Pagina 408 van 484 EersteEerste ... 308358398404405406407408409410411412418458 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.176 tot 10.200 van 12086 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #10176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Heb Spider-Man even gespeeld en ziet er inderdaad mooi uit.
    Het is alleen jammer dat de gehele game op de schijf word gezet hierdoor raak je schijf snel vol.
    Ik heb ook Assassin's Creed Odyssey erop staan weer.
    Het is me ook gelukt mijn savefiles erop te krijgen , was erg simpel.
    Er staat ook nog een grappig spel op met een robotje een platform game.
    En wat voelt de controller fijn aan zeg.
    Vandaag ga ik weer verder met Miles.
    De laatste Tomb Raider zal ik er dan ook eens opzetten.
    Ratchet & Clank had ik in mijn handen gisteren, maar die komt er zeker ook bij.
    Ik heb weer 7.50 korting bij een volgende aankoop.
    Gezien ik meestal lange tijd met twee PS5 games bezig ben loop ik zelf nooit tegen het probleem aan dat mijn schijf vol is.

    Odyssey heeft geloof ik ook een update gehad.

    Die controller is idd geweldig!

    Tip:
    Accessoires menu:Hier kan je de helderheid van controllerindicators heb beste op gedimd zetten.Scheelt opladen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 24-04-2022 om 12:31

  2. #10177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Gezien ik meestal lange tijd met twee PS5 games bezig loop ik zelf nooit tegen het probleem aan dat mijn schijf vol is.

    Odyssey heeft geloof ik ook een update gehad.

    Die controller is idd geweldig!

    Tip:
    Accessoires menu:Hier kan je de helderheid van controllerindicators heb beste op gedimd zetten.Scheelt opladen.
    Hoe zie je of een PS4 game een update heeft gehad voor de PS5?

    Bedankt voor de tip.
    Ik moet nog eens goed in het menu gaan kijken hoe alles werkt.
    Dus je speelt een game uit en dan ? Gooi je hem van de harde schijf af?

  3. #10178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Hoe zie je of een PS4 game een update heeft gehad voor de PS5?

    Bedankt voor de tip.
    Ik moet nog eens goed in het menu gaan kijken hoe alles werkt.
    Dus je speelt een game uit en dan ? Gooi je hem van de harde schijf af?
    Meestal pakt een disc of digitaal bij installeren ook meteen de update.Je kan ook op de game tegel gaan staan en dan op de options knop van de controller te drukken[rechts boven]
    Onder in het PS5 menu zie je ook altijd of er iets aan het downloaden is ja/nee.

    Ja ik gooi dingen eraf maar knal ze er ook weer makkelijk op als ik zin heb in een bepaalde game.

    Neem het menu rustig door dan ben je er binnen een weekje wel aan gewend.

    Het Playstation menu heb ik altijd veel prettiger gevonden dan bv het menu van de Xbox consoles.
    Laatst aangepast door jeroeni : 23-04-2022 om 09:32

  4. #10179

    Standaard

    Morgen in binnen.

    Switch Oled & Kirby


    Heb het vorige Switch model verkocht.Moch er in 2023 een echte opvolger van de Switch komen dan zien we dat wel weer.

  5. #10180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Morgen in binnen.

    Switch Oled & Kirby


    Heb het vorige Switch model verkocht.Moch er in 2023 een echte opvolger van de Switch komen dan zien we dat wel weer.
    Ow en wat heb je er nog voor gekregen?
    Kirby is een leuk spel.

  6. #10181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ow en wat heb je er nog voor gekregen?
    Kirby is een leuk spel.
    Voor een zacht prijsje is hij naar een kennis gegaan.Maar sowieso is het oude model nu ook nog erg populair.

    Ja als ik men moet geloven is het de beste Kirby game.

    Hier zit ik ik ook erg op te wachten: https://www.youtube.com/watch?v=cLAzzYz92r4 [10 Juni]
    Deze game is van het team dat ook de Luigi's Mansion 3[Next Level Games] heeft gemaakt dus het niveau ligt vermoed ik hoger dan bij bv een Mario Tennis/Golf.

    Dit nog: De geruchten gaan dat Nintendo bezig is met een nieuwe Donkey Kong.Gaat wat meer 3D zijn zoals Super Mario 3d World & Kirby.

    Van de week 2 platinum trophies[ps5] gehaald dus ik maak nu weer wat tijd vrij voor de Switch.

    De Nintendo games blijf ik wel fysiek kopen.

    Morgen of vrijdag laat ik weten hoe de Kirby game is.
    Laatst aangepast door jeroeni : 27-04-2022 om 13:30

  7. #10182

    Standaard

    Blown away door deze nieuwe Kirby game.

    Het post apocalyptische thema is geweldig gedaan en voelt nergens zwaar op de maag.Qua moeilijkheidsgraad zitten de Kirby games meestal onder die van bv Mario maar het productie niveau van deze nieuwe Kirby ligt nu hoger dan ooit.

    Deze track blijft al goed hangen:https://www.youtube.com/watch?v=uvg4ASNDPsM
    Laatst aangepast door jeroeni : 28-04-2022 om 14:02

  8. #10183

    Standaard

    Horizon Forbidden West is een hele mooie game.
    Wat een mooie wereld om in te lopen.

    96 gb op een harde schijf is wel erg veel zeg.
    Nu heb ik gelezen dat er een extra ssd schijf in kan in de ps5.
    Heeft 1 van jullie dat al gedaan?

    Ik ga vandaag nog een game halen, maar welke het wordt, weet ik nog niet, iemand suggesties?

  9. #10184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Blown away door deze nieuwe Kirby game.

    Het post apocalyptische thema is geweldig gedaan en voelt nergens zwaar op de maag.Qua moeilijkheidsgraad zitten de Kirby games meestal onder die van bv Mario maar het productie niveau van deze nieuwe Kirby ligt nu hoger dan ooit.

    Deze track blijft al goed hangen:https://www.youtube.com/watch?v=uvg4ASNDPsM
    Ja ik vind de game ook verrassend leuk, had er nog nooit een van gespeeld een Kirby game.

    Trouwens ik zie net dat ik wel veel Nintendo Switch games heb al.
    Ik heb er alweer 32.
    Laatst aangepast door Driekus : 29-04-2022 om 07:46

  10. #10185

    Standaard

    Verwacht deze vandaag binnnen:

    Gekocht bij AllYourGames,nl €24,95

    Vraagje aan de gamers hier: Kopen jullie de spellen voornamelijk fysiek of digitaal?

  11. #10186

    Standaard

    Ik ben oldskool , dus fysiek.

  12. #10187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Horizon Forbidden West is een hele mooie game.
    Wat een mooie wereld om in te lopen.

    96 gb op een harde schijf is wel erg veel zeg.
    Nu heb ik gelezen dat er een extra ssd schijf in kan in de ps5.
    Heeft 1 van jullie dat al gedaan?

    Ik ga vandaag nog een game halen, maar welke het wordt, weet ik nog niet, iemand suggesties?
    Ik weet niet of er een ssd schijf in kan, volgens mij kun je met externe harde schijven werken. Ervaring heb ik er overigens niet mee, aangezien ik altijd één spel per keer speel en als ik die heb uitgespeeld, dan kan die in principe van de harde schijf af en heb ik geen last van een tekort aan geheugen.

    Ratchet & Clank had je nog niet, toch? Zou ik daarvoor gaan.

  13. #10188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Nu heb ik gelezen dat er een extra ssd schijf in kan in de ps5.
    Heeft 1 van jullie dat al gedaan?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik weet niet of er een ssd schijf in kan, volgens mij kun je met externe harde schijven werken. Ervaring heb ik er overigens niet mee, aangezien ik altijd één spel per keer speel en als ik die heb uitgespeeld, dan kan die in principe van de harde schijf af en heb ik geen last van een tekort aan geheugen.
    Ik heb gisteren toevallig een SSD ingebouwd in mijn PS5, en dat is deze geweest: https://www.amazon.nl/Samsung-Heatsi...178287577&th=1

    Let op dat je eentje kiest met zgn Heatsink, om oververhitting te voorkomen. Voordeel van deze interne SSD is dat de PS5 er spellen vanaf kan spelen, in tegenstelling tot een externe SSD (die ik er overigens ook aan heb hangen).

    Op internet zijn er genoeg filmpjes te vinden hoe je deze interne SSD moet installeren.

  14. #10189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Horizon Forbidden West is een hele mooie game.
    Wat een mooie wereld om in te lopen.

    96 gb op een harde schijf is wel erg veel zeg.
    Nu heb ik gelezen dat er een extra ssd schijf in kan in de ps5.
    Heeft 1 van jullie dat al gedaan?

    Ik ga vandaag nog een game halen, maar welke het wordt, weet ik nog niet, iemand suggesties?
    In de PS5 kan je een M.2.SSD plaatsen voor extra opslag.


    Ik heb een Samsung SSD 980 pro met een heatsink in mijn PS5 gezet. Dat ging vrij gemakkelijk.

    Externe harde schijven kan je ook aansluiten, maar deze zijn alleen geschikt voor PS4 spellen.

  15. #10190

  16. #10191

    Standaard

    @TMH
    Alleen Nintendo games koop ik nog 100% fysiek.

  17. #10192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ja ik vind de game ook verrassend leuk, had er nog nooit een van gespeeld een Kirby game.

    Trouwens ik zie net dat ik wel veel Nintendo Switch games heb al.
    Ik heb er alweer 32.
    Deze is ook goed.

  18. #10193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TMH Bekijk bericht
    Verwacht deze vandaag binnnen:

    Gekocht bij AllYourGames,nl €24,95

    Vraagje aan de gamers hier: Kopen jullie de spellen voornamelijk fysiek of digitaal?
    Ik koop ze altijd fysiek.
    Maar games die ik leuk vind die niet als fysiek worden verkocht die koop ik wel digitaal.
    Zoals deze Ocean's Heart.

  19. #10194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Deze is ook goed.

    ok zal eens kijken of ik hem kan kopen.

  20. #10195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    In de PS5 kan je een M.2.SSD plaatsen voor extra opslag.


    Ik heb een Samsung SSD 980 pro met een heatsink in mijn PS5 gezet. Dat ging vrij gemakkelijk.

    Externe harde schijven kan je ook aansluiten, maar deze zijn alleen geschikt voor PS4 spellen.

    Juist dat had ik dus ook gelezen dat een heatsink belangrijk is.
    Thx voor het filmpje.

    En inderdaad op een externe ssd kan je alleen ps4 games zetten. Dat had ik ook gelezen.

  21. #10196

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    ok zal eens kijken of ik hem kan kopen.
    Hij is wel iets minder dan de nieuwe maar nog steeds een prima Kirby game.


    Voor Star Alies[2016] vraag Nintendo nog de volle mep dus om de kwaliteitswaarde blijf ik N games fysiek kopen.

    Iets anders:Heb in Animal Crossing nu 600 uur zitten.Op basis van zoveel uren moet ik wel zeggen dat het mijn favo Switch game is.
    Maar gezien ik een nieuw N account heb ga ik weer een nieuwe eiland maken en ga ik ook de DLC kopen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-04-2022 om 16:05

  22. #10197

    Standaard

    Kirby and the Forgotten Land: Het pretpark wereld is geweldig!De muziek in deze game verdient sowieso een dikke pluim!

  23. #10198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ben begonnen met Metroid Dread was erg goed, maar best pittig, eindbaas was heftig. Daarna Spider-man: Miles Morales geplatinumd, nu de DLC van Final Fantasy VII Remake aan het spelen (PS5 upgrade was gratis, maar de extra story content moet je los kopen). Zelda bewaar ik nog even tot na Horizon Forbidden West, want wat ik heb begrepen is BotW gigantisch. Skyward Sword heb ik op de Wii al gespeeld, vond ik destijds erg de moeite waard. Las net dat Final Fantasy XVI vanwege corona minimaal 6 maanden vertraging heeft opgelopen, dus dat geeft ook weer wat ruimte.

    Ik was ook al een tijd voor een PS5 aan het kijken en wilde er het liefst één los, je ziet bijna alleen bundels. Ik keek ook vaak op de site budgetgaming.nl, wordt vaak meteen gedeeld daar, als er ergens weer voorraad is. Bol.com lijkt ongeveer elke 5 à 6 weken voorraad te hebben en die lijkt altijd op een woensdag rond 7:45 “live” te gaan. Was bij mij ook het geval, 5 minuten later waren ze ook alweer op. Hopelijk komt er binnenkort meer voorraad beschikbaar.
    Ah ik zie dat je Metroid ook gespeeld hebt.Mijn handen doen ook pijn bij deze game.

    Ondanks dat je Skyward Sword op de Wii gespeeld hebt raad ik je de Switch versie zeker aan.60fps en motion-controls die net wat beter werken dan bij de Wii destijds maken dit tot een must-have Zelda.

    Ga het niet met controller spelen want daar is deze game in basis nooit voor gebouwd.

    Persoonlijk heb ik deze game zelfs hoger zitten dan Ocarina of time. Skyward Sword is een unieke Zelda game!

    Wilde toch nog even op jou post reageren.
    Laatst aangepast door jeroeni : 30-04-2022 om 15:05

  24. #10199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ah ik zie dat je Metroid ook gespeeld hebt.Mijn handen doen ook pijn bij deze game.

    Ondanks dat je Skyward Sword op de Wii gespeeld hebt raad ik je de Switch versie zeker aan.60fps en motion-controls die net wat beter werken dan bij de Wii destijds maken dit tot een must-have Zelda.

    Ga het niet met controller spelen want daar is deze game in basis nooit voor gebouwd.

    Persoonlijk heb ik deze game zelfs hoger zitten dan Ocarina of time. Skyward Sword is een unieke Zelda game!

    Wilde toch nog even op jou post reageren.

    Skyward Sword is inderdaad een fantastisch spel en zeker waard om ook op de switch te nemen.
    Helemaal mee eens.

  25. #10200

    Standaard

    Als ik niet zoveel op de plank zou hebben liggen, wat ik nog niet gespeeld heb, zou ik het bijna gaan overwegen

Pagina 408 van 484 EersteEerste ... 308358398404405406407408409410411412418458 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •