Pagina 101 van 484 EersteEerste ... 5191979899100101102103104105111151201 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.501 tot 2.525 van 12086 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #2501

    Standaard

    Gelukt .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  2. #2502

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Heb vandaag de HD remakes van 3 Tomb Raider spellen gekocht voor de PS3. Voor 3 tientjes kan dat nog aardig wat vermakelijke uurtjes opleveren! Heb er zin in!


    Verwacht de mijne deze week ook op de mat net als shift 2.

  3. #2503
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De meeste daarvan heb ik al gespeeld, En heb er veel plezier aan beleefd. Erg leuk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #2504

    Standaard

    Net de review zitten lezen van Crysis 2 op Gamez.nl. Denk toch dat ik die wel een keertje ga aanschaffen als ie voor een leuk prijsje ergens ligt.

    Nog minder dan een maand, dan komt Mortal Kombat uit! Lekker oldschool vechten in een nieuw jasje. Hij lijkt me erg vet in ieder geval en volgens de vele previews gaat dit eindelijk een waardige Mortal Kombat worden.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #2505

    Standaard

    http://www.insidegamer.nl/playstatio...PC-en-PS3.html

    Vond de oude versie wel heel leuk van dit spel, al klopt het natuurlijk niet dat de eerste versie pas 15 jaar oud is aangezien ik die een jaar of 25 al flink heb gespeeld op de c64, of zit ik ergens fout

  6. #2506

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    http://www.insidegamer.nl/playstatio...PC-en-PS3.html

    Vond de oude versie wel heel leuk van dit spel, al klopt het natuurlijk niet dat de eerste versie pas 15 jaar oud is aangezien ik die een jaar of 25 al flink heb gespeeld op de c64, of zit ik ergens fout
    Je hebt gelijk, ik heb choplifter vaak gespeeld op mijn Atari 800XL, dezelfde periode als de C64. Hij is dus zeker ouder dan 15 jaar.

    Jammer dat ie niet naar de Xbox komt. De gameplay trailer op Youtube ziet er goed uit!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #2507

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Jammer dat ie niet naar de Xbox komt. De gameplay trailer op Youtube ziet er goed uit!
    Nu zie ik op Gamez.nl staan dat ie juist voor PC en Xbox zou zijn. We wachten maar af. Ik verwacht wel dat het een Xbox Live titel gaat worden dan...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #2508

    Standaard

    M.b.t. de AR-functie van de 3DS: iemand hier die dit filmpje al eens had gezien?

  9. #2509

    Standaard

    Ja had ik inderdaad gezien. Gasten hebben echt tijd te veel. Wel erg tof om te zien.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #2510

    Standaard

    Geniaal als je het mij vraagt...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  11. #2511

    Standaard

    Gisteren kinect binnen gekregen met wat games en moet zeggen dat er een paar aardige titels bij zitten al werkt bij mij de kinect niet vlekkeloos, maar dat kan liggen aan dat ik m nog iets beter moet kalibreren.

  12. #2512
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Kinect heb ik al een tijdje, het is wel leuk, maar merk toch dat de kids en ik er niet echt veel gebruik van maken. Het blijft een gagdet wat alleen werkt als je de ruimte er voor hebt.
    Nu heb ik die ruimte wel, maar moet er elke keer wel de boel een beetje verschuiven.


    Overigens heb ik wel een paar game crasches gehad op de 3DS. Dus niet de 3DS zelf, maar met lego starwars. Hij slaat dan op zwart. maar de 3DS zelf blijft werken. Dus bijv de Home knop enz.
    Ben benieuwd of games net als bij de x-box ook updates kunnen krijgen? Maar voor de rest vind ik het zeker een stap verder in next gen gaming. Niet dat 3D overal even prettig werkt. Pes 2011 gaat mij bijv.een beetje te snel. En ondanks dat ridge racer heel lekker speelt merk ik toch dat je niet teveel moet meeleven in de bochten... Anders ga je snel dubbel zien. Het is dus wel een kwestie van gecontroleerd gamen bij snelle en of actie games.

    Maar ben er wel blij mee. Laat ik het zo zeggen. Dit is de eerste DS waar ik zelf ook echt veel mee speel. De eerdere versies vond ik toch wat meer voor mijn kids... Vooral door de graphics en content.
    Ondanks dat de graphics nog niet echt top zijn is het breedere scherm en 3D functie een lust voor het oog.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 01-04-2011 om 11:56
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #2513

    Standaard

    Heb je de laatste update al gedownload (met dat filmpje)?

    http://3ds.nintendolife.com/news/201...k_screen_error
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #2514
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Yep, die update je 3ds. Maar zelfs dan zijn er nog meldingen op internet van systeem crashes met waarschuwingstekst. Maar die ervaar ik niet. Dit is puur het spel zelf wat crashed. Andere games geven geen problemen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #2515

    Standaard

    Bezig met ME2. Het verhaal is wel uber vet. Vooral graphics zien er extreem goed uit, en de soundtrack past perfect. Actie is goed gedoseerd. Begon ontiegelijk saai, wist begod niet wat ik moest doen,maar als je weet wat je moet doen en hoe, is het een geweldig spel met een gaafe verhaallijn. Eerste confrontatie met de collectors gehad, na een tip van de inlusive man. Nu nog op zoek naar 3 personages en dan hun planeet bezoeken...

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #2516

    Standaard

    Afgelopen weekend een tweedehands Nintendo Gamecube op de kop getikt. Super Mario Sunshine zat erbij en via via heb ik de Resident Evil remake en Resident Evil 4 erbij gekocht.

    Ik kan me dus weer even vermaken!

    Iemand een idee wat de playtime is van Super Mario Sunshine? Nooit gespeeld namelijk.

  17. #2517

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ghost Recon Shadow Worlds kan ik echt enorm aanbevelen. Ik ben eigenlijk benieuwd of Nintendo een 3DS-versie van Advance Wars kan produceren die zo lekker speelt als GRSW, want Ubisoft heeft de lat nu al vrij hoog gelegd. De presentatie is erg mooi: niet alleen qua graphics en interface, maar ook qua muziek. M.b.t. dat laatste: dit spel heeft gewoon een compleet orchestrale soundtrack! Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt met een handheld spel. Absoluut een aanrader dus.
    Ik heb hem . Ben erg benieuwd.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  18. #2518

    Standaard

    Gisteren shift 2 binnen gekregen , hoop vandaag tijd te hebben om die even onder handen te nemen

  19. #2519

    Standaard

    Mocht iemand de HD trilogy van Tomb Raider nog spelen: Er kan een bug zitten in het gevecht met de T-Rex. Ik heb de rex al 40 keer geprobeerd te mollen, maar het mocht niet baten:

    http://www.youtube.com/watch?v=I_wpUqq6G1g
    Zo zou het moeten, maar gezien het feit dat die 'bullet-time' achtige beweging in alle 40 attempts nog nooit is voorgekomen ga ik er vanuit dat het een bug is.

  20. #2520

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Mocht iemand de HD trilogy van Tomb Raider nog spelen: Er kan een bug zitten in het gevecht met de T-Rex. Ik heb de rex al 40 keer geprobeerd te mollen, maar het mocht niet baten:

    http://www.youtube.com/watch?v=I_wpUqq6G1g
    Zo zou het moeten, maar gezien het feit dat die 'bullet-time' achtige beweging in alle 40 attempts nog nooit is voorgekomen ga ik er vanuit dat het een bug is.
    Ik heb deze moeiteloos verslagen. Anniversary bedoel je toch? Dat is gewoon de "rage" bar volkrijgen, de Rex naar de balk met punten lokken, opzij duiken en knallen als de 2 grijze crosshairs elkaar kruisen en rood worden. Na 3x zou hij dood moeten zijn op Hard. Heb de game vanmiddag uitgespeeld en daarmee alle 3 de Tomb Raiders uit. Underworld en Legend platinum, Anniversary nog niet.

  21. #2521

    Standaard

    Ik heb een (misschien wat vreemde?) vraag voor de verzamelaars/handelaars in dit topic. Vandaag kocht ik een exemplaar van wat ik dacht dat de Limited edition van The legend of Zelda The Windwaker was. Da's dus de versie met de extra disc met daarop Ocarina of Time en Master quest. Ik kocht hem niet direct voor mezelf (ik heb al een exemplaar) maar om hem misschien in de toekomst nog eens door te verkopen of als reserve-exemplaar te houden.

    Toen ik hem thuis bekeek bleken er twee dingen mee aan de hand te zijn:

    Ik twijfel een beetje wat ik hiermee moet: het ontbreken van het boekje en de juiste extra disc maakt de verzamelwaarde van deze uitgave niet zo groot. Maar de Zelda Collectors edition (die ik ook al had) is juist weer erg gewild en moeilijk te vinden. Maar ja: die zit in dit geval dus niet in de juiste case wat de verzamelwaarde misschien weer minder maakt.

    Iemand een idee wat ik hiermee moet doen? Ik kan hem nog terugbrengen naar de winkel, maar ik twijfel of dit een buitenkansje is of niet.

    Oh ja: iemand die een bod wil doen mag zich natuurlijk ook melden.

  22. #2522

    Standaard

    Werken de NES Zelda's van jouw Collector's Edition bij jouw op de Wii, ik heb deze namelijk zelf ook maar de NES Zelda's werken echt niet bij mij, maar op een ander forum werkt die bij iemand wel.

    Wat je dilemma betreft zit je natuurlijk met twee keer iets waar je qua verzamelwaarde niets aan hebt (verkeerd schijfje/verkeerd hoesje).
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  23. #2523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Werken de NES Zelda's van jouw Collector's Edition bij jouw op de Wii, ik heb deze namelijk zelf ook maar de NES Zelda's werken echt niet bij mij, maar op een ander forum werkt die bij iemand wel.
    Ik heb op m'n Wii alleen Ocarina of time gespeeld dus hoe het met de andere spellen zit weet ik niet. Ik weet wel dat er op de GC soms ook wel eens wat problemen optraden met de emulatie.

  24. #2524

    Standaard

    Adventure-Island mag driemaal de adventure Adam's Venture II weggeven.

    Veel hoef je er niet voor te doen om deze adventure van eigen bodem te winnen. Stuur een mailtje naar het adres op deze pagina en geef antwoord op de volgende vraag.

    Uit welk land komt Vertigo Games, de ontwikkelaars van deze adventure?
    A. Israël
    B. Madagascar
    C. Nederland

    Meedoen kan tot en met 26 april.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  25. #2525

    Standaard

    Aangezien die collectors edition normaal bij Mario Kart zit kan je hem ook gewoon los aanbieden. Ik heb het spel verschillende keren los verkocht in een leeg dvd doosje. Je kan natuurlijk ook je eigen versie van de twee spellen verkopen en deze houden , maar jah dan mis je de masterquest weer. Het ligt er dan ook een beetje aan wat je ervoor hebt betaald of het nog interessant is....

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik heb een (misschien wat vreemde?) vraag voor de verzamelaars/handelaars in dit topic. Vandaag kocht ik een exemplaar van wat ik dacht dat de Limited edition van The legend of Zelda The Windwaker was. Da's dus de versie met de extra disc met daarop Ocarina of Time en Master quest. Ik kocht hem niet direct voor mezelf (ik heb al een exemplaar) maar om hem misschien in de toekomst nog eens door te verkopen of als reserve-exemplaar te houden.

    Toen ik hem thuis bekeek bleken er twee dingen mee aan de hand te zijn:

    Ik twijfel een beetje wat ik hiermee moet: het ontbreken van het boekje en de juiste extra disc maakt de verzamelwaarde van deze uitgave niet zo groot. Maar de Zelda Collectors edition (die ik ook al had) is juist weer erg gewild en moeilijk te vinden. Maar ja: die zit in dit geval dus niet in de juiste case wat de verzamelwaarde misschien weer minder maakt.

    Iemand een idee wat ik hiermee moet doen? Ik kan hem nog terugbrengen naar de winkel, maar ik twijfel of dit een buitenkansje is of niet.

    Oh ja: iemand die een bod wil doen mag zich natuurlijk ook melden.
    It's my round killing thing.

Pagina 101 van 484 EersteEerste ... 5191979899100101102103104105111151201 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •