Pagina 409 van 484 EersteEerste ... 309359399405406407408409410411412413419459 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.201 tot 10.225 van 12077 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #10201

    Standaard

    Kijk dat veel mensen geen fan zijn van die besturing dat kan maar de ontwikkelaar heeft er ook bij de Wii destijds rekening mee gehouden dat bv een slag niet 100% perfect hoeft te zijn.En nu met de Joy-cons speelt het nog beter.

    De muziek en dialogen zijn zo goed in deze game!

    Hoop dat Wind WakerHD ook nog naar de Switch komt want dan heb ik de beste Zelda games mooi op dat systeem.
    Laatst aangepast door jeroeni : 01-05-2022 om 11:53

  2. #10202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Als ik niet zoveel op de plank zou hebben liggen, wat ik nog niet gespeeld heb, zou ik het bijna gaan overwegen
    Moet je nog aan Breath of the wild beginnen ?

  3. #10203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Morgen in binnen.

    Switch Oled & Kirby


    Heb het vorige Switch model verkocht.Moch er in 2023 een echte opvolger van de Switch komen dan zien we dat wel weer.
    En is er een groot verschil met de oude switch of is het alleen maar de Oled handheld dat het verschil maakt?

  4. #10204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    En is er een groot verschil met de oude switch of is het alleen maar de Oled handheld dat het verschil maakt?
    Ja de upgrade zit hem puur in handheld mode.

    Bv Animal Crossing & Kirby vind ik fijne handheld games en die zien er echt prachtig uit op dat Oled scherm.Het scherm is ook groter en deze Switch heeft meer intern geheugen.

    Verder oogt het systeem wat volwassener.
    Laatst aangepast door jeroeni : 01-05-2022 om 12:14

  5. #10205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Moet je nog aan Breath of the wild beginnen ?
    Ja, wil ik in de zomer gaan spelen, als er niet veel anders is te doen

    Vandaag Pikmin 3 Deluxe uitgespeeld en net aan Guardians of the Galaxy begonnen op de PS5. Begin is veelbelovend.

  6. #10206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ja, wil ik in de zomer gaan spelen, als er niet veel anders is te doen

    Vandaag Pikmin 3 Deluxe uitgespeeld en net aan Guardians of the Galaxy begonnen op de PS5. Begin is veelbelovend.
    Gezien daar zelfs zonder DLC veel uren in gaan zitten moet je daar idd een goed moment voor pakken.

  7. #10207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Gezien daar zelfs zonder DLC veel uren in gaan zitten moet je daar idd een goed moment voor pakken.
    Goed gepland dus! DLC had ik ook al aangeschaft tijdens een aanbieding, dus die kan ik ook meteen doorspelen dan.

  8. #10208

  9. #10209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Deze week een paar uurtjes niet gamen, maar bouwen

    Ha ha ja nice.

    Als ik meer te besteden had dan had kocht ik ook nog af en toe een leuke Lego set maar tja het leven is op moment erg duur dus ik moet bepaalde dingen laten gaan.Maar goed ik vind het erg gaaf om te zien.

  10. #10210

    Standaard

    Nintendo bereidt zich voor op minder console verkopen:https://playsense.nl/493584/nintendo...sole-verkopen/

    En om deze reden denk ik dat er in 2023 geen opvolger van de Switch gaat komen.Ik vermoed dat we op zijn vroegst begin 2024 een Switch 2[lijkt me dat N met dat concept door gaat] gaan zien.

    Het zal voor Nintendo een flinke uitdaging worden op hun komende titels op deze lage specs fatsoenlijk te laten draaien.Ik merk bv bij Kirby[titel van Nintendo zelf] dat hij soms onder de 30fps gaat.

    Er gingen trouwens geruchten dat Nintendo tijdens de release van Breath of the Wild 2 met een nieuwe Switch zou komen maar dat zie ik nu echt niet gebeuren.


    Ik moet wel zeggen dat ik bij Nintendo systemen meestal minder met de tech bezig ben dan bij andere plaformen.Bv om Horizon in 30fps te spelen zie ik niet zitten.
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-05-2022 om 14:32

  11. #10211

    Standaard

    https://playsense.nl/493542/embracer...-enix-en-meer/

    Wauw! dit zag ik liever niet gebeuren.Ik zie het nog wel gebeuren dat Microsoft of Sony straks Square gaat kopen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-05-2022 om 14:55

  12. #10212

    Standaard

    Vandaag gekocht[24,99]


    Laatst aangepast door jeroeni : 05-05-2022 om 14:05

  13. #10213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Goed gepland dus! DLC had ik ook al aangeschaft tijdens een aanbieding, dus die kan ik ook meteen doorspelen dan.
    Ik heb er no zo'n 400 uur inzitten

  14. #10214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Vandaag gekocht[24,99]


    Deze had ik ook al gekocht inderdaad.

  15. #10215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    https://playsense.nl/493542/embracer...-enix-en-meer/

    Wauw! dit zag ik liever niet gebeuren.Ik zie het nog wel gebeuren dat Microsoft of Sony straks Square gaat kopen.
    Ze hebben ook Tomb raider nu... nu maar hopen dat er dit jaar nog een nieuwe game komt.

  16. #10216

    Standaard

    Breath of the Wild 2 stemacteur is mogelijk iets te loslippig


    Eerder dit jaar maakte Nintendo bekend dat we meer geduld op moeten brengen om met de opvolger van The Legend of Zelda: Breath of the Wild aan de slag te gaan. De lente van 2023 laat nog even op zich wachten en Nintendo is niet van plan om ons al veel informatie te geven, wellicht denkt een stemacteur hier anders over.
    Pietro Ubaldi, de Italiaanse stemacteur van Daruk uit de originele game, ging in gesprek met Emanuele van Lega Hyrule's YouTube kanaal alvast in op de opvolger. De onderstaande tekst kan mogelijk spoilers bevatten.

    Ubaldi laat in het gesprek weten dat hij ditmaal verantwoordelijk is voor de stem van één van Daruk's voorouders die meer serieus zou zijn dan Daruk zelf. Op de vraag of het karakter Darunia betreft (de Goron van de voorgaande games Ocarina of Time en Wind Waker) zegt hij dat dit niet de voorouder is waar hij naar refereert. Om wie het dan wel gaat kan hij niet zeggen, hij weet de naam van het karakter namelijk niet meer. Wel zegt hij dat de voorouder van Goron heel goed iemand zou kunnen zijn die het goddelijke beest 10.000 jaar geleden had bestuurd.

    De stemacteur voegt er nog aan toe dat ook Daruk zelf terugkeert, hetgeen opvallend is aangezien dit karakter zich in Breath of the Wild in het hiernamaals bevond. Dit roept de vragen op hoe Link hem tegen zal komen: in een flashback, droomscènes of in het hiernamaals? Er gaan al enige tijd verhalen dat de Link die we te zien kregen in trailers van de opvolger niet dezelfde Link is als uit het origineel, maar een oude held die 10.000 jaar geleden heeft geleefd en waar Breath of the Wild naar refereert. Vragen zijn er dan ook genoeg, Nintendo is echter nog niet happig om antwoorden te geven.

    Bron is Gamed.nl

  17. #10217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ze hebben ook Tomb raider nu... nu maar hopen dat er dit jaar nog een nieuwe game komt.
    Het ding is dat Square nog net voor de verkoop een aankondeging van een nieuwe Tomb raider deed dus dat is voor de verkoop van aan Embracer Group een slimme zet.Voor Embracer Group pakt dat natuurlijk ook weer goed uit want gamers weten nu dat er een nieuwe Tomb Raider in de maak gaat.

    Eind 2024 begin 2025 zou ik als ik jou was in je achterhoofd houden.

    Persoonlijk vind ik het jammer dat het bij Square-Enix weg is.Kijk Tomb Raider is qua naam wel groot maar als het om verkopen gaat kan het jammer genoeg niet tippen aan bv Uncharted[Sony] en daarom doet Square het weg.

    En in het geval van Eidos Montreal was Guardians ook een mager succes.
    Laatst aangepast door jeroeni : 05-05-2022 om 20:05

  18. #10218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Deze had ik ook al gekocht inderdaad.
    Toffe oude tracks in een nieuw jasje en nieuwe uit de MK Tour[Android]

    UPDATE
    Welke van de 8 tracks vind jij het leukst ?
    Ninja Hideaway:Wat is die gaaf zeg!
    Laatst aangepast door jeroeni : 05-05-2022 om 22:32

  19. #10219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Toffe oude tracks in een nieuw jasje en nieuwe uit de MK Tour[Android]

    UPDATE
    Welke van de 8 tracks vind jij het leukst ?
    Ninja Hideaway:Wat is die gaaf zeg!
    Ik zit te wachten op de Gamecube banen die van Double dash
    Die heb ik zo vaak gespeeld met mijn neefjes toen.

    Van deze vind ik Toad circuit de leukste.

  20. #10220

    Standaard

    Sniper Elite 5


    Zombie Army 4 - Ragnarok DLC
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  21. #10221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik zit te wachten op de Gamecube banen die van Double dash
    Die heb ik zo vaak gespeeld met mijn neefjes toen.

    Van deze vind ik Toad circuit de leukste.
    Weet ff de naam niet maar ik heb een favo baan uit MK7.

    In Juli komt een neefje van mij een paar dagen naar mij dan kan hij hier zich met MK & Mario Strikers[komt 10 juni uit] mooi uitleven.

  22. #10222

    Standaard

    Mario strikers Battle League [Switch]

    Japanse overview trailer:https://www.youtube.com/watch?v=fzLCVq5WALA [Lijkt me dat er snel een engelse komt]

    Ik kijk hier enorm naar uit maar toch zijn er wel wat zorgen na deze overview trailer.
    - Welke game modes zitten er in ?
    - Zijn dit alle personages ?

    RGT85 heeft er een video over gamaakt:https://www.youtube.com/watch?v=1rtRTe0zchY

    Het ding is dat je in een overzicht trailer meestal ook wat game modes laat zien enz.De gameplay en het visuele gedeelte ziet er top uit dus zou jammer zijn als er straks echt een gebrek aan content is.

    Ik hoop dat ik na 10 Juni kan zeggen dat ik er naast zat.
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-05-2022 om 10:41

  23. #10223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Weet ff de naam niet maar ik heb een favo baan uit MK7.

    In Juli komt een neefje van mij een paar dagen naar mij dan kan hij hier zich met MK & Mario Strikers[komt 10 juni uit] mooi uitleven.

    MK7 is van de 3DS en daar zit ook Toads Circuit in.


  24. #10224

    Standaard

    MK7 op de 3DS was een topper.Werkte bv met online potjes super goed op die handheld.

  25. #10225

    Standaard

    Ben nu precies op de helft van Guardians of the Galaxy en tot nu toe zeer vermakelijk.

Pagina 409 van 484 EersteEerste ... 309359399405406407408409410411412413419459 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •