Pagina 366 van 484 EersteEerste ... 266316356362363364365366367368369370376416466 ... LaatsteLaatste
De resultaten 9.126 tot 9.150 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #9126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    minimale spoiler over tlou 2 hieronder (niet storymode):

    Terwijl Naughty Dog eerder had aangegeven dat er voorlopig geen MP voor TLOU 2 zou komen, zijn er nu toch beelden verschenen die de MP van TLOU 2 in een vrij gevorderd stadium laten zien. Dat is toch een opvallende ontwikkeling.

    De communicatie van ND m.b.t. TLOU 2 is vanaf de eerste aankondiging amateuristisch geweest
    Heel het launch traject van deze game is amateuristisch vanuit Sony/ND.Ook hangt er de laatste dagen een enorme negatieve vibe rondom deze game.

    Bizar dat Sony laatst je pre-order[PSN] geld terug stort en vervolgens toch de game drie weken later dan de oorspronkelijke datum uitbrengt.Wat kan op 19 Juni wel wat op 29 Mei niet kon ?

    Conclusie: Het rommelt bij Naughty Dog & Sony.

  2. #9127

    Standaard

    De “negatieve vibe” komt voornamelijk vanuit een relatieve kleine maar bijzonder vocale groep minder-geëvolueerden die zich er nogal druk om maken dat Ellie lesbisch is. Een soort van anti-SJW’s, zeg maar. Daar maak ik me dus geen zorgen over. Die mensen kan je zonder probleem negeren.

    Dan is er nog de negatieve vibe rondom “crunch”. Dat is wel iets om je druk over te maken, maar zal in principe geen negatieve impact hebben op de kwaliteit van de game.

    Ik denk dat het wat dit betreft niet echt rommelt bij Sony, maar zeker wel bij Naughty Dog. De cultuur daar lijkt wel redelijk FUBAR te zijn.

    Voor wat betreft het opschuiven van de releasedate... lastig om te zeggen. Ze zullen dat vast niet zo maar doen, dus ook daar maak ik me niet zo druk om. Is voor mij geen reden om te vermoeden dat er iets meer speelt dan Corona en de effecten daar van.

    Maar de communicatie bij Naughty Dog.... dat blijft een vreemd verhaal. Mensen waren behoorlijk over de zeik toen ze middels niet officiële kanalen te horen kregen dat er geen MP zou komen. Dat wordt vervolgens bevestigd door Naughty Dog en maanden later blijkt opeens dat ze er volop mee bezig waren. Waarom nou niet gewoon zeggen “De MP komt er zeker, maar een half jaar later”?

    Misschien vanwege de PS5 release... wie zal het zeggen.

    Vreemd amateuristisch gepruts.

  3. #9128

    Standaard

    Wat ik speel dit weekend:

    - Animal Crossing [Switch] Danny Trejo speelt het ook.
    - FF7 remake [PS4] Ga wat chapters op hard-mode doen.
    - Mario Kart 8 [Switch]
    Laatst aangepast door jeroeni : 01-05-2020 om 15:14

  4. #9129

    Standaard

    Microsoft laat op 7 mei wat next-gen games zien.

  5. #9130

    Standaard

    Zelda: Ocarina of Time's Courtyard Recreated in Animal Crossing: New Horizons!:https://www.youtube.com/watch?v=w9u19qUEcnU

    Geweldig !

  6. #9131

    Standaard

    Net FF VII Remake uitgespeeld, was een fantastische game Dat Zack nog lijkt te leven , mind blown.
    Ik ga wel even kijken wat er nu nog te doen valt met de chapter select, maar het meeste heb ik al wel gedaan en alle hoofdstukken opnieuw spelen, is ook zo wat.
    Had ik toch liever dat je je vrij door Midgar zou kunnen bewegen of mini-games zou kunnen selecteren.

  7. #9132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    De “negatieve vibe” komt voornamelijk vanuit een relatieve kleine maar bijzonder vocale groep minder-geëvolueerden die zich er nogal druk om maken dat Ellie lesbisch is. Een soort van anti-SJW’s, zeg maar. Daar maak ik me dus geen zorgen over. Die mensen kan je zonder probleem negeren.
    Van wat ik lees is het niet zozeer het lesbisch gedeelte, maar andere verhaalelementen die hen storen. Ikzelf heb de spoilers nog niet gelezen/gezien, maar mijn vriendin heeft dit voor mij gedaan. Ook die zegt dat ik het waarschijnlijk niets ga vinden en dat baart me toch wel wat zorgen. Zeker omdat ik al 7 jaar op dit vervolg zit te wachten en de eerste als één van de beste ervaringen op gamegebied vind. Ben deze nu opnieuw aan het spelen en het verhaal is nog steeds geweldig. Het doet ze zeker geen goed hoe deze game nu overkomt. Het enige die me nog wat hoop geeft is dat maar bepaalde stukken gelekt zijn en misschien het grote verhaal toch beter is.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  8. #9133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Van wat ik lees is het niet zozeer het lesbisch gedeelte, maar andere verhaalelementen die hen storen. Ikzelf heb de spoilers nog niet gelezen/gezien, maar mijn vriendin heeft dit voor mij gedaan. Ook die zegt dat ik het waarschijnlijk niets ga vinden en dat baart me toch wel wat zorgen. Zeker omdat ik al 7 jaar op dit vervolg zit te wachten en de eerste als één van de beste ervaringen op gamegebied vind. Ben deze nu opnieuw aan het spelen en het verhaal is nog steeds geweldig. Het doet ze zeker geen goed hoe deze game nu overkomt. Het enige die me nog wat hoop geeft is dat maar bepaalde stukken gelekt zijn en misschien het grote verhaal toch beter is.
    Oke, ben benieuwd. Ik hoop de spoilers te kunnen vermijden tot 19 juni, maar ze duiken overal op

    Ben nu zelf ook opnieuw begonnen aan de SP, omdat ik hem nog eens wilde spelen voor de release van deel 2.

    Moet overigens wel zeggen dat ik altijd heb gevonden dat er geen vervolg op deel 1 nodig was. Dat spel eindigde perfect, wat mij betreft. Ik was persoonlijk dan ook meer gehypet voor de MP van deel 2 dan de SP, totdat we te horen kregen dat die (voorlopig) niet zou komen.

    Ook als deel 2 tegen gaat vallen, staat deel 1 nog altijd overeind als 1 van de beste SP ervaringen.
    Laatst aangepast door Marcccc : 03-05-2020 om 12:29

  9. #9134

    Standaard

    Van mij hoefde een tweede deel ook niet. Kon perfect op zichzelf staan en niet alles hoeft een verdere uitbreiding te krijgen. Toen deel 2 toch aangekondigd was werd ik er toch blij van omdat ik de twee hoofdrolspelers echt geweldig vind en nieuwsgierig werd naar waar ze nu zijn in hun leven in deze wereld. Hopelijk valt alles toch nog mee en krijgen we alsnog een goeie ervaring. Ben wel niet zeker of ik deze nu meteen koop of eerst een paar dagen wacht en wat meer ervaringen afwacht van mensen die het volledig spel gespeeld en niet enkel stukjes gezien hebben.

    Voorlopig wissel ik af met Animal Crossing en The Last of Us. Animal Crossing is de eerste keer dat ik dit speel en wat verslavend is het toch.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  10. #9135

    Standaard

    @Lorre

    Animal Crossing laat je niet meer los.De game blijft je steeds nieuwe dingen geven.

    Ben nu 8 dagen bezig dus ben benieuwd hoeveel uren de Switch straks laat zien.Heb nu net 3 huizen voor nieuwe bewoners gezet.

    Het is ook een relaxte manier van spelen.

  11. #9136

    Standaard

    Idd. Erg leuk om tot rust te komen met een game. Ben blij om deze te ontdekken.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  12. #9137

    Standaard

    TIP:Assassin's Creed Valhalla: Donderdag gameplay tijdens een Xbox event.

    Als het goed is laten ze dan de next-gen versie al zien.Sowieso komt de game ook op de huidige platformen uit.
    Laatst aangepast door jeroeni : 05-05-2020 om 13:26

  13. #9138

    Standaard

    Message from Neil:https://www.youtube.com/watch?v=FC-eYFDLTD0

    UPDATE
    Wow die 25k omlaag.ND is niet meer het populairste clubje van het Sony kamp.

    _______________________________________________

    FF7 remake part 2 in conceptfase:https://gamer.nl/artikelen/nieuws/fi...n-conceptfase/

    Tja met Square weet je dat het lang kan gaan duren.
    Laatst aangepast door jeroeni : 05-05-2020 om 15:27

  14. #9139

  15. #9140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Message from Neil:https://www.youtube.com/watch?v=FC-eYFDLTD0


    UPDAT
    Wow die 25k omlaag.ND is niet meer het populairste clubje van het Sony kamp.
    Ik heb enkele dingen opgepakt waarom ND niet meer populair is.
    Vooral dankzij YT The Critical Drinker, Jim Sterling en Ryan Mystic die mij iets meer inzicht gaven, wat er is gebeurd bij ND afgelopen tijden.


    Maar eerst het volgende. Ik vermijd alle spoilers van TLOU 2. Ondanks alle controverse achter de schermen bij ND wil ik de game gaan spelen.


    - Anita Sarkeesian schijnt invloed gehad te hebben op het verhaallijn van TLOU2. Wat voor invloed weet ik niet. Wil ik nog niet weten, kom ik vanzelf wel achter door de game te spelen.
    - Diverse youtube kanalen/video's die praten over de laatste toestanden van ND worden weggehaald. Ook al zeggen ze niks over de spoilers. Daarom zijn de video's The Critical Drinker en Jim Sterling dat over ND gaat wel wat cryptischer dan normaal, zodat ze de namen Naughty Dog en The Last of Us niet zeggen. Beide heren gaven geen spoilers weg van TLOU 2.
    - Er is een aardige mismanagement bij de studio aan de gang o.a. het crunch verhaal en dat raadselachtige bonus Reddit verhaal van Druckmann. Jim Sterling is al vaker op in is gegaan op de crunch, en Ryan Mystic verdiepte zich in het bogus Reddit verhaal, wat vals bleek te zijn.


    Wellicht dat jij nog meer redenen weet.
    P.s. geen spoilers over TLOU 2

  16. #9141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Ik heb enkele dingen opgepakt waarom ND niet meer populair is.
    Vooral dankzij YT The Critical Drinker, Jim Sterling en Ryan Mystic die mij iets meer inzicht gaven, wat er is gebeurd bij ND afgelopen tijden.


    Maar eerst het volgende. Ik vermijd alle spoilers van TLOU 2. Ondanks alle controverse achter de schermen bij ND wil ik de game gaan spelen.


    - Anita Sarkeesian schijnt invloed gehad te hebben op het verhaallijn van TLOU2. Wat voor invloed weet ik niet. Wil ik nog niet weten, kom ik vanzelf wel achter door de game te spelen.
    - Diverse youtube kanalen/video's die praten over de laatste toestanden van ND worden weggehaald. Ook al zeggen ze niks over de spoilers. Daarom zijn de video's The Critical Drinker en Jim Sterling dat over ND gaat wel wat cryptischer dan normaal, zodat ze de namen Naughty Dog en The Last of Us niet zeggen. Beide heren gaven geen spoilers weg van TLOU 2.
    - Er is een aardige mismanagement bij de studio aan de gang o.a. het crunch verhaal en dat raadselachtige bonus Reddit verhaal van Druckmann. Jim Sterling is al vaker op in is gegaan op de crunch, en Ryan Mystic verdiepte zich in het bogus Reddit verhaal, wat vals bleek te zijn.


    Wellicht dat jij nog meer redenen weet.
    P.s. geen spoilers over TLOU 2
    Het verhaal schijnt verschrikkelijk k*t te zijn meer ga en kan ik er ook niet van zeggen.Dat er de laatste jaren een hoop oud ontwikkelaars zijn weggegaan is ook een slecht teken.

  17. #9142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Ik heb enkele dingen opgepakt waarom ND niet meer populair is.
    Vooral dankzij YT The Critical Drinker, Jim Sterling en Ryan Mystic die mij iets meer inzicht gaven, wat er is gebeurd bij ND afgelopen tijden.


    Maar eerst het volgende. Ik vermijd alle spoilers van TLOU 2. Ondanks alle controverse achter de schermen bij ND wil ik de game gaan spelen.


    - Anita Sarkeesian schijnt invloed gehad te hebben op het verhaallijn van TLOU2. Wat voor invloed weet ik niet. Wil ik nog niet weten, kom ik vanzelf wel achter door de game te spelen.
    - Diverse youtube kanalen/video's die praten over de laatste toestanden van ND worden weggehaald. Ook al zeggen ze niks over de spoilers. Daarom zijn de video's The Critical Drinker en Jim Sterling dat over ND gaat wel wat cryptischer dan normaal, zodat ze de namen Naughty Dog en The Last of Us niet zeggen. Beide heren gaven geen spoilers weg van TLOU 2.
    - Er is een aardige mismanagement bij de studio aan de gang o.a. het crunch verhaal en dat raadselachtige bonus Reddit verhaal van Druckmann. Jim Sterling is al vaker op in is gegaan op de crunch, en Ryan Mystic verdiepte zich in het bogus Reddit verhaal, wat vals bleek te zijn.


    Wellicht dat jij nog meer redenen weet.
    P.s. geen spoilers over TLOU 2
    Welk bogus Reddit verhaal?

  18. #9143

    Standaard

    The Last of Us part 2 [PS4]

    Nieuwe trailer:https://www.youtube.com/watch?v=X0VubwgS2Y4

    Mij doet het eerlijk gezegd weinig.Het lijkt of hij visueel een downgrade heeft gehad maar dat kan ook aan mij liggen.

  19. #9144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    The Last of Us part 2 [PS4]

    Nieuwe trailer:https://www.youtube.com/watch?v=X0VubwgS2Y4

    Mij doet het eerlijk gezegd weinig.Het lijkt of hij visueel een downgrade heeft gehad maar dat kan ook aan mij liggen.
    Ik had hetzelfde gevoel. Sommige gezichten zien er uit als paspoppen. Voor de rest vertelt deze trailer bijna niks, wat natuurlijk goed is.

    Ik ga ’m zeker halen, en hoop dat de “negatieve vibe” overdreven is.

    En daarna vraag ik me af wat ND nou met de MP gaat doen. Apart spel, DLC, PS5 release?? Who knows?

  20. #9145

    Standaard

    Zit alweer meer dan 75 uur in Legend of Zelda Twilight Princess HD op de WiiU
    En hoop dat ik nu echt alles ga vinden.. had ik in de wii versie niet dus.
    Maar wat een fantastisch spel is dit toch....

    the-legend-of-zelda-twilight-princess-hd-nintendo-wii-u_5023416882.jpg

  21. #9146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Zit alweer meer dan 75 uur in Legend of Zelda Twilight Princess HD op de WiiU
    En hoop dat ik nu echt alles ga vinden.. had ik in de wii versie niet dus.
    Maar wat een fantastisch spel is dit toch....

    the-legend-of-zelda-twilight-princess-hd-nintendo-wii-u_5023416882.jpg
    Zeker geweldig, ik heb hem destijds op de Gamecube gespeeld.

  22. #9147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Zit alweer meer dan 75 uur in Legend of Zelda Twilight Princess HD op de WiiU
    En hoop dat ik nu echt alles ga vinden.. had ik in de wii versie niet dus.
    Maar wat een fantastisch spel is dit toch....

    the-legend-of-zelda-twilight-princess-hd-nintendo-wii-u_5023416882.jpg
    Omdat ik een groot liefhebber van zijn voorganger[Wind Waker] ben is deze op een of andere manier nooit echt heel goed in de smaak gevallen.Maar hé zelfs een mindere Zelda is nog altijd een prima game

    Voorganger is feitelijk The Minish Cap maar je snapt dat ik het over de grote Zelda games heb in mijn reactie.
    Laatst aangepast door jeroeni : 06-05-2020 om 21:40

  23. #9148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Zeker geweldig, ik heb hem destijds op de Gamecube gespeeld.

    Gaaf heb je die gamecube versie nog?
    Zoja doe je hem weg?
    Laatst aangepast door Driekus : 07-05-2020 om 08:04

  24. #9149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Omdat ik een groot liefhebber van zijn voorganger[Wind Waker] ben is deze op een of andere manier nooit echt heel goed in de smaak gevallen.Maar hé zelfs een mindere Zelda is nog altijd een prima game

    Voorganger is feitelijk The Minish Cap maar je snapt dat ik het over de grote Zelda games heb in mijn reactie.

    Ik had het zelfde ook ik vond de Wind Waker fantastisch... en vond toen deze wat minder.
    Dat veranderen in een wolf en zo vond ik maar niks.
    Maar nu zie ik dat ik wel fout was dit is ook zo'n leuk spel en erg mooi gemaakt.
    Ook alle dungeons zijn erg leuk om te doen ik heb ook af en toe een wow effect van de scenery...

    Als je deze versie hebt de HD versie voor de WiiU dan raad ik je aan nu weer eens te spelen.
    Je zal zien dat je hem ook fantastisch vind nu jaren later

  25. #9150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Gaaf heb je die gamecube versie nog?
    Zoja doe je hem weg?
    Die heb ik zeker nog en weg doe ik hem niet. Heb een hele vintage collectie die terug gaat tot de 8-bit NES.

Pagina 366 van 484 EersteEerste ... 266316356362363364365366367368369370376416466 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •