Pagina 176 van 484 EersteEerste ... 76126166172173174175176177178179180186226276 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.376 tot 4.400 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #4376

    Standaard

    The Witcher 3 [XO/PS4PC]
    http://www.gamersnet.nl/nieuws/20141...ls_uitgesteld/

    Natuurlijk wil ik een game die goed en af is maar ik keek er zo naar uit verdomme !!!

  2. #4377

    Standaard

    Sony en Nintendo hebben het afgelopen weekeind wat nieuwe dingen laten zien dus ik ben benieuwd of Microsoft begin 2015 ook een eigen klein event houd.
    Als ik de woorden van Phil Spenser mag geloven hebben zij wat projecten waar zij iets van kunnen gaan laten zien.

    Sony heeft nu Street Fighter 5 exclusief voor de PS4 en dat is erg slecht nieuws voor mensen met een XO en die van een erg goede vecht game houden.
    Wel is Microsoft ook niet vies om een grote serie exclusief binnen te halen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-12-2014 om 08:29

  3. #4378

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Sony en Nintendo hebben het afgelopen weekeind wat nieuwe dingen laten zien dus ik ben benieuwd of Microsoft begin 2015 ook een eigen klein event houd.
    Als ik de woorden van Phil Spenser mag geloven hebben zij wat projecten waar zij iets van kunnen gaan laten zien.

    Sony heeft nu Street Fighter 5 exclusief voor de PS4 en dat is erg slecht nieuws voor mensen met een XO en die van een erg goede vecht game houden.
    Wel is Microsoft ook niet vies om een grote serie exclusief binnen te halen.
    Op de PS4 moeten we Killer Instict missen... Ook erg jammer...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #4379

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Op de PS4 moeten we Killer Instict missen... Ook erg jammer...
    Dat is ook wel weer zo ja.
    wel is het zo dat het 1 tegen 1 vecht genre hier niet echt groot is dus veel mensen zal het een worst wezen dat SF exclusief is.

  5. #4380
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dat is ook wel weer zo ja.
    wel is het zo dat het 1 tegen 1 vecht genre hier niet echt groot is dus veel mensen zal het een worst wezen dat SF exclusief is.
    Bedoel je met niet zo groot Nederland of wereldwijd? Dan heb je het toch goed mis. Beat´m´up genre is juist rete populair. Zowieso wereldwijd.
    En natuurlijk zou een beat´m´up fan die een XboxOne heeft ontzettend balen nu SF5 exclusief is voor PS4 en PC.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  6. #4381

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Bedoel je met niet zo groot Nederland of wereldwijd? Dan heb je het toch goed mis. Beat´m´up genre is juist rete populair. Zowieso wereldwijd.
    En natuurlijk zou een beat´m´up fan die een XboxOne heeft ontzettend balen nu SF5 exclusief is voor PS4 en PC.
    Ik bedoel hier in Nederland is een kleine fanatieke groep want als ik wereldwijd zou bedoelen zou de deal niet echt slim zijn geweest.

  7. #4382
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En toch als ik aan Streetfighter, Mortal Kombat of Killer Instinct denk, krijg ik toch het gevoel van een herhaling van zetten. Die speelde ik deccenia geleden al en alles wat er aan nieuwe delen uitkomt is in mijn gevoel dus een zoveelste herhaling van zetten. Grafische 2D-pracht doet daar onder aan gameplay en die is door de jaren heen niet (zoveel) veranderd.

    Het zal dan ook meer de nostalgische gamers aanspreken dan de nieuwe next gen-gamers. Daarom denk ik dat een herhaling van zetten beter werkt bij racegames waar next gen-graphics wel een meerwaarde biedt. Ik denk ook dat FPS en MMO nu vooral hot zijn, dus exclusiviteit van een nieuwe Streetfighter is voor mij geen meerwaarde, evenals Killer Instinct. Ik had dan eerder een exclusieve Tekken of D.O.A. gezien. Mijn behoefte is in ieder geval al gestild met de laatste Mortal Kombat en zelfs daar had ik een gevoel van "been there, done that", maar wellicht is dat niet meer dan persoonlijk... Niet een reden om een console te kopen en daar zullen exclusives wel voor bedoeld zijn.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #4383

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    En toch als ik aan Streetfighter, Mortal Kombat of Killer Instinct denk, krijg ik toch het gevoel van een herhaling van zetten. Die speelde ik deccenia geleden al en alles wat er aan nieuwe delen uitkomt is in mijn gevoel dus een zoveelste herhaling van zetten. Grafische 2D-pracht doet daar onder aan gameplay en die is door de jaren heen niet (zoveel) veranderd.

    Het zal dan ook meer de nostalgische gamers aanspreken dan de nieuwe next gen-gamers. Daarom denk ik dat een herhaling van zetten beter werkt bij racegames waar next gen-graphics wel een meerwaarde biedt. Ik denk ook dat FPS en MMO nu vooral hot zijn, dus exclusiviteit van een nieuwe Streetfighter is voor mij geen meerwaarde, evenals Killer Instinct. Ik had dan eerder een exclusieve Tekken of D.O.A. gezien. Mijn behoefte is in ieder geval al gestild met de laatste Mortal Kombat en zelfs daar had ik een gevoel van "been there, done that", maar wellicht is dat niet meer dan persoonlijk... Niet een reden om een console te kopen en daar zullen exclusives wel voor bedoeld zijn.
    Het is ook echt een genre waar je zo erg moet in duiken want anders is het online echt niet leuk.

    Hij komt dan wel op PC uit maar daar zit het MMO en free-to-play volk.

  9. #4384

    Standaard

    Wat is dat toch met de exclusieve Sony games,dit gaat de zoveelste game worden die het misschien weer niet waar weet te maken [Killzone,inFamous,DriveClub]
    Er gaan op dit moment een stel mindere previews rond op het web.

    Hier een preview van de laatste code.
    http://www.pixelcake.nl/order-1886-p...-game/20141211

  10. #4385

    Standaard

    PSN Plus is nu verkrijgbaar met 20% korting t/m 04-01-2015. Dit omdat sony playstation 20jaar is geworden!
    http://www.bol.com/nl/s/games/zoekre...jst/index.html

    Veel game plezier!

  11. #4386

    Standaard

    Ik heb bij alle games t idee dat t herhaling van zetten is.
    Cod,mario,zelda,mortal kombat...
    Street fighter zal alleen al in japan een giga hit worden,ik heb er zelf gezien hoe deel 4 daar loopt,je mond valt open als je die arcade setups ziet daar.

    Voor sony is t dus belangrijk,alleen al voor japan en de usa.
    T2: I'll Be Back!

  12. #4387

    Standaard

    DriveClub [PS4]

    Deze game heeft een super slechte release gehad en dat zag ik met de moeizame ontwikkeling van de game dan ook wel aankomen.Nu zijn we 2 maanden verder en moet zeggen dat de ontwikkelaar bijna alles heeft gedaan om de game toch nog top te krijgen.

    Heb de game gisteren bijna 5 uur bij een maatje gespeeld en dit artikel komt vandaag dan ook goed van pas.
    http://www.insidegamer.nl/artikel/11...u-wel-waard-is

    DriveClub is nu de game die Sony beloofd heeft.

    Als je de weer effecten in deze game ziet dat valt je mond open.
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-12-2014 om 13:30

  13. #4388

    Standaard

    DMC [XO/PS4]

    Hier word ik even blij van.
    http://www.insidegamer.nl/nieuws/114...op-ps4-en-xone [Maart 2015]

    Als er een genre is waar 60fps echt een must is dan is het wel het snelle hack/slash genre.

    Deze game staat zeker in mij top 5 beste last-gen games.

  14. #4389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    DMC [XO/PS4]

    Hier word ik even blij van.
    http://www.insidegamer.nl/nieuws/114...op-ps4-en-xone [Maart 2015]

    Als er een genre is waar 60fps echt een must is dan is het wel het snelle hack/slash genre.

    Deze game staat zeker in mij top 5 beste last-gen games.
    Waarom speel je deze spellen dan niet op de PC? Dat kan zelfs met controller. Scheelt een hoop geld en wachttijd.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  15. #4390

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Waarom speel je deze spellen dan niet op de PC? Dat kan zelfs met controller. Scheelt een hoop geld en wachttijd.
    Heb deze game ook al uitgespeeld op mijn PC [360 controller] in 60 fps maar ik ben zo gek van dit spel dat ik gewoon de beste versie wil hebben.
    En zoals je ziet in de trailer krijgt deze versie ook nieuwe toffe modes.
    Laatst aangepast door jeroeni : 16-12-2014 om 15:37

  16. #4391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    DriveClub [PS4]

    Deze game heeft een super slechte release gehad en dat zag ik met de moeizame ontwikkeling van de game dan ook wel aankomen.Nu zijn we 2 maanden verder en moet zeggen dat de ontwikkelaar bijna alles heeft gedaan om de game toch nog top te krijgen.

    Heb de game gisteren bijna 5 uur bij een maatje gespeeld en dit artikel komt vandaag dan ook goed van pas.
    http://www.insidegamer.nl/artikel/11...u-wel-waard-is

    DriveClub is nu de game die Sony beloofd heeft.

    Als je de weer effecten in deze game ziet dat valt je mond open.
    Ik was eerst echt anti DriveClub. Puur vanwege de arrogante houding die Sony aan had genomen na de slechte release. Nu ze openlijk excuses hebben aangeboden en diverse DLC gratis aanbieden heb ik toch €40 uitgegeven en in de PSN store Driveclub gekocht. En ik heb er geen spijt van. Het werkt naar behoren en bovenal ziet het er prachtig uit. Zeker met die weerseffecten. Ik had graag gezien dat de gevoeligheid van de controls aan te passen waren, maar dat is tot nu toe het enige minpunt van deze heerlijke arcade racer. Ik krijg er weer helemaal een PGR gevoel bij en dat is positief!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #4392

    Standaard

    Dit is overigens ook een mooi goedmakertje http://www.gamer.nl/nieuws/499489/gr...rs-beschikbaar
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  18. #4393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik was eerst echt anti DriveClub. Puur vanwege de arrogante houding die Sony aan had genomen na de slechte release. Nu ze openlijk excuses hebben aangeboden en diverse DLC gratis aanbieden heb ik toch €40 uitgegeven en in de PSN store Driveclub gekocht. En ik heb er geen spijt van. Het werkt naar behoren en bovenal ziet het er prachtig uit. Zeker met die weerseffecten. Ik had graag gezien dat de gevoeligheid van de controls aan te passen waren, maar dat is tot nu toe het enige minpunt van deze heerlijke arcade racer. Ik krijg er weer helemaal een PGR gevoel bij en dat is positief!
    Nu nog een replay functie en hij is compleet.

    Ik zag het ook somber in maar het is goed dat mensen nu eindelijk een leuke racer kunnen spelen.
    Heb dan een middag zitten spelen en zag dan ook dat er genoeg te doen is in het spel.

  19. #4394

  20. #4395

    Standaard

    Ubisoft

    -Assassins Creed-Unity
    -Assassins Creed-Rogue
    -Far Cry-4
    -The Crew

    Ik denk dat bij iedere gamer wel bekend is dat deze games op Far Cry na het niet waar hebben gemaakt.Persoonlijk vond ik het al te maf voor woorden dat een uitgever 4 games in een maand wil proppen.

    Voor mij staat Ubisoft als uitgever nu gelijk aan kwantiteit.

    Watchdogs was begin dit jaar trouwens ook een grote misser.
    Laatst aangepast door jeroeni : 21-12-2014 om 15:10

  21. #4396

    Standaard

    The Crew beta vond ik wel vermakelijk. Vergeleken met DriveClub ziet het er idd niet uit. Groot voordeel bij The Crew is dat je heel de rijstijl kunt tweaken. In sommige reviews van The Crew las ik dan ook dat de controls te zweverig waren, maar met een beetje aanpassen is dat zweverige weg... Misschien dat ie in de toekomst er nog eens in komt, voor een leuk prijsje. Assassins Creed heb ik sinds deel 2 al niet meer gespeeld. Far Cry 4 ben ik dan wel weer heel benieuwd naar. Eerst moet ik Shadow of Mordor uitspelen voordat ik weer een nieuwe verhalende game ga kopen... DriveClub en COD zijn leuk om tussendoor eens te spelen.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  22. #4397

    Standaard

    Hoi,

    Ik heb online zitten zoeken maar kan het antwoord niet vinden.
    Er werd gesproken over het feit dat bij grand theft auto je je save game van de ps3 kon overzetten naar de ps4.
    Ik zie echter alleen maar staan dat je je online profiel kan overzetten, over het singleplayer verhaal kan ik nergens een ja of een nee vinden.
    Hier iemand die het weet?

  23. #4398

    Standaard

    Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain [Multiplatform]

    Hier wat gameplay beelden
    https://www.youtube.com/watch?v=RkacZnShxY4 [Re 2015]

    Dit gaat een topper worden.

    Je kan er fan van zijn of niet maar het feit is wel dat elke Kojima productie gewoon top is.

  24. #4399

    Standaard

    Dat denk ik ook wel ja, MGS blijft een fantastische serie

  25. #4400

Pagina 176 van 484 EersteEerste ... 76126166172173174175176177178179180186226276 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •