Pagina 399 van 484 EersteEerste ... 299349389395396397398399400401402403409449 ... LaatsteLaatste
De resultaten 9.951 tot 9.975 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #9951

    Standaard

    Enorm veel sterkte man, ik lees dit ook nu pas.

  2. #9952

    Standaard

    Gecondoleerd en veel sterkte toegewenst.

  3. #9953

  4. #9954

    Standaard

    25 Jaar Tombraider word dit jaar gevierd. Ook met een nieuwe game.



    In 2013 zagen we met Tomb Raider een heerlijke reboot van de game. Deze werd gevolgd door twee uitstekende games in de vorm van Rise of en Shadow of. En nu is het tijd om te kijken naar de toekomst van de reeks.
    In 2021 is het 25 jaar geleden dat de eerste game in de Tomb Raider-reeks verscheen. Dat wil ontwikkelaar Crystal Dynamics gaan vieren met verschillende evenementen. En daarbij is er nu een kleine hint gegeven naar wat de nieuwe game kan gaan worden.

    Dat is niet alles, ook heeft men bekendgemaakt dat er gewerkt wordt aan een animatieserie omtrent Tomb Raider voor Netflix. Deze serie speelt zich af na de gebeurtenissen in de reboot trilogie.

  5. #9955

    Standaard

    En hier is dan de eerste DLC voor Immortals fenyx rising... ik ben benieuwd na 100 uur spelen in de game.. heb ik bijna alles gevonden.
    Maar nog steeds geen platinum troffee...

    Nu maar de eerste DLC spelen genaamd A New God.
    Ben erg benieuwd.


  6. #9956

    Standaard

    Ben opnieuw begonnen met The Legend Of Zelda Breath of the Wild.

    Maar nu op pc.. dat is toch wel heel leuk op 60 fps en zo mooie kwaliteit.. een volwaardige pc game nu..
    Ongelofelijk gewoon... ik heb de mod versie... zo grappig allemaal nu dat ik weet waar alles te vinden is.



  7. #9957

    Standaard

    Vandaag een "Goude oude" binnengekregen, namelijk een Playstation 3 Phat 60Gb versie die ook PS1 en PS2 games kan afspelen. De verkoper heeft er een 160 Gb schijf ingezet dus mooi die extra ruimte. Ik heb nog best wat PS2 games en een enkele PS1 dus naast de leuke PS3 games die ik ook nog graag speel is dit een leuke aankoop. Plus de kids kunnen ook eens wat met Move gaan doen.

  8. #9958

    Standaard

    Ubisoft stelt Prince of Persia-remake voor onbepaalde tijd uit...


    Jammer had hem al voorbesteld.
    Afwachetn wanneer hij nu komt.


  9. #9959

    Standaard

    De eerste geruchten dit jaar voor The legend Of Zelda games... en 35ste verjaardag.

    Komt Phantom Hourglas een Nintendo DSi game naar de Switch?
    Zou ik wel erg leuk vinden, het is een vermakelijke Zelda game..



    https://www.gamed.nl/view/140179

  10. #9960

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    De eerste geruchten dit jaar voor The legend Of Zelda games... en 35ste verjaardag.

    Komt Phantom Hourglas een Nintendo DSi game naar de Switch?
    Zou ik wel erg leuk vinden, het is een vermakelijke Zelda game.

    https://www.gamed.nl/view/140179
    Zeker een leuke game, maar was toch gewoon een DS game, niet DSi? Het vervolg, Spirit Tracks was ook leuk.
    Laatst aangepast door tmvde : 14-02-2021 om 19:31

  11. #9961

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Zeker een leuke game, maar was toch gewoon een DS game, niet DSi? Het vervolg, Spirit Tracks was ook leuk.
    Ja maar ik had een DSi om op te spelen toen, DS heb ik niet

  12. #9962

    Standaard Nintendo registreert nieuwe handelsmerken voor eerdere Zelda games

    Nintendo registreert nieuwe handelsmerken voor eerdere Zelda games.
    Klik op de foto.. voor meer info... is wel in het engels die site.

  13. #9963

    Standaard

    Morgen avond een Nieuwe Nintendo Direct

    Wat mogen we in de eerste helft van 2021 verwachten als het gaat om de Nintendo Switch? Het is een vraag waar we morgenavond een antwoord op krijgen.

    Nintendo heeft namelijk bekend gemaakt dat er morgenavond om 23:00 een livestream van vijftig minuten zal worden uitgezonden. Gedurende deze stream gaan ze in op reeds uitgebrachte games zoals Super Smash Bros. Ultimate en games die in de eerste helft van 2021 naar de Nintendo Switch zullen komen.

    De Nintendo Direct stream is te volgen via YouTube.

  14. #9964

    Standaard

    Met een heruitgave van Zelda: Skyward Sword zou ik zeer blij worden. Eigenlijk het enige deel dat ik niet langer dan een kwartier gespeeld heb. Heb echt geen zin om zo'n lange game met bewegingsbesturing te spelen. Hetzelfde geldt voor de Metroid: Prime Trilogy.

  15. #9965

    Standaard

    En nu een keer wat anders dan Nintendo Aangezien de volgende game, zover ik weet, niet op de Switch is verschenen. Persoonlijk vind ik dat wel jammer, omdat deze game nagenoeg op zeer veel platformen te spelen is.

    De 'next-gen' versie van Marvel’s Avengers verschijnt op 18 maart 2021 voor PlayStation 5 en Xbox Series X|S, samen met de tweede nieuwe speelbare held voor de game: Clint Barton, ook wel bekend als Hawkeye, de boogschutter met een onfeilbare precisie.

    https://frontpage.fok.nl/nieuws/8432...krijgbaar.html

  16. #9966

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Met een heruitgave van Zelda: Skyward Sword zou ik zeer blij worden. Eigenlijk het enige deel dat ik niet langer dan een kwartier gespeeld heb. Heb echt geen zin om zo'n lange game met bewegingsbesturing te spelen. Hetzelfde geldt voor de Metroid: Prime Trilogy.
    Ja ik hoop ook echt dat Skyward Sword naar de switch komt..
    Ik heb de limited edition op de Wii met de gouden Wiimote controller.

  17. #9967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb de limited edition op de Wii met de gouden Wiimote controller.
    +1

  18. #9968

    Standaard

    En ja hoor hij komt 16 juli naar de Nintendo Switch..

    The Legend Of Zelda Skyward Sword HD


  19. #9969

    Standaard

    Ja, super he. Alleen nog lichte twijfels of ze de besturing goed weten over te zetten. Maar heb eigenlijk altijd wel vertrouwen in Nintendo. Die brengen zelden iets uit, zonder tevreden te zijn over de game.

  20. #9970

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Ja, super he. Alleen nog lichte twijfels of ze de besturing goed weten over te zetten. Maar heb eigenlijk altijd wel vertrouwen in Nintendo. Die brengen zelden iets uit, zonder tevreden te zijn over de game.
    Ja ik heb er wel vertrouwen in dat het gelukt is..

    Ik heb ze gelijk maar gepreordered de game en joycons.. die nu uitverkocht al zijn.
    Als Zelda game fan moet je die gewoon hebben toch.


    Laatst aangepast door Driekus : 18-02-2021 om 19:37

  21. #9971

    Standaard

    @ Driekus Bedankt voor het delen van dit nieuws m.b.t. TLoZ: SS.

    Heb de Wii-versie gespeeld (half) en wil deze ook wel spelen zodra die uitkomt. Nog mooi +- 5 maanden de tijd om voor een Switch en Breath of the Wild + Skyward Sword te sparen.
    Doet Nintendo eigenlijk aan patches voor hun games?

  22. #9972

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    @ Driekus Bedankt voor het delen van dit nieuws m.b.t. TLoZ: SS.

    Heb de Wii-versie gespeeld (half) en wil deze ook wel spelen zodra die uitkomt. Nog mooi +- 5 maanden de tijd om voor een Switch en Breath of the Wild + Skyward Sword te sparen.
    Doet Nintendo eigenlijk aan patches voor hun games?
    Ja dat denk ik dus wel er was met Breath of the Wild ook een aantal exploits die ze verholpen hebben met een patch/update.

    Nu nog hopen op een Legend of zelde Switch console, zou ook leuk zijn.
    Ik heb al een aantal andere consoles in een zelda editie.

  23. #9973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ja dat denk ik dus wel er was met Breath of the Wild ook een aantal exploits die ze verholpen hebben met een patch/update.

    Nu nog hopen op een Legend of zelde Switch console, zou ook leuk zijn.
    Ik heb al een aantal andere consoles in een zelda editie.
    Bedankt voor de info.
    Een Zelda Switch zou leuk zijn, maar een gewone Switch vind ik wel best. Heb ook die limited edition van Skyward Sword voor de Wii.
    Dit draadje maar eens goed in de gaten houden voor tips over Switch games.

  24. #9974

    Standaard

    @Koroshiya deze legend of zelda is natuurlijk ook een aanrader.

    De remake van Link's Awakening..


  25. #9975

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    @Koroshiya deze legend of zelda is natuurlijk ook een aanrader.

    De remake van Link's Awakening..

    Die was ik helemaal vergeten. Via YT-kanaal Outsidexbox Xtra wat gameplay van gezien en ziet er leuk uit.
    Hmmmm, misschien dat een Switch aanschaffen toch niet zo'n goed idee is ivm alle extra kosten wat dat met zich meebrengt.

Pagina 399 van 484 EersteEerste ... 299349389395396397398399400401402403409449 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •