner-vibe heeft moest ik em wel hebben.
    Ja, mn dochter wordt in augustus 8, en we twijfelen of ze misschien dit najaar de eerste Harry Potter-film kan gaan bekijken. Veel van de film is best wel oke, maar het eind met Voldemort die wordt weergegeven achterop een mensenhoofd vinden we och nog wel te heftig denk ik.

  24. #11424

    Standaard

    Ja puur daarom moet je hem al checken.

    Het ene kind kan dat met 8 en de ander heeft op zijn 15e nog nachtmerries van een bepaalde film.Er zijn ook mensen van mijn leeftijd die geen horror games kunnen spelen.

  25. #11425

    Standaard

    Gekocht bij Intertoys

    Kon het niet laten.heb met mezelf wel afgesproken dat ik het op een gezonde manier ga spelen.



    UPDATE
    Hey @Marcccc ga je vandaag ook met de game beginnen ?
    Ik doe m'n 1e run 100% solo.Ik ben een Sorcerer en werk aan een fire build.Ondanks dat ik her en der lees dat dit op moment een lastige class is ga ik er toch voor.[was in beta sterker]
    Laatst aangepast door jeroeni : 06-06-2023 om 14:25

Pagina 457 van 484 EersteEerste ... 357407447453454455456457458459460461467 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •