Pagina 356 van 484 EersteEerste ... 256306346352353354355356357358359360366406456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 8.876 tot 8.900 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #8876
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ja, maar dan is hij nog lelijk en volgens mij ook redelijk onpraktisch qua plaatsing en vooral lelijk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #8877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Is dit dan de PS5 ?:https://www.psx-sense.nl/384402/is-d...uit-via-4chan/

    Hoop niet dat dit waar is want dit vind ik wel een heel lelijk ding.Ach ja het gaat erom wat je er mee kan hé.
    Inderdaad niet moeders mooiste...
    Ziet er ook erg groot uit..
    Ik heb al vele modellen gezien nu ...
    Daarvan vind ik deze hieronder een van de mooiste..

    maar hoe hij eruit gaat zien weten we toch binnenkort denk ik wel...

  3. #8878

    Standaard

    De kans dat ik voor een PS5 ga in plaats van een Xbox Series X is op moment denk zo'n 80% maar de laatst genoemde vind ik wel erg mooi als het puur even om uiterlijk gaat.Het is afwachten waar Sony mee komt.

  4. #8879

    Standaard

    Ik vind het (mogelijke) design van die ps5 toch een stuk mooier dan die Xbox “doos”, maar een console verdwijnt bij mij dan ook in een kastje onder de tv, dus ik zie er toch niet veel van.

    Ik hoop vooral dat de PS5 bij release wat minder kinderziektes heeft dan de PS4, want ik heb bij mijn PS4 de eject button er uit moeten slopen omdat de PS4 continue probeerde om de disc er uit te gooien. Zelfs als er geen disc in zat.

  5. #8880

    Standaard

    Deze video geeft ook maar weer eens aan dat de visie van Microsoft nog steeds niet juist is:https://www.youtube.com/watch?v=cGk64568UK0

    Als je een next-gen console koopt dan wil je gewoon dat first party ontwikkelaars alles uit dat platform halen.En trouwens veel van de huidige games draaien al bagger op een standaard Xbox One.
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-01-2020 om 22:49

  6. #8881

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Om die console te blijven ondersteunen was een jaar geleden nog wel de planning maar je ziet nu zelf wat er aan het einde van de trailer staat.
    Er staat idd Xbox One Series X in de trailer. Echter het hoge woord is eruit. Toch nog backward compatible

    https://tweakers.net/nieuws/162180/f...ompatible.html

  7. #8882

    Standaard

    Ik heb nog nooit een Xbox gehad of gekocht zelf nog nooit een minuut op gespeeld..
    Ik heb ooit toen ze TombRaider als exclusieve titel hadden er over nagedacht om er een te kopen toen.
    Maar heb toch een jaar gewacht en toen kwam TombRaider uit op de PS4...


  8. #8883

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Er staat idd Xbox One Series X in de trailer. Echter het hoge woord is eruit. Toch nog backward compatible

    https://tweakers.net/nieuws/162180/f...ompatible.html
    Gezien dat de ontwikkelaar dan rekening moet houden met vier platformen vind ik dat jammer voor de ontwikkeltijd[veel downgrade werk] die ze extra kwijt zijn.Ik zie liever dat een first party ontwikkelaar al zijn energie in een platform steekt.

    - Xbox One S [Dit is pas echt oude tech]
    - Xbox One X
    - PC
    -Xbox Series X


    Je zou toch denken dat ze na een wat mindere generatie[voor Microsoft dan] lekker fris vanaf 0 willen beginnen.

    Gun jou natuurlijk je plezier hoor daar niet van.
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-01-2020 om 13:44

  9. #8884

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb nog nooit een Xbox gehad of gekocht zelf nog nooit een minuut op gespeeld..
    Ik heb ooit toen ze TombRaider als exclusieve titel hadden er over nagedacht om er een te kopen toen.
    Maar heb toch een jaar gewacht en toen kwam TombRaider uit op de PS4...

    Ik probeer het deze ronde ook bij een next-gen console te houden.
    Het enige waar ik op Xbox gebied nog blij van zou kunnen worden is Halo & Fable.Nou gaat de ontwikkeling van de nieuwe Halo ook niet echt soepel heb ik begrepen.

  10. #8885

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Inderdaad niet moeders mooiste...
    Ziet er ook erg groot uit..
    Ik heb al vele modellen gezien nu ...
    Daarvan vind ik deze hieronder een van de mooiste..

    maar hoe hij eruit gaat zien weten we toch binnenkort denk ik wel...
    Wat vind je van deze ?
    Ik zeg doe maar.




  11. #8886

    Standaard

    Ik zie alleen geen USB ports aan de voorkant? Maar wel de mooiste tot nu toe idd.

  12. #8887

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik zie alleen geen USB ports aan de voorkant? Maar wel de mooiste tot nu toe idd.
    Je zou dan denken aan de achterkant maar dat is natuurlijk ook weer niet handig als je controller leeg is.Deze is sowieso fake hé.

  13. #8888

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Je zou dan denken aan de achterkant maar dat is natuurlijk ook weer niet handig als je controller leeg is.Deze is sowieso fake hé.
    Haha, I know maar ik zie em wel zitten. Geen rare vormen en een net en passend formaatje voor in mn kast.

  14. #8889

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Haha, I know maar ik zie em wel zitten. Geen rare vormen en een net en passend formaatje voor in mn kast.
    Ja het is ook een ontwerp wat je zou verwachten bij een Sony product.Tijd dat ze met een event gaan komen want de geruchten gaan echt alle kanten op.

    UPDATE
    https://www.psx-sense.nl/384476/de-o...-plaatsvinden/ Ik vermoed dat dit juist gaat zijn.Deze info komt uit meerdere hoeken.
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-01-2020 om 14:39

  15. #8890

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Gezien dat de ontwikkelaar dan rekening moet houden met vier platformen vind ik dat jammer voor de ontwikkeltijd[veel downgrade werk] die ze extra kwijt zijn.Ik zie liever dat een first party ontwikkelaar al zijn energie in een platform steekt.

    - Xbox One S [Dit is pas echt oude tech]
    - Xbox One X
    - PC
    -Xbox Series X


    Je zou toch denken dat ze na een wat mindere generatie[voor Microsoft dan] lekker fris vanaf 0 willen beginnen.

    Gun jou natuurlijk je plezier hoor daar niet van.
    UPDATE
    Een nieuwe video van MBG over dit onderwerp:https://www.youtube.com/watch?v=2fO7X8vFlis

  16. #8891

    Standaard

    Sony staat ook dit jaar niet op de E3:https://www.psx-sense.nl/384579/sony...ar-de-e3-over/

    De aanpak die ze nu kiezen lijkt me verder ook prima.Ik ben er namelijk van overtuigd dat Sony genoeg aandacht krijgt tijden het PS5[de onthulling] event.

    UPDATE
    PS5 info:https://www.psx-sense.nl/384513/de-p...-games-hebben/

    ________________________________________________
    [leak] Fable 4 komt er aan:https://www.youtube.com/watch?v=WmybPpVLecc

    Dit is de enige IP van Microsoft waarvan ik denk dat het een system seller[Xbox Series X] kan worden.Mensen die weinig tot niets met Microsoft/Xbox hebben vinden Fable vaak wel heel tof.


    Het liefste heb ik dat zowel Sony als Microsoft het mij dit jaar heel moeilijk gaan maken.wil m'n geld aan een next-gen uitgeven.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-01-2020 om 09:28

  17. #8892

    Standaard

    Kingdom Hearts 3 [PS4/XO]

    Was vergeten dat de DLC deze maand nog komt.Gezien de hoge prijs wacht ik eerst even af of het wel waard is.

    Trailer:https://www.youtube.com/watch?v=ztioceOlOTk

  18. #8893

    Standaard

    Alles over Xbox Series X:https://www.insidegamer.nl/artikel/t...xbox-scarlett/

    Stel dat hij echt 600 gaat kosten dan maakt Microsoft meteen een grote fout.Zelfs met de status die Sony nu met Playstation heeft zouden ook zij daar niet mee weg komen.

    Voor de een hi-tech console is de sweetspot 499
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-01-2020 om 13:25

  19. #8894

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Wat vind je van deze ?
    Ik zeg doe maar.



    ja die ziet er inderdaad ook erg leuk uit..

  20. #8895

    Standaard

    Toch vind ik dit er ook leuk uitzien in de vorm van de V

  21. #8896

    Standaard

    De geruchten over een nieuwe Assassin's Creed game zijn weer volop aanwezig..

    Het enige wat juist is is dat er een nieuwe game aankomt.. en de rest tja....
    Zelfs over de titel is al gezegd dat hij niet klopt... 'RAGNAROK"



  22. #8897

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Toch vind ik dit er ook leuk uitzien in de vorm van de V
    Deze in nu puur in gebruik bij de ontwikkelaars.

    Heb net Gamemania al gebeld om te reserveren.Na de onthulling van de PS5 bellen ze mij op en dan zou ik 25 a 50 euro moeten betalen.

    Intertoys hier in de buurt heeft geen nut want die krijgen nog amper games binnen.

    Als ik jou was Driekus zou ik ook al ergens reserveren.Misschien is het voor mij zelfs slim om bij de MM binnen ook nog te reserveren.

    Je zou er toch niet aan moeten denken om tijdens launch nog 3 maanden te moeten wachten.

  23. #8898

    Standaard

    Final Fantasy VII Remake is uitgesteld naar 10 April

    Bij veel gamers stond de Final Fantasy VII Remake op 3 maart dik genoteerd in hun agenda, helaas kun je deze datum nu doorstrepen en vijf weken doorbladeren.
    Square Enix heeft namelijk bekend gemaakt dat de release van de Final Fantasy VII Remake is uitgesteld naar 10 april. In een verklaring laat producer Yoshinori Kitase weten:

    quote:
    "We weten dat veel van jullie uitkijken naar de release van de Final Fantasy VII Remake en geduld hebben gewacht om te ervaren waar we aan werken. Om er zeker van te zijn dat we een game afleveren die in lijn licht met onze visie en de kwaliteit die onze fans verwachten en verdienen is besloten om de releasedatum uit te stellen naar 10 april, 2020.

    We maken deze moeilijke beslissing om ons enkele weken extra te geven zodat we de laatste plooien glad kunnen strijken om de best mogelijke ervaring aan te bieden. Ik wil, namens het gehele team, mijn verontschuldigen aan iedereen aanbieden aangezien ik weet dat een ieder iets langer zal moeten wachten om met de game aan de slag te gaan.

    Bedankt voor jullie geduld en voortdurende steun."

  24. #8899

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Final Fantasy VII Remake is uitgesteld naar 10 April

    Bij veel gamers stond de Final Fantasy VII Remake op 3 maart dik genoteerd in hun agenda, helaas kun je deze datum nu doorstrepen en vijf weken doorbladeren.
    Square Enix heeft namelijk bekend gemaakt dat de release van de Final Fantasy VII Remake is uitgesteld naar 10 april. In een verklaring laat producer Yoshinori Kitase weten:

    quote:
    "We weten dat veel van jullie uitkijken naar de release van de Final Fantasy VII Remake en geduld hebben gewacht om te ervaren waar we aan werken. Om er zeker van te zijn dat we een game afleveren die in lijn licht met onze visie en de kwaliteit die onze fans verwachten en verdienen is besloten om de releasedatum uit te stellen naar 10 april, 2020.

    We maken deze moeilijke beslissing om ons enkele weken extra te geven zodat we de laatste plooien glad kunnen strijken om de best mogelijke ervaring aan te bieden. Ik wil, namens het gehele team, mijn verontschuldigen aan iedereen aanbieden aangezien ik weet dat een ieder iets langer zal moeten wachten om met de game aan de slag te gaan.

    Bedankt voor jullie geduld en voortdurende steun."
    Wat vertel je me nou Driekus.Echt ik zit zo op die game te wachten.

    Dat is misschien ook de reden dat het nu nog zo wazig is rondom die demo.

    UPDATE
    Hup nog een van Square-Enix:https://www.insidegamer.nl/artikel/m...t-september-2/

    Ja goed we houden maar vast aan het feit dat de games er beter van worden.

    Fijne dag verder.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-01-2020 om 15:30

  25. #8900

    Standaard

    Ja echt jammer van FFVII weer meer dan een maand langer wachten...

Pagina 356 van 484 EersteEerste ... 256306346352353354355356357358359360366406456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •