Pagina 441 van 484 EersteEerste ... 341391431437438439440441442443444445451 ... LaatsteLaatste
De resultaten 11.001 tot 11.025 van 12077 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #11001

    Standaard

    Nice en voor dezelfde prijs als Frozen Wilds destijds. Al kreeg je daar toen als Plus lid wel 10% korting.
    Laatst aangepast door tmvde : 22-03-2023 om 18:56

  2. #11002

    Standaard

    Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon [Switch]

    Review:https://www.n1up.nl/review/bayonetta...he-lost-demon/

    Heb de demo gespeeld en nee deze spin-off voel ik totaal niet.Nintendo vraagt voor deze game ook nog eens de volle mep.
    Ik heb ook geen idee voor wie deze game bedoeld is.

  3. #11003

    Standaard

    @Driekus

    Wat is jou ervaring met die wave 4 banen uit MK8 ?
    Ik ben er nog niet aan toegekomen.

  4. #11004

    Standaard

    Ik heb MK8 twee weken geleden gekocht en ook de DLC. Ben eerst alle cups op 50 CC aan het doen, heb bijna de eerste pagina af. Alle cups in 1x gewonnen en maar één race geen eerste. Van de DLC alleen de cup met Amsterdam gespeeld. Vind het tot nu toe heel vermakelijk. Heb vroeger alleen Mario Kart op de SNES gespeeld.

  5. #11005

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    @Driekus

    Wat is jou ervaring met die wave 4 banen uit MK8 ?
    Ik ben er nog niet aan toegekomen.
    Eerlijk gezegd heb ik deze game al een tijd niet meer gespeeld.
    Ik heb wave 3 nog steeds niet gezien lol.

  6. #11006

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik heb MK8 twee weken geleden gekocht en ook de DLC. Ben eerst alle cups op 50 CC aan het doen, heb bijna de eerste pagina af. Alle cups in 1x gewonnen en maar één race geen eerste. Van de DLC alleen de cup met Amsterdam gespeeld. Vind het tot nu toe heel vermakelijk. Heb vroeger alleen Mario Kart op de SNES gespeeld.

    Ik heb deze en vind het ook een van de leukste Mariokart games, zo niet de leukste.


  7. #11007

    Standaard

    Nintendo geeft een Zelda e-boek weg dat vroeger in een speciale editie van de game zou komen zou komen.
    Dit is zo cool, je kunt het boek (minus enkele pagina's) downloaden om het nu gratis te lezen. Dus dit is gaaf om te lezen en welkom in mijn collectie.
    Een pagina of 6 tot 7 staan ??er niet in, die hebben ze misschien gebruikt in de Tears of The Kingdom.
    Dus iedereen die het origineel heeft, je hebt zoveel geluk.

    Klik op de foto om het te downloaden.


  8. #11008

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik heb MK8 twee weken geleden gekocht en ook de DLC. Ben eerst alle cups op 50 CC aan het doen, heb bijna de eerste pagina af. Alle cups in 1x gewonnen en maar één race geen eerste. Van de DLC alleen de cup met Amsterdam gespeeld. Vind het tot nu toe heel vermakelijk. Heb vroeger alleen Mario Kart op de SNES gespeeld.
    Bij de 100cc gaat de AI ook wat beter/agressiever racen dus het gaat steeds leuker worden.De twee F-Zero banen zijn natuurlijk mijn favo.

  9. #11009

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Nintendo geeft een Zelda e-boek weg dat vroeger in een speciale editie van de game zou komen zou komen.
    Dit is zo cool, je kunt het boek (minus enkele pagina's) downloaden om het nu gratis te lezen. Dus dit is gaaf om te lezen en welkom in mijn collectie.
    Een pagina of 6 tot 7 staan ??er niet in, die hebben ze misschien gebruikt in de Tears of The Kingdom.
    Dus iedereen die het origineel heeft, je hebt zoveel geluk.

    Klik op de foto om het te downloaden.

    Nice

  10. #11010

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Bij de 100cc gaat de AI ook wat beter/agressiever racen dus het gaat steeds leuker worden.De twee F-Zero banen zijn natuurlijk mijn favo.
    Ben de 1e tegengekomen idd. Vond de Zelda baan ook leuk.

  11. #11011

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ben de 1e tegengekomen idd. Vond de Zelda baan ook leuk.
    Ik ga straks de nieuwe checken.Zie dat Maple Treeway[Wii] in wave 4 zit.

  12. #11012

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ben de 1e tegengekomen idd. Vond de Zelda baan ook leuk.
    Zelda baan??? Wow ga gelijk kijken vanmiddag.

  13. #11013

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Zelda baan??? Wow ga gelijk kijken vanmiddag.
    Hyrule Circuit is al oud hoor.

    Dat ze in wave 5 maar mooi een baan maken die gebaseerd is op Breath of the wild.Met de Divine Beasts & Shrines is vast iets leuks te verzinnen.

    Een baan met een Metroid thema zou trouwens ook niet verkeerd zijn.
    Laatst aangepast door jeroeni : 23-03-2023 om 15:49

  14. #11014

    Standaard

    Besteld bij Bol.com[re 21 april]


    Dit is een remake van twee GBA games.
    Nintendo heeft de release in 2022 niet door laten gaan vanwege de oorlog in Oekraine.Met de naam die deze titel draagt is dat ook niet heel gek natuurlijk.

    In 2002 was dit mijn eerste strategy ervaring en ik was verkocht aan dit spel.Op strategy games gebied ben ik niet heel hardcore dus zijn games als deze Advance Wars & Pikmin zijn meer mijn ding.

    Halo Wars 1 & 2[Xbox] Deze strategy serie is ook lekker casual.
    Laatst aangepast door jeroeni : 23-03-2023 om 16:19

  15. #11015

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik ga straks de nieuwe checken.Zie dat Maple Treeway[Wii] in wave 4 zit.
    UPDATE
    Amsterdam is een leuke baan met echt een toffe soundtrack.Maple Treeway: Deze baan voelt als thuis komen.
    Ik ben trouwens pas vanaf de Wii versie echt fanatiek MK gaan spelen.De Wii & 3DS versie heb ik dus veel gespeeld.
    Laatst aangepast door jeroeni : 23-03-2023 om 18:27

  16. #11016

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    UPDATE
    Amsterdam is een leuke baan met echt een toffe soundtrack.Maple Treeway: Deze baan voelt als thuis komen.
    Ik ben trouwens pas vanaf de Wii versie echt fanatiek MK gaan spelen.De Wii & 3DS versie heb ik dus veel gespeeld.

    Mijn favo Mario Kart game is nog steeds die van de Gamecube Double Dash.
    Zoveel leuke dagen mee gehad met het spelen samen met mijn neefjes.
    Die zijn nu beide getrouwd en hebben kinderen lol.

    En dan nu... niet lachen hoor.
    Ik zit gisteren te gamen Mario Kart op de switch zie ik daar de Zelda baan, die ik al gespeeld had dus.
    Maar nu de grap, ik druk dus de 4 punt toets naar boven in en daar zie ik dus op eens een heel ander menu met een heleboel nieuwe banen en zilver gekleurde munten, de normale zijn goud kleur.
    Daar zaten dus all DLC banen lol, ik vond het al zo raar dat ik er geen banen bij kreeg.
    Nooit geweten dat ik naar boven moest drukken, en nu viel me ook op dat er ook bij staat dat je op de R en L kunt drukken lol
    ook zie ik gelijk dat er bij 4 van die munten nog banen moeten komen, dus nog 16 banen.
    Nou ik word echt oud hoor.
    Nu maar eens al die nieuwe banen gaan spelen.

  17. #11017

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Mijn favo Mario Kart game is nog steeds die van de Gamecube Double Dash.
    Zoveel leuke dagen mee gehad met het spelen samen met mijn neefjes.
    Die zijn nu beide getrouwd en hebben kinderen lol.

    En dan nu... niet lachen hoor.
    Ik zit gisteren te gamen Mario Kart op de switch zie ik daar de Zelda baan, die ik al gespeeld had dus.
    Maar nu de grap, ik druk dus de 4 punt toets naar boven in en daar zie ik dus op eens een heel ander menu met een heleboel nieuwe banen en zilver gekleurde munten, de normale zijn goud kleur.
    Daar zaten dus all DLC banen lol, ik vond het al zo raar dat ik er geen banen bij kreeg.
    Nooit geweten dat ik naar boven moest drukken, en nu viel me ook op dat er ook bij staat dat je op de R en L kunt drukken lol
    ook zie ik gelijk dat er bij 4 van die munten nog banen moeten komen, dus nog 16 banen.
    Nou ik word echt oud hoor.
    Nu maar eens al die nieuwe banen gaan spelen.
    Ha ha ha Ja Driekus je begint oud te worden.
    Wel tof dat je nu dan al die banen kan ervaren.

  18. #11018

    Standaard

    Ik weet niet of het aan mij ligt ofzo maar ik vind de next-gen games als Reseident Evil 4 remake & Redfall[previews zijn online] er super generiek uitzien.De herfstachtige stijl die RE4 op de Gamecube had is vervangen door een realistische stijl en ik kan daar weinig mee.

    De RE 2 & 3 remake vond ik visueel vet maar met de vandaag uitgekomen RE4 Remake mis ik de klik.Redfall:Ik ben normaal een fan van hun werk[Arkane] maar ik voel deze game niet.

    Conclusie: Foto realistisch is niet aan mij besteed.

    Dat ik meer zin heb in de nieuwe Mario Kart 8 banen dan in Resident Evil 4 en het komende Redfall zegt genoeg.
    Laatst aangepast door jeroeni : 25-03-2023 om 12:58

  19. #11019

    Standaard

    Is This Nintendo's Big Holiday Game For 2023?:https://www.youtube.com/watch?v=173KwZTfUWA

    Al twee jaar gaat het gerucht dat Nintendo met een nieuwe Donkey Kong bezig zou zijn.Eest was er het gerucht dat het Mario Odyssey team[Japan] daar mee bezig zou zijn en nu dus een westerse studio.

    Dit valt op: Als we naar het verleden kijken dan valt het op dat Nintendo deze serie graag uitbesteed aan westerse studios.


    Ik denk zelf dat Donkey Kong een perfecte launch game zal zijn voor de Switch 2.Gezien er nog geen najaars games[exclusieve N games] beken zijn staan voor nu nog alle opties open.

    Dit nog: De mogelijkheid bestaat nog steeds dat Nintendo eind van het jaar nog met een Switch 2 komt.

    Tegen een nieuwe Donkey Kong game zeg ik geen nee.
    Laatst aangepast door jeroeni : 25-03-2023 om 14:46

  20. #11020

    Standaard

    Ik ben nu met deze game bezig, en hij is zeker zo leuk als de eerste.



  21. #11021

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Al heb ik Resident Evil 4, de remake wordt een verplichte aanschaf,
    Hey crocs hoe bevalt de game ?
    Omdat ik wat moeite met het visuele gedeelte heb zit ik in twijfel of ik hem zou kopen.

  22. #11022

    Standaard

    Final Fantasy 16: Net weer wat nieuwe gameplay gezien.Voor deze game ga ik weer een PS5 in huis halen.

    Nu lekker verder met Mario kart 8.

  23. #11023

    Standaard

    Alle 50 CC (incl DLC) nu 3 sterren.

    Gelukkig zijn PS5’s inmiddels op voorraad

  24. #11024

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Alle 50 CC (incl DLC) nu 3 sterren.

    Gelukkig zijn PS5’s inmiddels op voorraad
    Ja Intertoys heeft hier de disc versie voor 550.Zit ff in twijfel of ik hem nu met RE4 ga kopen of nog ff wacht tot FF16.

  25. #11025

    Standaard

    Final Fantasy 16 draait in framerate-mode 1440p/60fps: https://gamer.nl/artikelen/nieuws/no...sy-16-gedeeld/

    Begin echt warm te worden voor deze game.Zelda en FF16 wat een tijd.

    ____________________________________________
    Zelda Breath of the wild: Nog 30 shrines en dan heb ik ze weer alle.Ook in deze 2e run heb ik geen zin om voor alle koroks seeds te gaan.

    Hoe leuk is een 2de run met deze game ?: In wezen weet ik bijna alles nog te zitten en dan is er weinig uitdaging in deze game.Voor de Lynels moet ik wel mijn best doen.

    Al met al begint de open-wereld moehied[heb er al even last van] er flink in te sluipen dus voor die 30 shrines moet ik nog ff doorzetten.
    Sorry @Driekus die 1e DLC ga ik niet doen.

    Soms is de basis game zo groot dat DLC voor mij dan niet meer hoeft.Bij bv Horizon had ik daar ook last van.

    Mario Kart 8: Straks nog 4 banen en dan heb ik alles in de game goud.
    Laatst aangepast door jeroeni : 27-03-2023 om 15:16

Pagina 441 van 484 EersteEerste ... 341391431437438439440441442443444445451 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •