Pagina 310 van 484 EersteEerste ... 210260300306307308309310311312313314320360410 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.726 tot 7.750 van 12088 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #7726

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    ik heb dit spel gevonden voor een leuk prijsje Yoshi's Wooley world 3DS
    Erg leuk spelk had hem al op de WiiU maar hier zit een amiibo bij van Poochy.
    En op de 3DS is hij toch iets anders dan op de WiiU.

    Heb zo ook beide.
    Ik was zelfs verbaasd dat de 3DS versie zo goed gelukt is.


    De nieuwe Yoshi voor de Switch komt in 2019.

    Ga nu deze weer eens opnieuw spelen.Mijn favo deel binnen de FE serie.
    Laatst aangepast door jeroeni : 26-07-2018 om 20:22

  2. #7727

    Standaard

    Shadow Of The Tomb Raider [PS4/XO/PC]

    Stopt Square te veel geld in deze productie ?:https://www.youtube.com/watch?v=UXX2mRW3Ric

    Mijn visie:
    - Ik kan even niet vinden wat Rise precies koste maar je kan zeker bij een laatste game van een trilogy niet zomaar naar een veel lager productie budget gaan

    - Ja Spider-Man kan qua verkopen zeker de eerste weken wel wat roet in het eten gaan gooien voor de PS4 versie meer hé deze game is multiplatform

    - Ben met meneer in video eens dat Rise releasen op de dag van Fallout 4 niet slim was + de game was toen nog alleen exclusief op een platform dat nou niet super goed loopt

    - Wel heb ik nu het idee dat de marketing van deze game beter is dan bij Rise.Het traject van je game aankondigen en uitbrengen in een tijdsbestek van 5 a 6 maanden spreekt mij persoonlijk wel aan

    - Mocht deze game het in verkoop niet goed gaan doen dan ben ik bang dat ze Lara voor een x aantal jaren in de ijskast gaan zetten.Bij de vorige twee games heeft het aan de reviews nooit gelegen

    Zover ik begrepen heb is er een nieuw preview event geweest.[zit nog een embargo aan]
    Ik kijk uit naar deze game.
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-07-2018 om 09:29

  3. #7728

    Standaard

    Ik had me nooit verdiept in gamen. Ja, vroeger....toen ik nog een Amiga 500 had. Echter kreeg ik een paar maanden geleden van een buurman een PS3.
    Lang verhaal kort....ik ben hooked!! Ik heb inmiddels aardig wat spellen. Ik heb er ook al drie uitgespeeld: Uncharted 2, Battlefield 3, Heavy Rain en Resistance 3.
    Erg vet! Het kost echter aardig wat tijd....dus het filmkijken heeft wel wat ingeleverd....

  4. #7729

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik had me nooit verdiept in gamen. Ja, vroeger....toen ik nog een Amiga 500 had. Echter kreeg ik een paar maanden geleden van een buurman een PS3.
    Lang verhaal kort....ik ben hooked!! Ik heb inmiddels aardig wat spellen. Ik heb er ook al drie uitgespeeld: Uncharted 2, Battlefield 3, Heavy Rain en Resistance 3.
    Erg vet! Het kost echter aardig wat tijd....dus het filmkijken heeft wel wat ingeleverd....
    Ja daar gaat tijd in zitten.

    Kan me voorstellen dat de volgende stap een PS4-pro of Xbox One X gaat worden.Natuurlijk draaien niet alle games native 4k maar hogere resoluties dan 1080p worden zeker gehaald + HDR en betere framerate.

    Aan de andere kant zijn er natuurlijk ook nog genoeg leuke PS3 titels.Bv Tomb Raider [2013] is op de PS3 een dikke aanrader.

  5. #7730

    Standaard

    Tomb Raider staat in bestelling, wordt binnenkort geleverd.

    Het leuke is gewoon dat ik dat ding gratis heb gekregen. Op Markplaats verkocht iemand spellen tussen de 1 euro en de 4 euro. Dus voor een klein bedrag heb ik erg veel lol.
    De PS4 zal er ongetwijfeld beter uitzien maar die spellen kosten nieuw toch al snel 40-50 euro. Nu kan ik voor een paar euro leuke spellen kopen. Ook via amazon.co.uk heb ik er nu al 7 gekocht. Ik kwam per spel uit op 4-5 euro. En eenmaal een spel uitgespeeld, ga ik op zoek naar een nieuw spel.

    Maar wie weet in de toekomst. Nu vermaak ik me echt opperbest met de PS3!

  6. #7731

    Standaard

    Shadow Of The Tomb Raider game ga ik ook zeker aanschaffen.
    Ben al aan het sparen...
    Ik heb eens opgezocht de verkopen van alle Tomb Raider games.. leuk dat de eerste game het zo goed heeft gedaan
    En die uit 2013 wow zoveel verkocht.

    Tomb Raider 1996 7 Million
    Tomb Raider II 1997 6.5 Million
    Tomb Raider III 1998 6 Million
    Tomb Raider: The Last Revelation 1999 5 Million
    Tomb Raider Chronicles 2000 1.5 Million
    Tomb Raider: The Angel of Darkness 2003 2.5 Million
    Tomb Raider: Legend 2006 2 Million
    Tomb Raider Anniversary 2007 1.3 Million
    Tomb Raider: Underworld 2008 2.6 Million
    Tomb Raider (2013) 2013 11 Million
    Rise of the Tomb Raider 2015 7 Million


  7. #7732

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Tomb Raider staat in bestelling, wordt binnenkort geleverd.

    Het leuke is gewoon dat ik dat ding gratis heb gekregen. Op Markplaats verkocht iemand spellen tussen de 1 euro en de 4 euro. Dus voor een klein bedrag heb ik erg veel lol.
    De PS4 zal er ongetwijfeld beter uitzien maar die spellen kosten nieuw toch al snel 40-50 euro. Nu kan ik voor een paar euro leuke spellen kopen. Ook via amazon.co.uk heb ik er nu al 7 gekocht. Ik kwam per spel uit op 4-5 euro. En eenmaal een spel uitgespeeld, ga ik op zoek naar een nieuw spel.

    Maar wie weet in de toekomst. Nu vermaak ik me echt opperbest met de PS3!
    Wow leuk dat je er een gratis heb gehad.. er zijn zoveel leuke spellen op ps3.. dus je bent wel even zoet..
    aanrader om spellen te kopen is Game Mania hebben erg veel PS3 spellen tweede hands en zo..
    Ook Nedgame een leuke site om goedkope PS3 spellen te scoren.
    Aanraders zijn;
    Assassin's Creed

    Tomb Raider


  8. #7733

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Shadow Of The Tomb Raider game ga ik ook zeker aanschaffen.
    Ben al aan het sparen...
    Ik heb eens opgezocht de verkopen van alle Tomb Raider games.. leuk dat de eerste game het zo goed heeft gedaan
    En die uit 2013 wow zoveel verkocht.

    Tomb Raider 1996 7 Million
    Tomb Raider II 1997 6.5 Million
    Tomb Raider III 1998 6 Million
    Tomb Raider: The Last Revelation 1999 5 Million
    Tomb Raider Chronicles 2000 1.5 Million
    Tomb Raider: The Angel of Darkness 2003 2.5 Million
    Tomb Raider: Legend 2006 2 Million
    Tomb Raider Anniversary 2007 1.3 Million
    Tomb Raider: Underworld 2008 2.6 Million
    Tomb Raider (2013) 2013 11 Million
    Rise of the Tomb Raider 2015 7 Million

    Voor die tijd heeft die eerste het wel goed gedaan zeg.
    Geld Tomb Raider[2013] voor twee generaties[PS3/PS4/360/XO/PC] ?

  9. #7734

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Tomb Raider staat in bestelling, wordt binnenkort geleverd.

    Het leuke is gewoon dat ik dat ding gratis heb gekregen. Op Markplaats verkocht iemand spellen tussen de 1 euro en de 4 euro. Dus voor een klein bedrag heb ik erg veel lol.
    De PS4 zal er ongetwijfeld beter uitzien maar die spellen kosten nieuw toch al snel 40-50 euro. Nu kan ik voor een paar euro leuke spellen kopen. Ook via amazon.co.uk heb ik er nu al 7 gekocht. Ik kwam per spel uit op 4-5 euro. En eenmaal een spel uitgespeeld, ga ik op zoek naar een nieuw spel.

    Maar wie weet in de toekomst. Nu vermaak ik me echt opperbest met de PS3!
    Wil je echt een diepe ervaring met een tof verhaal dan raad ik deze aan:


    Deze game speelt zich af in een Cyberpunk setting die echt geweldig is.De game kan met al zijn systemen nog al overweldigend zijn maar ben je op een punt dat je daar voor open staat dan is deze ook een dikke aanrader.
    Laatst aangepast door jeroeni : 01-08-2018 om 07:04

  10. #7735

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Voor die tijd heeft die eerste het wel goed gedaan zeg.
    Geld Tomb Raider[2013] voor twee generaties[PS3/PS4/360/XO/PC] ?

    Dat zou ik niet weten stond er niet bij.. maar zal best wel..

  11. #7736

    Standaard

    Spider-Man [PS4]

    Het embargo van het laatste preview event[eind Juli] zit er op dus hier een van de vele positieve previews:https://www.psx-sense.nl/326866/gespeeld-spider-man/

    Hier ook nog een Tweakers preview:https://tweakers.net/reviews/6429/ma...-new-york.html

    Weer een exclusieve topper voor de PS4.

    Ik lees her en der dan de game wel eens snel repetitief kan gaan worden maar dat geld in mijn ogen voor iedere game.Als de core gameplay goed is dan is dat voor mij geen probleem.
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-08-2018 om 15:19

  12. #7737

    Standaard

    De games waar ik dit najaar de meeste belangstelling naar heb:

    - Spider -Man
    - Shadow of The Tomb Raider [stiekem kijk ik hier het meest naar uit]
    - Red Read Redemption 2 [nog geen hype maar dat kan met de aankomende gamepay trailer zomaar anders zijn]
    - Just Cause 4 [gaat voor mij het eerste deel worden binnen de serie]

    Van deze titels ben ik toch wel redelijk overtuigd dat die goed gaan worden.

  13. #7738

    Standaard

    De games die ik ga kopen zijn;
    Shadow of the Tomb Raider.
    Assassin's Creed Odyssey
    Super Mario Party
    Spyro Reignited Trilogy
    deze game is een trilogy maar ik las gisteren dat
    alleen deel 1 erop staat en dat je de andere 2 delen moet downloaden..

  14. #7739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    De games die ik ga kopen zijn;
    Shadow of the Tomb Raider.
    Assassin's Creed Odyssey
    Super Mario Party
    Spyro Reignited Trilogy
    deze game is een trilogy maar ik las gisteren dat
    alleen deel 1 erop staat en dat je de andere 2 delen moet downloaden..
    Oh die Spyro games komen ook nog ja.

    Vind het jammer dat Nintendo dit najaar een mindere line-up heeft voor mij.Over die nieuwe Super Smash & Pokemon ben ik namelijk niet overtuigd.

    Gelukkig geen gebrek aan andere games.

  15. #7740

    Standaard

    Rise Of The Tomb Raider [PS4/XO/PC]

    Ik was voor de grap net eens wat oude recensies aan het terug lezen en toen viel me op dat deze game last zou hebben van input-lag[controls doen niet meteen wat je wil]
    Nou ik ben van de week opnieuw met Rise begonnen en merk daar echt niets van.

    De reden zou zijn dat de game engine te zwaar is voor de consoles.

    Zijn er hier mensen die dat gemerkt hebben voor zowel de XO als PS4 versie ?

    Ja ik speel weer Rise omdat ik fan van die game ben.

  16. #7741

    Standaard

    Ik ben nu bezig met Skyrim - The Elder Scrolls V. Behoorlijk lastig! Ik ben al 38x dood gegaan in een grot met een gigantische spin. Kijk ik bij een walkthrough, hebben die gasten speciale krachten en weet ik het, terwijl ik zelf met een zwaardje loop te zwaaien...
    Maar als ik nu al zo snel dood ga...ik ben nog maar net begonnen.....

  17. #7742

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Rise Of The Tomb Raider [PS4/XO/PC]

    Ik was voor de grap net eens wat oude recensies aan het terug lezen en toen viel me op dat deze game last zou hebben van input-lag[controls doen niet meteen wat je wil]
    Nou ik ben van de week opnieuw met Rise begonnen en merk daar echt niets van.

    De reden zou zijn dat de game engine te zwaar is voor de consoles.

    Zijn er hier mensen die dat gemerkt hebben voor zowel de XO als PS4 versie ?

    Ja ik speel weer Rise omdat ik fan van die game ben.
    Ik ben weer begonnen met Tomb Raider uit 2013
    Doordat ik dit jaar een nieuwe PS4-Pro hebt gekocht ben ik alle save files kwijt..
    Van alle games die ik heb gespeeld op de PS4 moet ik dus ook allemaal weer opnieuw spelen.
    Het is geen straf hoor want zijn top games.
    Zal Rise of the Tomb Raider ook weer gaan spelen.

  18. #7743

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik ben nu bezig met Skyrim - The Elder Scrolls V. Behoorlijk lastig! Ik ben al 38x dood gegaan in een grot met een gigantische spin. Kijk ik bij een walkthrough, hebben die gasten speciale krachten en weet ik het, terwijl ik zelf met een zwaardje loop te zwaaien...
    Maar als ik nu al zo snel dood ga...ik ben nog maar net begonnen.....
    In het menu kan je vuur magie aan je handen selecteren.

    Het RPG genre staat om zijn vele systemen bekend als het minst toegankelijk genre.Met al het upgraden van wapens en magie komt er best veel info op je af.

    Als je eenmaal de systemen door hebt dan is Skyrim prima te doen voor een beginnende gamer.

  19. #7744

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik ben nu bezig met Skyrim - The Elder Scrolls V. Behoorlijk lastig! Ik ben al 38x dood gegaan in een grot met een gigantische spin. Kijk ik bij een walkthrough, hebben die gasten speciale krachten en weet ik het, terwijl ik zelf met een zwaardje loop te zwaaien...
    Maar als ik nu al zo snel dood ga...ik ben nog maar net begonnen.....
    Dat had ik de eerste keer dat ik Skyrim speelde ook, gewoon beginnen met lagere level vijanden. Als je eenmaal op een hoger level zit dan hak je zo door die grote spinnen heen. Je kunt in het begin snel levelen door je vaardigheden te oefenen (smithing, sneaking, lockpicking, alchemy etc.)
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  20. #7745

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Ik ben weer begonnen met Tomb Raider uit 2013
    Doordat ik dit jaar een nieuwe PS4-Pro hebt gekocht ben ik alle save files kwijt..
    Van alle games die ik heb gespeeld op de PS4 moet ik dus ook allemaal weer opnieuw spelen.
    Het is geen straf hoor want zijn top games.
    Zal Rise of the Tomb Raider ook weer gaan spelen.
    Die is ook super.

    Vind jij Tomb Raider nou ook beter/leuker dan de Uncharted serie ?

  21. #7746

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Die is ook super.

    Vind jij Tomb Raider nou ook beter/leuker dan de Uncharted serie ?
    Ja Tomb Raider is beter maar ik moet zeggen dat ik de Uncharted series toch ook erg leuk vond.
    Daar heb ik ook alle delen van.Deel 1 en Deel 4 vond ik wel de beste

    Ik zie ook dat Tomb Raider 2013 nu in UHD is HDR10.
    Toen ik gisteren aan het spel begon was er eerst een download van ongeveer 7GB.
    Zie wel dat ik al mijn oude trofieen wel heb maar niet de gamesaves ggrr jammer.
    Maar ga hem helemaal opnieuw spelen wat een beeld en geluid heeft deze game.. ongelofelijk mooi..

  22. #7747

    Standaard

    Ha....mbt Skyrim. Deze stond op een erg hoge moeilijkheidsgraad. Nu wat lager gezet en ik kan weer lopen.... Ik was echt steeds na 1 slag dood. Het is inderdaad wat veel qua mogelijkheden. Ik had ook niet bewust een personage gekozen, dus geen idee of ik nu aan een rukpersonage vastzit.

  23. #7748

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Ja Tomb Raider is beter maar ik moet zeggen dat ik de Uncharted series toch ook erg leuk vond.
    Daar heb ik ook alle delen van.Deel 1 en Deel 4 vond ik wel de beste

    Ik zie ook dat Tomb Raider 2013 nu in UHD is HDR10.
    Toen ik gisteren aan het spel begon was er eerst een download van ongeveer 7GB.
    Zie wel dat ik al mijn oude trofieen wel heb maar niet de gamesaves ggrr jammer.
    Maar ga hem helemaal opnieuw spelen wat een beeld en geluid heeft deze game.. ongelofelijk mooi..
    Wat raar dan dat Rise op de Pro dan geen HDR heeft.Weet je het zeker madonnafreak ?

    Verhaal en dialogen tussen personages vind ik in Uncharted beter maar al het andere toch echt Tomb Raider.

  24. #7749

    Standaard

    in ieder geval wel 4K dat geef mijn tv als info HDR weet ik niet zeker


    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Wat raar dan dat Rise op de Pro dan geen HDR heeft.Weet je het zeker madonnafreak ?

    Verhaal en dialogen tussen personages vind ik in Uncharted beter maar al het andere toch echt Tomb Raider.

  25. #7750

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Rise Of The Tomb Raider [PS4/XO/PC]

    Ik was voor de grap net eens wat oude recensies aan het terug lezen en toen viel me op dat deze game last zou hebben van input-lag[controls doen niet meteen wat je wil]
    Nou ik ben van de week opnieuw met Rise begonnen en merk daar echt niets van.

    De reden zou zijn dat de game engine te zwaar is voor de consoles.

    Zijn er hier mensen die dat gemerkt hebben voor zowel de XO als PS4 versie ?

    Ja ik speel weer Rise omdat ik fan van die game ben.
    Nope. Spel deed het prima op reguliere PS4.

Pagina 310 van 484 EersteEerste ... 210260300306307308309310311312313314320360410 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •