Pagina 365 van 484 EersteEerste ... 265315355361362363364365366367368369375415465 ... LaatsteLaatste
De resultaten 9.101 tot 9.125 van 12093 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #9101

    Standaard

    Net gehaald bij de MM:

    Omdat een AC super verslavend is wilde ik eerst RE3 & FF7 uitgespeeld hebben voordat ik deze ik huis haalde.Meer als 300 uur heb ik in de vorige AC[3DS] game zitten.
    Ongelofelijk trouwens dat dit nieuwe deel al 5 miljoen keer verkocht is.

    Vanavond ga ik een begin maken op het eiland.

  2. #9102

    Standaard

    Er gaan schijnbaar zeer serieuze spoilers over TLOU 2 rond op het internet.

    Voorzichtig dus, als je het spel zelf wilt spelen wanneer het in 2025 uitkomt.

  3. #9103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Net gehaald bij de MM:

    Omdat een AC super verslavend is wilde ik eerst RE3 & FF7 uitgespeeld hebben voordat ik deze ik huis haalde.Meer als 300 uur heb ik in de vorige AC[3DS] game zitten.
    Ongelofelijk trouwens dat dit nieuwe deel al 5 miljoen keer verkocht is.

    Vanavond ga ik een begin maken op het eiland.
    De laatste 2 dagen breng ik meer tijd op m'n eiland door dan het echte leven.

    Als ik zie wat andere gamers gemaakt hebben van hun eiland dan kan het niet anders dan dat ze sinds de release niets anders dan dit spelen.M'n eerste bezoek op een ander eiland was echt bizar mooi.

    In de wereld van AC is geen corona.

  4. #9104

  5. #9105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Nieuwe releasedatum van TLOU II is 19 juni.

    https://blog.us.playstation.com/2020/04/27/release-date-updates-for-the-last-of-us-part-ii-ghost-of-tsushima/


    Twee maanden spoilers zien te ontwijken... dat gaat dus niet lukken.
    Toch nog best snel.

  6. #9106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Nieuwe releasedatum van TLOU II is 19 juni.

    https://blog.us.playstation.com/2020/04/27/release-date-updates-for-the-last-of-us-part-ii-ghost-of-tsushima/


    Twee maanden spoilers zien te ontwijken... dat gaat dus niet lukken.
    Gewoon geen berichten over de game lezen. Ghost of Tsushima is een paar weken uitgesteld, waarschijnlijk om te voorkomen dat twee exclusive first party games te dicht op elkaar verschijnen.

  7. #9107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Gewoon geen berichten over de game lezen. Ghost of Tsushima is een paar weken uitgesteld, waarschijnlijk om te voorkomen dat twee exclusive first party games te dicht op elkaar verschijnen.
    Dit soort spoilers wordt vaak verspreid op Reddit op plekken waar je het helemaal niet verwacht. Of tijdens game streams of onder YouTube filmpjes die niks met TLOU te maken hebben.

    In feite moet ik nu op het internet ook al in lockdown gaan

  8. #9108

  9. #9109

    Standaard

    Animal Crossing [Switch]

    Niet verwacht dat ik na de FF7 remake weer meteen zo'n toffe game als deze zou spelen.

    Vandaag heb ik m'n eerste huisje kunnen kopen. Ja het klinkt suf maar in deze game ben je blij met alles.

  10. #9110

  11. #9111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Animal Crossing [Switch]

    Niet verwacht dat ik na de FF7 remake weer meteen zo'n toffe game als deze zou spelen.

    Vandaag heb ik m'n eerste huisje kunnen kopen. Ja het klinkt suf maar in deze game ben je blij met alles.
    Dit is het resultaat van iemand die er 250 uur in heeft zitten:https://www.youtube.com/watch?v=dajr1fX82o0

    En zo zijn er tig filmpjes van mensen die een prachtig eiland hebben gemaakt.Zelf heb ik nog een beperkt aantal items omdat ik nog maar drie dagen bezig ben.

    Ben echt onder de indruk van deze game.
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-04-2020 om 11:07

  12. #9112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Net gehaald bij de MM:

    Omdat een AC super verslavend is wilde ik eerst RE3 & FF7 uitgespeeld hebben voordat ik deze ik huis haalde.Meer als 300 uur heb ik in de vorige AC[3DS] game zitten.
    Ongelofelijk trouwens dat dit nieuwe deel al 5 miljoen keer verkocht is.

    Vanavond ga ik een begin maken op het eiland.
    Ik heb dit spel nooit gespeeld is dit niet erg kinderlijk?

    Heb altijd zo mijn twijfels gehad over dit spel.

    groetjes.
    Laatst aangepast door Driekus : 29-04-2020 om 12:27

  13. #9113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb dit spel nooit gespeeld is dit niet erg kinderlijk?

    Heb altijd zo mijn twijfels gehad over dit spel.

    groetjes.
    Voor New Leaf [2013/3DS] had ik ook altijd de indruk dat het nog meer kinderlijk was dan bv een Mario game maar na 2 dagen spelen was ik verkocht en zag ik hoe gelaagd deze serie is.En nu deze op de Switch doet er nog een schepje bovenop.

    Je beleefd dit spel in echte tijd dus dat betekent alle 4 seizoenen en 24 uur cyclus[avond natuurlijk donker]

    Het is fantastisch om je eigen leventje vanaf 0 op te bouwen op een eiland.Dit is in mijn ogen de pure open-wereld game !

    Voor wie moeite heeft met engels is de game ook in NL tekst te spelen.

    Echt geloof me als ik zeg dat veel mensen van onze leeftijd[ben zelf 44] dit ook spelen.Als ik me hier voor moet schamen tja dan zou ik in wezen ook geen Mario Kart kunnen spelen.

    Tig potjes Call of Duty op een map spelen vind ik pas kinderlijk en hersenloos.

    Gezien jou smaak vermoed ik dat jij dit ook nice gaat vinden.

    Mocht je de game toch kopen dan kunnen we elkaars eiland bezoeken met een code die je bij de luchthaven krijgt.We kunnen dan items ruilen enz.

    En ja de game is zelfs leuker en beter dan de FF7 remake.
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-04-2020 om 15:04

  14. #9114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Voor New Leaf [2013/3DS] had ik ook altijd de indruk dat het nog meer kinderlijk was dan bv een Mario game maar na 2 dagen spelen was ik verkocht en zag ik hoe gelaagd deze serie is.En nu deze op de Switch doet er nog een schepje bovenop.

    Je beleefd dit spel in echte tijd dus dat betekent alle 4 seizoenen en 24 uur cyclus[avond natuurlijk donker]

    Het is fantastisch om je eigen leventje vanaf 0 op te bouwen op een eiland.Dit is in mijn ogen de pure open-wereld game !

    Voor wie moeite heeft met engels is de game ook in NL tekst te spelen.

    Echt geloof me als ik zeg dat veel mensen van onze leeftijd[ben zelf 44] dit ook spelen.Als ik me hier voor moet schamen tja dan zou ik in wezen ook geen Mario Kart kunnen spelen.

    Tig potjes Call of Duty op een map spelen vind ik pas kinderlijk en hersenloos.

    Gezien jou smaak vermoed ik dat jij dit ook nice gaat vinden.

    Mocht je de game toch kopen dan kunnen we elkaars eiland bezoeken met een code die je bij de luchthaven krijgt.We kunnen dan items ruilen enz.

    En ja de game is zelfs leuker en beter dan de FF7 remake.
    mm ok zal er eens over denken... ik ben wel 12 jaartjes ouder dan jij..

    misschien eerst een goedkopere WiiU versie nemen?

    3DS heb ik ook dus ...

    groetjes ben weer een heerlijke Zelda game aan het spelen.

  15. #9115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    mm ok zal er eens over denken... ik ben wel 12 jaartjes ouder dan jij..

    misschien eerst een goedkopere WiiU versie nemen?

    3DS heb ik ook dus ...

    groetjes ben weer een heerlijke Zelda game aan het spelen.
    Heb een veel jonger beeld van je en dat bedoel ik positief.Las trouwens laatst een artikel dat een vrouw van 88 iets van 4000 uur in de 3DS[2013] versie heeft zitten dus met jou leeftijd moet het dan ook geen probleem zijn.

    Omdat de WiiU nooit geen succes is geweest heeft Nintendo bij die console vroegtijdig de stekker eruit getrokken.

    De manier hoe je in AC met personages praat lijkt trouwens erg op dat van Zelda.Hoop dat we eind dit jaar Breath of the Wild 2 krijgen.

    Fijne avond.

  16. #9116

  17. #9117

    Standaard

    Assassin's Creed: Valhalla [PS4/PS5/XO/Xbox Series X/Stadia/PC]

    Trailer:https://www.youtube.com/watch?v=OiEqN-2zkjE

    Op basis van dit type trailer kan ik nog niet zeggen of ik het vet ga vinden. [Re najaar 2020]

  18. #9118

    Standaard

    Geen Nintendo-Direct in de maand Juni:https://www.gamekings.tv/nieuws/nint...e-coronavirus/

    Was toch altijd de maand dat ze hun najaars line-up lieten zien.

  19. #9119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Heb een veel jonger beeld van je en dat bedoel ik positief.Las trouwens laatst een artikel dat een vrouw van 88 iets van 4000 uur in de 3DS[2013] versie heeft zitten dus met jou leeftijd moet het dan ook geen probleem zijn.

    Omdat de WiiU nooit geen succes is geweest heeft Nintendo bij die console vroegtijdig de stekker eruit getrokken.

    De manier hoe je in AC met personages praat lijkt trouwens erg op dat van Zelda.Hoop dat we eind dit jaar Breath of the Wild 2 krijgen.

    Fijne avond.
    Ja kan niet wachten op de niewue Zelda... ben erg benieuwd en heb ook grote verwachtingen nu na BOTW..

    Assassins Creed de nieuwe lijkt me ook weer erg leuk worden.
    .

    Fijne avond
    Laatst aangepast door Driekus : 30-04-2020 om 22:52

  20. #9120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Geen Nintendo-Direct in de maand Juni:https://www.gamekings.tv/nieuws/nint...e-coronavirus/

    Was toch altijd de maand dat ze hun najaars line-up lieten zien.
    En zo gehoopt op een teken van leven van de nieuwe Zelda...

  21. #9121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    En zo gehoopt op een teken van leven van de nieuwe Zelda...
    Misschien dat ze games gaan aankondigen met alleen puur een trailer maar ik ben bang dat het voor dit jaar mager gaat zijn.

    Bij Nintendo[Japan] zijn ontwikkelaars niet gewend om thuis te werken.Zijn hebben bv niet een dikke PC + tools waar zij mee kunnen werken zoals men dat hier in het westen wel doet/kan.

    Financieel is er bijna Nintendo niets aan de hand want de Switch en games verkopen op moment bijna extreem goed.

    Mario Odyssey bleek al klaar te zijn op moment dat de Switch aangekondigd werd dus het kan ook goed zijn dat Nintendo nog een dikke AAA game op de plank heeft liggen die al maanden af is.

    Gelukkig is er Animal Crossing waar ik nog wel een tijd zoet mee ben.

    UPDATE
    Dit is voor nu de enige exclusieve Nintendo game die er aan zit te komen:https://www.youtube.com/watch?v=tVfMySwUibQ [ 29 mei] Was mijn favo RPG op de Wii destijds
    Laatst aangepast door jeroeni : 01-05-2020 om 10:22

  22. #9122

    Standaard

    Ik kom de afkorting AC nu veel tegen en ik maar denken ze hebben het over Assassin's Creed

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Heb een veel jonger beeld van je en dat bedoel ik positief.Las trouwens laatst een artikel dat een vrouw van 88 iets van 4000 uur in de 3DS[2013] versie heeft zitten.
    Hahaha geweldig. Ik hoop dat ik ook zo'n hoge leeftijd ga beireken en dat ik nog steeds kan gamen. Waarschijnlijk een Civilization game, of een Elder Scrolls (op very easy mode). Zal mij ook niet verbazen dat veel meer retro gaming ga doen. Iets met een PSX, Megadrive, SNES of een recente Xbox 360.

  23. #9123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Ik kom de afkorting AC nu veel tegen en ik maar denken ze hebben het over Assassin's Creed

    Hahaha geweldig. Ik hoop dat ik ook zo'n hoge leeftijd ga beireken en dat ik nog steeds kan gamen. Waarschijnlijk een Civilization game, of een Elder Scrolls (op very easy mode). Zal mij ook niet verbazen dat veel meer retro gaming ga doen. Iets met een PSX, Megadrive, SNES of een recente Xbox 360.
    Snap dat AC[ Animal Crossing/Assassins Creed] wat verwarrend kan zijn ja.

    Ik vermoed dat mijn generatie[ben 44]nog wel een tijd door blijft gamen.Ligt ook een beetje waar je vandaan komt want in de VS vinden mensen het veel minder vreemd dat ouderen gamen dan hier in NL]

    Vreemd ja/nee zolang ik er plezier aan beleef blijf ik gamen.

    Als je hier in NL op straat een onderzoek doet van mensen boven de 20 dan speelt er bijna niemand games.
    Laatst aangepast door jeroeni : 01-05-2020 om 10:36

  24. #9124

    Standaard

    Ik laat in mijn testament vastleggen dat als ik naar een bejaarde woning moet dat alle consoles en games mee moeten en ook een tv natuurlijk
    AC dacht ook altijd aan Assassin's Creed lol

    Heb hem trouwens gepreordered Assassin's Creed Valhalla... nou ja heb hem van vrienden gekregen voor mijn verjaardag... in juni.
    Maar kan hem pas september/oktober gaan spelen natuurlijk.Assassin's Creed Valhalla


  25. #9125

    Standaard

    minimale spoiler over tlou 2 hieronder (niet storymode):

    Terwijl Naughty Dog eerder had aangegeven dat er voorlopig geen MP voor TLOU 2 zou komen, zijn er nu toch beelden verschenen die de MP van TLOU 2 in een vrij gevorderd stadium laten zien. Dat is toch een opvallende ontwikkeling.

    De communicatie van ND m.b.t. TLOU 2 is vanaf de eerste aankondiging amateuristisch geweest

Pagina 365 van 484 EersteEerste ... 265315355361362363364365366367368369375415465 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •