Pagina 395 van 484 EersteEerste ... 295345385391392393394395396397398399405445 ... LaatsteLaatste
De resultaten 9.851 tot 9.875 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #9851

    Standaard

    Ghost of Tsushima voegt kostuums toe van andere franchises:https://www.gamed.nl/view/139965

  2. #9852

    Standaard

    New Gear Leaked & Big February Update Revealed For Assassin's Creed Valhalla (AC Valhalla DLC):https://www.youtube.com/watch?v=oYGkECVLk0w

    Nice.


    Moet zeggen dat Ubisoft met Valhalla & Immortals Fenyx Rising twee vette games afgeleverd heeft dit najaar.

  3. #9853

    Standaard

    Ik ben nog steeds een CD Project Red shill, geen CD Project shill. Verschil moet er wezen
    Het is duidelijk dat moederbedrijf CD Project mismanagement vertoont.
    Via Bloomberg heeft CD Project Red duidelijk laten weten dat de Januari patch nog niet compleet en speelbaar zal zijn.

    The Act Man heeft een must see video gemaakt over Cyberbug 2077.
    Enkele bugs die in deze video werd vertoond heb ik ook gekregen.
    O.a. wanneer Jackie een chip aan V wilt geven. Ipv daarvan zie je een pistool.

  4. #9854

    Standaard

    Cyberpunk 2077 ontwikkelaars laten zich negatief uit over het management van CD Projekt RED:https://www.psx-sense.nl/428721/cybe...d-projekt-red/

    Advocaten willen groepsgeding tegen Cyberpunk 2077-studio aanspannen:https://gamer.nl/artikelen/nieuws/ad...io-aanspannen/

    Wat een zooitje.
    Laatst aangepast door jeroeni : 21-12-2020 om 13:13

  5. #9855

    Standaard

    PS5 games van Ubisoft flink in prijs gedaald:https://www.xgn.nl/nieuws/ps5-games-...-prijs-gedaald

    De meeste bugs zijn uit Valhalla & Watch Dogs gehaald.Immortals Fenyx Rising is misschien wel de meest gepolijste Ubisoft game van de afgelopen jaren.

    Op basis van de laatste drie games heb ik wel weer vertrouwen in Ubisoft gekregen.Dat ze Far Cry 6 & Prince of Persia[remake] hebben uitgesteld geeft aan dat ze voor kwaliteit willen gaan.


    Het zal trouwens eens tijd gaan worden voor een nieuwe Splinter Cell

    Deze is mijn favo in de serie.
    Laatst aangepast door jeroeni : 21-12-2020 om 14:01

  6. #9856

    Standaard

    UK chart:https://www.vgchartz.com/article/446...-the-top-spot/

    Echt bizar dat Immortals Fenyx Rising er niet in staat.Als het nou een niche achtige game was dan snapte ik het nog.

    Een AC game is voor Ubisoft een financieel zekerheidje dus daarom zullen we die eens ik de twee jaar blijven zien vermoed ik.En tuurlijk zal je als bedrijf toch iets moeten hebben dat alles draaiend kan houden.
    Laatst aangepast door jeroeni : 21-12-2020 om 15:08

  7. #9857

    Standaard

    Gek dat Immortals zo slecht verkocht is. Combinatie van Cyberpunk, weinig promotie en domme pech, vermoed ik.

    Misschien dat dit spel later nog een salesbump krijgt, dat het nu een soort van Sleeper Hit is.

  8. #9858

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Gek dat Immortals zo slecht verkocht is. Combinatie van Cyberpunk, weinig promotie en domme pech, vermoed ik.

    Misschien dat dit spel later nog een salesbump krijgt, dat het nu een soort van Sleeper Hit is.
    Het gekke is dat hij het op de Switch ook niet heel goed doet.En op wat jat werk na waren de previews & reviews best positief.

  9. #9859

    Standaard

    Ik hoop dat Immortals na de prijsdrop nog wel goed gaat verkopen. Maar het is natuurlijk niet goed dat een game twee/drie weken na uitkomst al zo in prijs gezakt is. Straks durft geen studio meer een nieuwe IP (met een aardig budget) te lanceren, en krijgen we alleen nog maar vervolgdelen van bekende franchises voor onze kiezen.

  10. #9860

    Standaard

    Ik heb het spel IMMORTALS FENYX RISING 4 dagen geleden besteld maar nog niks gekregen van Ubisoft..

    Ik denk ga hem daar bestellen heb ik hem de volgende dag, want zij gaan deze game op voorraad hebben toch.

    Zal wel de bezorg drukte zijn...

  11. #9861

  12. #9862

  13. #9863

    Standaard

    Kena: Bridge of Spirits maakt gebruik van de speciale DualSense features en krijgt wellicht extra Spirits:https://www.psx-sense.nl/429256/kena...extra-spirits/

    Super veel zin in deze titel.

  14. #9864

    Standaard

    Immortals Fenyx Rising uitgespeeld. Weet nog niet zeker of ik voor de platinum ga (als ik dat zeg, ga ik meestal wel voor de platinum...), omdat het veel grinden is.

    En Kena ben ik ook super nieuwsgierig naar.

  15. #9865

    Standaard

    Immortals Fenyx Rising net voor kerst binnen.. gekregen gisteren avond.
    Dus ik ga vandaag eens kijken hoe die is.

  16. #9866

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Immortals Fenyx Rising net voor kerst binnen.. gekregen gisteren avond.
    Dus ik ga vandaag eens kijken hoe die is.
    Veel plezier met deze leuke game.

  17. #9867

  18. #9868

    Standaard

    Van mijn vrouw heel lief Cyberpunk 2077 gekregen voor kerst. Nou, dan ga ik em eens testen. Ben benieuwd!

  19. #9869

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Van mijn vrouw heel lief Cyberpunk 2077 gekregen voor kerst. Nou, dan ga ik em eens testen. Ben benieuwd!
    Lief vrouwtje.

    Door wat nieuwe updates is hij wel iets beter geworden dan bij launch het geval was[PS4-pro].Onder de technische mankementen zit verder wel een leuke game.

    Veel plezier.

  20. #9870

    Standaard

    De games van 2021: Deathloop:https://www.psx-sense.nl/426487/de-g...021-deathloop/ [Re 21 mei]

    Ik ben een groot fan van de Arkane games dus ja deze staat voor 2021 hoog op mijn lijst

  21. #9871

  22. #9872

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Immortals Fenyx Rising geplatinummed

    Speeltijd 72 uur
    Netjes.Ik ga er ook voor.
    Laatste game die ik geplatinummed heb was Miles Morales.

  23. #9873

    Standaard

    Dit is mijn 2020 game.


    Het is een game die de hoge verwachtingen ook echt waar wist te maken.

    De games waar ik in 2021 naar uitkijk:
    - Residen Evil Village
    - Deathloop
    - NieR Replicant
    - Kena: Bridge of Spirits
    - Balan Wonderworld
    - Outriders
    - Ratchet & Clank: Rift Apart
    - Monster Hunter Rise
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-01-2021 om 18:04

  24. #9874

    Standaard

    Ik kijk ernaar uit natuurlijk dat 2021 en Legend of Zelda jaar word.
    35 jaar The legend of Zelda games met hoop ik een remake of remaster van Skyward Sword die ook in 2021 10 jaar oud word.
    En natuurlijk het vervolg op Breath of The Wild.... en een nieuwe Nintendo Switch.. dat die er misschien ook komt in een Zelda editie..

  25. #9875

    Standaard

    Wat een leuke game is dit zeg Immortal Fenix Rising.
    Had een paar keer een probleem met opstarten kreeg een paar foutmeldingen op PS4.



    Na hem weer helemaal opnieuw erop te hebben gezet speelde hij gelukkig
    Daarna toen ik een bepaald voorwerp aanraakte kreeg ik dit.

    Maar nu speel ik de game al een paar uur zonder fouten en ben echt aan het genieten.
    Ik had hem misschien toch liever op de Nintendo Switch gehad.
    Als ik het had geweten dat ie ook daar op was te krijgen.

    Echt een game voor mij ja @jeroeni... Je had dat goed gezien.

    Heel veel gelijkenissen met een Zelda game en ook AC maar ik kijk er niet echt naar ik geniet gewoon van de game opzich.
    Erg mooi gemaakt en er is nog zoveeeeel te ontdekken weet ik uit andere verhalen.

    Nu zie ik dit 9in het forum
    Krijg je na zolang spelen 72 uur een platinum troffe of zo?
    Oorspronkelijk gepost door Marcccc
    Immortals Fenyx Rising geplatinummed

    Speeltijd 72 uur




    Ik heb volgens mij een aantal games meer dan 72 uur gespeeld maar geen Platinum troffee gekregen..

    Ik hoor het wel hoe dat zit
    Ik ga weer de hele dag lekker deze game spelen.
    Laatst aangepast door Driekus : 27-12-2020 om 12:32

Pagina 395 van 484 EersteEerste ... 295345385391392393394395396397398399405445 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •