Pagina 411 van 484 EersteEerste ... 311361401407408409410411412413414415421461 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.251 tot 10.275 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #10251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Guardians of the Galaxy uitgespeeld, was zeer vermakelijk. Nu aan Zelda: Breath of the Wild begonnen, eerste uur gespeeld en eerste twee shrines voltooid (magneet en bommen). Bijzonder hoe Nintendo elke Zelda zowel nieuw als vertrouwd kan laten voelen.

    Veel plezier met deze fantastische Zelda game, er is zo veel te doen...

  2. #10252

    Standaard

    Gaat me wel even zoet houden inderdaad

  3. #10253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Guardians of the Galaxy uitgespeeld, was zeer vermakelijk. Nu aan Zelda: Breath of the Wild begonnen, eerste uur gespeeld en eerste twee shrines voltooid (magneet en bommen). Bijzonder hoe Nintendo elke Zelda zowel nieuw als vertrouwd kan laten voelen.
    Met deze game verkent Nintendo het open-wereld genre meteen op de beste manier.Deze Zelda & Elden Ring zijn de open-wereld games die juist niet alles voorkauwen op een map.
    Ik heb Elden Ring dan niet gespeeld maar van horen zeggen weet ik dat die veel op de Breath of the Wild manier doet.

    De reden dat ik ten tijden van de eerste Horizon[28 feb/2017] ergens midden in die game me draai niet kon vinden komt puur omdat Breat of The wild[3maart] zo goed was.

    In mijn ogen ben je nu de beste game ooit aan het spelen.Maar goed dat is mijn mening en die van jou kan natuurlijk anders uitpakken.

    Ik ben benieuwd hoe jou ervaring verder gaat zijn.

  4. #10254

    Standaard

    @ tmvde

    Deze raad ik je ook aan.


    Deze Zelda game heeft dan wel een ander soort gameplay maar het is de wereld van Breath of the wild.Als je open staat voor deze hack/slash gameplay dan is dit ook een geweldige game.

    Uren vermaak met veel personages die steeds nieuwe dingen leren en een tof verhaal.Hier zit ook duidelijk meer budget achter dan de eerste HW.

    Maar ik vermoed dat je met Breath of the wild nog wel even bezig bent

    Oh en deze game heeft ook een geweldige soundtrack
    Laatst aangepast door jeroeni : 16-05-2022 om 10:41

  5. #10255

    Standaard

    Bedankt voor de tip, maar ik ben niet zo van dit soort gameplay

  6. #10256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip, maar ik ben niet zo van dit soort gameplay
    Dat hebben veel mensen bij deze game.Omdat ik wel van snelle hack/slash houd heb ik wel die klik.

    Voor het verhaal kan je in jou geval ook gewoon op Youtube kijken mocht je dat willen.

  7. #10257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    @ tmvde

    Deze raad ik je ook aan.


    Deze Zelda game heeft dan wel een ander soort gameplay maar het is de wereld van Breath of the wild.Als je open staat voor deze hack/slash gameplay dan is dit ook een geweldige game.

    Uren vermaak met veel personages die steeds nieuwe dingen leren en een tof verhaal.Hier zit ook duidelijk meer budget achter dan de eerste HW.

    Maar ik vermoed dat je met Breath of the wild nog wel even bezig bent

    Oh en deze game heeft ook een geweldige soundtrack
    Ik hou ook niet zo van dat soort spellen, maar ik heb hem wel natuurlijk als Zelda collector.

  8. #10258

    Standaard

    Ja er staat mij iets bij dat jij ook niet van die gameplay bent.

    Voor het echte Hack/slash werk kijk ik enorm uit naar Bayonetta 3.Hoop dat Nintendo in een volgende Direct een datum heeft.

  9. #10259

    Standaard

    Nintendo France deelt volledige Mario Strikers-match:https://www.n1up.nl/news/nintendo-fr...trikers-match/ Die animaties zijn zo tof gedaan!

    Wat mij en velen op moment stoort is dat het niet duidelijk is of er een leuke SP-mode in zit.Mocht er alleen een online-mode zijn dan heeft deze game gewoon een gebrek aan content.

    Voorbeeld:Een nieuwe Mario Kart lanceren zonder de bekende cups zou heel raar zijn.

    Dat er bij launch weinig personages zijn daar kan ik nog mee leven.

    Als deze game door gebrek aan content een flop gaat worden dan baal er als een stekker.Ik zie aan dit spel dat het in basis top is.

    [Re 10 Juni]
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-05-2022 om 12:28

  10. #10260

    Standaard

    The SECRET Nintendo Switch 2022 Games Lineup & WHEN is The NEXT Nintendo Direct?:https://www.youtube.com/watch?v=F9mJx3SeLnc Deze gast volg ik altijd omdat hij zo lekker positief is.

    Als die 2de helft van 2022 er zo uit gaat zien dan raak ik mijn andere consoles niet aan ben ik bang.Hoe vet zal het wel niet als het waar gaat zijn dat de studio achter Odyssey bezig is met een nieuwe Donkey Kong.[die geruchten gaan al meer dan een jaar]

  11. #10261

    Standaard

    The Last of Us remake dit jaar nog ?:https://gamer.nl/artikelen/nieuws/th...og-dit-jaar-2/

    Leuk voor de volgende next-gen zou ik zeggen.Voor mij gevoel is een remake nu net te vroeg.
    Die PS4 remaster is nu nog goed te doen.

  12. #10262

    Standaard

    Een remake is wat mij betreft niet alleen te vroeg, maar totaal overbodig. Liever zie ik een Part III of een spin-off.

  13. #10263

    Standaard

    Er staat mij zo 1 2 3 ook niets iets bij dat die vraag enorm is.

    In mijn ogen doe je pas een remake als het op het gebied van visuals en gameplay zwaar verouderd is.

  14. #10264

    Standaard

    https://www.dailynintendo.nl/2022/05...-van-nintendo/

    Om vrolijk van te worden............................................ .........................................not!

  15. #10265

    Standaard

    @tmvde

    Switch Oled vraagje:Als jij in handheld-mode een game opstart hoor jij dan ook een min of drie de ventilator ?
    Weet zo even niet of ik dat bij het oude model ook had.

  16. #10266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    @tmvde

    Switch Oled vraagje:Als jij in handheld-mode een game opstart hoor jij dan ook een min of drie de ventilator ?
    Weet zo even niet of ik dat bij het oude model ook had.
    Is me niet opgevallen. Ik zal er binnenkort eens op letten.

  17. #10267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Is me niet opgevallen. Ik zal er binnenkort eens op letten.
    Oke thnx.

  18. #10268

    Standaard

    Besteld:

    Deze games had ik al maar ik ben zo gek op deze games dat ik ze op de Switch fysiek wil hebben.Sowieso zijn ze op pas later fysiek beschikbaar gekomen.


    Ori en Metroid zijn voor mij de beste MetroidVania games.Ongeloofelijk hoe de ontwikkelaar dit op de Switch hardware heeft gekregen.
    [Xbox/Microsoft had bij deze game een deal met Nintendo]


    Veel mensen van het oude Rare team hebben hier aan gewerkt.Als je van de Donkey Kong games fan bent dan is dit een must-have!
    Laatst aangepast door jeroeni : 23-05-2022 om 15:08

  19. #10269

    Standaard

    Forspoken mogelijk door naar 2023:https://www.gamed.nl/view/143160

    Volgens mij gaat er bij Square iets niet goed met de planning.Een heel vreemd gerucht

  20. #10270

    Standaard

    Ja ja die Yooka Laylee games heb ik ook.erg leuke platformer games.


  21. #10271

    Standaard

    En deze heb ik vanaf morgen in mijn bezit. Ik heb een mail van Game Mania gekregen dat hij onderweg is.


  22. #10272

  23. #10273

    Standaard



    Vandaag ben ik begonnen aan Sunshine uit deze collectie.

    Heb deze game 2x op de Gamecube uitgespeeld maar nu valt me pas op hoe pittig deze soms kan zijn.Na deze game is er nooit meer een Mario game verschenen die zoveel secrets heeft.

    Ik behoor ook tot de groep die deze game leuker vind dan Mario64.

  24. #10274

    Standaard

    Ik ben weer opnieuw begonnen aan Immortal Fenix Rising op de PS5
    En wow zo mooi, het is wel raar dat als je de PS5 versie download, dat dan ook de PS4 versie word gedownload..
    Dus nu staat er 2x die game op.

    Maar echt heel mooi weer om te spelen, enne zo goed als geen irritante laad tijden.

  25. #10275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik ben weer opnieuw begonnen aan Immortal Fenix Rising op de PS5
    En wow zo mooi, het is wel raar dat als je de PS5 versie download, dat dan ook de PS4 versie word gedownload..
    Dus nu staat er 2x die game op.

    Maar echt heel mooi weer om te spelen, enne zo goed als geen irritante laad tijden.
    Bij start download kan je dat apart aan vinken.

    Rayman Legends en Fenix is het beste dat Ubisoft heeft gemaakt voor mij.
    Laatst aangepast door jeroeni : 26-05-2022 om 15:42

Pagina 411 van 484 EersteEerste ... 311361401407408409410411412413414415421461 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •