Pagina 330 van 484 EersteEerste ... 230280320326327328329330331332333334340380430 ... LaatsteLaatste
De resultaten 8.226 tot 8.250 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #8226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Nieuw
    Eerste indruk: Fantastisch !

    Ben met de proud difficulty begonnen.De eerste wereld is al meteen te gek om te spelen.

    Bizar dat er in Januari gewoon een paar dikke nieuwe AAA te krijgen zijn.
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-01-2019 om 22:02

  2. #8227

    Standaard

    Resident Evil 2 DLC op 15 februari

    Kijk zo hoort het een nieuwe game uitgeven... Is al leuk..
    En daarna ook nog eens Gratis een aantal DLC's

    Hoewel je Resident Evil 2 door diens verschillende scenario's en speltypen gerust meerdere keren kunt doorlopen juichen we het natuurlijk toe als er nog meer content verschijnt, zo mogen we uit kijken naar de Ghost Survivors DLC.
    In totaal komen er drie verhalen naar Resident Evil 2 die als gratis downloadable content worden aangeboden, te beginnen op 15 februari. Iedere verhaallijn legt de focus op één individu die het T-Virus in Raccoon City niet wist te overleven.

    De namen van de verhaallijnen heten No Time To Mourn, Runaway en Forgotten Soldier. Momenteel weten we nog niet welke verhaallijn als eerste te spelen zal zijn, wel werd vorige week bekend dat één van de verhalen om Kendo Gun Shop eigenaar Robert Kendo zal draaien. Verder zal ook de dochter van de burgemeester te spelen zijn, alsmede een soldaat, mogelijk uit de squad van Hunk. Gezamenlijk dragen de verhalen de naam Ghost Survivor.

    Dit is overigens niet de enige downloadable content die naar Resident Evil 2k komt, ook twee retro kostuums zijn vanaf 15 februari verkrijgbaar. Het gaat om een terugblik naar het jaar 1998 met een skin voor zowel Claire als Leon.

  3. #8228

    Standaard

    @madonnafreak

    Hier kan EA nog wat van leren.
    De user-score staat bij Metacritic op 92 dus mensen zijn dik tevreden over deze RE2.

  4. #8229

    Standaard

    @jeroeni ja een dlc zou altijd gratis moeten zijn..
    Een spel opzich is al 60 euro wat ik erg veel vind..
    Kijk nou naar zelda BOTW dlc koste 19.95 heb ik gekocht natuurlijk..
    ook altijd de dlc van assassins creed gekocht en die waren duurder 29.95 - 39.95

    Dus vind het tof dat RE2 gratis dlc's gaat geven en daarom ga ik hem nu ook maar kopen

    ResidentEvil2PS4Lenticular 2Large.jpg

  5. #8230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    @jeroeni ja een dlc zou altijd gratis moeten zijn..
    Een spel opzich is al 60 euro wat ik erg veel vind..
    Kijk nou naar zelda BOTW dlc koste 19.95 heb ik gekocht natuurlijk..
    ook altijd de dlc van assassins creed gekocht en die waren duurder 29.95 - 39.95

    Dus vind het tof dat RE2 gratis dlc's gaat geven en daarom ga ik hem nu ook maar kopen

    ResidentEvil2PS4Lenticular 2Large.jpg
    Het type DLC dat BOTW bood is onmogelijk omdat gratis aan te bieden.[heb het over die laatste DLC]

    In het geval van de Ghost Survivors DLC ga je denk nieuwe gamepay beleven in gebieden van de standaard game dus dat is heel anders dan nieuw gemaakte content.

    EA laat je gewoon betalen voor dingen die gewoon in standaard game hadden moeten zitten.

    Laat hier weten of je de game goed vindt ?

  6. #8231

    Standaard

    Kingdom Hearts 3 release video:https://www.youtube.com/watch?v=24FXoeWhwNo

    Na een x aantal uren kan ik toch wel zeggen dat ik de game beter vind dan verwacht.

  7. #8232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Het type DLC dat BOTW bood is onmogelijk omdat gratis aan te bieden.[heb het over die laatste DLC]

    In het geval van de Ghost Survivors DLC ga je denk nieuwe gamepay beleven in gebieden van de standaard game dus dat is heel anders dan nieuw gemaakte content.

    EA laat je gewoon betalen voor dingen die gewoon in standaard game hadden moeten zitten.

    Laat hier weten of je de game goed vindt ?
    Ik ga vandaag of morgen naar Gamemania om RE2 te halen voor 20 euro met inwisseling van 2 ps 4 games die ik heb uitgespeeld..

    Laat zeker weten wat ik er van vind

  8. #8233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Ik ga vandaag of morgen naar Gamemania om RE2 te halen voor 20 euro met inwisseling van 2 ps 4 games die ik heb uitgespeeld..

    Laat zeker weten wat ik er van vind
    Ik dacht dat een game als Kingdom Hearts 3[Disney/Square personages] meer jou ding was ?

  9. #8234

  10. #8235

    Standaard

    2 nieuwe games gekocht.
    Vandaag eerst nog visite van vrienden kaart avondje.. maar morgen ga ik echt wel gelijk gamen de hele dag :P

    word genieten..


  11. #8236

  12. #8237

    Standaard

    Eerste info over mogelijk nieuwe Resedent Evil games:https://www.9lives.be/gerucht/daar-z...esident-evil-8

    Sowieso denk ik dat we de volgende Resident Evil game op de volgende generatie gaan zien.Ondaks dat dit allemaal nog heel ver weg is ben blij te lezen dat Capcom goede plannen heeft rondom de horror franchise.

  13. #8238

    Standaard

    Rage 2 [PS4/XO/PC]

    Nieuwe preview:https://www.xgn.nl/rage-2-preview

    Ik heb de eerste Rage denk bijna 10 x uitgespeeld.[Re mei]

  14. #8239

    Standaard

    Ik ben wel eens benieuwd welke games deze generatie [tot nu dan] in jullie top 3 staan ?

    Dit vind ik tot nu toe de beste games van deze generatie:
    1. The Witcher 3
    2. Zelda: Breath of The Wild
    3. Prey

  15. #8240

    Standaard

    Prey is een opvallende keuze. Heeft het geloof ik niet bijzonder goed gedaan in de verkoop? Ik heb hem zelf op mijn to-play lijst staan.

    Voor mij:

    1. Bloodborne
    2. Horizon: Zero Dawn
    3. The Evil Within

  16. #8241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Prey is een opvallende keuze. Heeft het geloof ik niet bijzonder goed gedaan in de verkoop? Ik heb hem zelf op mijn to-play lijst staan.

    Voor mij:

    1. Bloodborne
    2. Horizon: Zero Dawn
    3. The Evil Within
    Toch beide een Bethesda game op 3.

    Ik vind dat Arkane gewoon twee erg goede games heeft gemaakt deze generatie daarom was Dishonored 2 ook zeer zeker een kanshebber.
    In verkoop hebben beide het zelfs teleurstellend gedaan.

    Voor mij mag er trouwens een Evil Within 3 komen.

  17. #8242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik ben wel eens benieuwd welke games deze generatie [tot nu dan] in jullie top 3 staan ?
    Mijn top 3 bestaat uit 3 PlayStation exclusives:

    1. Horizon: Zero Dawn
    2. God of War
    3. Spider-man

  18. #8243

    Standaard

    @tmvde
    Fanboy

    Gezien er nog interessante games komen zoals The Outer worlds & Cyberpunk 2077 kan mij nummer 2 & 3 nog veranderen aan het echte einde van de console rit.The Witcher moet er in.

  19. #8244

    Standaard

    Mm mijn top 3 is echt niet zo moeilijk

    1. Legend Of Zelda ; Breath of the Wild
    2. Shadow of the Tomb raider
    3. Uncharted 4 A Thiefs End

  20. #8245

    Standaard

    Mooie variatie in lijstjes jongens.

  21. #8246

    Standaard

    KH3 is een succes:https://www.psx-sense.nl/347500/king...te-exemplaren/

    Erg leuke game !
    @tmvde/madonnafreak: Vinden jullie het koken ook zo lastig ? in het echt lukt een ui snijen namelijk beter.

    Iets anders: laat de Anthem & Division 2 beta[co-op/multiplayer] aan me voorbij gaan want ik wil puur de focus leggen op SP games.Afhankelijk zijn van mede spelers is niet meer mijn ding.




    En dat in een week tijd.Volgens mij las ik ergens dat het 86% de PS4 versie is.
    Laatst aangepast door jeroeni : 06-02-2019 om 13:04

  22. #8247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    KH3 is een succes:https://www.psx-sense.nl/347500/king...te-exemplaren/

    Erg leuke game !
    @tmvde/madonnafreak: Vinden jullie het koken ook zo lastig ? in het echt lukt een ui snijen namelijk beter.

    Iets anders: laat de Anthem & Division 2 beta[co-op/multiplayer] aan me voorbij gaan want ik wil puur de focus leggen op SP games.Afhankelijk zijn van mede spelers is niet meer mijn ding.
    Heb het nog niet heel veel gedaan, maar ui snijden ging wel. Alle eerste recepten had ik redelijk snel Excellent

  23. #8248

    Standaard

    Voor mij:

    1. God Of War
    2. Uncharted 4: A Thief's End
    3. Celeste
    3. Ori & The Blind Forest
    Laatst aangepast door korenjw : 05-02-2019 om 22:28

  24. #8249

    Standaard

    The Outer Worlds [PS4/XO/PC]

    Gameinformer heeft in maart weer veel nieuws rondom deze RPG.

    Wat een geweldige art
    Laatst aangepast door jeroeni : 06-02-2019 om 16:21

  25. #8250

    Standaard

    Flinke aantallen voor Red dead 2:https://www.psx-sense.nl/347676/flin...er-verscheept/

    Dit realiteit is dat niemand dit Rockstar na doet.

Pagina 330 van 484 EersteEerste ... 230280320326327328329330331332333334340380430 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •