Pagina 442 van 484 EersteEerste ... 342392432438439440441442443444445446452 ... LaatsteLaatste
De resultaten 11.026 tot 11.050 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #11026

    Standaard

    Nintendo laat morgen Zelda gameplay zien:https://www.n1up.nl/news/aonuma-gaat...kingdom-tonen/ Soms komen geruchten toch uit

  2. #11027

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Final Fantasy 16 draait in framerate-mode 1440p/60fps: https://gamer.nl/artikelen/nieuws/no...sy-16-gedeeld/

    Begin echt warm te worden voor deze game.Zelda en FF16 wat een tijd.

    ____________________________________________
    Zelda Breath of the wild: Nog 30 shrines en dan heb ik ze weer alle.Ook in deze 2e run heb ik geen zin om voor alle koroks seeds te gaan.

    Hoe leuk is een 2de run met deze game ?: In wezen weet ik bijna alles nog te zitten en dan is er weinig uitdaging in deze game.Voor de Lynels moet ik wel mijn best doen.

    Al met al begint de open-wereld moehied[heb er al even last van] er flink in te sluipen dus voor die 30 shrines moet ik nog ff doorzetten.
    Sorry @Driekus die 1e DLC ga ik niet doen.

    Soms is de basis game zo groot dat DLC voor mij dan niet meer hoeft.Bij bv Horizon had ik daar ook last van.

    Mario Kart 8: Straks nog 4 banen en dan heb ik alles in de game goud.

    Weet je, ik ben al zovaak opnieuw begonnen met het spel, dat ik echt alles weet te vinden.
    De eerste DLC Trial Of The Sword is niet speciaal, je moet gewoon een aantal levels door om je zwaard dan het sterkst te maken.
    Dan is de kracht nog maar 60 (niet erg veel vind ik) en hij heeft dan altijd een blauwe gloed, er zijn wapens in het spel die sterker zijn, wat ik al niet leuk vind.
    Eigenlijk hadden ze het meester zwaard het sterkst moeten maken minstens 120 HP.
    DLC 2 heeft meer om te doen en een wapen die je met een klap vijanden laat vernietigen, ook jij kan in 1 klap dood zijn omdat je maar een kwart hartje over hebt.

    Ik weet het, als een niet Zelda fan is het moeilijk om het weer eens helemaal te doen.

    Vandaag krijgen we 10 minuten gameplay van The Tears Of The Kingdom om 16 uur vanmiddag.

    Ik ben helemaal weg in het spel, Blossom Tales erg leuk om te doen een top down game als Link to The Past.

  3. #11028

    Standaard

    @Driekus
    Windwaker en Skyword Sword heb ik beide minstens 6x uitgespeeld.Games die wat compacter zijn speel ik liever vaak opnieuw.
    Oh ja straks 16 uur.
    Laatst aangepast door jeroeni : 28-03-2023 om 13:52

  4. #11029

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ja Intertoys heeft hier de disc versie voor 550.Zit ff in twijfel of ik hem nu met RE4 ga kopen of nog ff wacht tot FF16.
    Vandaag de disc versie met RE4 remake gekocht.
    De RE4 remake demo op de Xbox had last van input lag dus daarom wil ik de PS5 versie.En het is maar de vraag of de PS5 consoles ten tijden van FF16[Juni] te krijgen zijn.

    ________________________________
    FF16 save menu in 16-bit stijl
    Laatst aangepast door jeroeni : 28-03-2023 om 15:10

  5. #11030

  6. #11031

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Is toch wel 16 bit
    Thnx voor het altijd goed opletten @tmvde

  7. #11032

    Standaard

    10 min nieuwe Zelda: Dat je wapens krachtiger kan maken is gaaf maar als veel vijanden 0 uitdaging bieden dan voegt die mechaniek niet al te veel toe.Eerlijk is eerlijk breath of the wild was/is te makkelijk.

    Ik heb nog niet dat wauw gevoel.Het sprookjesachtige wat Zelda altijd in zich heeft zie ik hiet nog niet in terug.
    Open -wereld Zelda leuk voor 1x maar dit vervolg is misschien te veel van het goede.Echt ik ben super blij dat bv FF16 geen open-wereld game gaat zijn.
    Laatst aangepast door jeroeni : 28-03-2023 om 17:30

  8. #11033

    Standaard

    Resident Evil Remake [PS5/PS4/Xbox/PC]

    Xbox versie[Demo]:Buiten dat ik er visueel gezien weinig klik mee had was de demo met zijn input lag en matige HDR verre van oke

    PS5 versie: Eerste stapjes
    - Visueel: Op visueel gebied ben ik er nog niet uit.Ben door de jaren heen zo gewend aan die Gamecube/Wii versie.
    Gamepay
    - Gameplay:Gezien je nu ook stealth te werk kan gaan zit hier de winst.Verder lees ik kritiek dat deze net als de RE2 remake stroperig zou aanvoelen maar dat ervaar bij deze remake juist minder
    - Controller:cool is dat je dialogen en effecten uit controller kan horen

    Conclusie: deze RE4 remake heeft zeker
    potentie om te groeien bij mij.
    Laatst aangepast door jeroeni : 28-03-2023 om 18:37

  9. #11034

    Standaard

    Is de Zelda presentatie geslaagd volgens jullie of is er nog een twijfel ???
    Ik heb het mijne er al van gezegd[zie boven post]

  10. #11035

    Standaard

    Zelda is Zelda (en dus altijd goed), maar ik vind het nooit een probleem om niet meteen te spelen, Breath of the Wild pas vorig jaar en ook de SNES, N64 titels en Wind Waker heb ik pas veel later gespeeld. Ik heb ze uiteindelijk wel allemaal gespeeld, ook alle handheld games. Minish Cap was ook erg goed.

    Ik ben sowieso niet zo van gameplay kijken, vind het veel leuker om er zelf redelijk blanco in te gaan. Van mij had open wereld niet gehoeven, maar weet zeker dat ik weer ga genieten.

  11. #11036

    Standaard

    Nou ik heb wel een wow effect hoor... ik kijk en zie al zoveel veranderingen in die 10 minuten video.
    Enne de vijanden zullen wel wat sterker worden, naarmate je verder komt in het spel.
    Ik heb gehoord dat er ook een aantal Dungeons in zitten, nou ik ben erg benieuwd
    Ik kan niet wachten om te gaan spelen.

    Het wow effect was ook de nieuwe Switch Oled, ZELDA EDITIE OMG.
    Die gaat er zeker komen.



    En een nieuwe Pro controller. Nice.


  12. #11037

    Standaard

    Er is nog mooit een slechte Zelda game gemaakt dus dat gaat nu ook niet gebeuren.Ik snap van Nintendo natuurlijk ook dat ze nog meer uit die engine willen halen.
    Ik wil door een nieuwe Zelda game van me stoel geblazen worden en nee dat is bij dit vervolg op Brearh of the wild nog niet gebeurd.

    Dat de game een goed physics systeem heeft daar is geen twijfel over mogelijk.
    Laatst aangepast door jeroeni : 28-03-2023 om 20:45

  13. #11038

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Er is nog mooit een slechte Zelda game gemaakt dus dat gaat nu ook niet gebeuren.Ik snap van Nintendo natuurlijk ook dat ze nog meer uit die engine willen halen.
    Ik wil door een nieuwe Zelda game van me stoel geblazen worden en nee dat is bij dit vervolg op Brearh of the wild nog niet gebeurd.

    Dat de game een goed physics systeem heeft daar is geen twijfel over mogelijk.

    We hebben maar 10 minuten gezien he, er is nog zo veel meer om te ontdekken als de game eenmaal uit is.

  14. #11039

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    We hebben maar 10 minuten gezien he, er is nog zo veel meer om te ontdekken als de game eenmaal uit is.
    De game zal zeer zeker huge zijn.Ik ga het ook zeker spelen hoor.

    Ik lees nu pas de reacties op het web en die zijn heel wisselend.De kans is heel groot dat mensen deze game straks als een uitbreiding gaan beschouwen.

  15. #11040

  16. #11041

    Standaard

    Nu ik weer een PS5 heb heb ik meteen FF7 remake weer geïnstalleerd.Op een of andere manier wil ik dat die game altijd op de console staat.
    Ben nu nog even druk bezig met andere games maar als ik wel weer een gaatje heb dan ga ik hem meteen weer spelen.

    FF7 remake is toch wel het hoogetpunt van de PS4 periode.[heb de PS5 versie in bezit.
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-03-2023 om 14:29

  17. #11042

    Standaard

    Net voor 35 euro Crisis Core: FF VII Reunion voor de PS5 ontvangen van bol.com. Een prequel op FF VII, houdt een beetje het midden tussen een remaster en remake van de PSP titel. Die vond ik destijds de moeite waard en deze is ook prima ontvangen.

  18. #11043

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Net voor 35 euro Crisis Core: FF VII Reunion voor de PS5 ontvangen van bol.com. Een prequel op FF VII, houdt een beetje het midden tussen een remaster en remake van de PSP titel. Die vond ik destijds de moeite waard en deze is ook prima ontvangen.
    Ik wil die opzich ook nog een keer cheken.[dit lees ik veel terug]Wat me tegen houd is dat hij op de consoles heel erg als een handheld game voelt qua game stuctuur.
    Ik wil van jou straks weten of het toch wel/niet een must-have titel is.

  19. #11044

    Standaard

    Als ik hem speel laat ik het weten, zal nog wel even duren met alle nieuwe titels die er aankomen

  20. #11045

    Standaard

    Resident Evil 4 remake:Ja na een paar chapters gespeeld te hebben is de klik er.En je zou denken dat het in een remake voor een groot deel in de visuals zit maar bij deze game voelt qua gameplay heel erg 2023.

    + Stealth en een tof parry[afweer] systeem[het orgineel had dit niet]
    + Wapens hebben een vette impact
    + Ondanks dat het geen[gelukkig] open-wereld game is zijn er toch veel toffe dingen te vinden in de levels
    + De game is veel uitdagender dan het orgineel
    + Game heeft bij release al NewGame+
    + Veel nieuwe stukken
    + De sfeer is geweldig
    - Voor goede weergave is het wel ff met tv settings spelen.De game is donker van aard.

    Waar RE2 en RE3 echt een visuele/gameplay boost hebben gehad zit het in deze game echt in de gameplay.
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-03-2023 om 19:15

  21. #11046

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Als ik hem speel laat ik het weten, zal nog wel even duren met alle nieuwe titels die er aankomen
    Snap ik

  22. #11047

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Nu ik weer een PS5 heb heb ik meteen FF7 remake weer geïnstalleerd.Op een of andere manier wil ik dat die game altijd op de console staat.
    Ben nu nog even druk bezig met andere games maar als ik wel weer een gaatje heb dan ga ik hem meteen weer spelen.

    FF7 remake is toch wel het hoogetpunt van de PS4 periode.[heb de PS5 versie in bezit.
    Heeft deze een upgrade naar PS5 ik heb de PS4 versie?

  23. #11048

    Standaard

    Man man wat een spannende dag was het.

    Vandaag voor elkaar gekregen dat ik de Nintendo Switch OLED - The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom Editie heb kunnen bemachtigen.
    En ook de nieuwe Pro controller.
    Allebei weer uitverkocht nu.

    Ook heb ik een Bundel met The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom + notitieboek + verzamelmedaille kunnen kopen in de Nintendo-store.

    Nu is het wachten op 28 april en dan 12 mei.

  24. #11049

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Heeft deze een upgrade naar PS5 ik heb de PS4 versie?
    FINAL FANTASY VII REMAKE INTERGRADE: Deze versie kwam in 2021 naar de PS5.Deze draait in hoge framerate en heeft een toffe DLC/Uitbreiding.

    Mooi die Zelda Switch Oled.

  25. #11050

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Heeft deze een upgrade naar PS5 ik heb de PS4 versie?
    Upgrade is gratis, de DLC met Yuffie moet je voor betalen.

Pagina 442 van 484 EersteEerste ... 342392432438439440441442443444445446452 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •